ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

קורס השקעות נדל"ן

ענף הנדל"ן הוא מהמשפיעים ביותר על המשק הישראלי וככזה, כאשר כל אדם מעוניין להצטרף אליו, יש להתכונן לקראת זה, להכיר וללמוד אותו. הייחודיות של של ענף זה לעומת ענפים אחרים הוא העובדה שכל אדם עוסק בענף זה בין הוא מעוניין בו או לא ולכן אנשים רבים נדרשים להכיר אותו לפני שהם מבצעים בחירות שישארו עימם לכל חייהם. אחד התחומים בענף זה הוא תחום השקעות הנדל"ן, אותו לומדים כל אדם המעוניין להשקיע מעבר לנכס הפרטי שלו ולהתמש בשוק בהכנסת כספים נוספת עבור עצמו, או כיועץ למשיקיעים, חברות נדל"ן ועוד. בקורס לומדים הסטודנטים כיצד פועל שוק הנדל"ן, כיצד מזהים נכסים בעלי סיכויי תשואה גבוהים ובסופם עובדים כיועצי נדל"ן לאנשים פרטיים, קבלנים ועוד. רוצים לדעת עוד על התחום, בפורטל לימודים תוכלו לקבל את כל המידע אודות קורס השקעות נדל"ן, מהם תנאי הקבלה, מה בדיוק נלמד בקורס, מה עושים לאחר הקורס ועוד. כל שעליכם לעשות הוא להשאיר את פרטיכם בטפסי צור הקשר ולסמן את המוסדות הרלוונטים עבורכם או להתקשר למוקד הטלפון לשיחות ייעוץ ראשוני בחינם. בהצלחה
תעודת זהות קורס השקעות נדלן
תנאי קבלה
  • אין תנאי קבלה ספציפיים
  • אין מבחן קבלה
  • יש ראיון קבלה
משך לימודים
  • בין 40-100 שעות אקדמאיות
שכר ממוצע
  • ללא ניסיון – 6,000 עד 9,000 ש"ח.
  • ניסיון של 5+ שנים – 10,000 עד 15,000 ש"ח.
תכונות אופי
  • יצירתיות וסקרנות
  • אחראיות
  • יזמות
  • יכולת למידה גבוהה
  • ראיה אסטרטגית רחבה
לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים קורס השקעות נדלן

תחום השקעות הנדל"ן

עד שמשבר הנדל"ן לא פקד את ישראל בשנים האחרונות תחום השקעות הנדל"ן היה שייך למעטים שבחרו בשוק זה על פני שוק ההון המפורסם יותר. אך למעשה, שוק הנדל"ן נחשב לשוק יציב יותר לעומת מתחריו וכזה שגם ברגעי משבר משאירים למשקיעים נכסים קיימים השווים סכום כסף כלשהו לעומת שוק ההון לדוגמא, בו אנשים יכולים לאבד את כל ההשקעה שלהם במניות מסוימות משום שמדובר בסכומי כסף שמושקעים "על הנייר". תחום השקעות הנדל"ן נוגע בעצם בכולנו וגם אדם הקונה את דירתו הראשונה הוא למעשה סוג מסויים של משקיע משום שאף אחד לא יהיה מעוניין להשקיע בנכס מבלי לראות בו עתיד מסויים. כך למעשה כל אדם המעוניין לרכוש נכס מסיבה של מגורים פרטיים או השקעת נדל"ן לצורך הכנסה נוספת (או עיקרית) נדרש להכיר את סביבת הנכס, לבדוק את ייחודי, לוודא כי העלות שווה להשקעה וכדומה, ולכאן בדיוק נכנס קורס השקעות הנדל"ן המספק מידע ומלמד את המשתתפים כיצד לפעול בשוק הנדל"ן ולזהות נכסים ואף לייעץ כאנשי מקצוע ללקוחות. 

