ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

קורס פיתוח אפליקציות לסמארטפונים

הצמיחה הטכנולוגית בענף הסלולר בכלל הובילה לעליה מתמדת במספר האנשים בעולם המחזיקים בסמארטפונים בבעלותם. הציבור התרגל לעוד ועוד חידושים שנעשו בכל דגם של סמארטפון שיוצא והדבר מוביל את ענף הפיתוח לייצר עוד ועוד אפליקציות סלולריות אשר ישדרגו עוד את רמת החיים של כולנו, מה שמוביל לעלייה מאסיבית בביקוש למפתחים ואנשי מקצוע יצירתיים שיוכלו לענות על הדרישה הנל. משנת 2011 ועד היום, אחוז המשתמשים בסמארטפונים כמעט והכפיל את עצמו וכך גם אתם יכולים להיות בטוחים כי מספר הקורסים הקיימים בתחום גדל בהתאמה. אז אם תחום הפיתוח עניין אתכם ואתם רוצים להצטרף לענף שנמצא רק בתחילת דרכו, בעמוד זה תקבלו את כל המידע על קורס פיתוח אפליקציות לסמארטפונים החל מתנאי הקבלה, מידע על תכני הלימוד ועד אפשרויות תעסוקה ושכר עתידי. לכל מידע נוסף אתם מוזמנים להשאיר פרטים בדף "צור קשר" או להתקשר למוקד הטלפון של פורטל לימודים והמוקדנים ישמחו לעזור לכם ולקשר אתכם למוסדות הלימוד השונים המלמדים את הקורס פיתוח אפליקציות לסמארטפונים. בהצלחה.

לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים קורס פיתוח אפליקציות לסמארטפונים

קצת מידע על קורס פיתוח אפליקציות לסמארטפונים

פיתוח אפליקציה לסמארטפון

יישומי מחשב (אפליקציות בעברית) שייכים לתת מחלקה בתחום תכנות המחשב. היישומון מאפשר למשתמשים בו לבצע משימות ייעודיות באופן יסודי. כאשר מתחילים לבנות יישומון מאפס, לפני הכל נחוץ רעיון חדשני שעדיין לא נמצא לו פתרון. לאחר שנמצא רעיון שכזה , המפתח משתמש במערכות הפעלה ותוכנות להן הוא זקוק וכותב, שלב אחרי שלב, את הקוד לו הוא זקוק לשם פיתוח האפליקציה, על מנת שזו תספק את המענה הנדרש. לאורך כל שלבי הפיתוח המפתח מתמודד עם רצונות של הוגי הרעיון מצד והתאמתו לדרישות קהל היעד מהצד השני, וכמובן שהוא עובד בשיתוף פעולה עם אנשי עיצוב, טכנאי השרתים הנחוצים וכדומה. תהליך הפיתוח עצמו נחשב לפרוייקט ארוך ומתאגר במיוחד, בין אם מדובר בפן הטכני או בפן הרעיוני ומפתח האפליקציה הוא זה שמוביל את הדרך.
 

מהם לימודי פיתוח אפליקציות לסמארטפונים?

אין אדם שלא חולם היום על האפליקציה הבאה שתשנה את העולם. הטכנולוגיה של עולם הסלולר שינתה את חיינו לחלוטין כשעם הזמן, הניידים הקטנים שוב גדלו והפעם שדרגו את חיינו עם אפליקציות מתוחכמות ומהנות שהפכו את הסלולר למחשב קטן שמספק לנו את כל המידע והבידור שרצינו ועוד. בנוסף לכך, פיתוח האפליקציות בישראל הפך למוקד התעניינות עולמי כאשר חברות רבות נהנות מאקזיטים שרבים מנסים להשיג ואין ספק שהראש הישראלי בהחלט מותאם ליצירתיות והחשיבה המעמיקה ששוק האפליקציות דורש. הביקוש הרב לאפליקציות חדשות לא צפוי להיעלם בשנים הקרובות ולכן גם הלימודים לפיתוח אפליקציות נהנים מביקוש אדיר של מועמדים שונים המבקשים להצרקף לחוג ההיי-טק הישראלי. עולם האפליקציות נמצא בצמיחה ובוגרי הקורס משתלבים במגוון משרות ועבודות. אז אם התעניינתם בלימודי פיתוח אפליקציה, הנה כל המידע שאתם צריכים לדעת:
 

מה לומדים בקורס פיתוח אפליקציות לסמארטפונים?

