ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

קורס עיצוב אירועים

קורס עיצוב אירועים

קורס עיצוב אירועים נועד להכשיר את אנשי המקצוע אשר תפקידם הוא לעצב ולהכין את האירוע לפי הבקשות והרעיונות של הלקוחות (במידה ואכן יש להם רעיון או דרישה מסויימת). מעצבי האירועים אינם עובדים אך ורך בתעשיית החתונות ובר מצוות, אלא מכינים גם אירועי צדקה, התרמה, מסיבות עיתונאים, ופרימיירות של חברות וכדומה, והמבוקשים בינהם הם אנשי מקצועי חריפים, דינאמים, חדשניים ונועזים שמספקים לכל לקוח את תחושת הייחודיות במטרה לתת לכל אירועי את התדמית הנכונה. הלימודים המקצועיים מספקים למסתתפים את כל הידע והכלים לעצב אירועים בסגנונות שונים ולשתף פעולה עם מגוון אנשי המקצוע שמספקים את הציוד הנדרש. רוצים לדעת איך להצליח בענף האירועים ולהפוך לאנשי המקצוע הטובים ביותר? בפורטל לימודים תקבלו את כל המידע אודות הקורס המקצועי להכשרת מעצבי אירועים ומוסדו הלימוד עצמם החל מתאני הקבלה, דרך צכני הלימוד ועד לאפשרויות התעסוקה של בוגרי הקורס. הנכם מוזמנים להשאיר את הפרטים שלכם בטפסי צור הקשר, או להתקשר ליועצי הלימודים שלנו לקבלת ייעוץ ראשוני בחינם. בהצלחה.
תעודת זהות קורס עיצוב אירועים
תנאי קבלה
  • אין. כל אדם רשאי להגיש מועמדות לקורס.
משך לימודים
  • בין שלושה חודשים לשנה
שכר ממוצע
  • התחלתי  7,000 ש"ח
תכונות אופי
  • חדשנות
  • תעוזה
  • תקשורת בינאישית גבוהה
  • שירותיות
  • יצירתיות
לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים קורס עיצוב אירועים

תפקידו של מעצב האירועים

ענף האירועים כבר מזמן הפך לתעשייה שלמה המלאה באנשי מקצוע ייעודיים שתפקידם הוא להכין את האירוע באופן מושלם, בין אם מדובר בחתונה, בת מצווה, מסיבת עיתונאים, השקה או פרימיירה כלשהי. כאמור, ישנם בעלי תפקידים רבים המחברים יחדיו את האירוע כולו אך ישנם שני תפקידים המחזיקים את האירוע ודואגים למרכיבים המהותיים שלו. אם ניתן לומר שמפיק האירועים הוא החתן של האירוע, מעצב האירועים הוא בוודאי הכלה שיוצרת את ההילה של האירוע ובסופו של דבר קובעת את הטון של החתונה. תפקידם של מעצבי האירועים הם כשמם לעצב את האירוע לפי חלומם הפרוע של לקוחותיו וכמובן לפי התקציב הקיים. לשם כך אנשי המקצוע הם אנשים נועזים, יצירתיים ובעלי שירות גבוהה במיוחד, אשר מסוגלים להתמודד עם מגוון רחב של בקשות, לשתף פעולה עם שלל אנשי מקצוע ולהרכיב את הרעיון למציאות. למעצבי האירועים יש חלק חשוב בהפקת האירוע בעולם המודרני, הם מנצחים על מיקום הריהוט, הצבת השולחנות, סידור הכלים ותכנון כל הפריטים הקטנים שיחדיו יחברו לתמונה אלגנטית, ייחודית ורומנטית. בעידן ההאינסטגרם והפוטושופ, הדרישה למעצבים יחודיים רק הולכת וגדלה, דבר שהוביל לפיחת קורסים מקצועיים רבים, שמטרתם היא להכשיר את אנשי המקצע העתידיים ולספק להם את הכלים והידע על מנת שיוכלו להתאים את האירועים לקהלים שונים ומגוונים וללמוד כיצד לפתח את הפן היצירתי שבהם.

