ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

קורס שיווק ברשתות חברתיות

לימודי שיווק ברשתות חברתיות

מכורים לפייסבוק, שולטים באינסטגרם ואתם כבר מכירים את יו-טיוב בעל פה? אז הגיע הזמן שתהפכו את הידע שלכם למקצוע. לימודי קורס שיווק שיווק ברשתות חברתיות ילמד אתכם כיצד להפוך את אותם אתרים שכולנו מבלים בהם, לעסק ממנו אתם תוכלו להרוויח. במהלך הקורס לומדים הסטודנטים כיצד פועל עולם השיווק ברשתות, איך מזהים את קהל היעד הנכון, באיזה שעות כדי להעלות את התוכן החדש ועוד. אבל בעיקר, הסטודנטים מקבלים את ההכשרה המקיפה ואת כל הכלים על מנת שיוכלו לשווק את העסק של עצמם או של הלקוחות שלהם ולעבוד על מיתוג שיובילו להגברת המכירות. היום אנו חיים בעידן הרשתות החברתיות והגיע הזמן שתקחו צעד קדימה אל עבר העתיד הדיגיטלי. רוצים ללמוד שיווק ברשתות חברתיות ולא יודעים מאיפה להתחיל? כאן תקבלו את כל המידע אודות הקורס המקצועי, קורס שיווק ברשתות חברתיות, החל מתנאי הקבלה והקהל היעד המתאים לו, דרך תכני הלימוד ומידע על מוסדות הלימוד עצמם ועד לאפשרויות תעסוקה לבוגרי הקורס. הנכם מוזמנים להתקשר למוקד הטלפון שלנו, או להשאיר את הפרטים שלכם לקבלת ייעוץ ראשוני חינם. בהצלחה.
תעודת זהות קורס שיווק ברשתות חברתיות
תנאי קבלה
  • גיל 18+
  • תעודת 12 שנות לימוד
  • הכרה ותפעול של יישומי מחשב, אינטרנט ואופיס
משך לימודים
  • חודשיים בממוצע - 10 מפגשים 
שכר ממוצע
  • 11,000 ש"ח בממוצע
תכונות אופי
  • חיוביות
  • מוכוון מטרה
  • אחראיות
  • סדר
  • הגדלת ראש
לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים קורס שיווק ברשתות חברתיות

עלייתה של הרשת החברתית

היום כבר ברור לנו מה כוחה של הרשת החברתית. רשתות כגון פייסבוק ואינסטגרם השתלטו כבר מזמן על חיינו ועוזרים לנו לראות את העולם דרך עיניים של אנשים אחרים וקצת לקרב אותנו אחד לשני. הרשתות החברתיות אומנם היו קיימות עוד לפני פייסבוק, אך נדמה שפייסבוק מצאה את השיטה להישאר עדכנית, למרות היותה פעילה כבר 10 שנים לפחות בתעשייה שמשתנה כל כמה חודשים. הרשתות החברתיות מצליחות למשוך היום קהל רחב מאי פעם כאשר היום ישנם רשתות חברתיות למגוון תחומים ונושאים, אשר מסוגלות לספםק לנו מידע ושירות שבלעדיהן היה לוקח לנו הרבה זמן למצוא. אבל לא צריך להסביר הרבה אלא רק להציג את האביב הערבי שהתרחש בשנת 2015 כדי להציג את הכוח הקיים ברשתות מסוג אלו. עד כדי כך השתלטו הרשתות החברתיות על חיינו שנדמה שהציבור בוחר לצרוך את המידע שלו בעיקר מהן. ואל זה שמו לב גם המפרסמים שהחלו לפעול בשנים האחרונות כדי להשתמש באותם רשתות על מנת להגיע לקהל היעד הטוב ביותר עבורם ולשם כך קיימים היום אנשי מקצוע בתחום השיווק ברשתות החברתיות. את ההכשרה לכך, מקבלים במוסדות לימוד רבים אשר מעבירים קורס שיווק ברשתות חברתיות ומכשירים אנשי מקצוע רבים לענף שנמצא רק בראשית דרכו.