לימודי פיתוח אפליקציות מכשירים את הסטודנטים בידע, המיומנויות והכלים אשר נדרשים ממפתחי אפליקציות מקצועיים ואיכותיים באמצעות תכנית לימודים עשירה שמשלבת בין שיעורים עיוניים ותיאורטיים מעמיקים ולבין שלל סדנאות והתנסויות מעשיות, שבסופם הסטודנטים נדרשים להציג פרויקט גמר. במהלך הלימודים, הסטודנטים עוסקים בנושאים כגון: מבוא לעולם המובייל, עקרונות הארכיטקטוניים הייחודיים לאפליקציות, היכרות עם יצרנים מובילים, המרת אפליקציות, שפות פיתוח, סקירת מערכות הפעלה בעולם המובייל, J2ME, 2SE, Java, פיתוח אפליקציות web, CSS , HTML , JavaScript, עיצוב ואפיון של ממשק משתמש, היכרות עם PHP, הפצה באמצעות App Store, היכרות עם אפליקציות מצליחות, עבודה עם מצלמה, שילוב מוזיקה ווידאו באפליקציה, היכרות עם סביבת התכנות Google Play, היכרות עם מערכת ההפעלה, גרפיקה ממוחשבת ושילובה באפליקציה, תכנות ופיתוח של אפליקציות ועוד.

מיהו קהל היעד ללימודי פיתוח אפליקציות

לרוב, קררס פיתוח אפליקציות מיועד למתכנתים עם ניסיון בתחום אשר מגיעים עם רקע מעשי בתכנות, או עם ידע בשפות תכנות המתאימות לתחום. עם זאת, ישנם קורסים ייעודיים גם לקהל הרחב אשר מאפשרים גם למועמדים ללא ניסיון. בנוסף לכך, הקורס גם מתאים למועמדים אשר התעניינו בתחומים כגון פיתוח אפליקציות לאייפון, פיתוח לאנדרואיד,  קורס תכנות, פיתוח אפליקציות WEB, פיתוח משחקי מחשב ומגוון קורסים אחרים המגיעים מעולם ההיי-טק והמחשבים. הלימודים עצמם מתאימים בעיקר לאנשים לאנשים יצירתיים, בעלי אוריינטציה טכנולוגית, עם משיכה למקצועות ריאליים וחשיבה אנליטית מתמטית לצורך ניתוח כל הנתונים שנאספים בזמן העבודה. כמו-כן, בוגרי יחידות טכנולוגיות מיחשוביות בצה"ל הם בעלי סיכוי גבוהה להתקבל ללימודים מסוג זה.
 

מהם תנאי הקבלה לקורס פיתוח אפליקציות

בדומה לקהל היעד המיועד לקורס, כך גם תנאי הקבלה דורשים כי המועמדים לקורס יהיו בעלי ידע מקדים בשפת תכנות כגון Java וכדומה ובחלק מן המוסדות דורשים גם ניסיון של שנתיים לפחות. תנאי קבלה נוסף הוא ידע בסיסי במתמטיקה ואנגלית, בהם משתמשים בכתיבת הקודים והתוכנה ולבסוף, תנאי הקבלה האחרון הוא מעבר של ראיון קבלה בו בודקים את התאמתו של המועמד למוסד הלימודים הרלוונטי. עם זאת, חשוב לציין, שוב, שישנם קורסים למועמדים המגיעים ללא רקע או ניסיון בתחום ובאפשרותם לעבור קורסים למתחילים בהם הם גם ילמדו את הדרישות הבסיסיות למקצוע זה.
 

משך הלימודים לקורס פיתוח אפליקציות לסמארטפונים

משך הלימודים לקורס פיתוח אפליקציות יכול להשתנות בין המוסדות השונים ונע בין 140 ועד 400 שעות אקדמיות, כאשר הדבר משתנה גם לפי סוג הקורס (מתחילים או מתקדמים) והאם משלבים בקורס גם פיתוח לאנדרואיד וגם לאייפון. הלימודים נפרשים על פני מגוון אפשרויות כשמוסדות מסויימים מציעים לימודי ערב ושישי בבוקר על מנת לספק אשרויות לאנשים עובדים וסטודנטים להצטרף ללימודים. בנוסף לכך יש גם את המסלול הרגיל אשר נעשה בשעות הבוקר.
לרשימת מוסדות באתרנו המלמדים פיתוח אפליקציות לסמארטפונים

להלן מגוון המוסדות המציעים לימודי פיתוח אפליקציות לסמארטפונים:

HACKERU - כשתבדוק, תבין! - המכללה מלמדת בחיפה ומת גן.
הטכניון - היחידה ללימודי המשך ולימודי חוץ - המכללה מלמדת בחיפה ותל אביב.
מכללת אינטלקט אקדמון - חטיבת מנהל ותעשייה - המכללה מלמדת בחיפה.
מכללת סלע - מובילים בהייטק - המכללה מלמדת ברמת גן.
 

איפה לומדים פיתוח אפליקציות לסמארטפונים בארץ?

כיוון שעסקי ההיי-טק בישראל מרוכזים במספר אזורים ממוקדים בארץ, גם הלימודים לתחומים השייכים לענף זה נלמדים באותם אזורים. הלימודים לפיתוח אפליקציות נלמדים בעיקר באזור המרכז בערים רמת גן ותל אביב, באזור הצפון ומישור החוף בחיפה וסביבתה. באזור הדרום ישנם מוסדות בתחום זה בעיר באר שבע.
 