קורס השקעות נדל"ן

ענף הנדל"ן ברחבי הגלובוס בכלל ובישראל בפרט ידוע עושר והאופציות האפשריות הקיימות בו בכל הנוגע להשקעות, עסקים וכמובן מגורים. לא לחינם, הביקוש בתחום רק הולך וגודל ככל שעוברות השנים תוך שהשוק עצמו רווי בתחרות שאינה פוסקת. את המושג הרחב נדל"ן ניתן לפרק למספר תחומים שונים, אך הפופולארי ביותר בקרב השוק הישראלי הוא תחום ההשקעות. השקעה בנדל"ן הוכיחה בשנים האחרונות כשיטה מוצלחת למיקסום רווחים כלכליים אשר מפיקה תשואות מירביות. כל מי שהקיע בנדל"ן בישראל לפני משבר הנדל"ן ב-2007 זכה להכפיל את הונו הפרטי ובארצות הברית משקיעי הנדל"ן השונים מתחילים לראות עכשיו את עליית המחירים כהצלחה מטאורית כמשקיעים. אך אחת הסיבות ששוק הנדל"ן יכול לספק רווחים כה גדולים היא התנודתיות שלו והעובדה שהוא נשלט על ידי גורמים פוליטיים ותקנות שיכולות להשתנות מדי שנה, מה שמכריח את האנשים העוסקים בו ללמוד ולחדש את הידע שלהם ללא הפסקה. הקורס מעניק ידע נרחב בכל ההיבטים המימוניים, המיסויים, הכלכליים והמשפטיים. הסטודנטים בו לומדים על מצב השוק ומחיר השוק, האלטרנטיבות להשקעה, תחזוקת נכסים, פוטנציאל ההשבחה ועוד ובסיומו הבוגרים יכולים לעבוד כיועצי שיווק בתחום הנדל"ן, מתווכים, מנהלי פרויקטים, מנהלי צוותים בתחום הנדל"ן ועוד. הקורס מקנה לסטודנטים את כל הכלים הנדרשים להם לצורך ביצוע השקעות מוצלחות בתחום, מספק הקורס היכרות עם שוק הנדל"ן הישראלי, ושם דגש על תחום המיסוי וחוקים רלוונטיים המהווים בסיס לשיקולי כדאיות בכל הנוגע לרכישת נכס.

תוכנית הלימודים בקורס השקעות נדל"ן

סטודנטים בקורס השקעות נדל"ן רוכשים השכלה מעמיקה וכלים רבים בתחום. במהלך הקורס לומדים הסטודנטים כיצד לנתח את ההיבטים המיסויים, המימוניים, המשפטיים והכלכליים אשר כרוכים בהשקעות בנדל"ן. הסטודנטים לומדים מהם מודלים כלכליים להערכת פוטנציאל של נכסים ומקרקעין, לומדים כיצד בוררים בין חלופות קיימות, מתוודעים לתשתיות החוק הרלוונטיות, ונחשפים לשיטות ההערכה השונות הקיימות בעולם המערבי באמצעותן בוחנים כדאיות של השקעות בנכסים ובמקרקעין. תוכניות הלימודים נלמדות במספר אפשרויות, עבור קורסים לאנשי מקצוע או עבור קורסים כלליים להעשרה עצמית. השיעורים נלמדים במסגרת שיעורים עיוניים וסדנאות מעשיות ועוסקים בנושאים כגון: היבטי מיסוי שונים, תמ"א 38, המימון ומודל המינוף בעסקי נדל"ן, איתור הזדמנויות, ניהול משא ומתן, המתמטיקה שמאחורי עסקאות נדל"ן, מושגי יסוד במקרקעין, מיסוי מקרקעין, מבוא לנדל"ן בישראל, עסקאות אקזיט ליזמים מתחילים, שיקולים כלכליים בהשקעות נדל"ן, מפרטים טכניים, השקעה בנדל"ן באמצעות קבוצות רכישה, שיטות ודוגמאות להערכת שווי מקרקעין, ניהול פיננסי שוטף לעומת ניהול פיננסי השקעתי ועוד. כמובן שהשיעורים השונים עוסקים גם בהשקעות נדל"ן מעבר לים, כגון גרמניה לדוגמה ועוסקים בכללי קניה ומכירה, ההיבטים המשפטיים הבינלאומיים, תיווך ועוד.

