ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

תואר ראשון במנהל עסקים

מנהל עסקים באופן כללי, כולל ביצוע או ניהול הפעילות העסקית, וקבלת ההחלטות וכמו כן, אירגון יעיל של אנשים ומשאבים אחרים, וכל זה על מנת לכוון את הפעילות לקראת מטרות ויעדים משותפים באירגונים ובחברות השונות, או בקיצור בעולם העסקי. התואר הראשון שדרוש בכדי לעסוק בתחום, נקרא תואר ראשון במנהל עסקים, והוא מועבר במספר נרחב של מוסדות לימוד ברחבי הארץ. בעזרת התואר תוכלו לקבל ידע נרחב אודות ההיבטים הפונקציונליים של חברה או אירגון והחיבור ביניהם, כמו גם את היכולת לקבל החלטות עיסקיות מתאימות. במסגרת תכנית הלימודים תתקלו בהכשרה עיונית בשילוב קבלת רקע מעשי בתחום, בשילוב ביצוע פרוייקטים, מצגות, ביקורים תעשייתים, הרצאות ממומחים בתעשייה ועוד..

בפורטל לימודים, יש לכם את האפשרות למצוא מגוון מסלולי לימוד שמתאימים לתואר ראשון במנהל עסקים, וזאת במוסדות לימודים שונים בפריסה ארצית. כל שעליכם לעשות, הוא להשאיר את פרטיכם במקומות הרלוונטים, ואחד מנציגנו יחזור אליכם במהרה עם כל הפרטים אודות מוסדות הלימודים שמתאימים רק לכם, במסגרת התואר הראשון במנהל עסקים.

 
לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים תואר ראשון במנהל עסקים

תואר ראשון במנהל עסקים - טיפים, מידע ופרטים על מוסדות הלימוד

קצת מידע על תואר ראשון במנהל עסקים
מסלול הלימודים ללימודי מנהל עסקים באקדמיה, נחשבים למגוונים ומקיפים בעולם העסקים, ופתוחים בפני כל האנשים בעלי המיומנויות המתאימות לתעסוקה בתחום זה, שכן מספר התפקידים והמשרות בהם יוכלו לעבוד בוגרי תואר ראשון במנהל עסקים גדל ללא הרף, ונדרש תמיד. בין היתר, לימודי תואר ראשון במנהל עסקים יעניקו לכם את מגוון כלים שונים בתחום הניהול והעסקים, בכדי להשתלב בשוק העסקים שעבר בשנים האחרונות שינויים רבים בעקבות ההתקדמות הטכנולוגית הבלתי פוסקת והגלובליזציה. בעבר הרחוק, התואר למנהל עסקים היה נלמד רק במתכונתו לתואר השני, אך כיום כאמור, בשל הביקוש הרב למנהלים חזקים ומוסמכים בעסקים, הוא הוסב גם למסלול תואר ראשון.

מי הוא קהל היעד עבור תואר ראשון במנהל עסקים
תואר ראשון במנהל עסקים לא מתאים לכל אחד, הוא נחשב לתואר מאוד יוקרתי שמתאים לאנשים מסוימים מאוד, בעלי תכונות וכישורים מסוימים מאוד. בוגרי תואר ראשון במנהל עסקים, יעסקו בדרך כלל בתפקידי מפתח בחברות והארגונים השונים. מסלול הלימודים מאוד מגוון, ויש לכם את האפשרות לבחור את ההתמחות שהכי מעניינת אתכם ולהתרכז בה. התכונות והכישורים השונים לאנשים שמעוניינים ללמוד תואר ראשון במנהל עסקים צריכים להיות בדומה לכישורים הבאים: על המועמדים להיות בעלי יכולות אנליטיות ברמה גבוהה, משום שהתפקידים בעולם העסקי דורשות ריכוז רב ואינטראקציה עם המון נושאים פיננסים שונים, ועל כן תכונה זו היא חשובה מאוד. הכישור השני, מתקשר לרמה התקשורתית של המועמד, בדרך כלל תפקידי מפתח בחברות השונות יכללו פיקוח על עובדים, התקשרות עם לקוחות, וכמובן מתן דין וחשבון למנהלים הבכירים, לכן על המועמד לדעת להתנסח בצורה הטובה ביותר, ולתקשר בצורה נבונה עם לקוחות ועובדים תחתיו. כישורי מתמטיקה, כמו בכל תפקיד ריאלי הם נדרשים, בין אם זה מתקשר לביצוע חישובים שונים למשכורות ומיסים, או לעבודה השוטפת לרמת מתמטיקה גבוהה. הכישור האחרון שחשוב למועמדים בתחום, הוא יכולות ארגוניות, וזאת משום שבתפקידי מפתח בתחום העסקי תעבדו רבות עם לקוחות, וכמו כן גם עם מסמכים ודוחות פיננסים שונים.