קורס שיווק ברשתות חברתיות

העוצמה של הרשתות החברתיות הובילה את המפרסמים השונים לרצות לפרסם את עצמם בעמודים הללו במטרה למצוא ולכוון רק אל קהל היעד המתאים להם. הרשתות החברתיות מאפשרות למפרסמים לדעת מה הדברים שכל יוזר אוהב וכך להתאים עבורם את המיתוג, הפרסום והשירותים או המוצרים שהם מספקים. אך גם כאן יש דרך פעולה מחושבת, כדי לדעת לזהות מיהם האנשים שאתה רוצה שילחצו על המודעה שלך, שכן כל לחיצה שכזו עולה כסף, ומודעה כללית עלולה להוביל להפסדים כלכליים שכן אנשים רבים יקליקו ויגלו שהמוצר לא מתאים להם. לשם כך קיימים היום אנשי השיווק ברשתות החברתיות המקבלים את ההכשרה שלהם באמצעות קורסים ייעודיים. במהלך הקורס מקבלים הסטודנטים הכשרה מקצועית אודות אסטרטגיות פרסומיות, כיצד מבצעים מחקרים מעמיקים ועוד במטרה לעזור לחברה להגביר את הרווחים שלה ולהפוך את הלומדים למנהלים איכותיים של הפרופיל אותו הם מנהלים.

תכני הלימוד בקורס שיווק ברשתות חברתיות

תוכנית הלימודים בקורס זה יכולה להשתנות לפי מגוון מוסדות הלימוד. רבים מהם בוחרים להעמיק את הלימודים בפייסבוק שכן מדובר ברשתת החברתית המובילה כיום בעולם וזוכה לחשיפה עולמית אדירה, אך אין זה אומר שזו הרשת החברתית היחידה שעוסקים בה. כחלק מהלימודים יעסקו בקורס גם ברשתות כגון: יוטיוב, טוויטר, גוגל פלוס, לינקדאין, אינסטגרם ועוד, שלכל אחת ואחת מהן יש שימוש ממוקד שונה, עיצוב ממשק שונה וכו'. במהלך הקורס ילמדו הסטודנטים אודות נושאים כגון: שימוש ברשתות חברתיות, יצירת דפי נחיתה, מבוא לרשתות חברותיות, ניהול אסטרטגיית פרסום ברשת, שיתופי פעולה באינטרנט, ההבדלים בין פייסבוק ללינקדאין, בניית קמפיין וירטואלי, יצירת תדמית חיובית בדרך נכונה, כוח הבלוגים, שימוש בתכני וידאו, יצירת חשבונות, מדידת יעילות הפרסום, אפיון קהל היעד, ניהול מכירות באינטרנט, כתיבת סטטוס מוצלח, מודלים עסקיים באינטרנט, גיבוש אסטרטגיה תחרותית, טכניקות יעילות לאיתור מידע עסקי, קידום ושיווק אפקטיבי, קידום אורגני מול ממומן, פתיחת חשבון והגדרת פרופיל, פתיחת חשבון ביוטיוב, מאגרי תמונות באינטרנט, כלים לעבודה מול השוק הבינ"ל, מיתוג באמצעות בלוגים, רשימות תפוצה ועוד.

איפה לומדים קורס שיווק ברשתות חברתיות

רוב מוסדות הלימוד ובתי המפר בתחום השיווק באינטרנט וברשתות החברתיות ממוקמים באזור המרכז, שכן מדובר באזור שבו תעשיית ההיי-טק נמצאת בישא פריחתה. כמובן שישנם גם מוסדות באזורי הצפון והדרם, אך הם אינם נמצאים שם בכמויות גדולות ומרוכזים בעיקר בערים הגדולות. לכן, כאשר אתם ניגשים למוסדות הלימוד, לא כדאי לפסול גם מוסדות רחוקים. להלן מגוון מוסדות הלימוד בפורטל לימודים המעבירים קורס שיווק ברשתות חברתיות: 
פסגות, המכללה המובילה בישראל ללימודי השקעות בשוק ההון ובנדל"ן - הלימודים מתקיימים בחיפה, הרצליה, רמת גן, ירושלים, באר שבע ורחובות.
המכללה לניו מדיה, קורסי תקשורת, פרסום ושיווק בעולם הדיגיטלי - הלימודים מתקיימים בתל 
HACKERU, כשתבדוק, תבין! - הלימודים מתקיימים בחיפה.

מיהו קהל היעד המתאים ללימודי שיווק ברשתות חברתיות?

