ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

לימודי פיתוח אפליקציות לאנדרואיד

לימודי פיתוח אפליקציות לאנדרואיד

בעולם הטכנולוגי, תחום המובייל והאפליקציות ממשיך לצבור תאוצ. מערכות ההפעלה המוכרות ביותר הן אייפון ואנדרואיד ולכל אחת מהן ישנה מערכת קודים שונה המצריחה את מפתחי האפליקציות להכין אותם עבור שתי המערכות. עם זאת, למערכת ההפעלה של אנדרואיד יש יתרון גדול אחת על האייפון בכך שהיא מוצגת על שלל מכשיר טלפון, פרט לאייפונים למעשה, כך שמדובר באנשי מקצוע מבוקשים במקומות עבודה רבים בתעשיית ההייטק הישראלי והעולמית. קורס פיתוח לאנדרואיד הינו קורס המכשיר את המשתתפים בו לעבוד עם מערכת ההפעלה של אנדרואיד ומקנה להם כלים וידע לפיתוח אפליקציות באמצעות שימוש בשפות תכנות. הקורס מתאים לאנשים המגיעים ללא רקע מקצועי וגם לאנשי מקצוע המעוניינים להרחיב את אפשרויות התעסוקה שלהם. מעוניינים בלימודי פיתוח לאנדרואיד? בפורטל לימודים תקבלו את כל המידע אודות המקצוע והקורס החל מתנאי הקבלה, דרך תכני הלימוד ועד לאפשרויות התעסוקה של הבוגרים. הנכם מוזמנים להשאיר את הפרטים שלכם ולסמן את המוסדות המתאימים לכם, או להתקשר למוקד שלנו לקבלת ייעוץ ראשוני חינם. בהצלחה.
תעודת זהות קורס פיתוח לאנדרואיד
תנאי קבלה
  • ידע מעשי בתכנות, 
  • תעודת בגרות מלאה
  • ידע בשפת התכנות Java
  • מבחן קבלה
  • ראיון קבלה
משך לימודים
  • בין 100 ל-500 שעות, לפי ניסיון קודם. 
  • מאפשר לימודי יום או ערב
שכר ממוצע
  • משכורות – 7,000 עד 10,000 ש"ח (התחלתי)
תכונות אופי
  • סקרנות
  • ריכוז גבוה
  • יכולת אנליטית
  • מאורגן
     
לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים קורס פיתוח לאנדרואיד

פיתוח אפליקציות לאנדרואיד

פיתוח אפליקציות מגיע למעשה מעולם פיתוח התוכנה אשר קיים בעולם כבר עשורים. העבודה היא למעשה אותה עבודת קוד ופיתוח של שפות תכנות שונות המותאמות למערכות ההפעלה השונות, בדומה למה שהיה עד עתה, כאשר אנשי מקצוע היו מקימים ומפתחים יישומים למחשבים של אנשים פרטיים או יישומים מיועדים למפעלים וארגונים גדולים. השינוי החל כאשר נוצר הטלפון הנייד שעם השנים התפתח והפך למחשב קטן, בו מעוניינים להשתמש הלקוחות כדי להעלות את רמת חייהם באמצעות שיפורים קטנים שמשפרים את חיי היום-יום בין אם מדובר במשחק ממכר, או אפליקציית התמצאות במרחב. מכאן ואילך התמקמו להן שתי מערכות הפעלה שהשתלטו על השוק בדמות אייפון ואנדרואיד, אשר נחשבות למערכות הגדולות והטובות ביותר והצריכו את שוק התעסוקה לייצר אנשי מקצוע שילמדו לעבוד ולפתח לפי הוראות התכנות וההתממשקות שלהן ועם השנים נפתחו קורסים רבים שמטרתם היא להכשיר את אנשי המקצוע המבוקשים.