חובות בתואר ראשון במנהל עסקים
כאמור, במסגרת התואר הראשון במנהל עסקים, ירכשו הסטודנטים את שלל המיומנויות והכישורים שיכשירו אותם לעבוד במשרות מפתח בעולם הניהול בעסקים. על מנת לעשות זאת, על הסטודנטים ללמוד קורסי חובה ובחירה במסגרת התואר, ולעמוד בשלל המטלות והחובות במהלך תכנית הלימודים. החובות כוללים הגשת שיעורי בית ועבודות, ביצוע ומעבר של מבחנים בקורסים אותם ילמדו הסטודנטים, בחלק ממוסדות הלימוד הגעה ונוכחות חובה בחלק מן הקורסים, וכמובן ביצוע סמינריונים ועבודות גמר. הלימודים נפרשים על שלוש שנים אקדמיות. בחלק מהמוסדות הימים בהם ילמדו הסטודנטים יכללו את כלל ימי השבוע, ובחלק האחר, יוצעו מסלולי לימוד שונים כמו פעמים אחדות בשבוע, או לימודי ערב. האלטרנטיבות לתכנית הבסיסית כמובן, יגררו את אורך מסלול הלימודים להמשך מעבר לשלוש השנים.

התמחויות מרכזיות בתואר ראשון במנהל עסקים
כעת, נרחיב קצת על האפשרות של הסטודנטים במהלכו של התואר במנהל עסקים, לבחור את ההתמחות הרלוונטית ביותר עבורם. לאחר סיום הסמסטר הראשון בלימודים, הסטודנט יבחר מבין מספר התמחויות שונות את האחת שבו הוא ירצה להתמקד בהמשך התואר, וכמובן, גם בחיים המקצועיים. לפניכם, מספר התמחויות מרכזיות אותן תוכלו למצוא במסגרת הלימודים:
תואר במנהל עסקים עם התמחות בשיווק – התמחות זו, תלמד אתכם את כל המיומנויות הנדרשות בכדי להשתלב בתפקידי הניהול הפיננסי השונים במחלקות או בחברות שיווק ופרסום בחברות המתאימות. יסודות השיווק, השפה והתרבות ששוררת בארגוניים אלו הם רק חלק מהנושאים הנלמדים בהתמחות זו, עליהם נפרט בהמשך.
תואר במנהל עסקים עם התמחות במימון – רבים מהאנשים נמנעים מלימודי מימון לתואר ראשון, משום שהם נחשבים לקשים במיוחד. אך לא הרבה מכירים את ההתמחות במימון, במסגרת תואר במנהל עסקים. מיומנות זו מיועדת לאלו שמתעניינים בתחום הכספים והפיננסים, ומותאמת במיוחד לעבודות ולמשרות השונות במחלקות הכספים בארגוניים השונים כמו: שוק ההון, חברות השקעות ועוד..
תואר במנהל עסקים עם התמחות במשאבי אנוש – בשנים האחרונות אנחנו עדים לעליה בלתי פוסקת בצורך במנהלי משאבי אנוש, בעלי הכשרה מתאימה. לכן, מוסדות הלימוד האקדמיים, הכניסו לתוך מסגרת התואר במנהל עסקים גם התמחות בתחום. 
התמחויות פופולריות נוספות – בין ההתמחויות הפופולריות הנוספות, תוכלו למצוא התמחויות כמו מערכות מידע ומחשבים, לוגיסטיקה, תיירות, משפטים, פסיכולוגיה, תקשורת ועוד.. מה שנותר לכם לעשות זה להחליט לאיזה התמחות אתם מתחברים הכי הרבה, ולבחור בה.

