ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

קורס מנהל מדיה חברתית

קורס מנהל מדיה חברתית

האינטרנט ללא ספק שינה את פניו של עולם הפרסום מן הקצה אל הקצה. אם עד לפני כמה שנים, מרבית החברות ובתי העסק הגיעו אל קהלי היעד שלהם בעיקר דרך שלטי חוצות, טלוויזיה ורדיו, הרי הרי שכיום המסה העיקרית עברה באופן משמעותי אל הרשת ועל אחת כמה וכמה במה שכולנו מכנים "הרשת החברתית". אחד מיתרונותיה הגדולים של הרשת החברתית היא שבמקום לפרסם באופן חד צדדי אל הלקוחות, כאן מדובר במערכת יחסים הדדית בה בית העסק והלקוחות מתקשרים אחד עם השני בין שמדובר בניהול משברים (תלונות לקוח) ובין שמדובר בסיפוק השירות ומתן מענה על שאלות שונות העולות מצד הלקוחות. אט אט, ככל שהתבררה החשיבות של טכניקת פרסום זו, החל להתהוות תפקיד שכיום מהווה חלק בלתי נפרד מכל משרד פרסום דיגיטלי העונה לשם מנהל מדיה חברתית. אל תטעו לחשוב שמנהל המדיה החברתית עוסק רק בכתיבת פוסטים שהרי כאן מדובר במלאכת מחשבת לא פשוטה כלל. אך מעבר לכך, ישנן כמה וכמה רשתות חברתיות וביניהן פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם ועוד ואת כולן צריך מנהל המדיה להכיר כמו את כף ידו, כמו כן, ביצוע הקמפיין איננו מסתכם רק בפוסט מוצלח אלא גם בקריאת הנתונים ובביצוע אופטימיזציה שתסייע להפיק את המיטב מן הקמפיין.
אז מה זה אומר בעצם להיות מנהל מדיה חברתית? משמעות הדבר היא שאתם כאנשי פרסום תתוו את האסטרטגיה השיווקית של בית העסק עבורו אתם מפרסמים ולמעשה תעמדו בחוד החנית של הקמפיין החל מן השלב הרעיוני הראשוני (דוגמת ביצוע מחקר מקדים על קהל היעד, אופיו, אופי המוצר או השירות שמעוניינים לפרסם) ועד לביצוע הכולל קופירייטינג וקריאייטיב. כל אלו הופכים את עבודתו של מנהל המדיה החברתית לאחת ממשרות הפרסום המאתגרות והחשובות ביותר בכל משרד פרסום דיגיטלי. אז אם אתם אנשים שמחפשים אתגרים, ניחנתם ביצירתיות שלא יודעת שובע ובמקום לטבוע במילים אתם יודעים לעשות בהם גם שחיית פרפר וגם חתירה, אנחנו בפורטל הלימודים ToStudy דאגנו לאגד עבורכם את כל מה שצריך לדעת אודות קורס מנהל מדיה חברתית: מה הם תנאי הקבלה, למי זה מתאים, תכני הקורס, משך הלימודים ועוד. עדיין נותרתם עם כמה שאלות פתוחות? אל דאגה, השאירו לנו פרטי התקשרות ונציגינו ישמחו לסייע לכם בהקדם האפשרי. המשך קריאה מהנה!
 
תעודת זהות קורס מנהל מדיה חברתית
תנאי קבלה

קורס מנהל מדיה חברתית מתאים לכל אדם המבקש להתברג במקצוע מוביל בעולם הפרסום. מרבית מוסדות הלימוד מתנים את הקבלה במעבר ראיון קבלה ראשוני לצורך בדיקת מידת ההתאמה לתפקיד

משך לימודים
היקפה של תכנית הלימודים עשוי להשתנות במידה ניכרת בהתאם לסוג התכנית. ישנן תכניות בסיסיות וממוקדות המתפרשות על גבי מספר מפגשים בודדים וישנן תכניות נרחבות ומעמיקות המתפרשות על גבי כחודשיים.
שכר ממוצע
שכרו של מנהל מדיה חברתית מתחיל עשוי לנוע בין 6,500-7,000 ש"ח. עם זאת לאחר מספר שנות וותק השכר כבר קופץ ל-8,000 ואף עשוי להגיע לכ-12,000 ש"ח.
תכונות אופי
מלבד מיומנויות מחשב טובות ונחישות, כדאי ואף חובה להיות בעלי ראש יצירתי וקריאייטיבי. בו בזמן, אלו המנהלים קמפיינים ממומנים זקוקים גם לכישורים אנליטיים שונים כשאלו יאפשרו להם להבין את כדאיות הקמפיין ולבצע לו אופטימיזציה במידת הצורך.
לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים קורס מנהל מדיה חברתית

