ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

קורס הכשרת מאמנים לתזונה

קורס הכשרת מאמנים לתזונה
כיום אנשים הרבה יותר מודעים למשמעות של תזונה על כלל היבטים החיים, ואף על נישת הבריאות בפרט. מכאן שיש יותר ויותר ביקוש אחר ייעוץ מקצועי בתחום, בין אם מדובר בגברים ונשים ובין אם מדובר בקבוצת ילדים ומבוגרים. אי לכך, בין אם התחום מעניין אתכם באופן אישי ובין אם התחום מעניין אתכם בהיבט המקצועי, הרי שטוב להכיר שכיום אין צורך לעשות תואר בתחום, אלא ניתן הסתפק במגוון קורסים, כאשר יש לא מעט קורסים מקצועיים אשר מוציאים את התלמידים מוכנים לעולם הגדול ישר אל תחום התעסוקה. 
כיום אנשים מתעניינים בשמירה על משקל נכון, מבקשים לאכול בריא, מבקשים ללמד את ילדיהם מהי ארוחה מזינה ובאופן כללי מבקשים לחשוב פעמיים לפני שהם מעמידים ארוחה. כמו כן, אנשים רבים מבינים שכיוון שיש הרגלי אכילה שקשה להיפטר מהם, לרוב אין זה רק מספיק ללמוד מהי ארוחה בריאה, אלא לא פעם גם יש צורך במאמן אישי אשר יהיה שם עבור כל התלבטות וצורך בחיזוק. אי לכך, יש לא  מעט ביקוש כיום עבור אימון תזונתי.
 בין היתר אימון תזונתי נוגע  למטבוליזם, אבות המזון, משמעת עצמית, ביולוגיה, גישות שונות בתחום וכדומה. כמו כן בלימודים אלו גם יש דגש על מוטיבציה, תמיכה וליווי צמוד. אי לכך, אם גם אתם מוצאים לימודים מעין אלו מעניינים - אתם מוזמנים לבחון יותר לעומק את שלל הנתונים אודות הקורסים השונים - כאן בפורטל הלימודים, כאשר בכול שלב אתם מוזמנים ליצור קשר ולקבל מענה ממוקד. 
תעודת זהות קורס הכשרת מאמנים לתזונה
תנאי קבלה
  • כל עוד הקורס מיועד לקהל הנרחב, רוב הקורסים מסתפקים בראיון קבלה.
משך לימודים
  • הלימודים נמשכים בין 10 לבין 25 מפגשים מרוכזים, אחת לשבוע.
שכר ממוצע
  • בין 5 לבין 8.5 אלף ₪ בחודש.
תכונות אופי
  • מי שבחור ללמוד לימודים אלו צריך להיות חובב אנשים, אדם חיובי, אדם שמבקש לעזור לאחרים, אדם שמאמין באורח חיים בריא ואדם ששואף סיפוק מהיכולת לתמוך באנשים אחרים. 
לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים קורס הכשרת מאמנים לתזונה

קורס הכשרת מאמנים לתזונה

לצד העובדה שכיום יש לא מעט פרנסה בתחום, גם יש לציין שמדובר בתחום שעושה לא מעט טוב על הנשמה, וזאת כי לא כל תחום מאפשר לסייע לאנשים להרגיש טוב עם עצמם, לא כל תחום מסייע לאנשים אחרים לשמור על הבריאות שלהם ובאופן כללי לא כל תחום גורם לאנשים להרגיש הרבה יותר טוב יותר עם עצמם. 
יש קשר ישיר בין מאמן תזונתי לבין מאמן אישי (קואצ'ר),  וזאת כי שני המאמנים מעודדים את המטופלים לבחור ולהקפיד על דרך חיים יותר בריאה, רק שבמקרה של מאמן תזונאי הדגש העיקרי הנו בהיבט הבריאותי - השגת יעדים בתחום המשקל ושמירה על אורח חיים בריא. כמו כן, שני סוגי המאמנים מעניקים לא מעט יחס אישי ואף שואפים עבור העצמה ותמיכה. אי לכך, אם נסכם את ייעודו של מאמן תזונאי, נציין שלושה נדבכים חשובים: להעניק כלים עבור שמירה על תזונה נכונה ומותאמת אישית, לגרום לאנשים לחוש טוב עם עצמם לצד פיתוח ביטחון עצמי גבוה ולהגיע ליעד המשקלי הרצוי והנכון ביותר.