תנאי הקבלה לתואר ראשון במנהל עסקים
תנאי הקבלה לתואר ראשון במנהל עסקים מגוונים ומשתנים מאוד, ממוסד אחד למשנהו. בדרך כלל תנאי הקבלה יכללו שקלול ושילוב בין ממוצע של ציוני הבגרות יחד עם ציון סף של בחינת הפסיכומטרי. ציון הפסיכומטרי הנדרש למסלול הלימודים, בדרך כלל נע בין 500 ל-650 ומעלה. ממוצע הבגרות שנדרש נע בין 85 ל-90 ומעלה. חשוב לדעת, שקיימים שלל מקומות בהם תוכלו ללמוד את התואר ללא תנאי סף של ציוני בגרות, במקרה ואתם למעלה מגיל 30. כמו כן, תוכל למצוא מוסדות שונים שיעניקו לכם את ההזדמנות לעשות מכינה קדם אקדמית בנושאים שונים, מכינה שמיועדת לאלו שלא עומדים בתנאי הקבלה הראשוניים.

מה הם הנושאים הנלמדים במסגרת תואר ראשון במנהל עסקים
במסגרת תכנית הלימודים, תוכלו למצוא כי הנושאים הנלמדים הם רבים, אך גם מגוונים. נציין כי הלימודים משלבים בין לימודים עיוניים תאורטיים, לבין התנסות מעשית ופרקטית בנושאי הלימודים השונים, וזאת על מנת לקבל מושג והתנסות מסוימת בתחום הניהול העסקי עוד במהלכו של התואר. בין הנושאים הנלמדים תוכלו למצוא: מאזנים מאוחדים, כלכלה בינלאומית, דיני תאגידים, קרנות נאמנות, אגרות חוב, ניירות ערך, מימון בינלאומי, שיווק גלובלי, ניהול תפעול השיווק, התנהגות צרכנים, מסדי נתונים, ניהול משאבי מידע, תקשורת, אבטחת מידע, מערכות מידע, ניתוח ותכנון מערכות, יחסי עבודה, ניהול הדרכה, מבוא לניהול משאבי אנוש, ניהול פרויקטים, ניתוח נתונים פיננסים, יזמות, מסחר, שוק ההון, בנקאות, חקר ביצועים ועוד..

תעודות גמר בתואר ראשון במנהל עסקים
לבוגרי תואר ראשון במנהל עסקים, שיעמדו בכל תנאי ודרישות מסלול הלימודים, ויהיו זכאים לקבל תעודת גמר, תוענק תעודת תואר ראשון במנהל עסקים. התעודה הנ"ל תוענק מטעם המוסד בו בחרו הסטודנטים ללמוד מבעוד מועד. את תעודת הגמר תוכלו להציג בגאווה בראיונות עבודה ובקורות חייכם.

אפשרויות תעסוקה לבוגרי תואר ראשון במנהל עסקים
אפשרויות התעסוקה הם שונות ומגוונות, וזאת בהתאם להתמחויות ולנושאים השונים הנלמדים במהלך התואר. מהסיבה הזו, הבוגרים זוכים לביקוש גדול מאוד בשוק העבודה הישראלי. בין המקצועות השונים אותם יוכלו לאייש בוגרי תואר במנהל עסקים ניתן למצוא: עמדות ניהול בגופי מסחר בינלאומיים, גופים ממשלתיים, חברות ביטוח, חברות תקשורת ועוד רבים נוספים.. בחלק מהמשרות, תוכלו להשתלב עוד במהלכם של הלימודים.

אנחנו בפורטל לימודים, מקווים כי עזרנו לכם לדעת מה זה בדיוק תואר במנהל עסקים, מה היתרונות שלו, ומה תוכלו לעשות איתו בעתיד בקריירה התעסוקתית שלכם. כל מה שנותר לכם לעשות, זה להשאיר את פרטיכם באתר שלנו, ואחד מנציגנו יחזור אליכם במהרה בכדי להבין מה בדיוק אתם רוצים ללמוד ואיפה, וישלח את פרטיכם למוסדות הלימוד הרלוונטיים לצרככם. שיהיה בצלחה!

 
מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על תואר ראשון במנהל עסקים
אוניברסיטת אריאל בשומרון
המכללה מלמדת ב: אריאל.

המסלול נלמד ב: אריאל.
עושים אוניברסיטה לעסקים
המכללה האקדמית נתניה
עושים אוניברסיטה לעסקים
המכללה מלמדת ב: נתניה.

המסלול נלמד ב: נתניה.
המכללה האקדמית ספיר
המכללה מלמדת ב: אשקלון, שדרות.

המסלול נלמד ב: אשקלון, שדרות.
אל תשתלב, תוביל!
המסלול האקדמי המכללה למינהל
אל תשתלב, תוביל!
אל תשתלב, תוביל!
המסלול האקדמי המכללה למינהל הקמפוס החרדי
אל תשתלב, תוביל!
דגש בלמידה המרחיבה את האופקים
המרכז האקדמי למשפט ולעסקים
דגש בלמידה המרחיבה את האופקים
המכללה מלמדת ב: רמת גן.