קורס פיתוח לאנדרואיד

היום ניתן להתקין במכשירים החכמים יישומים מתקדמים ולשלב אותן עם ובטכנולוגיות מגוונות, מה שמוביל לכך שגם תחום פיתוח האפליקציות הלך וצבר תאוצה, יחד עם הביקוש למפתחים לאנדרואיד. קורס פיתוח לאנדרואיד עובד במטרה להוציא בסיומו בוגרים אשר מסוגלים לפתח אפליקציות ומערכות קוד ותוכן מדהימות. במהלך הקורס פיתוח לאנדרואיד רוכשים הסטודנטים את כל הידע התאורטי והמעשי אותו הם נדרשים לדעת וליישם לאחר מכן במקומות העבודה. הקורס יכשיר את הסטודנטים ליישום הליכי פיתוח של אפליקציות עבור הסביבה הסלולרית ויחשפו אותם לכל הכלים להקניית שיטות עבודה מוצלחות. תכנית הלימודים ל קורס פיתוח לאנדרואיד כוללת למידת יסודות נרחבים בתכנות בכלל ובתכנות באנדרואיד בפרט כאשר בוגריו ירכשו ידע עדרכני, נרחב ומעמיק בתחום, לצד תרגולים מעשיים בכל שיעור. במהלך הקורס יגישו הסטודנטים פרויקט גמר אשר יהווה אסמכתא למקצועיות שלהם ויוכל אף לסייע להם בהשתלבות בשוק עבודה בקלות. בתום קורס פיתוח לאנדרואיד הבוגרים יעשו שימוש בידע שרכשו לטובת פיתוח תוך שהם נעזרים בתוכנות המובילות בתחום.

תכני הלימוד בקורס פיתוח לאנדרואיד

לימודי פיתוח אנדרואיד מכשירים את המשתתפים בכל הידע, המיומנויות והכלים אליהם הם נדרשים כדי לעבוד כמפתחי אנדרואיד מקצועיים ואיכותיים. תוכניות הלימודים יכולות להשתנות ממוסד אחד לשני משום שאין דרישה לרישיון ממשלתי, אך רובם מעבירים שיעורים זהים כאשר השינוי מתבצע בעיקר בכמות התוכן הנלמדת. בנוסף לכך, כל מוסדות הלימוד מעבירים שיעורים תיאורטיים בנוסף להתנסויות מעשיות ובסופם יידרשו המשתתפים להגיש פרויקט גמר. קורס פיתוח לאנדרואיד כולל בדרך כלל את הנושאים הבאים: מבוא לעולם המובייל, היכרות עם סביבת התכנות Google Play, עקרונות הארכיטקטוניים לאפליקציות אנדרואיד, כתיבת קוד בשפת Java, עיצוב ממשק משתמש מגיב, פיתוח ויישום תכנות מותאם לדפי אינטרנט, J2ME, שיגור פעילויות וקריאות חוזרות, חלונות קופצים והודעות, J2SE, תכנות בשפת Java ותכנות מונחה עצמים, היכרות עם PHP צד שרת, עבודה עם מצלמה, שירותים מבוססי מיקום (GPS), תפריטים ודיאלוגים, עיצוב ותכנון אפליקציות להתקנים ניידים מבוססי Android, יצירת ממשק אינטראקטיבי לעיבוד מידע, שירותים בסיסיים וטיימרים, גרפיקה ממוחשבת ושילובה באפליקציה, המרת אפליקציות והפצתן ב-App Store Android Market באמצעות PhoneGap ועוד.

איפה לומדים קורס פיתוח לאנדרואיד?