קורס עיצוב אירועים

בשונה ממפיק אירועים, לימודי עיצוב אירועים מתמקדחם יותר באירוע עצמו מאשר בארגון מסביב. הלימודים מקנים לסטודנטים את כל המיומנויות והכלים להפוך למעצבים, ליצור קשרי עבודה עם משרדי הפקה, לדעת כיצד לעבוד נכון עם תאורה ועוד, כאשר החשיבות היא על החזון של הלקוח. הקורס הינו קורס מקצועי וחדשני שמספק רקע על מגוון האירועים הקיימים, מהם המאפיינים הבולטים שלהם, כיצד הם שונים מכל אחד ומהם הסימנים המגדירים אותם מבחינה עיצובית – אם לדוגמא מסיבת אירועים נדרשת להיות אלגנטית במהותה, לעומת השקה שעיקר העיצוב צריך לספק תחושה נוצצת. הקורס מקנה לסטודנטים את הראייה המרחבית הנדרשת לצורך עיצוב האירוע הספציפי ושילובו עם הקונספט המקורי המתאים לאירוע הנבחר ומעניק להם ידע נרחב בכל תחומי הניהול, הפרסום והשיווק. במהלך הקורס עוברים הסטודנטים הרצאות ושיעורים עיוניים רבים במטרה ללמוד את עקרונות העיצוב ושיטת העבודה באמצעותן ניתן להוסיף ייחודיות לכל אירוע, לצד התנסויות וסדנאות מעשיות בהם מעצבים הסטודנטים אירוע שלם החל מתכנון השטח, דרך חישוב העלויות ותרשים מפת המיקום ועד לשיתוף הפעולה עם אנשי המקצוע המספקים את החומרים והמוצרים לעיצוב הסופי. רוב מוסדות לימוד מכירים בחוק קליטת חיילים משוחררים ומאפשרים למועמדים לשלם על הקורס באמצעות הפיקדון לחיילים משוחררים, או באמצעות מלגות והקלות של משרדי הקליטה והמוסד לביטוח לאומי.

תכני הלימוד בקורס עיצוב אירועים

תכני הלימוד של הקורס כוללים מגוון נושאי לימוד המרכיבים יחדיו את מהותו של מעצב האירועים. להלן חלק מנושאי הלימוד הנלמדים בקורס עיצוב אירועים: שיווק ופרסום, תכנון קונספט לאירועים שונים, עיצוב חיפויים, פיתוח חשיבה יצירתית, שזירת פרחים, חשיבות הצבע באירועים, עיצוב שולחנות וכסאות, סטיילינג, ניהול קשרי לקוחות, עיצוב חופה, שיווק עצמי, סידורי מפות, בחירת תאורה, עבודה עם ספקים, סגנונות בישראל ובחו"ל, תאורה טבעית ומלאכותית, עיצוב מזנונים ובר, פנג שואי, עולם הצבעים - חשיבות הצבע באירועים, בחירת אולם, אירועים עסקיים, סוגי בדים וחומרים שונים, סגנונות עיצוב אירועים בארץ ובעולם, חשיפה לטפסים ולשיטות עבודה של מפיקי ומעצבי העל, סיורים מקצועיים באולמות אירועים, צורה וקומפוזיציה, טקסטורות ועוד. בנוסף לנושאים אלו יכירו הסטודנטים את תוכנות העיצוב: D studio max, Photoshop ו- Flash ובסיום הקורס יידרשו להציג פרויקט גמר של אירוע בעיצוב שלהם לאחר שביצעו סקר שוק ועבדו מול לקוחות.

איפה לומדים קורס עיצוב אירועים

ענף האירועים נחשב לתחום מבוקש מאוד בקרב אנשי מקצוע רבים, מה שהוביל לכך שקיימים היום מוסדות רבים לעיצוב המעבירים גם לימודי עיצוב אירועים ומכשירים אנשי מקצוע רבים ומספקים להם תעודה מקצועית. כיום קיימים מגוון מוסדות לימוד המפוזרים ברחבי הארץ מאזור הצפון ועד לאזור הדרום. להלן חלק ממוסדות הלימוד המעבירים קורס עיצוב אירועים:
דיפלומה, בית ספר להכשרה מיקצועית – הלימודים מתקיימים ברעננה, ראשל"צ, פ"ת, ת"א, חיפה, ירושלים, אשדוד, מודיעין, נתניה וב"ש.
מכללת אורנס לניהול, התעודה שלכם בידיים שלנו – הלימודים מתקיימים בחיפה.
המכללה הטכנולוגית תל חי - היחידה ללימודי חוץ – הלימודים מתקיימים בקריית שמונה.

מיהו קהל היעד לקורס עיצוב אירועים

קורס עיצוב אירועים הינו קורס הפתוח לקהל הרחב ובהתאם לכך כל אדם המעוניין ללמוד את התחום במטרה להיות איש מקצוע, יכול להירשם לקורס במגוון מוסדות הלימוד הקיימים ולרכוש השכלה מקצועית מעמיקה ויסודית אודות מהות התפקיד והאחראיות שלו. הקורס מותאם גם לאנשים המעוניינים לעשות הסבת מקצוע ולמפיקי אירועים המעוניינים להרחיב את הידע המקצועי שלהם ולספק ללקוחות שלהם גם שירותי עיצוב.