המסלול נלמד ב: רמת גן.
אחד על אחד עד התואר
המרכז האקדמי פרס
אחד על אחד עד התואר
המכללה מלמדת ב: רחובות.

המסלול נלמד ב: רחובות.

מידע על
המכללה

מידע על המסלול

7 מסלולים

מפת הגעה

8 סרטוני וידאו
המרכז האקדמי רופין
המכללה מלמדת ב: עמק חפר.

המסלול נלמד ב: עמק חפר.
האקדמיה למנהיגי העתיד
המרכז הבינתחומי הרצליה
האקדמיה למנהיגי העתיד
המכללה מלמדת ב: הרצליה.

המסלול נלמד ב: הרצליה.
משנים את פני החברה בישראל
הקריה האקדמית אונו
משנים את פני החברה בישראל
המכללה מלמדת ב: אור יהודה, חיפה, ירושלים, קרית אונו.

המסלול נלמד ב: אור יהודה, חיפה, ירושלים, קרית אונו.
משנים את פני החברה בישראל
הקריה האקדמית אונו אור יהודה
משנים את פני החברה בישראל
המכללה מלמדת ב: חיפה, ירושלים, קרית אונו.

המסלול נלמד ב: חיפה, ירושלים, קרית אונו.
משנים את פני החברה בישראל
הקריה האקדמית אונו חיפה
משנים את פני החברה בישראל
המכללה מלמדת ב: חיפה, ירושלים, קרית אונו.

המסלול נלמד ב: חיפה, ירושלים, קרית אונו.
משנים את פני החברה בישראל
הקריה האקדמית אונו ירושלים
משנים את פני החברה בישראל
המכללה מלמדת ב: חיפה, ירושלים, קרית אונו.

המסלול נלמד ב: חיפה, ירושלים, קרית אונו.
יורם כללי
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
רשת בתי הספר להנדסאים של המכללה למינהל
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
המכללה מלמדת ב: אילת, אשדוד, באר שבע, חיפה, ירושלים, נתניה, פתח תקוה, ראשון לציון, רחובות, תל אביב.

ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ


מאמרים אחרונים בנושא תואר ראשון במנהל עסקים
כל מה שצריך לדעת על תואר ראשון במנהל עסקים
כל מה שצריך לדעת על תואר ראשון במנהל עסקים
אתה מנהיג טבעי? חושב שיש לך את זה? בטוח שזה בדיוק המסלול בשבילך? פה תמצא את כל מה שחשוב לדעת על לימודי מנהל עסקים ...המשך
אפשרויות תעסוקה לבוגרי תואר שני
אפשרויות תעסוקה לבוגרי תואר שני
סטודנטים רבים תוהים האם תואר שני אכן יקדם אותם בקריירה אותה בחרו. התשובה לכך נמצאת בשאלה עצמה, כיוון שיש מקצועות שלתואר השני אין חשיבות רבה, אך ישנם מקצועות שלא יהיה אפשר להתקדם בהם ללא תעודה של תואר שני. ...המשך
5 סיבות מדוע כדאי ללכם ללמוד בחו"ל
5 סיבות מדוע כדאי ללכם ללמוד בחו"ל
החוויה, המוניטין ובניית רשת קשרים בינלאומית היא רק חלק מהסיבות מדוע לאנשים רבים בהחלט משתלם ללמוד בחו"ל. מתלבטים ורוצים לדעת אם זה מתאים לכם? הנה כמה סיבות ללמוד בחו"ל. ...המשך
למי מתאים ללמוד תואר בכלכלה?
למי מתאים ללמוד תואר בכלכלה?
לימודי כלכלה הינם מהלימודים המוכרים והמבוקשים בישראל שכן הם מסוגלים לספק לבוגרים אפשרויות תעסוקה מגוונות ועשירות. אז למי באמת כדאי לבחור בלימודים אלה? ...המשך
מנהל עסקים תנאי קבלה
מנהל עסקים תנאי קבלה
לימודי מנהל עסקים נהנים מביקוש גבוה באקדמיה ופותחים בפני סטודנטים וסטודנטיות רבים צוהר למגוון רחב של אפשרויות תעסוקה בישראל. לאור ריבוי האוניברסיטאות והמכללות המציעות את התואר, זה הזמן לעשות סדר באשר לתנאי הקבלה. ...המשך
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765