ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

קורס ניהול פרוייקטים בבניה

תחום הבנייה של היום רחוק שנות אור מתחום הבנייה שמלפני כמה שנים, ולו בזכות הקידמה אשר נותנת את אותותיה גם בתחום מעין זה. אי לכך, על מנת להפיק את המרב, לקצר מהלכים ולמנוע טעויות, כיום כל יזם איכותי אשר מבקש מראש לוודא את איכות התוצאה, פונה אל איש מקצוע אשר בקיא בתחום ניהול פרויקטים בבניה. מה כולל התחום? באופן כללי שורה ארוכה של משימות, אך באופן פרטני תפקידו לפקח על כלל השלבים השונים אשר יש לסמן עליהם וי במהלך הבנייה, כאשר תוך כדי עליו לוודא שהיזם יוצא מרוצו, כלומר שכל דרישותיו זוכות להיענות מלאה, וזאת לצד עמידה בזמנים ומעקב מלא אחר כל שלב ושלב, כך שללא ספק מדובר בעבודה רבה אשר כוללת לא מעט תחומי אחריות מהותיים. 
לאור כל זאת ניתן להסיק שמנהל פרויקטים בבנייה זוכה לעמוד בראש תפקיד מעניין ביותר, דינמי, חשוב ויוקרתי, אך על מנת להגיע למעמד, עליו להתמצא בכול הנוגע הן לידע התיאורטי והן לידע המעשי, ועל כן קורס ניהול פרויקטים בבנייה מהווה את המקפצה הנחוצה עבור רבים, אשר מבקשים עבודה מאתגרת ומתגמלת. 
בפלטפורמה זו אתם מוזמנים ליהנות ממידע מקיף עבור כל נדבך אשר נוגע לנושא, אתם מוזמנים ללמוד על תנאי הקבלה, זמן הלימודים, הנושאים הנלמדים, המשכורות הצפויות, תכונות האופי הנדרשות, שורת המוסדות המובילים בתחום וכדומה, כאשר בכול שלב ניתן ליצור קשר ולקבל מענה ישיר עבור כל שאלה נוספת או הבהרה - בהצלחה!
תעודת זהות קורס ניהול פרוייקטים בבניה
תנאי קבלה
  • מי שמבקש לעבור קורס ניהול פרויקטים בבניה מתבקש להחזיק תחילה בתעודת מהנדס ואף להיות רשום כהנדסאי בפנקס האדריכלים והמהנדסים. כמו כן, אם תעודה מעין זו אינה בנמצא, יש לעבור ראיון קבלה.
משך לימודים
  • משך לימודי קורס ניהול פרויקטים בבניה אורך בין שלושה לבין תשעה חודשים, כאשר לרוב מדובר בשיעורים חד או דו שבועיים, ואף ברוב המקומות ניתן לבחור במסלול לימודי ערב. אי לכך לצד השקעה יחסית קצרה, ניתן לזכות בידע מהותי וחשוב ביותר. 
שכר ממוצע
  • מנהל פרויקטים בבניה עשוי להרוויח בתחילת דרכו כעשרת אלפים ש"ח, אך מהר מאוד המשכורת עשויה לטפס ואף להגיע לסכומים מפוארים של 30 אלף ₪.
תכונות אופי
  • כל מי שמבקש לעבוד בתחום אשר מנהל את שלבי הבניה, צריך להיות בעל אופי שאפתני, צריך להיות פרפקציוניסט, צריך לא לאפשר לטעויות לחמוק מתחת לעיניו, צריך להיות אדם שיודע להתמודד מול מגוון משימות בו זמנית, אדם אשר אוהב את השכל שמאחורי חוכמת הבנייה ובאופן כללי אדם שמבקש לעמוד בראש פרויקטים גדולים.
לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים קורס ניהול פרוייקטים בבניה

קורס ניהול פרוייקטים בבניה

קורס ניהול פרויקטים בבניה כולל לא מעט טכנולוגיה, ידע מעשי, ידע תיאורטי והכרה מקרוב של מגוון מערכות שביחד יוצרות את התוצר השלם. כמו כן, במהלך הלימודים גם זוכים להכיר מקרוב את כלל התקנות והחוקים אשר נוגעים לתחום, מכירים את שלל כללי הבטיחות, למדים כיצד מנהיג לוקח על עצמו לנהל פרויקט ומתניע את התהליך וכדומה. אי לכך, מדובר בלימודים חשובים ביותר אשר בכוחם לאפשר בתום תקופת הכשרה יחסית קצרה את כלל ההכשרה הנחוצה על מנת לעמוד בראש תפקיד מאתגר, מעניין, חשוב, יוקרתי ושיש לו ביקוש רב בכול מקום בארץ אליו פונים. 

