ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

קורס הארכת ריסים

קורס הארכת ריסים
הריסים הארוכים הפכו כבר מזמן סמל לנשיות מטופחת, ובניד עפעף קליל אחד כל אישה יכולה להמיס לבבות רבים. בסרטים האילמים של שנות ה-20, נשים תמיד "דיברו עם העיניים" ועפעפו במרץ וכבר מימי קדם נמצאו עדויות לחומרים שמטרתם הייתה ליצור אשליה של ריסים ארוכים יותר שדימו זנב טווס או מניפה מרהיבה אשר שבו את כל העוברים ושבים. היום הריסים כבר הפכו לפריט לבוש אלמותי שמאוד קשה לעמוד בפניו ונשים רבות יהיו מוכנות לשלם לאשת מקצוע על מנת שזו תוכל לספק להן את המראה המושלם, ולשם כך נועד קורס הארכת ריסים אשר מכשיר את הסטודנטיות במפגשים ספורים כיצד להאריך ריסים באופן קבוע. אז אם אתן מתעניינות בלימודי הארכת ריסים, השאירו את פרטיכם בטפסי "צור קשר" ולסמן את המוסדות הרלוונטיים עבורכם וצוות פורטל לימודים יצור עמכם קשר במהרה. כמו כן תוכלו להתקשר למוקד הטלפוני שלנו לקבלת ייעוץ ראשוני חינם על כל מוסדות הלימודים מתאימים לכן, מהם תנאי הקבלה והיכן הם ממוקמים.

 
לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים קורס הארכת ריסים

קצת מידע על קורס הארכת ריסים

הריסים כאובייקט משיכה

כולן אוהבות להיות יפות תמיד וריסים ארוכים יכולים להיות פיתרון למי שלא  ניחנה בריסים מלאים וסובלת מריסים דלילים או קצרים. היום לכל דבר יש פיתרון וכל אישה המעוניינת להדגיש אותם ולהעניק להם צורה מוארכת, פונה לאנשי מקצוע בתחום הארכת הריסים. יש מי שרואים במקור לדרישה או להשפעה שיש לתוצאה על המוח האנושי מתוקף תפקידו האבולוציוני של הריס, הנועד להגן על העין מפני לכלוך, וכך למעשה, שמי שניחן בריסים ארוכים מגלם אפיון נוסף של של אדם בריא ומושך. בתקופה האחרונה נכנס לשוק הקוסמטיקה הדבר הבא לאור תוכניות הטלוויזיה שבהן הריסים הארוכים צברו פופולאריות, אפשר לשים לב לביקוש הרב הקיים כיום ללימודי הארכת ריסים אשר מעניק את המראה הטבעי והקבוע. 

מדוע נשים עושות הארכת ריסים?

ישנם רגעים קטנים אשר תמיד נותנים הרגשה שיש מה לשפר במראה החיצוני שלנו. במקרים רבים, אין זה אומר שאנשים מסביבנו שמים לב למגרעת, אך בראשינו הדבר שקוע ואינו מתכוון להישכח. הריסים הם מאותם איברים שמצד אחד, לא צריכה להיות להם חשיבות אך בסופו של יום, , ניתן לראות כי הריסים מסוגלים לשנות את מבנה הפנים והעין ומסוגלים להעלים בעיות כגון עיניים קטנות מדי, עיניים עייפות, עיניים גדולות ועוד ובזכות הארכת הריסים ניתן להעלים את הבעיה. בסופו של דבר, גם המחיר עבור התהליך אינו נחשב ליוקרתי במיוחד מה שגורם לנשים רבות ללכת על הטיפול משום שהדבר גם יעודד את ביטחונן האישי במחיר סביר, אז מדוע לא לעשות זאת? 

מהו תהליך הארכת ריסים?

הארכת הריסים היא פעולה אשר התהליך שלה לוקח שעתיים בממוצע ואין הגבלה על אנשים שאינם יכולים לעבור אותה. תהליך הארכת הריסים מתבצע בחלק החיצוני של עין הלקוח, כשבתחילה מוסיפים את התוספות על הריסים הארוכים ביותר, ולאחר מכן מתחילים להוסיף, בצורה הדרגתית, עוד ועוד ריסים על הריסים היותר קצרים. בסוף התהליך מייבשים את תוספות הריסים ובמידת הצורך חוזרים על תהליך הייבוש מספר פעמים עד שהריסים נשארים במקומם ואפשר להיות בטוחים שהם יהיו קבועים ולא יסכנו את בריאות הלקוח או יפלו לאחר כמה רגעים.

