ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

קורס הום סטיילינג

קורס הום סטיילינג
הום סטיילינג הוא ארגון מחדש, בצורה יצירתית, של ריהוט הקיים בבית הלקוח. ניתן להפוך בעצם כל חדר בבית ליצירות אמנות ולהשתמש באבזרים הביתיים כדי לסגנן כל מרחב לפי הסגנון והטעם האישי של הלקוח ובעל המקצוע. בוגרי קורס הום סטיילינג יוכלו לרענן ולשפר מרחבים לאחר שיבינו את מהות ותכלית החדר ותפקודו. בוגרי הקורס יכולים להציל בתים רבים, ואף למנוע מעברי דירה משום שבני הבית מאסו במראה שלו, בזכות  עיצוב ייחודי שישנה את מראהו מקצה לקצה. הסטודנטים לומדים כיצד לתכנן את תפיסת החלל, עשה ואל תעשה בעיצוב, למידת הטרנדים והמגמות השולטות, היכרות עם טקסטורות ומרקמים, שילוב צבעים, מעט תיאוריה על עולם השיפוץ, תאורה מחמיאה, פנג שואי ועוד. אז אם אתם מתעניינים בלימודי קורס הום סטיילינג, או פשוט מעוניינים לשדרג את הבית שלכם, לפני שתעזבו אותו כי נמאס לכם להביט על אותם קירות 10 שנים, תוכלו להשאיר פרטים במקום הרלוונטי ולסמן את מוסדות הלימוד שמעניינים אתכם. כמו-כן תוכלו להתקשר אלינו וצוות פורטל לימודים ישמח לעזור לכם בכל שאלה. 

לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים קורס הום סטיילינג

קצת מידע על קורס הום סטיילינג

קצת מידע על קורס הום סטיילינג

בקורס הום סטיילינג לומדים הסטודנטים כיצד לשנות חללים פנימיים על ידי קביעת דרישות שטח ובחירת פריטים דקורטיביים, כגון צבעים, תאורה, וחומרים. העוסקים בהום סטיילינג קובעים את המטרות ואת דרישות הלקוח עבור הפרויקט, חושבים איך החלל ישמש את האנשים שיעברו דרך השטח, קובעים לוח זמנים לפרויקט ומעריכים את עלותו. רוב העוסקים בתחום הם גם בעלי ידע בעיצוב פנים וחלקם גם יוכלו לעבוד לפי שרטוט אדריכלי, כמובן לפי הידע והניסיון שלהם, אך ההבדל בינם לבין מעצבי הפנים, הוא שמעצבי הפנים עובדים גם עם אדריכלים, מהנדסי קונסטרוקציה, מהנדסי מכונות, וקבלנים כדי לקבוע כיצד חללים פנימיים יתפקדו, לעומת מעצבים העוסקים בהום סטיילינג שמתעסקים רק בריהוט הפנימי וכיצד ניתן לשנות את מראה החלל לפי מוצרים ורהיטים ולא על ידי שבירת קירות וכדומה. המעצבים העוסקים בהום סטיילינג יכולים גם להתחלק למגוון תפקידים וישנם אנשי מקצוע המעוניינים להתמקד בתחום מסויים כגון: עיצוב מרכזי בריאות, מרפאות, משרדים של רופאים ועוד, אשר מתמחים בקבלת החלטות עיצוב כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר עבור מטופלים, תושבים, ואת המתקן; מעצבי מטבח המתמחים במטבחים ויש לי ידע של מגוון של ארונות, גופים, מכשירי חשמל, אינסטלציה, ופתרונות חשמל בחדרים הללו; מעצבי סלון הדואגים ללמוד את כל הטרנדים העכשוויים וכיצד רהיטים מסויימים יכולים לשנות את מראה החדר.

איך להיות מעצבי הום סטיילינג

המועמדים לקורס הום סטיילינג נהנים מהעבודה כי אין תנאי קבלה קשוחים עבור קבלה ללימודים. כמובן שכל מוסד ומוסד רשאי לשנות את תנאי הקבלה שלו שכן אין דרישה ממשלתית או רישיון שנדרש להציג בתחום זה, אלא רק לדאוג שיהיה לך חוש אמנותית טוב כדי לפתח עיצובים אסתטיים; יצירתיות גבוהה ולהיות בעלי דמיון בבחירת ריהוט ובדים וביצירת מקומות המשרתים את צרכי הלקוח ומתאימים לאורח החיים שלו; מוכוון פרטים כדי לדייק במדידת חללים פנימיים ויצירת שרטוטים, כך שהם יכול להיות בשימוש על ידי עובדים אחרים כגון מהנדסים או מעצבים אחרים; כישורים בין-אישיי כדי להיות מסוגלים לתקשר בצורה יעילה עם לקוחות ולשתף פעולה עם מעצבים אחרים; כישורי פתרון בעיות כדי לטפל באתגרים תוך שמירה על הפרויקט בזמן ובמסגרת תקציב; ולבסוף בעלי ראיה חזקה ומודעות חזותיות כדי להבין איך פיסות עיצוב תתאמנה יחד כדי ליצור את סביבת פנים המיועדת.