לימודי קורס ניהול פרוייקטים בבניה

קורס איכותי בניהול פרויקטים בבנייה מאפשר מספר יתרונות מהותיים, כגון הכרות מעמיקה עם תוכנת מחשב הכרחית, תעודת יוקרתית עבור ניהול פרויקטים, הכרות עם ידע נרחב ומקיף בתחום ועוד. אי לכך, כאשר מבקשים ליהנות ממיטב ההתפתחות הטכנולוגית בתחום הבניה, כאשר מבקשים לעמוד בראש ניהול הפרויקט, כאשר מבקשים עניין, אתגרים ובסופו של יום מבקשים לעמוד מול פרויקט מוגמר ומוצלח אשר קרם עור וגידים בזכותך - הרי שיש להשקיע בלימודי קורס ניהול פרויקטים בבניה.

תכני הלימוד בקורס ניהול פרוייקטים בבניה?

כפי שכבר צוין, ניהול פרויקטים בבניה דורש לא מעט ידע מעמיק בתחום ועל כן גם הלימודים דורשים לא מעט וכוללים לא מעט מידע נרחב. אי לכך, מעניין לדעת שבין היתר נלמדים הנושאים הבאים: היתרי בנייה, שלבי תכנון וביצוע, שיטת ביצוע תברואה, חשמל וריצוף, התמודדות על ליקויי בנייה, תוכנת MS PROJECT, תפקידי מנהל הפרויקט, מקומו של מנהל הפרויקט בארגון, עקרונות ניהול, ציפויים וצבע, בטיחות באתרי בנייה, תקרות תותב, תקני טיח חיצוני ופנימי, חוקי תכנון ובנייה, ניהול משא ומתן, ביטוח, חשמל במתח נמוך, זכוכית ואלומיניום בבניין, מחיצות גבס, בידוד תרמי, ניהול לוחות זמנים, פיקוח על בטון מזוין, בדיקות ביצוע בשטח, פיקוח על כלל שיטות הבנייה, מערכת אינסטלציה ביתית, מערכות חשמל ביתיות, מערכות חשמל ציבוריות, בידוד תרמי וכדומה.
לבסוף יש לציין שלמרות שכל נושא הנו מהותי עבור המשך הפרויקט, אין להסיק שכל מקום מלמד בדיוק את אותם הנושאים ואין להסיק שכל נושא מקבל בדיוק את אותה רמה חשיבות בכול מוסד, ועל כן אם מבקשים להעמיק בנושא מסוים, יש לבחון מראש את בריף הלימודים של כל מוסד לימודי. כמו כן יש לקחת בחשבון שלצד ידע תיאורטי רחב היקף, גם נכללים לא מעט לימודיים מעשיים, כך שהרבה יותר קל להטמיע חלק מהחומר ומדובר בהכנה חשובה.
לרשימת מוסדות באתרנו המלמדים קורס ניהול פרוייקטים בבניה


איפה לומדים קורס ניהול פרוייקטים בבניה?

לימודי ניהול פרויקטים בבניה מתקיימים במספר מוסדות לימודיים העוסקים ומתמחים בתחום. לצד שורה ארוכה של מוסדות, אתם מוזמנים להכיר את ההיצע הבא: 
•המכללה הארצית להנדסה ירושלים
•מכללת מישלב במחלקה להשתלמויות
•בית הספר הארצי להנדסאים בחיפה
•היי סקול 
•הטכניון במחלקת לימודי המשך ולימודי חוץ
•המכללה האקדמית להנדסה
•המכללה לעיצוב וניהול שנקר
•מרכז ויצו חיפה
•מכללת מלט"ש

מיהו קהל היעד ללימודי קורס ניהול פרוייקטים בבניה?