לימודי הכשרת מאמנים לתזונה

לימודי הרגלי תזונה נכונים זה טוב ויפה, אך ליישם אותם זוהי משימה שלא תמיד ניתן לעמוד בה בגבורה, ועל כן השילוב שבין  יועץ בתחום התזונה לבין מאמן אישי הנו כה נכון ואף הכרחי, ולו על מנת לסייע לאנשים להעביר אץ המידע לפן המעשי. אי לכך לימודים מעין אלו כה חשובים ונכונים.

תכני הלימוד בקורס הכשרת מאמנים לתזונה

כמובן שכל קורס כולל סילבוס מעט שונה, אך באופן כללי כן ניתן לצפות למגוון תתי הנושאים הבאים:
פירמידת המזון
סוגי דיאטות
עקרונות התזונה הבסיסית 
שימור ההרגלים החדשים
התמודדות עם רגרסיה 
יצירת זרימה בין הלקוח למאמן
טיפול בתופעת השמנת ילדים
הוספת ויטמינים ומינרלים לתפריט
חלוקה קלורית בהתאם למבנה ומשקל הגוף 
זיהוי הצרכים והרגשות של הילד הפנימי     
אוכל כפיצוי רגשי
שינויים בחשיבה
פיתוח תכניות התערבות      
אימון על פי גישת הפסיכולוגיה החיובית
*רגע לפני שבוחרים את הקורס המתאים ביותר, יש לבחון שהתוכן שלו אכן עונה על ההגדרות שלכם, וזאת כי יש קורסים שונים אשר מתמקדים בנושאים שונים.
לרשימת מוסדות באתרנו המלמדים קורס הכשרת מאמנים לתזונה


איפה לומדים קורס הכשרת מאמנים לתזונה?

היחידה ללימודי חוץ של התאגדות העסקים 
מכללת מדיסין 
מכללת רידמן (פרישה ארצית)
בית הספר למאמני תזונהNCS  
מכללת מאמנים (הרצליה) 
גומא – המרכז הישראלי לגישור ואימון (הכפר הירוק). 
המרכז לאימון קונפלואנטי - פתח תקווה.
מכללת אשקלון 
המכללה לרפואה טבעית וקואצ'רס סקול - רמת ישי.
המכללה למינהל מיסודה של הסתדרות המעו"ף - בכל הארץ.

מיהו קהל היעדל הפוך מאמן לתזונה?

יש להבין שמי שמבקש להיות מאמן תזונאי, צריך להיות טיפוס שתחום התזונה מושך אותו, אך בנוסף הוא גם צריך להיות אדם שטוב עם אנשים ושחשוב לו לקדם אנשים אחרים אל עבר מקומות יותר נכונים בחיים. כמו כן, גם מי שאינו מבקש לעבור לימודי קורס הכשרת מאמנים לתזונה עבור רכישת מקצוע, עשוי למצוא בקורס זה כלי מופלא, מרתק וחשוב, ולו כי הוא מבקש לתמוך באנשים שקרובים אליו. 
עוד נציין שלימודים מעין אלו גם עשויים להתאים ביותר עבור דיאטנים אשר מבקשים להתמקד יותר בתחום הטיפול והתמיכה בלקוח, וזאת כי באופן שכזה ניתן להוסיף נדבך ייחודי שימשוך יותר לקוחות ואף יוביל לתוצאות יותר רצויות, וכיוון שתחום הדיאטה הנו תחום רווי ויש בו לא מעט תחרות, תמיד טוב לרכוש כלי נוסף אשר יעניק למטפל מספר נקודת זכות נוספות. 

מהם תנאי הקבלה לקורס הכשרת מאמנים לתזונה?