מנהל מדיה חברתית

מדיה חברתית

אם נחליט להתעמק מעט במדיה החברתית על כל סוגיה, נגלה שמדובר בעולם ומלואו ושביום יום אנחנו רק משפשפים את קצה הקרחון, שהרי מרביתנו לא משתמשים בכל הפלטפורמות הקיימות. אינסטגרם, טוויטר, פייסבוק, סנאפצ'אט, לינקדאין ועוד רשתות מקומיות רבות נוספות – לכל אחת ישנו אופי משלה ולכל אחת צריך לדעת להתאים בצורה הנכונה. זה יכול להיות פוסט המוגבל במספר מילים, זה יכול להיות שילוב של פוסט קצר ותמונה, זו יכולה להיות תמונה שמעוררת אצלנו חשקים מסוימים ועוד. אך הניחו רגע בצד את כל ההבדלים ושימו לב למכנה המשותף האחד שמעניק להן את כוחן הרב: רשתות חברתיות מדברות אל הקהל בגובה העיניים, הן משתפות אותו וגורמות לו להרגיש בנוח להשתתף אף הוא בשיח שנוח. האינטראקטיביות היא שם המשחק וכאן אתם כמנהלי מדיה חברתית נכנסים לתמונה כדי להצמיח קהילה חדשה שתתאגד תחת המותג שאתם מפרסמים.


קורס מנהל מדיה חברתית

בשוק התחרותי והמאתגר של היום, כמעט ואין בית עסק החל מעסקים קטנים ועד לחברות וארגונים גדולים שאינם זקוקים לאסטרטגיית שיווק אפקטיבית ורווחית על גבי הרשתות החברתיות. במסגרת קורס מנהל מדיה חברתית תלמדו כיצד להגיע אל השווקים השונים דרך הפריזמה החברתית ובכך להגדיל את רווחי העסק אותו אתם מפרסמים. תכנית הלימודים רוויה בתכנים חלקם עיוניים ומרביתם מעשיים כשהמטרה היא להקנות למשתתפים את סך הכלים והידע העכשוויים והעדכניים ביותר כדי לתכנן, לנהל ולבצע אופטימיזציה של מסעות פרסום חברתיים ובכך לתרום לצמיחתו של המותג. האתגר הגדול אותו תלמדו לצלוח במהלך התכנית הוא כיצד מצד אחד ליצור אינטראקציה מתמדת עם הקהלים השונים ולעורר איתם שיח ומצד שני לשלוט ביד רמה על כלל הנתונים השונים של הקמפיינים ובכך להחליט האם הקמפיין רווחי או לא, וכיצד ניתן לבצע אופטימיזציה לקמפיין כך שהעסק יוכל למקסם את הרווחים.


נושאי לימוד

רבים טועים לחשוב שקורס מנהל מדיה חברתית סובב סביב אופן הפרסום ותו לא, אך בפועל במסגרת תכנית הלימודים, נחשפים משתתפי הקורס למגוון רחב במיוחד של נושאים עוד הרבה מעב רלתפעולן של מעכות הפרסום הפנימיות השונות. בין היתר רוכשים התלמידים מיומנויות לחיפוש נושאים מעניינים אותם יוכלו להעלות כפוסטים, כיצד לתכנן את האסטרטגיה ואת מטרות הפוסט, כיצד ליצור שיתופי פעולה יצירתיים, בניית פרופיל עסקי נכון, ניהול משברים ויח"צ. ייתכנו שינויים בין נושאי הלימוד של כל מוסד ומוסד, אך מרבית הקורסים ייסובו סביב התכנים הבאים:
- ניהול תוכן
- קופירייטינג וכתיבה יוצרת
- ביצוע מחקר אחר קהלי יעד
- כיצד ליצור דף פייסבוק מצליח
- כלים שיווקיים
- יצירת קמפיין שיווקי ממומן
- יצירת וביסוס קהילות במדיה החברתית
- יצירת איוונטים
- ניהול קריאייטיבי
- יסודות השימוש ב-youtube
- התווית אסטרטגיית שיווק נכונה
- ועוד.


איפה מלמדים קורס מנהל מדיה חברתית?