כיוון שמדובר בתחום מבוקש מאוד בישראל, בשנים האחרונות נפתחו עוד ועוד קורסים במכללות רבות שנועדו להכשיר את אנשי המקצוע הבאים. הקורסים מפוזרים ברחבי הארץ מקריית שמונה ועד באר שבע, אך יש לדעת שרוב מוסדות הלימוד ממוקמים באזורים בהן תעשיית ההייטק נמצאת בריכוז גבוהה, כדוגמא באזורי השרון, המרכז וחיפה. להלן מגוון מוסדות הלימוד המעבירים קורס פיתוח לאנדרואיד:
HACKERU, כשתבדוק, תבין - הלימודים מתקיימים ברמת גן וחיפה.
הטכניון - היחידה ללימודי המשך ולימודי חוץ - הלימודים מתקיימים בתל אביב ובחיפה.
מכללת סלע, מובילים בהייטק - הלימודים מתקיימים ברמת גן.
המכללה הטכנולוגית תל חי, היחידה ללימודי חוץ - הלימודים מתקיימים בקריית שמונה.
Ness college מכללת נס, טכנולוגיה לומדים רק מחברת הייטק - הלימודים מתקיימים בתל אביב, באר שבע ורחובות.
Gohitech, הנתיב המהיר לעולם ההייטק – הלימודים מתקיימים בנס ציונה.
המכללה האקדמית כנרת, המחלקה ללימודי חוץ - הלימודים מתקיימים בכנרת.

מיהו קהל היעד לקורס פיתוח לאנדרואיד?

קורס פיתוח לאנדרואיד יכול להתחלק למעשה לשני קורסים שונים- מתקדמים ומתחילים, וכך גם קהל היעד שלו יכול להשתנות בהתאם לקורס הנלמד. בעיקרו הקורס מתאים לכל מי שמעוניין ללמוד לראושנה את התחום ולבצע את דריסת הרגל שלו בתעשיית ההייטק, אך גם לאנשים המגיעים עם ניסיון בתכנות ומעוניינים לעסוק בתכנות לסלולר ולהכיר את מערכת ההפעלה של אנדרואיד ברמה מעמיקה, או להשתלב בשוק העבודה גם בתחום פיתוח אפליקציות לאנדרואיד. הקורס גם מתאים לבוגרי קורס פיתוח אפליקציות לאייפון, בוגרי קורס פיתוח משחקי מחשב, בוגרי קורס פיתוח אפליקציות WEB, ובוגרי קורס תכנות.

מהם תנאי הקבלה לקורס פיתוח לאנדרואיד?

כל אדם המעוניין ללמוד את הקורס, נדרש לעמוד במספר תנאי קבלה. רוב מוסדות הלימוד יעמידו תנאים כגון דרישה לתעודת בגרות מלאה, להיות בעלי אוריינטציה טכנית והכרת יישומי מחשב, ובקיאות בשפה האנגלית. תנאים אלה נחשבים לתנאי בסיס בהגשת המועמדות, אך בנוסף אליהם, ישנם מוסדות לימוד אשר מוסיפים תנאי קבלה (לפי איכות הקורס שהם מעבירים) כגון: דרישה שהמועמדים יהיו בעלי ניסיון מעשי בתכנות ויכירות את שפת התכנות Java. לבסוף, ישנם מוסדות הדורשים כי המועמדים יציגו את קורות החיים שלהם ויעברו מבחן התאמה וראיון קבלה לפני שיוכלו להירשם לקורס כעל מנת לוודא את מידת התאמתם למוסד הלימודים.
לרשימת מוסדות באתרנו המלמדים קורס פיתוח לאנדרואיד


