ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

לימודי קישוטי ציפורניים

לימודי קישוטי ציפורניים

עולם קישוטי הציפורניים הוא למעשה תת קטגוריה השייכת לתחום עיצוב הציפורן. מדובר בתחום העוסק בעיצוב, צביעה ואיור קישוטים על הציפורניים של ידיי ורגלי המטופלים. עד השנים האחרונות התחום היה נחשב לנישה "זניחה" אך עם העלייה ברמת החיים והעלייה בחשיבות האסתטיקה החיצונית, מה שבעבר היה צביעת צבע אחד ואחד על כל ציפורן, הפך היום לאומנות של ממש הכולל תלת מימדיות ועוד, מה שהופך את אנשי המקצוע למבוקשים יותר ויותר ואת הקורסים להכשרתם למקובלים יותר ויותר. הלימודים מספקים למשתתפים את כל הידע והכלים להפוך לאנשי מקצוע הטובים ביותר בתחום, ותכני הלימוד עוסקים בנושאים כגון: שילוב צבעים, ציורי רקע, ואף לימודי שיטת One Stroke וכו'. במידה והתעניינתם בלימודי קישוטי ציפורניים בפורטל לימודים תוכלו לקבל את כל המידע אודות הקורס ומוסדות הלימוד החל מתנאי הקבלה, דרך תכני הלימוד ועד לאפשרויות התעסוקה. אתם מוזמנים להשאיר את הפרטים שלכם ולסמן את מוסדות הלימוד המתאימים לכם או להתקשר למוקד הטלפון של פורטל לימודים לקבלת שיחת ייעוץ ראשוני בחינם. בהצלחה.
תעודת זהות קורס קישוטי ציפורניים
תנאי קבלה
  •  שנות לימוד
  • ידיעה של השפה העברית
  • מעבר של ראיון קבלה
משך לימודים
  • בין 5 ל-8 מפגשים ואורך בממוצע כחודש וחצי
שכר ממוצע
  • 6,000 ש"ח בממוצע
תכונות אופי
  • יצירתיות
  • נשות שיחה
  • שירותיות
  • עדינות
לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים קורס קישוטי ציפורניים

קישוטי תציפורניים – מנישה לתחום שלם

צביעת ציפורניים היא "תעשייה" שהחלה עוד לפני אלפי שנים מהאמיפריות המצריות והסיניות העתיקות כאשר בני המעמד המלוכני תמיד היו ידועים כאנשים אשר זכו לקישוטים וטיפולים ייחודיים לצורך האדרתם לעומת בני המעמד הפשוט. עם זאת, העלייה ברמת החיים שהחלה במאה ה-20 הובילה לכך שגם בני המעמד הבינוני והנמוך היו יכולים להרשות לעצמם לעבור טיפולים לצורך טיפוח אישי כשחלק מכך היה גם בנושא טיפוח הציפורניים. אך עם זאת, הטיפול הנקרא "קישוט ציפורניים" הינו טיפול שבשנים האחרונות עובר שדרוג משמעותי והופך למקובל יותר ויותר עם החשיבות הציבורית לאסתטיקה ייחודית. היום קישוטי הציפורניים אינם מריחת לק אחיד, אלא תחום שלם המאפשר לעוסקים בו ליצור יצירות אומנות מדהימות, הכוללות טבעות תלת מימדיות, ציורי עיניים, צורות גיאומטריות, ציורי פרחים ועוד, עד שלמעשה היום ניתן לראות בקישוטי הציפורניים השונים כמימד נוסף שבו אנשים מביעים את אישיותם הייחודית. עובדה זו הובילה לכך שכיום יכולת זו הפכה למבוקשת מאוד בסלוני יופי ומכוני קוסמטיקה, אשר דואגים להתעדכן בכל הטרנדים האופנתיים המובילים ולכן גם קמו קורסים רבים שנועדו להכשיר את נשות המקצוע המעוניינות להוסיף את ההכשרה הזו לארגז הכישורים שלהן.

