ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

קורס דוט נט

קורס דוט נט
שפת דוט נט היא למעשה שפת קוד השייכת לחברת מייקרוסופט, באמצעותה פועלת החברה לשווק למתכנתים יכולת להקים אפליקציות ואתרים המותאמים וייעודיים לחלונות ווינדוס. מייקרוסופט משלבת את טכנולוגיות ה NET שלה ברוב המוצרים שבבעלותה, במטרה שההתקנים והשירותים יצרו פתרונות מקיפים כך שתתאפשר שליטה בסוג המידע ובאופן שהוא מגיע. הסטודנטים בקורס לומדים תכנות מונחה עצמים, פיתוח רכיבי תוכנה בשכבות, C++, מסדי נתונים, שיטות בהנדסת תוכנה, פיתוח יישומי Web Services ועוד באמצעות תרגולים ולימודים עיוניים ומי שיעמוד בדרישות הקורס, יוכל לגשת לבחינת הסמכת MCPD מטעם מייקרוסופט. מתעניינים בלימודי דוט נט? בפורטל לימודים ריכזנו עבורכם את כל המידע אודות הלימודים, החל מתכני הלימוד, תנאי קבלה, דרך  מוסדות הלימוד עצמם ולבסוף אפשרויות התעסוקה שעומדים בפני הבוגרים. לכל שאלה או מידע נוסף הנכם מוזמנים להשאיר את הפרטים שלכם בטפסי "צור קשר" המופיעים בעמוד או להתקשר למוקד הטלפון שלנו וצוות הפורטל ישמח לעזור לכם בכל שאלה או בקשה. בהצלחה.

לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים קורס דוט נט

קצת מידע על קורס דוט נט

מה זה דוט נט?

עולם המחשבים כולל תתי תחומים רבים. חלקם הגדול הן שפות התכנות השונות, מה שמוביל אנשי מקצוע רבים שעוסקים בתכנות ללמוד כמה שיותר שפות תכנות על מנת שיוכלו להרחיב את השכלתם ולאפשר לעצמם לעבוד תחת מגוון אפשרויות ועסקים שעובדים לפי שיטה מסויימת. אחת מהשפות הללו היא תוכנת דוט נט שמתפקדת יותר כמנוע אשר מריץ אפליקציות מחשב השייכות לחברת מיקרוסופט. השפה בעזרתה מפתחים את אפליקציות המחשב שרצה על NET. היא #C, בדומה ל-Java שצריך את שפתJava Virtual Machine. למעשה, ניתן לומר כי פלטפורמת NET. היא התגובה של מייקרוסופט ל-Java. העובדה כי מדבור בתוכנה ששייכת ישירות לחברת מייקרוסופט, מראה כי מדובר בתוכנה שמשתמשים בה ברחבי העולם בשל הפרסום הענק של חברת מייקרוסופט שמשווקת בכל מדינה על הגלובוס וכך למעשה הפכה הדוט נט לאחתצ מהתוכנות המשומשות ביותר בקרב מתכנתים העובדים עם מחשבי מייקרוסופט (בניגוד לאפל). המתכנתים אשר לומדים את התוכנה בונים אפליקציות ייעודיות ומשתמשים בה כפלטפורמת תכנות ומועסקים על ידי חברות היי-טק רבות שמבקשות להעסיק אנשים טכניים לצורך תפעול המערכות והאתרים שלהם.

לימודי דוט נט

מטרת קורס דוט נט היא ללמד את הסטודנטים כיצד ניתן לבנות אפליקציה או להשתמש בה כפלטפורמה לתכנות והכל בעזרת טכנולוגיית דוט נט. הרעיון עומד מאחורי בכוונה של חברת מייקרוסופט להניע את מוקד העניין מאתרי האינטרנט עצמם או ההתקנים המחוברים לרשת למערכות של התקנים, מחשבים ושירותים שמסוגלים לייצר פתרונות מקיפים. כך מתאפשרת שליטה במידע ובזמן שהוא מגיע. המודלים העסקיים של הטכנולוגיה הם למחוק את מודלי הלקוחותוהשרת, כאשר במקומם יעמדו התקני מחשבים, שיתקשרו זה עם זה בכל רגע נתון, בדומה למחשבי כף יד לדוגמא. הסטודנטים יקבלו וירכשו כלים לתכנות האפליקציות ומערכות ההפעלה באמצעות שפת הדוט נט במגוון שיעורים עיוניים וסדנאות מעשיות שבאמצעותן יירכשו הסטודנטים ניסיון מעשי. כמו-כן הם בנויים כמסלולים בהם נלמדים תחומים נוספים כגון יצירת אפליקציות WEB או טכנולוגיית MCPD.
לרשימת מוסדות באתרנו המלמדים דוט נט