מוסדות לימוד

ענף הנדל"ן נוגע בכל שטח אדמה ונכס כלשהו ברחבי המדינה ולכן גם נלמד בערים רבות בארץ במתכונת כזו או אחרת מחיפה באזור הצפון ועד באר שבע בדרום. להלן מגוון מוסדות הלימוד המעבירים קורס השקעות נדל"ן:
מכללת R.E.S- קורסי תיווך ונדל"ן - הלימודים מתקיימים בתל אביב, רמת גן, חיפה, באר שבע, הרצליה, הוד השרון, ירושלים, ראשון לציון, כפר סבא, רעננה, לוד, אשדוד, אשקלון, נתניה, קרית מלאכי עפולה, קרית ים, חצור, רחובות, רמלה, לוד ובת ים.
מכללת אפיק, המכללה המובילה לשוק ההון ויזמות - הלימודים מתקיימים בתל אביב, חיפה, רחובות וכפר סבא.
פסגות – נדלן, בואו ללמוד להרוויח כסף בהשקעות נדל"ן - הלימודים מתקיימים בחיפה, הרצליה, רמת גן, ירושלים באר שבע ורחובות.
BDO האקדמיה לפיננסים, בוא לבנות קריירה בשוק ההון ובביטוח - הלימודים מתקיימים בת"א
YZM - בית הספר ליזמות עסקית - הלימודים מתקיימים ברמת גן.
נדל"ן חכם, קונים נדל"ן חכם - הלימודים מתקיימים בתל אביב.
מגמות ללימודי נדל"ן, בית הספר ללימודי נדל"ן - הלימודים מתקיימים בפתח תקווה, רחובות, חיפה, ירושלים, באר שבע.

קהל יעד לקרוס השקעות נדל"ן

קורס השקעות נדל"ן מיועד בעיקרו לשלוש קבוצות אוכלוסייה. הראשונה היא אנשים המגיעים לקורס ללא ידע מעשי בתחום אשר מעוניינים להיעזר בקורס כדריסת הרגל הראשונה שלהם בענף. הקבוצה השנייה היא אנשי מקצוע העוסקים ברמה כזו או אחרת בענף הנדל"ן כמתווכים, יזמים וכדומה ומעוניים להגדיל את ההכשרה שלהם והידע שלהם בתחום. לבסוף הקבוצה השלישית היא אנשים ומשקיעים פרטיים אשר מעוניינים לנצל את הקורס כדי לרכוש ידע להשקעה עצמאית בענף הנדל"ן.
לרשימת מוסדות באתרנו המלמדים קורס השקעות נדלן


תנאי הקבלה לקורס השקעות נדל"ן

כיוון שמדובר בקורס שבאמת מיועד לקהל הרחב והוא מתאים למשקיעים מוסדיים ופרטיים \ נציגיהם, יזמים, מנהלי נכסי מקרקעין ציבוריים ולאנשים בעלי חוש עסקי מפותח, לקורס אין תנאי קבלה מפורשים והם למעשה פתוחים לבחירת מוסדות הלימוד השונים. עיקר הדרישות של מוסדות הלימוד הוא לעבור ראיון \ מבחן קבלה על מנת לבדוק את מידת ההתאמה של המועמדים השונים למוסדות הלימוד הנבחרים ולתוכנית הלימודים. 

משך הלימודים בקורס השקעות נדל"ן

כאמור, כל מוסד רשאי לבחור את תוכנית הלימודים העדיפה על פניו ולכן גם משך הלימודים יכול להשתנות בין מוסדות הלימוד השונים ונעים בדרך כלל בין 40 ל-100 שעות לימוד. המפגשים עצמם מתקיימים לרוב במתכונות של לימודי ערב דו שבועיים או חד שבועיים לבחירת המשתתפים.

תעודה \ הסמכה לבוגרי קורס השקעות נדל"ן

בוגרי הקורס אשר עברו את המבחנים בהצלחה והשלימו את משימות הגמר המוטלות עליהם לקראת סיום הלימודים, ייזכו לקבל תעודה מקצועית מטעם מוסד הלימודים בו למדו. בקורס זה אין אומנם דרישה לעבור בחינה חיצונית המכישרה את הבוגרים ברישיון מקצועי או יש לחדש, אך יש לשים לב לשינויים המתרחשים בשוק הנדל"ן כיוון שהקורסים מיועדים לעקוב אחר השינויים הללו ולהתעדכן בהתאם.