קורס שיווק ברשתות חברתיות הינו קורס שפתוח לקהל הרחב ופונה למגוון הקהלים הקיימים בציבור הישראלי, שכן אין עסק או איש מקצוע שלא יכולים להרוויח מפעילות שיווקית נכונה. כך למעשה פונה הקורס גם לאנשי מקצוע עצמאיים המעוניינים לפרסם את עצמם, או לאנשים המעוניינים להתפםתח כאנשי שיווק ברשתות חברתיות ולהפעיל ערוצים ויוזרים של חברות וארגונים ברשתות החברתיות השונות. הקורס אף מתאים לאנשי מקצוע המעוניינים להתפתח ולהבין את הכיוון השיווקי ולנהל את צוות העובדים שלהם ממקום של ידע מקצועי יותר.

מהם תנאי הקבלה לקורס שיווק ברשתות חברתיות?

כשם שקהל היעד לקורס הינו קהל מגוון, כך גם תנאי הקבלה לקורס אינם נחשבים לנוקשים ומאפשרים לרוב הציבור להתקבל ללימודים מסוג זה. רוב מוסדות הלימוד מבקשים מהמועמדים להיות בני 18 לפחות, בעלי תעודת 12 שנות לימוד וכמובן לדעת לתפעל יישומי מחשב ולהיות בעלי ידע מסויים על האינטרנט והרשתות החברתיות. עם זאת, ישנם מוסדות שיכולים להרחיב את תנאי הקבלה וגם לדרוש כי המועמדים יעברו גם ראיון קבלה על מנת לוודא את מידת התאמתם למוד הרלוונטי.
לרשימת מוסדות באתרנו המלמדים קורס שיווק ברשתות חברתיות


משך הלימודים לקורס שיווק ברשתות החברתיות

משך הלימודים יכול להשתנות בין מוסד אחד למשנהו שכן לקורס זה יש מגוון רחב של מסלולים המתאימים לקהלים השונים הרוצים ללמוד את התחום. ישנם קורסים מרוכזים של שבוע, לימודים האורכים כחודשיים ועד ללימודים האורכים סמסטר שלם במשך כחצי שנה. המסלולים עצמם נלמדים במתכונות דו שבועית וחד שבועית בערב ובבוקר, כאשר גם ימי שישי נחשבים לימים מיועדים ללימודים. המטרה היא לספק גם לסטודנטים הלומדים מקצועות נוספים וגם להורים ולאנשים עובדים את האפשרות להצטרף לקורס וכך לאפשר להם ללמוד את התחום.

תעודה \ הסמכה לבוגרי קורס שיווק ברשתות חברתיות

בוגרי הקורס שמשלימים בהצלחה את המטלות והמבחנים זוכים לקבל תעודה מקצועית מטעם המוסד בו למדו. לא מדובר בתעודה מוכרת מבחינת המדינה אך אין זה מקצוע הדורש לימודי תואר או הנדסאי. דווקא אנשים הבוחרים ללכת אחר הקורס המקצועי ולא לבחור בלימודי תואר בתקשורת וכדומה, יכולים לנצל את משך הקורס ולהתחיל לעבוד כבר לאחר חצי שנת לימודים וכך להתחיל ולצבור ניסיון תעסוקתי בזמן שהמתחרים עדיין נמצאים בשנה ראושנה בלימודי התואר.

אפשרויות תעסוקה לבוגרי קורס שיווק ברשתות חברתיות

בסיום הלימודים ולאחר קבלת התעודה בוגרי הקורס יכולים להשתלב בשוק העבודה במגוון חברות, ארגונים ועסקים כגון משרדי יחסי ציבור, משרדי פרסום, מדיה חברתית ועוד, הן כשכירים או כעצמאיים, אשר עובדים עם מספר חברות בו זמנית. למעשה מדובר במקצוע שמקנה לבוגרים הזדמנויות רבות לעבודה בתחום התקשורת, הפרסום והשיווק ומסוגל לפתוח דלתות רבות לחסרי ניסיון שרק מתחילים את דרכם בתעשייתיות ההייטק או הפרסום, או לעצמאיים המחפשים לפתח שם בעבודה עם עסקים קטנים הזקוקים לאדם שיתפעל עבורם את אתרי השיווק שלהם.

מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס שיווק ברשתות חברתיות
כשתבדוק, תבין!
HACKERU
כשתבדוק, תבין!
המכללה מלמדת ב: חיפה, רמת גן.


מידע על
המכללה

43 מסלולים

מפת הגעה

13 סרטוני וידאו

20 ממליצים
יורם כללי
בוחרים בדרך המקצועית! מ- 1983
מכללות פאר ותפנית - חולון
בוחרים בדרך המקצועית! מ- 1983
המכללה מלמדת ב: חולון, ראשון לציון.

המסלול נלמד ב: חולון, ראשון לציון.

מידע על
המכללה

12 מסלולים

מפת הגעה

2 ממליצים
מערכות מידע והכשרה טכנולוגית
מכללת גון ברייס מדיאטק הייטק בחיפה
מערכות מידע והכשרה טכנולוגית
המכללה מלמדת ב: חיפה.

המסלול נלמד ב: חיפה.
מכללת יסודות אילת
המכללה מלמדת ב: הרצליה.

המסלול נלמד ב: הרצליה.
בתי ספר ומכללות למדעים וטכנולוגיה
מכללת עתיד
בתי ספר ומכללות למדעים וטכנולוגיה
המכללה מלמדת ב: אום אל פאחם, באר שבע, חיפה, ירכא, כרמיאל, לוד, מעלות, קרית ביאליק, קרית מוצקין, תל אביב.

המסלול נלמד ב: אום אל פאחם, באר שבע, חיפה, ירכא, כרמיאל, לוד, מעלות, קרית ביאליק, קרית מוצקין, תל אביב.
המכללה המובילה בישראלי ללימודי מסחר בשוק ההון, השקעות יזמות בנדל"ן ויזמות עסקית
מכללת פסגות
המכללה המובילה בישראלי ללימודי מסחר בשוק ההון, השקעות יזמות בנדל"ן ויזמות עסקית
המכללה מלמדת ב: באר שבע, הרצליה, חיפה, ירושלים, כפר סבא, רחובות, רמת גן, תל אביב.

המסלול נלמד ב: באר שבע, הרצליה, חיפה, ירושלים, כפר סבא, רחובות, רמת גן, תל אביב.

מידע על
המכללה

41 מסלולים

מפת הגעה

40 סרטוני וידאו

6 ממליצים
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
רשת בתי הספר להנדסאים של המכללה למינהל
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
המכללה מלמדת ב: אילת, אשדוד, באר שבע, חיפה, ירושלים, נתניה, פתח תקוה, ראשון לציון, רחובות, תל אביב.

ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ


מאמרים אחרונים בנושא קורס שיווק ברשתות חברתיות
הכשרת מנהלים לרשתות חברתיות
הכשרת מנהלים לרשתות חברתיות
המדיה החברתית הפכה לאחת מן הצורות הדומיננטיות של התקשורת במרחב הדיגיטלי ושינתה באופן דרסטי את היחסים בין ערוצי השיווק הקלאסיים. קמפיינים ברשתות החברתיות הם כיום הכלי המרכזי למינופו של כל בית עסק. ...המשך
למה צריך ללמוד שיווק?
למה צריך ללמוד שיווק?
עולם השיווק הוא עולם מתגלגל ומתפתח ללא סוף, כך שכל כמה שנים תמיד יקום כוח חדש בשוק ולכן האופציות והדרישות לתותחי שיווק לא עתיד להיפסק. ועוד לא התחלנו לדבר על המשכורות בשוק. ...המשך
מי באמת מתאים ללימודי שיווק ברשתות חברתיות
מי באמת מתאים ללימודי שיווק ברשתות חברתיות
פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ועוד רבים ורשתות חברתיות אחרות כבר מזמן השתלטו על חיינו. כעת עולמות אלה הפכו לקרקע הפורה ביותר לשיווק אינטרנטי ואם גם אתם רוצים לגלות את השוק החדש, הנה כל מה שעליכם לדעת. ...המשך
היתרונות בשיווק ברשתות חברתיות
היתרונות בשיווק ברשתות חברתיות
המהפכה של הרשתות החברתיות מראה לנו לאן הולכת דעת הקהל של השנים האחרונות. ואם אתם רוצים להגיע ללקוחות החדשים הללו, יש להתאים את השיווק אל דעת הקהל החדשה ולהביא אליהם את המוצרים שלכם. ...המשך
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765