כיום כבר אין ספק שהרשתות החברתיות נחשבות לאחד מאמצעי הפרסום המובילים, המשתלמים והרווחיים ביותר. הדרישה הגבוהה והיציבה בשוק העבודה והעניין הרב של יותר ויותר אנשים המבקשים להתברג במשרדי הפרסום הדיגיטלי השונים הובילו מוסדות ללימודי מדיה ואינטרנט לבנות תכנית לימודים עדכנית והכי חשוב מעשית. מבין מוסדות הלימוד השונים ניתן למנות את מכללת האקר יו סניף רמת גן וסניף חיפה, המכללה לניו מדיה בתל אביב, המכללה האזורית אשקלון – היחידה ללימודי חוץ והיחידה ללימודי חוץ המקיימת לימודים במגוון סניפים ברחבי הארץ.

קהל יעד
קורס מנהל מדיה חברתית פונה לכל אדם המבקש להקנות לעצמו מקצוע יצירתי, מאתגר ונדרש במיוחד. תכנית הלימודים איננה מצריכה רקע קודם, אך יצירתיות ואהבה למילה הכתובה אלו הם בהחלט מאפיינים שמומלצים בחום לכל מי שפונה לכיוון זה. בקורס גם ניתן למצוא קהלים מכוונים דוגמת מנהלי מדיה חברתית שהגיעו לתחום ללא ניסיון והכשרה מסודרת, מנהלי אתרים, מנהלי דיגיטל ואף בעלי עסקים עצמאיים.

תנאי קבלה
תנאי הקבלה עשויים להשתנות בין כל מוסד מוסד. מרבית המכללות מתנות את ההרשמה במעבר ראיון קבלה ראשוני לצורך התרשמות ובדיקת מידת ההתאמה לתפקיד. בנוסף כל מוסד שומר לעצמו את הזכות להתנות את ההרשמה במעבר מבחני התאמה הכוללים יכולות קופי ויצירתיות.

משך הלימודים
בעת המעבר על סילבוס הקורסים המוצעים במכללות השונות, ייתכן ותבחינו בשינויים בהיקפי השעות בין כל תכנית ותכנית, וזאת בשל העובדה שקורס זה אינו מפוקח אלא נבנה באופן פרטי על ידי המכללה וצוות המרצים. ישנן תכניות לימוד בסיסיות המתפרשות על גבי מספר ימים בודדים וישנן תכניות האורכות עד חודשיים.

תעודת הסמכה
לבוגרים אשר יעמדו בכל המטלות והפרויקטים המעשיים ושיעברו את מבחני הסיום בהצלחה, תוענק תעודת בוגר קורס מנהל מדיה חברתית מטעם המוסד הרלוונטי הנבחר. 
מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס מנהל מדיה חברתית
כשתבדוק, תבין!
HACKERU
כשתבדוק, תבין!
המכללה מלמדת ב: חיפה, רמת גן.

המסלול נלמד ב: חיפה.

מידע על
המכללה

43 מסלולים

מפת הגעה

13 סרטוני וידאו

20 ממליצים
קריירה במקצועות המבוקשים
MBC - המכללה לטכנולוגיה ומדעים בחצור הגלילית
קריירה במקצועות המבוקשים
המכללה מלמדת ב: חצור הגלילית.

המסלול נלמד ב: חצור הגלילית.
ג´ון ברייס - סניף ירושלים
המכללה מלמדת ב: ירושלים.

המסלול נלמד ב: ירושלים.
יורם כללי
המכללה הרב תחומית
מכללת השרון
המכללה הרב תחומית
המכללה מלמדת ב: כפר סבא.

המסלול נלמד ב: כפר סבא.
מכללת יסודות אילת
המכללה מלמדת ב: הרצליה.

המסלול נלמד ב: הרצליה.
בתי ספר ומכללות למדעים וטכנולוגיה
מכללת עתיד
בתי ספר ומכללות למדעים וטכנולוגיה
המכללה מלמדת ב: אום אל פאחם, באר שבע, חיפה, ירכא, כרמיאל, לוד, מעלות, קרית ביאליק, קרית מוצקין, תל אביב.

המסלול נלמד ב: אום אל פאחם, באר שבע, חיפה, ירכא, כרמיאל, לוד, מעלות, קרית ביאליק, קרית מוצקין, תל אביב.
מיסודה של עזריאלי – מכללה אקדמית להנדסה ירושלים.
עזריאלי לימודי המשך
מיסודה של עזריאלי – מכללה אקדמית להנדסה ירושלים.
המכללה מלמדת ב: ירושלים.

המסלול נלמד ב: ירושלים.
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765