אפשרויות תעסוקה לבוגרי קורס השקעות נדל"ן

בוגרי הקורס שסיימו אותו בהצלחה וקיבלו את התעודה המקצועית יוכלו לעבוד כשכירים במגוון משרדי תיווך, משרדים ממשלתיים, משרדי שמאות, חברות בנייה וחברות השקעות או כאנשי מקצוע עצמאיים בארץ ובעולם. אפשרויות התעסוקה שלבוגרי הקורס הם: עבודה כיועצי שיווק בתחום הנדל"ן, מתווכים, מנהלי פרויקטים, מנהלים צוותים בתחום, מנהלי פרויקטים, שמאים ועוד.

מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס השקעות נדלן
בוא לבנות קריירה בשוק ההון ובביטוח
BDO האקדמיה לפיננסים
בוא לבנות קריירה בשוק ההון ובביטוח
המכללה מלמדת ב: תל אביב.

המסלול נלמד ב: תל אביב.

מידע על
המכללה

מידע על המסלול

52 מסלולים

מפת הגעה

21 סרטוני וידאו

3 ממליצים
מקצועיות פיננסית
אורין שפלטר
מקצועיות פיננסית
המכללה מלמדת ב: אשדוד, בני ברק, תל אביב.

המסלול נלמד ב: אשדוד, בני ברק, תל אביב.
מקצועיות פיננסית
אורין שפלטר - שלוחת חיפה והצפון
מקצועיות פיננסית
המכללה מלמדת ב: חיפה, כרמיאל.

המסלול נלמד ב: חיפה, כרמיאל.
יורם כללי
המכללה הבלעדית המוכרת על ידי האיגוד הנדל"ן הישראלי
מכללת R.E.S- קורסי תיווך ונדל"ן
המכללה הבלעדית המוכרת על ידי האיגוד הנדל"ן הישראלי
המכללה מלמדת ב: אופקים, אריאל, אשדוד, אשקלון, באר שבע, בני ברק, בת ים, הוד השרון, הרצליה, חדרה, חיפה, ירושלים, כפר סבא, לוד, נהריה, נתיבות, נתניה, עפולה, ערד, פתח תקוה, קרית ים, קרית מלאכי, ראש פינה, ראשון לציון, רחובות, רמלה, רמת גן, רעננה, שדרות, תל אביב.

המסלול נלמד ב: עפולה, ראש פינה, קרית ים, נתניה, רמת גן.

מידע על
המכללה

8 מסלולים

מפת הגעה
המכללה המובילה בישראלי ללימודי מסחר בשוק ההון, השקעות יזמות בנדל"ן ויזמות עסקית
מכללת פסגות
המכללה המובילה בישראלי ללימודי מסחר בשוק ההון, השקעות יזמות בנדל"ן ויזמות עסקית
המכללה מלמדת ב: באר שבע, הרצליה, חיפה, ירושלים, כפר סבא, רחובות, רמת גן, תל אביב.

המסלול נלמד ב: באר שבע, הרצליה, חיפה, ירושלים, כפר סבא, רחובות, רמת גן, תל אביב.

מידע על
המכללה

41 מסלולים

מפת הגעה

40 סרטוני וידאו

6 ממליצים
קונים נדל"ן חכם
נדל"ן חכם
קונים נדל"ן חכם
המכללה מלמדת ב: תל אביב.

המסלול נלמד ב: תל אביב.
המכללה המובילה בישראלי ללימודי מסחר בשוק ההון, השקעות יזמות בנדל"ן ויזמות עסקית
פסגות - נדלן
המכללה המובילה בישראלי ללימודי מסחר בשוק ההון, השקעות יזמות בנדל"ן ויזמות עסקית
המכללה מלמדת ב: באר שבע, הרצליה, חיפה, ירושלים, כפר סבא, רחובות, רמת גן, תל אביב.

המסלול נלמד ב: באר שבע, הרצליה, חיפה, ירושלים, כפר סבא, רחובות, רמת גן, תל אביב.
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
רשת בתי הספר להנדסאים של המכללה למינהל
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
המכללה מלמדת ב: אילת, אשדוד, באר שבע, חיפה, ירושלים, נתניה, פתח תקוה, ראשון לציון, רחובות, תל אביב.

המסלול נלמד ב: חיפה.
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765