לימודי קורס ניהול פרויקטים בבניה מיועדים למגוון אנשים בעלי הכשרה משתנה בתחום, כאשר לעיתים רק הכשרה מקצועית עשויה להספיק ולעתים גם רק הכשרה תיאורטית אקדמית עשויה להספיק. עם זאת, יש מקרים בהם על המועמד להיות בעל ניסיון מוכח בתחום ואף עליו להיות הנדסאי בניין, או לחלופין שמאי מקרקעין, או מהנדס. אי לכך, קורס זה פתוח עבור שורה ארוכה של אנשים שנמשכים את היוקרה והאתגר שמאחורי המקצוע.
מבחינת תכונות אופי, מי שעומד ללמוד קורס ניהול פרויקטים בבניה, צריך להיות אחד שאוהב את התחום, אוהב ומסוגל לנהל מספר דברים במקביל, נהנה מתום הבנייה וסביבתו, בעל ראש גדול, פרפקציוניסט, אדם שיודע לדרוש מה שצריך (אך באופן נעים), אדם שתחום החידושים האחרונים בתחום הבנייה מרתקים אותו, אדם בעל חוש תכנון מפותח, אדם מעשי וכמובן שגם אדם שהוא ממוקד מטרה.

מהם תנאי הקבלה לקורס ניהול פרוייקטים בבניה?

באופן כללי מי שמבקש ללמוד קורס ניהול פרויקטים בבניה, צריך להחזיק בהכשרה הנחוצה, או לחלופין עליו  להיות בעל הכשרה אקדמית רלוונטית קודמת - למשל עליו להיות בוגר הנדסאי בניין, שמאי מקרקעין, מהנדס וכדומה. כמו כן יש לקחת בחשבון שישנם מקומות בהם בין היתר גם נדרשים להחזיק בידע מעשי בתחום וכמובן שגם לעבור בהצלחה ראיון קבלה.

משך הלימודים בקורס ניהול פרוייקטים בניה

ברוב המקומות בהם מועברים לימודי קורס ניהול פרויקטים בבניה, הלימודים יימשכו בין שלושה לבין תשעה חודשים, תלוי באיכות הקרס, בכמות השעות של כל מפגש ובמגוון נתונים נוספים. מבחינת שעות, קורס זה עתיד לכלול בין 150 לבין 220 שעות אקדמיות ובנוסף ראוי לציין שלרוב מדובר במפגשים חד או דו שבועיים, כך שניתן יחסית בקלות לצרוך לימודים חשובים, אך באותה נשימה גם נציין שיש לשמור על העבודה הקבועה, כאשר נתון זו מחוזק בעובדה שבלא מעט מקומות מאפשרים מתכונת לימודי ערב, כל שללא ספק ניתן לחגוג בשתי חתונות – לעבוד ולרכוש השכלה חשובה. 
כמו כן,  גם חשוב לציין שלימודים מעין אלו כוללים התנסות מקצועית ואך מגוון סיורים מקצועיים, ולו על מנת לראות בעיניים במה בדיוק דברים אמורים.

תעודה/הסמכה מקצועית לבוגרי הקורס

בוגרי לימודי קורס ניהול פרויקטים בבניה אשר יעמדו בהצלחה בכלל הדרישות, יזכו בתום התקופה בתעודה הרצויה – בתעודת הגמר מטעמו של מוסד הלימודים. אי לכך יש לקחת בחשבון שככול שמוסד הלימודים יותר נחשב, כך יותר דלתות מקצועיות עשויות להיפתח.

אפשרויות תעסוקה לבוגרים

בוגרי הקורס יזכו ישר עם תום הלימודים להתחיל להשתפשף בתחום, ואף ממש לנהל פרויקטים אשר נוגעים לבנייה, כך שדי מהר הם ייכנסו לשוק העבודה ויתחילו לחוות מה עומד מאחורי צמד המילים "ניהול פרויקטים".

מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס ניהול פרוייקטים בבניה
יורם כללי
מכללה המובילה בלימודי תעודה בתחום המינהל
מכללת מישלב
מכללה המובילה בלימודי תעודה בתחום המינהל
המכללה מלמדת ב: חיפה, תל אביב.


מידע על
המכללה

64 מסלולים

מפת הגעה
מיסודה של עזריאלי – מכללה אקדמית להנדסה ירושלים.
עזריאלי לימודי המשך
מיסודה של עזריאלי – מכללה אקדמית להנדסה ירושלים.
המכללה מלמדת ב: ירושלים.

המסלול נלמד ב: ירושלים.
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765