מה לומדים קורס הום סטיילינג?

הסטודנטים בקורס הום סטיילינג לומדים בשיעורים מעשיים מהי תפיסת החלל, הבנת כוונות הלקוח, היכרות עם טקסטורות ומרקמים, עשה ואל תעשה בעיצוב, טפטים, בחירת אקססוריז לרידקורציה, עיצוב כפרי ועיצוב מודרני, תאורה מחמיאה, מעט תיאוריה על עולם השיפוץ, שילוב צבעים, הום סטיילינג בהתאם לחלל הבית (אמבטיות, מטבחים, סלון וחדרי שינה), יצירת קונספט ראשוני, גישות עיצוביות קלאסיות, ארגונומיה, פתרונות תאורה, התאמה בין גוונים, למידת הטרנדים והמגמות השולטות. במהלך הלימודים הם אף יוצאים מכיתת הלימוד והולכים לחנויות, כדי ללמוד כיצד להפיק את המקסימום מהמינימום. בנוסף הם גם פוגשים מעצבים מובילים, מבקרים במשרדי אדריכלות כדי להבין כיצד ניתן לשנות נקודת מבט ולאמץ ראייה שונה. משך הקורס עצמו נמשך בין 25 ל-30 מפגשים הנערכים פעם עד פעמיים בשבוע, כשכל מוסד רשאי לשנות את מערכת השעות לפי ראות עיניו ותוכנית הלימודים הצפויה.
לרשימת מוסדות באתרנו המלמדים הום סטיילינג


להלן מספר מוסדות המציעים לימודי הום סטיילינג:

הטכניון - היחידה ללימודי המשך ולימודי חוץ - הלימודים מתקיימים בתל אביב וחיפה
דיפלומה - בית ספר להכשרה מיקצועית - הלימודים מתקיימים בתל אביב, חיפה, באר שבע, אשדוד, ירושלים, ראשון לציון, רמלה, השרון- הכפר הירוק, רעננה, ראש העין ופתח תקווה
סטודיו 6B - המעצבים המובילים בתחום מלמדים אותך עיצוב כמקצוע - הלימודים מתקיימים בתל אביב וחיפה
אוניברסיטת בן גוריון - המרכז האוניברסיטאי ללימודי חוץ - הלימודים מתקיימים בבאר שבע
Ultima - בית הספר לעיצוב מרכז הבנייה הישראלי - הלימודים מתקיימים בתל אביב ובנתניה

אפשרויות קריירה למעצבי הום סטיילינג

אדריכלים ומעצבי פנים - בוגרים רבים בוחרים להמשיך את לימודיהם למסלולים כגון עיצוב פנים או אדריכלות. שם הם גם לומדים מהם שירטוטי בנייה ומקבלים אשרה  לבנות ולפרק קירות ולעצב את הבית מיסודו לפי דרישת הלקוח.
דירקטורים אמנותיים - מנהלים אמנותיים אחראים על הסגנון והדימויים החזותיים במגזינים, עיתונים והפקות קולנוע וטלוויזיה. הם יוצרים את העיצוב הכללי של פרויקט ואחראים ישירים על מפתחי הגרפיקה.
אמני קרפט פיין - אמנים מסוג זה משתמשים במגוון של חומרים וטכניקות ליצירת אמנות למכירה לתערוכות. אמני קרפט יוצרים אובייקטים בעבודת יד, כגון כלי חרס, כלי זכוכית, טקסטיל, וחפצים אחרים אשר נועדו להיות פונקציונליים וחלקם כוליםל ציירים, פסלים, ומאיירים. 
מעצבי אופנה - מעצבי אופנה יוצרים ומעצבים בגדים, אבזרים מקוריים, והנעלה. הם אחראים על השרטוט, העיצוב, בחירת הבדים והדפוסים, ולתת הוראות כיצד להפוך את המוצרים שהם תכננו למוצר מוגמר.
שזורי פרחים - מכונים גם מעצבי פרחים, דואגים לחתוך ולסדר פרחים חיים, יבשים, פרחי משי וירק כדי לבצע הצגה דקורטיבית. הם גם מסייעים ללקוחות לבחור פרחים, מכולות, סרטים, ואביזרים אחרים.
מעצבים גרפיים - מעצבים גרפיים יוצרים מושגים חזותיים, באמצעות תוכנת מחשב או ביד. הם מפתחים את התכנון והייצור הכולל עבור יישומים שונים כגון פרסומות, עלונים, מגזינים, ודוחות ארגוניים.
מעצבים תעשייתיים - מעצבים תעשייתיים מפתחים מהם המושגים עבור מוצרים שיוצרו כגון מכוניות, מכשירי חשמל לבית, צעצועים ועוד. הם משלבים אמנות, עסקים והנדסה כדי לייצר את המוצרים שבהם אנשים משתמשים מדי יום. 
אדריכל נוף - אדריכלי נוף מעצבים את המקומות הפתוחים בקמפוסים, מתקני נופש, בתים פרטיים, ושטחים פתוחים אחרים.