קורס קישוטי ציפורניים

בזמן שבניית ציפורניים נועדה כחלק ממטרותיה גם למטרות רפואיות כגון: שיקום ציפורניים ושמירה על בריאות הציפורן, תחום קישוטי הציפורניים נועד למטרות אסתטיות בלבד. עוד ועוד נשים מעוניינות להדר את עצמן בציורי ציפורניים ולמשוך אליהן את תשומת הלב של הסובבים אותן. הקורס מכשיר את המשתתפות כיצד מטפחים את הציפורניים בצורה הטובה והנכונה ביותר וכיצד ליצור מראה מקורי, מעניין, נועז ואסתטי. בין היתר לומדות המשתתפות בקורס שיטות שונות באמצעותן יקשטו את לקוחותיהן, מתנסות עם צבעים וקישוטים מתקדמים, לומדות כיצד לפסל ולשלב אביזרים (כגון אבני חן) בקישוט הציפורניים ובסופו הן אף מוסמכות להשתמש בשעווה לקישוט. הקורס אינו מתאים רק לנשים המגיעות ללא רקע תעסוקתי, אלא גם לנשות מקצוע שמעוניינות להרחיב את ארגז הכישורים שלהן כדי להיות יותר מושכות עבור מקומות תעסוקה אפשריים ולמשוך אליהן יותר לקוחות המחפשות את הטיפול השלם ביותר.

תוכנית הלימודים בקורס קישוטי ציפורניים

הקורסים לקישוטי ציפורניים יכולים להשתנות בהתאם לשיטות הלימוד השונות בכל מוסד לימודים שכן לא קיימת דרישה מנשות המקצוע לעבוד לפי רישיון כזה או אחר. עם זאת מרבית ממוסדות הלימוד מעבירים את אותם שיעורים כשההבדל יכול להיות בכמות התוכן הנלמד. בין הנושאים השונים הנלמדים במהלך הקורס ניתן למנות נושאים כגון: ציורים עם צבעי אקריל, תורת הצבע, אקווריום, עבודה עם תבניות, אפקט מברשת אויר (אייר בראש), ציור אבסטרקט, משייפים, מאפייני כף היד והציפורן, שיבוץ אבנים, מכחולים, בעיות פטרת ציפורניים, התנסות בהדבקה, פיסול עם אבקות אקריל, טכניקת  one stroke, שיוף הציפורן והכנה לצביעה, ערבוב צבעים, סוגים שונים של פרנץ', אור וצל, שימוש במכחולים שונים, בעיות אלרגיה, התנסות עם מכחולי ציור, שימוש בפצירות, הכרת המכשור החשמלי, עיצוב ציפורניים בג´ל, פיסול שטוח, שימוש במנורת UV עם סילרים, אפקטי ציור, שילוב של ציורים עם אבנים, פסיכולוגיה של הצבעים, מבנה העור, מריחת לק נכונה, הכרת המבנה האנטומי של הציפורן, בניה אמריקאית ובניה בטבילה, מניקור מקצועי, סילר, יצירת רקעים, שילוב של אבנים עם ציורים ועוד. כל המכללות ומוסדות הלימוד השונים מדגישים כי המרצים המעבירים את הקורס בם אנשי מקצוע בעלי ידע וניסיון מקצועי רב.

איפה לומדים קרוס קישוטי ציפורניים?

כאמור, קישוטי ציורניים הם מקצוע שיש לו ביקוש בכל עיר בישראל ולכן ישנם קורסים רבים המפוזרים במגוון מוסדות הלימוד, המכללות ובתי הספר הייעודיים לתעשיית הקוסמטיקה והיופי מקריית שמונה באזור הצפון ועד לאילת באזור הדרום. להלן מגוון מוסדות הלימוד בפורטל לימודים המעבירים קורס קישוטי ציפורניים:
JJ COSMETICS, החלום שלך המקצועיות שלנו - הלימודים מתקיימים בתל אביב.
סטודיו שיק IT, קורסים מובילים בתחום הציפורניים - הלימודים מתקיימים בחדרה.
מכללת High Cosmetics, המרכז לשיווק ולהדרכת מקצועות היופי - הלימודים מתקיימים בראש העין.
מכללת LFA, מקצועות טיפוח היופי - הלימודים מתקיימים בכרמיאל.
איציק צורי, קומפלקס לימודים למקצועות היופי - הלימודים מתקיימים בעכו.
המכללה לאסתטיקה, הדרך לעצמאות כלכלית - הלימודים מתקיימים בבאר שבע.
נייל סטודיו, יופי של מקצוענות - הלימודים מתקיימים באילת, אשדוד, אשקלון, באר שבע, חולון, חיפה, טבריה, טירה, לוד, מודיעין, נתניה, פתח תקוה, ק"ש, ראשל"צ, רחובות, תל אביב, עפולה, רעננה, ירושלים ואור יהודה.

מיהו קהל היעד המתאים לקורס קישוטי ציפורניים?