קורס הארכת ריסים

בקורס מזורז להארכת ריסים ניתן ללמוד את המקצוע אשר יבטיח עבור נשות המקצוע פרנסה וביקוש. המורות שמעבירות את הקורס הן מקצועניות בתחומן שמעבירות ממיטב הידע שלהן על מנת שהסטודנטים יצאו לשוק העבודה עם הביטחון והידע הנדרש להצליח. חומרי הגלם בהם משתמשים בקורס עוברים אישור על ידי משרד הבריאות והסטודנטים מקבלים ערכת עבודה שתשמש אותם תקופה ארוכה גם לאחר הלימודים. בסוף הקורס הסטודנטים יידרשו לעבור מבחנים עיוניים ומעשיים בהם ייבחנו הכישורים שנלמדו במשך כל התקופה והבוגרים יקבלו תעודה אשר מסמיכה אותם לעסוק בתחום. אז הבטיחו לעצמכן מקום בקורס הארכת ריסים והכינו את עצמכן ללקוחות לא יפסיקו לדפוק על דלתכן. וכאן ה"גלאם" אינו פשע אלא מה שימשוך לך עוד ועוד לקוחות.
לרשימת מוסדות באתרנו המלמדים הארכת ריסים



מה לומדים בקורס הארכת ריסים?

תוכנית הלימודים של קורס הארכת ריסים יכולה להשתנות בין מוסדות הלימוד השונים ללימודי הקוסמטיקה כשבין נושאי הלימוד ניתן למצוא תחומים כגון: בנייה של מסגרת ריסים, פירוט על המבנה הביולוגי של השערה, חומרים וכלי העבודה הנדרשים לתהליך, בטיחות והיגיינה במהלך העבודה, הסיכונים הקיימים בשיטה זו, הלחמת ריסים, איך לתחזק את הריסים המוארכים, איך לעבוד בבטיחות ובהיגיינה, מה לעשות לאחר ההלחמה, תהליך מילוי ריסים, בכל כמה זמן יש לתחזק אותם, הכרת סוגים שונים של מבני פנים, התאמה של הריסים למבנה העין, שיטות להלחמת הריסים, הדבקת ריסים לערב, הדגשת הריסים, טכניקות מילוי ועוד. 
 

מי הוא קהל היעד של קורס הלחמת ריסים?

קורס הארכת ריסים יכול להתאים לשני סוגי מועמדים. הסוג הראשון הוא מעומדים לאנשי מקצוע מאפרות וקוסמטיקאיות אשר כבר עובדות בתחום היופי והאסתטיקה ומחפשות השתלמות למי שעוסק בטיפוח הגוף והשיער ומעוניין להרחיב את הידע שלו, שכן הקורס מעניק הכשרה נוספת עליה ניתן לעבות את הקריירה ולהרחיב את תחומי ההתמחות שלהם.  הסוג השני של המועמדים אשר הקורס יכול להתאים להם, הוא מעומדים שאינם מגיעים מתחום הקוסמטיקה או היופי ולמעשה עושים את צעדיהם הראשונים או שפשוט מעוניינים לרכוש את הידע עבור שימושם האישי.

כיצד מאפרים ריסים מוארכים?

במהלך הקורס להארכת ריסים, הסטודנטים גם ילמדו שיטות וכישורים לאפר את הריסים המוארכים על מנת לתת להם תחושה אותנטית או לתת להם גלאו מרשים עבור אירועים או עבור צילומי אופנה שונים וכדומה. ישנה אפשרות לאפר את הריס מוארך באופן רגיל, או להשתמש בריסים צבעוניים, כשגם לאיפור ישנו תפקיד להארכת הריס ולהפרדת השערות כדי להגיע לתוצאות הרצויות. ישנם אף קורסי איפור אשר בוחרים להעביר את שיעורי איפור הריסים למרות שמדובר בשיעור שאינו מופיע בדרך כלל בתוכנית הלימודים. התהליך עצמו מתבצע באמצעות צבעים ייחודיים ומסקרה ורימייל בדיוק גבוה מאוד אשר מקנה לסטודנטים את הכלים למשוך מגוון גדול של לקוחות.
ניתן ללמד מן היסוד – למרות שלקורס זה מגיעות נשים רבות שכבר עובדות בתחום הקוסמטיקה, היופי והטיפוח אשר מעוניינות להרחיב את סל השירותים שהן מסוגלות להעניק ללקוחות שלהן, הקורס מתאים גם למועמדים ללא ידע מוקדם או ניסיון בתחום, אשר מגיעים עם נכונות ורצון שכן הקורס מעביר את החומר הלימודי החל מהיסוד ועד לאלמנטיים מפותחים.