סגנונות בהום סטיילינג

הום סטיילינג בסגנון כפרי - ישנם כמה סגנונות לעיצוב הום סטיילינג כשהראשון מתוכם הוא עיצוב בסגנון כפרי. מדובר בסגנון המשתמש בהרבה רהיטים עתיקים, אח, ריצוף עתיק, עץ ועוד. הסגנון מתאים בעיקר לבתים פרטיים ומייצר תחושה של חמימות ומשפחתיות בחלל הבית. סגנון זה יעשה שימוש רב גם בגזרי עיתון מהוהים וחפצים עתיקים או ישנים כקישוטים, וחלונות עם משקופים מעץ וגם במיטות עם אפריון. בישראל ניתן לזהות סגנון הום סטיילינג זה בעיקר בצימרים שונים ובפאבים בסגנון אירי, אך הוא בהחלט מראה שיכול להיות מיושם בקלות גם בכל בית בישראל. 

הום סטיילינג קלאסי - למראה הקלאסי אין מאפיינים ספציפיים בולטים. מדובר בשילוב של חדש וישן, אשר נועד לתת תחושה מודרנית יחד עם תחושה חמימה. המעצבים המשתמשים בסגנון זה, אוהבים מאוד לשלב זכוכית עם עץ, ולשלב צבעים כגון לבן ושחור, פריטים משולבי חומרים כמו עץ וזכוכית, שנדלירים, חריטות אומנותיות ועוד. הסגנון הקלאסי מאפשר "להתפרע" יותר בצבעים, בפריטים ובסוגי החומרים בהם משתמשים לעיצוב והריהוט.

הום סטיילינג מודרני - הום סטיילינג מודרני עוסק במראה נקי וטכנולוגי. לרוב המעצבים ישלבו בו פריטים המשדרים קרירות וניקיון כגון זכוכית, צבע לבן ועור. וכדי לשבור את הניקיון, יוסיפו לעיתים מנורות בצורה ייחודית או קישוטים צבעוניים לקיר בצורת הדפסים. שטיח יפה יכול גם הוא למלא את החלל ולשבור את הצבע הלבן. בדרך כלל עיצוב זה מתאים ונבחר לחברות ומשרדים ופחות לבתים פרטיים. אופי עיצוב זה נהוג גם במלונות רבים אשר מעוניינים למשוך אליהם אנשי עסקים ולכן בוחרים לשדר מראה של יוקרה מודרנית וניקיון.
 
 
מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס הום סטיילינג
בית ספר להכשרה מיקצועית
דיפלומה
בית ספר להכשרה מיקצועית
המכללה מלמדת ב: אשדוד, באר שבע, חיפה, ירושלים, פתח תקוה, ראשון לציון, רמלה, רעננה, תל אביב.

המסלול נלמד ב: אשדוד, באר שבע, חיפה, ירושלים, פתח תקוה, ראשון לציון, רמלה, רעננה, תל אביב.

מידע על
המכללה

מידע על המסלול

37 מסלולים

מפת הגעה

8 סרטוני וידאו
יורם כללי
מחלום למציאות-המקפצה שלך להצלחה
מכללת הבית
מחלום למציאות-המקפצה שלך להצלחה
המכללה מלמדת ב: תל אביב.

המסלול נלמד ב: תל אביב.
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765