מהם תנאי הקבלה לקורס עיצוב אירועים

בהתאם לקהל היעד, תנאי הקבלה לקורס הינם תנאי קבלה מקלים במיוחד המאפשרים לקהל הרחב להירשם ללימודים. למעשה אין תנאי קבלה קבועים והדרישה היחידה היא שהמועמדים יעברו ראיון אישי בו הנהלת מוסד הלימודים תוודא כי המועמד מתאים לתוכנית הלימודים והוא אכן מעוניין ומסוגל לעבור את הקורס המקצועי. 

משך הלימודים בקורס עיצוב אירועים

תקופת הלימודים בקורס עיצוב אירועים יכולה להשתנות בין מוסדות הלימוד השונים והיא עומדת על תקופה האורכת בין שלושה חודשים לשנה. ישנם מוסדות המציעים לימודים מורחבים יותר ומסלולים מזורזים לאנשי מקצוע המעוניינים רק לעשות הסבה ומגיעים מרקע העיצוב. כמו-כן ישנם מסלולי לימוד המיועדים להעשרה עצמית ולכן גם הם יהיו קורסים קצרים. לעומת מסלולי לימוד אלו, ישנו מסלול הלימודים המלא המכשיר אנשי מקצוע בו עוברים הסטודנטים על כל נושאי הלימוד כדי להיות אנשי מקצוע והוא אורך כשנה בממוצע. מסלולי הלימד השונים מועברים במתכונות לימודים דו שבועיות וחד שבועיות בימי שישי בבוקר ואחר הצהריים במשך השבוע כדי להתאים את מערכת השעות לאנשים עובדים.
לרשימת מוסדות באתרנו המלמדים קורס עיצוב אירועים


תעודה מקצועית \ הסמכה לבוגרי קורס עיצוב אירועים

בוגרי הקורס שעמדו בכל הדרישות, החל מנוכחות של 80 אחוזים לפחות ועמידה במבחנים העיוניים ופרויקט גמר אותו מגישים בסוף השנה, יקבלו תעודה מקצועית ממוסד הלימודים בו למדו. ישנם מוסדות המספקים לבוגרים שלהם תעודות מקצועיות המוכרות גם מחוץ לישראל, אך יש לוודא זאת עם מוסד הלימודים ולשאול אם הם מנפיקים את התעודה הרלוונטית. חשוב להכיר כי מסלולי הלימוד להעשרה עצמית אינם מנפקים לבוגרים תעודה מקצועית ומדובר בקורס שנועד לעזור למשתתפים להכיר את התחום ולהקים אירועים פרטיים.

אפשרויות תעסוקה לבוגרי קורס עיצוב אירועים

בוגרי הקוס אשר סיימו אותו בהצלחה יכולים להשתלב מיידית בשוק התעסוקה כשכירים בחברות להפקת אירועים, באולמות אירועים, מרכזי כנסים, בתי מלון ועדו. כמו-כן, חלקם בוחרים לעבוד כעצמאיים ולהחזיק עסק לעיצוב אירועים ולעבוד עם מבחר של לקוחות פרטיים וחברות עסקיות. מעצבי אירועים רבים בוחרים להרחיב את לימודיהם ובוחרים לעבור גם הכשרה מקצועית כמפיקי אירועים ובכך לשלב את הידע שצברו עם ההכשרה הנוספת כדי לספק יותר שירותים לקהל הלקוחות שלהם.

מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס עיצוב אירועים
היחידה ללימודי חוץ - קורסים והכשרות
המכללה הטכנולוגית תל חי - היחידה ללימודי חוץ
היחידה ללימודי חוץ - קורסים והכשרות
המכללה מלמדת ב: קרית שמונה.

בית ספר להכשרה מיקצועית
דיפלומה
בית ספר להכשרה מיקצועית
המכללה מלמדת ב: אשדוד, באר שבע, חיפה, ירושלים, פתח תקוה, ראשון לציון, רמלה, רעננה, תל אביב.

המסלול נלמד ב: אשדוד, באר שבע, חיפה, ירושלים, פתח תקוה, ראשון לציון, רמלה, רעננה, תל אביב.

מידע על
המכללה

מידע על המסלול

37 מסלולים

מפת הגעה

8 סרטוני וידאו
המכללה העסקית של לשכת המסחר
המכללה העסקית של לשכת המסחר
המכללה העסקית של לשכת המסחר
המכללה מלמדת ב: תל אביב.

המסלול נלמד ב: תל אביב.
יורם כללי
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765