קורס קישוט ציפורניים הינו קורס שמיועד לשני סוגי מועמדים. הראשון הם מועמדים הניגשים לראושנה לתעשיית היוםי והקוסמטיקה ומעוניינים להתמקד בחלק זה במטרה להתפתח ממנו. סוג המועמדים השני הן למעשה נשות מקצוע שכבר עובדות ובעלות ניסיון תעסוקתי בתחום היופי והקוסמטיקה בכלל, ובתחום הציפורניים בפרט ומבקשות להרחיב את כישוריהן במטרה למשוך קהל לקוחות חדש, או להגדיל את אפשרויות התעסוקה שלהן. לפיכך ישנם למעשה מספר דרגות קושי לקורס אשר מפרידות אותו לקורסים למתחילים, בינוניים ומתקדמים.

מהם תנאי הקבלה לקורס קישוטי ציפורניים

בהתאם לקהל היעד והקורסים השונים הקיימים במסגרת תחום זה, כך גם תנאי הקבלה יכולים להשתנות ממוסד אחד למשנהו כאשר ישנם גם מוסדות המקבלים מועמדות מגילאי 14 ומעלה. עם זאת, רוב מוסדות הלימוד דורשים את אותן דרישות קבלה העומדות על דרישה לתעודת 11 שנות לימוד לפחות והיכרות טובה עם השפה העברית (כמעט כל המוסדות מעבירות את הקורס בשפה העברית בלבד). מעבר לכך, ישנן מוסדות לימוד שדורשים כי המועמדות יעברו גם ראיון או מבחן קבלה במידה והן מבקשות להירשם לקורסים המתקדמים יותר, או שיציגו תעודה המכשירה אותן בעלות ניסיון מעשי בתחום.
לרשימת מוסדות באתרנו המלמדים קורס קישוטי ציפורניים


משך הלימודים לקורס קישוטי ציפורניים

תוכנית הלימודים אינה ארוכה ולרוב משך הלימודים אורך בין חמישה לשמונה מפגשים הנלמדים בהן לומדות המשתתפות במשך 20 שעות לימוד אקדמיות. ישנם מסגרות לימודים של חוגים דו שבועיות או חד שבועיות, אך ברוב המקרים הלימודים יהיו במסגרת של שיעור בשבוע, לרוב בימי שישי או בשעות הערב במהלך השבוע על מנת לספק שירות גם לסטודנטים או לאנשים עובדים.

תעודה \ הסמכה מקצועית לבוגרות קורס קישוטי ציפורניים

בוגרות הקורס, אשר יסיימו אותו בהצלחה (לאחר שעמדו בכל החובות הלימודיים - חובת נוכחות, השתתפות פעילה בשיעור, השתלמות מעשית, הגשת תרגילים ופרויקט סיום, ייזכו לקבל תעודת גמר מקצועית מטעם המוסד בו בחרו ללמוד. ישנה אפשרות לקבל תעודה מקצועית נוספת (בנוסף לתעודה של מוסד הלימודים) במוסדות שמציעים תוכנית לימודים שאושרה על ידי משרד הכלכלה. יש לוודא עם נציגי המוסד כי הקורס מאושר על ידי משרד הכלכלה לפני ההרשמה.

אפשרויות תעסוקה לבוגרות קורס קישוטי ציפורניים

בוגרות הקורס שעברו את ההכשרה בהצלחה וקיבלו את תעודות הגמר יכולות להשתלב בשוק התעסוקה בין אם כשכירות במגוון עסקים כגון מכוני יופי, סלוני כלות, קליניקות ומרכזי ספא, ובין אם כעצמאיות העובדות במספר מכונים וסלונים שונים או כעצמאיות המחזיקות עסק פרטי וקליניקה עצמאית ולהעסיק עובדות אחרות. בנוסף לכך רבות מהן אף ממשיכות ללימודי המשך לצורך השלמת כישורים נוספים מתעשייה זו כדי להגדיל את קהל הלקוחות שלהן.

מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס קישוטי ציפורניים
מרכז הדרכה ושיווק למקצועות היופי
אופז ניילס - רחובות
מרכז הדרכה ושיווק למקצועות היופי
המכללה מלמדת ב: רחובות.

המסלול נלמד ב: רחובות.
יורם כללי
מקצועות טיפוח היופי
מכללת LFA
מקצועות טיפוח היופי
המכללה מלמדת ב: כרמיאל.

המסלול נלמד ב: כרמיאל.
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765