משך הלימודים לקורס פיתוח לאנדרואיד

גם כאן, בדומה לקהל היעד ותנאי הקבלה, משך הלימודים יכול להשתנות לפי אופן הקורס וייעודו. קורס פיתוח לאנדרואיד יכול להימשך מ-100 ועד ל-500 שעות לימוד אקדמיות, לפי מורכבותו ותכנית הלימודים. קורס למתקדמים, אשר מיועד למועמדים המגיעים כבר עם ניסיון מעשי בתכנות, יישמך בממוצע כ-150 שעות לימוד אקדמיות, ואילו קורס למתחילים, אשר מיועד לאנשים המגיעים ללא ניסיון מעשי ולעיתים אף ללא ניסיון בהפעלת יישומי מחשב, ייתארך עד ל- 350 שעות לימוד אקדמיות בממוצע. אליהם מצטרף אף קורס שמשלב את לימודי הפיתוח לאנדרואיד עם לימודי פיתוח לאייפון אשר ייארכו גם מעל ל-500 שעות לימוד אקדמיות. לאנשים המעוניינים ללמוד את הקורסים השונים, אך חוששים כי מערכת הלימודים לא תתאים לסדר היום שלהם, ישנם מערכות לימודים שונות בדמות מפגשים דו שבועיים וחד שבועיים אשר נלמדים גם בשעות הערב, כדי להתאים לאנשים עובדים וסטודנטים בלימודים נוספים.

תעודה \ הסמכה לבוגרי קורס פיתוח לאנדרואיד

בוגרי הקורס פיתוח לאנדרואיד אשר ישלימו את כל מטלות הקורס בהצלחה, ייזכו לקבל תעודה מקצועית מטעם מוסד הלימודים בו למדו בתחום שהוא ללא ספק בינלאומי.

אפשרויות תעסוקה לבוגרי קורס פיתוח לאנדרואיד

בוגרי הקורס שסיימו אותו בהצלחה זוכים להיות מבוקשים במיוחד בשוק התעסוקה הישראלי (והעולמי למי שמעוניין לעבוד בחו"ל). בשל כך, בוגרי הקורס מצליחים להשתלב, בקלות יחסית, ולמצוא שלל אפשרויות תעסוקה כמתכנתים ומפתחי אפליקציות בין אם כעצמאים העובדים במספר חברות בו זמנית, או בעלי עסק פרטי משלהם, ובין אם כשכירים בחברות הייטק.

מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס פיתוח לאנדרואיד
היחידה ללימודי חוץ - קורסים והכשרות
המכללה הטכנולוגית תל חי - היחידה ללימודי חוץ
היחידה ללימודי חוץ - קורסים והכשרות
המכללה מלמדת ב: קרית שמונה.

כשתבדוק, תבין!
HACKERU
כשתבדוק, תבין!
המכללה מלמדת ב: חיפה, רמת גן.


מידע על
המכללה

מידע על המסלול

43 מסלולים

מפת הגעה

13 סרטוני וידאו

20 ממליצים
ללמוד.לדעת,לעבוד
svcollege באר שבע
ללמוד.לדעת,לעבוד
המכללה מלמדת ב: באר שבע, ירושלים, פתח תקוה, רחובות.

המסלול נלמד ב: באר שבע, ירושלים, פתח תקוה, רחובות.
ללמוד.לדעת,לעבוד
svcollege נתניה
ללמוד.לדעת,לעבוד
המכללה מלמדת ב: באר שבע, פתח תקוה, רחובות.

המסלול נלמד ב: באר שבע, פתח תקוה, רחובות.
ללמוד.לדעת,לעבוד
svcollege תל אביב
ללמוד.לדעת,לעבוד
המכללה מלמדת ב: באר שבע, פתח תקוה, רחובות.

המסלול נלמד ב: באר שבע, פתח תקוה, רחובות.
יורם כללי
מערכות מידע והכשרה טכנולוגית
מכללת גון ברייס מדיאטק הייטק בחיפה
מערכות מידע והכשרה טכנולוגית
המכללה מלמדת ב: חיפה.

המסלול נלמד ב: חיפה.
מכללת יסודות אילת
המכללה מלמדת ב: הרצליה.

המסלול נלמד ב: הרצליה.
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
רשת בתי הספר להנדסאים של המכללה למינהל
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
המכללה מלמדת ב: אילת, אשדוד, באר שבע, חיפה, ירושלים, נתניה, פתח תקוה, ראשון לציון, רחובות, תל אביב.

ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765