תעודה מקצועית

לאורך הקורס, הסטודנטים ייבחנו על נושאים לקראת מבחן ההסמכה OCJP אשר נחשב לתנאי הכרחי לסיום הלימודים וקבלת התעודה. לאחר סיום הלימודים, בוגרי הקורס אשר ישלימו את כל מטלות הנדרשות ויעמדו בהצלחה בכל המבחנים, יהיו זכאים לקבל תעודת גמר מקצועית מטעם המוסד הרלוונטי בו למדו.
 

אפשרויות תעסוקה של בוגרי קורס פיתוח אפליקציות לסמארטפונים

בוגרות ובוגרי הקורס פיתוח אפליקציות ישתלבו בשוק העבודה במגוון משרות בקלות יחסית, בשל הביקוש הגבוה לאנשי מקצוע ומגוון עסקי ההיי-טק אשר מעוניינים לפתח עבור עצמם אפליקציות שונות. אפשרויות העבודה של הבוגרים משתנים בין אםן מדובר בשכירים שמצד אחד נהנים ממשכורת בטוחה, לבין עצמאיים שנהנים מאפשרויות שכר גבוהות יותר. אפשרויות התעסוקה של הבוגרים מתחלקים בין בסטרטאפים ייחודיים, בחברות הייטק, כאשר מדובר במגוון רחב מאוד של משרות.
 

כמה מרוויחים מפתחי אפליקציות לסמארטפונים?

בשל הביקוש הרב לאנשי מקצוע הקיים בשוק העבודה לבוגרים מתחום זה, בוגרי קורס פיתוח אפליקציות לסמארטפונים זוכים להתקבל למגגון עסקים מרתקים בעולם ההייטק, ונהנים ממשכורות גבוהות מהממוצע בשוק. בתחום פיתוח האפליקציות אנשי מקצוע עם ניסיון בין 0 ל-2 שנים נהנים לשכר בין 10 ועד 16 אלף ש"ח. אנשי מקצוע עם ניסיון מעשי של 3 עד 5 שנים נהנין ממשכורת הנמתחת מ-13 ועד 20 אלף ש"ח, בעלי 6 שנות ניסיון ומעלה נהנים משכר של 23 ועד 27 אלף ש"ח ואילו אנשי מקצוע שעובדים בתפקידי ניהול בכיר נהנים ממשוכרת של 22 ועד 30 אלף ש"ח.
 

לימודי המשך לבוגרי קורס פיתוח אפליקציות

מכיוון שתחום פיתוח אפליקציות שייך לענף ההיי-טק, בוגרי הקורס בוחרים ללמוד גם קורסים נוספים כגון תכנות, מולטימדיה, אבטח מידע, חוויות ממשק, עיצוב משחקי מחשב, פיתוח לפייסבוק, 3D MAX, הנדסת תוכנה ועוד. 

לכל מידע נוסף אתם מוזמנים  להתקשר למוקד הטלפון של פורטל לימודים לקבל ייעוץ נוסף וקישור למודסות הלימודים הקיימים בארץ. בהצלחה.

מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס פיתוח אפליקציות לסמארטפונים
כשתבדוק, תבין!
HACKERU
כשתבדוק, תבין!
המכללה מלמדת ב: חיפה, רמת גן.

המסלול נלמד ב: חיפה.

מידע על
המכללה

43 מסלולים

מפת הגעה

13 סרטוני וידאו

20 ממליצים
ללמוד.לדעת,לעבוד
svcollege באר שבע
ללמוד.לדעת,לעבוד
המכללה מלמדת ב: באר שבע, ירושלים, פתח תקוה, רחובות.

המסלול נלמד ב: באר שבע, ירושלים, פתח תקוה, רחובות.
ללמוד.לדעת,לעבוד
svcollege נתניה
ללמוד.לדעת,לעבוד
המכללה מלמדת ב: באר שבע, פתח תקוה, רחובות.

המסלול נלמד ב: באר שבע, פתח תקוה, רחובות.
ללמוד.לדעת,לעבוד
svcollege תל אביב
ללמוד.לדעת,לעבוד
המכללה מלמדת ב: באר שבע, פתח תקוה, רחובות.

המסלול נלמד ב: באר שבע, פתח תקוה, רחובות.
יורם כללי
מערכות מידע והכשרה טכנולוגית
מכללת גון ברייס מדיאטק הייטק בחיפה
מערכות מידע והכשרה טכנולוגית
המכללה מלמדת ב: חיפה.

המסלול נלמד ב: חיפה.
מכללת יסודות אילת
המכללה מלמדת ב: הרצליה.

המסלול נלמד ב: הרצליה.
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
רשת בתי הספר להנדסאים של המכללה למינהל
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
המכללה מלמדת ב: אילת, אשדוד, באר שבע, חיפה, ירושלים, נתניה, פתח תקוה, ראשון לציון, רחובות, תל אביב.

ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765