למה כדאי לעסוק בתחום הארכת ריסים

לעבוד בתחום שתמיד אהבתם - תחום הקוסמטיקה והיופי יכול לספק לאנשי המקצוע בו את הקריירה שהם תמיד חיפשו. לא בכל מקום עבודה ניתן להתעסק בתחום שאנשים רבים בעולם מתייחסים אליו כתחביב ולהרוויח ממנו משכורת לא רעה כלל. מדובר במקצוע שעם הכישורים הנכונים יכול לספק לעוסקים בו את שיטת העבודה הנכונה ביותר שכן התחום מתאים בעיקר לאנשי שיחה טובים בעלי כישורים בין-אישיים גבוהים, אנשים שמתחברים לכל התעשייה הנ"ל ואוהבים לשבת ולדבר עם הלקוחות שלהם בזמן העבודה. וכמובן לאפשר להם לקבוע לעצמם את שעות העבודה במידה ומדבור בעבודה כעצמאיים. 
למה כדאי ללמוד הארכת ריסים:

קריירה ועצמאות כלכלית - תחום היופי והטיפוח מספק לעובדים בו אפשרויות לעצמאות כלכלית בשל העובדה שמדובר בשוק עם ביקוש תמידי ל"ידיים עובדות". מצד אחד, נשות המקצוע יכולות לעסוק כשכירות בסלונים שונים, מכוני ספא ומלונות, ומצד שני יוכלו להשלים הכנסה או לעבוד באופן מלא כעצמאית או בעלת עסק ומכון פרטי.
 
עבודה לא שגרתית - אופי העבודה אינו נחשב לשגרתי שכן כל לקוחה יכולה להגיע עם דרישות ומחשבות שהיא מעוניינת ליישם על המראה שלה וכשם שכל אדם הוא עולם ומלואו כך גם כל בקשה שונה במקצת מהשנייה. בנוסף לכך, אי-אפשר לדעת מי יכנס דרך הדלת ומי על מה תדברו בזמן הטיפול. 

לעבוד בתעשיית הבידור והפרסום -
עבודה במקצוע זה פותחת לאנשי המקצוע השונים לעבוד גם בתעשיות שלא חשבו שיתערבבו איתן כדוגמת תעשיית הבידור. אשת מקצוע עם שם גדול ויכולות מוכחות שתשקיע מספיק, תגיע בסופו של דבר לשיתוף פעולה עם גורמי הבידור ואומנות, שם המראה החיצוני משמעותי מאוד וכל לקוחה מחפשת מראה ייחודי שעדיין לא נעשה.
מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס הארכת ריסים
LEE AMRON- בית הספר למקצועות היופי
קומפלקס לימודים למקצועות היופי בעכו
איציק צורי
קומפלקס לימודים למקצועות היופי בעכו
המכללה מלמדת ב: עכו.

המסלול נלמד ב: עכו.

מידע על
המכללה

10 מסלולים

מפת הגעה

2 סרטוני וידאו
יורם כללי
ירין שחף בית הספר מס 1 למקצועות האיפור
ירין שחף - בית הספר המוביל למקצועות היופי
ירין שחף בית הספר מס 1 למקצועות האיפור
המכללה מלמדת ב: תל אביב.

המסלול נלמד ב: תל אביב.

מידע על
המכללה

13 מסלולים

מפת הגעה

10 סרטוני וידאו

0 ממליצים
המרכז לשיווק ולהדרכת מקצועות היופי
מכללת High Cosmetics
המרכז לשיווק ולהדרכת מקצועות היופי
המכללה מלמדת ב: ראש העין.

המסלול נלמד ב: ראש העין.

מידע על
המכללה

11 מסלולים

מפת הגעה
מקצועות טיפוח היופי
מכללת LFA
מקצועות טיפוח היופי
המכללה מלמדת ב: כרמיאל.

המסלול נלמד ב: כרמיאל.
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ


המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765