אם מדובר בקורס אשר מיועד לבעלי ניסיון מקדים בתחום, הרי שיתעורר הצורך להציג מגוון תעודות קודמות בתחום ואף לעבור ראיון קבלה. עם זאת, כאשר מדובר בקורס אשר מיועד לקהל הרחב, הרי שאז כבר נמצא שתנאי הקבלה סה"כ יצריכו 12 שנות לימוד, או לחלופין תעודת בגרות, אך גם במקרה זה תדרשו לעבור ראיון קבלה, ולו על מנת לוודא שהקורס אכן מתאים לאופי וליעדים אליהם אתם מכוונים.
לרשימת מוסדות באתרנו המלמדים קורס הכשרת מאמנים לתזונה


משך הלימודים להכשרת מאמנים לתזונה

רגע לפני שנסקור את משך הלימודים עבור קורס הכשרת מאמנים לתזונה, נציין שיש להבדיל בין קורסים אשר מיועדים לבעלי ניסיון בתחום לבין קורסים שמיועדים לאנשים ללא כל ידע מקדים בתחום, כאשר מרוח הדברים כבר ניתן להסיק שקורס אשר פתוח לקהל המנוסה יהיה יותר קצר, ולו כי הוא פחות יצריך התעכבות על מגוון נושאים בסיסיים.
אי לכך, אם נבחן את מהות הקורס עבור אנשים ללא ניסיון, נמצא שלרוב הוא יתרחש פעם בשבוע באופן מרוכז והוא יתפרש על פני מספר חודשים, כאשר גם טוב לדעת שניתן למצוא שלימודים אלו מועברים בשני מסלולים: מסלול לימודי בוקר ומסלול לימודי ערב – עבור אנשים שמבקשים לעבוד בשעות הבוקר. 
כמן כן, תמיד מוטב לקחת בחשבון שגם ישנם לימודי המשך, כך למשל מי שעבר את הקורס וההכשרה והוסמך והוא מרגיש שבוער לו להמשיך ולהרחיב בתחום, מהר מאוד עשוי למצוא שעומדות בפניו מספר אופציות. כך למשל טוב לדעת שהוא מוזמן להמשיך אל עבר לימודי תואר ראשון במדעי התזונה, כאשר יש לקחת בחשבון שלימודים מעין אלו כבר אינן מתמקדים באימון, אלא בעיקר בהבנת הליכים כימיים וביולוגיים אשר מתרחשים בעת פעילות גופנית ואכילה. בנוסף ישנה נישה נוספת בה ניתן לבחור עבור לימודי המשך, והיא  קורס למדריכי כושר, כך שניתן לשלב בין שני תחומים משלימים וחשובים, ולבסוף נמצא שניתן להמשיך אל לימודי אימון זוגי אשר מתמקדים ביחסי משפחה – כך שניתן להשלים את הליך אימון התזונה מנישה משפחתית, ובאופן שכזה להעניק מענה הרבה יותר שלם.

תעודה/ הסמכה מקצועית לבוגרי הקורס

באופן כללי התעודות שניתנות בתום הקורס הן אך ורק מטעם המוסד הלימודי בו בוחרים, כאשר יש לקחת בחשבון שמוסדות יותר ידועים עשויים לפתוח יותר דלתות תעסוקה בזכות התעודה – כך שגם זוהי נקודה למחשבה כאשר מתלבטים באיזה מסלול לימודי לבחור. 

אפשרויות תעסוקה לבוגרים

לימודי קורס הכשרת מאמנים לתזונה פותחים דלתות תעסוקה רבות בפני הבוגרים. כך למשל ניתן לבחור להיות שכירים במגוון קופות החולים, אך כמובן שגם ניתן להפוך להיות עצמאיים בתחום, במיוחד אם הלימודים כוללים הרבה תרגול פרקטי, וזאת כי מדובר בתחום שבו ניסיון הוא שם המשחק, ולו כי תמיכה באנשים הינה נישה שאינה מסתפקת רק בטיפים תיאורטיים, אלא היא מצריכה לא מעט פרקטיקה.

מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס הכשרת מאמנים לתזונה
יורם כללי
מכללת מדיסין
המכללה מלמדת ב: חיפה, נתניה.

בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
רשת בתי הספר להנדסאים של המכללה למינהל
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
המכללה מלמדת ב: אילת, אשדוד, באר שבע, חיפה, ירושלים, נתניה, פתח תקוה, ראשון לציון, רחובות, תל אביב.

המסלול נלמד ב: נתניה, חיפה.
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765