תיאור הקורס
הרשת החברתית משפיעה באופן גלובאלי על כל סוגי הארגונים – גם אם הם אינם פעילים במדיה החברתית. כוחות השוק של Web 2.0 משפיעים על הסביבה התחרותית ועל תהליכים עסקיים. ארגונים שיכולים להשתמש בערוצי מדיה חברתית ובהתנהגויות המקובלות בהם, ינצחו בתחרות. האתגר הוא לפתח אסטרטגיות מגובשות שמשלבות את המדיה החברתית בנהלים עסקיים.
קורס מנהלי מדיה חברתית של אנ.די.איי טכנולוגיות הינו מסלול ההכשרה המקיף ביותר בתחום והיחיד שמשלב שיעורים תיאורטיים לצד תרגול מעשי בכיתת מחשבים, תוך הקניית כלים טכניים ושיווקיים למעוניינים לשלב ערוץ מדיה חברתית בארגונם בין אם על ידי ניהול ספקים בתחומים אלו ובין אם ניהול התחום באופן ישיר בארגון או עבור ארגון.
רשימת המרצים בקורס כוללת מגוון מומחים בתחומי הניו מדיה מהתעשייה והאקדמיה.
קהל יעד
מנהלי שיווק , מנהלי שרות, מנהלי מרקום, תקציבאים, מנהלי אתרי אינטרנט, מנהלי ארגונים ספקי שירותים בתחומים משלימים.
נושאים מרכזיים בקורס:
מהפיכת השיווק ב Web 2.0
מדיניות להתנהלות ארגונית מושכלת במדיה חברתית
בלוגים (Blogs)
כלים ושיטות לכריית מידע עסקי באינטרנט ובמדיה חברתית
פייסבוק א´ - היכרות מעשית ומתקדמת עם פייסבוק
פייסבוק ב´ – הכוח של פייסבוק כמדיה פרסומית, קידום מכירות ויחסי ציבור
לינקדאין ככלי לשיווק, גיוס והשמה (LinkedIn)
You Tube - ברוכים הבאים לטלוויזיה הגדולה בעולם
Video and Webinar
תוכנית שותפים
טוייטר ואתרי שיתוף (Twitter)
קידום ממומן בגוגל (Google Adwords)
אופטימיזציה של מנועי חיפוש (SEO)
תכנון ובניית אסטרטגיה למדיה חברתית