תכני הלימוד בקורס דוט נט

קורס דוט נט מיועד בעיקרו לסטודנטים המגיעים ללא ניסיון בענף, כשבין היתר, לומדים הסטודנטים שיעורים בנושאים כגון: 
יסודות תכנות בשפת C# - שפת התכנות העיקרית של דוט נט היא C# שדומה במיוחד לשפת C++ אך נחשבת למודרנית יותר ועשירה בתכנים. במהלך שיעור זה הסטודנטים לומדים גם נושאים כגון HTML ו-JavaScript, SQL שפת מסד הנתונים וכן על ה-XML, על מנת שיוכלו לדעת כיצד לעבוד עם דפי צד שרת בסגנון aspx. 
תכנות מונחה עצמים – בשיעור זה בקורס הסטודנטים לומדים תכנות מונחה בסביבת דוט נט, שם הם לומדים אודות מחרוזות, לולאות, מחלקות רקורסיה, עצמים, פולימורפיזם, חוקי ורושה, אלגוריטמים, ממשקים ועוד. 
תכנות מתקדם באינטרנט – בשיעור זה לומדים הסטודנטים אודות , ADO.NET ASP.NET, XML שהם פלטפורמות לשימוש בסביבת האינטרנט. במהלך השיעורים הסטודנטים לומדים לבנות אפליקציות אינטרנט על מנת שיוכלו להבין כיצד החלקים משתלבים זה בזה. כמו כן הם ילמדו אודות בניית פקדים, פעולות צד שרת, ייעול הגישה, לשלוט בגישה , לשלב בין התכנות למסד הנתונים ועוד.
UI – User Interface - בשיעור זה עוברים הסטודנטים על Windows Forms שיוצרים בסביבת העבודה ועל מאפיינים שונים וייחודים. 
תכנות ב-WPF  - בשיעור זה לומדים הסטודנטים כיצד לבנות יישומים למחשבים מקומיים באמצעות WPF, וכיצד מגדירים סטנדרטים ומעצבים ממשקי משתמשים בעזרת שפת ה-XML.
Windows Azure - ה-Azure היא סביבת פיתוח של מיקרוסופט שנותנת פיתרון לטכנולוגיית הנען המתפתחת. בשיעור זה ילמדו הסטודנטים אודות סביבת עבודה זו, כיצד מפתחים ומעלים אפליקציות ענן, כיצד לעבוד מול המחסן ועוד. כמו כן, הסטודנטים בקורס דוט נט ילמדו נושאים נוספים כגון: שפת C, מבוא לתכנות, פיתוח רכיבי תוכנה, אלגוריתמים, ארגון קבצים SQL, בסיסי נתונים, מודל נתונים היררכי, תשתית לבנייה, אפיון מערכות מידע, שרתי אינטרנט, הרשאות משתמשים, מערכות הפעלה, תכנות מונחה עצמים, שפת התכנות C#, שליפת נתונים ועדכונם, NET Framework 3.5 ועוד.

איפה לומדים קורס דו נט?

בדומה לקורסים אחרים השייכים לענף ההיי-טק גם קורס דוט נט נלמד בעיקר באזורי המרכז וחיפה וסביבותיה בהם מתחמי ההיי-טק נמצאים ברמה בולטת מאוד. הערים העיקריות בהם נלמד קורס דוט נט הם רמת גן, חיפה ותל אביב, אשר נחשבות לערים החזקות ביותר בתעשיית ההיי-טק הישראלית. באזור הדרום באר שבע עומדת כעיר הבולטת ביותר בתעשיית ההיי-טק המקומית.

להלן מגוון מוסדות הלימודי המלמדים קורס דוט נט:

HACKERU - כשתבדוק, תבין! - הלימודים מתקיימים ברמת גן
הטכניון - לימודי המשך לתעודה - הלימודים מתקיימים בתל אביב וחיפה 
מכללת סלע - מובילים בהייטק - הלימודים מתקיימים ברמת גן

מיהם קהל היעד לקורס דוט נט:

קורס דוט נט מיועד בעיקרו לאנשי המגיעים מעולם המחשב והתכנות. מועמדים אם רקע במחשבים שרוצים לעבור הכשרה מקצועית כתוכניתן בסביבה המתקדמת של Microsoft.NET נחשבים למומעדים המועדפים על מוסדות הלימוד שכן ללא ידע מוקדם קשה מאוד להתנהל בקורס. עם זאת, מוסדות הלימוד השונים מאפשרים גם לימודים בסיסיים יותר של לימודי דוט נט למועמדים שמגיעים ללא רקע שכזה ומעוניינים להתמש בקורס כדריסת הרגל הראשונה שלהם בענף.

מהם תנאי הקבלה בקורס דוט נט?

עם הכוונה לאפשר גם לאנשים ללא רקע ללמוד את התכום, תנאי הקבלה לקורס דוט נט עדיין דורשים מהמועמדים השונים להגיע עם תעודת 12 שנות לימוד, שליטה טובה בשפה האנגלית והיכרות גבוהה עם סביבת windows ויישומי האינטרנט. במוסדות אחרים דורשים מהממועמדים להיות בעלי תואר בהנדסת תוכנה או בעלי תעודת הנדסאי תוכנה. לבסוף, כל המועמדים אשר מבקשים ללמוד את הקורסים המתקדמים או הבסיסיים נדרשים לעמוד בבחינות קבלה שיבדקו את הידע המוקדם איתו הם מגיעים ולבחון הם הם מתאימים לתוכנית הלימודים של המוסד הרלוונטי.

משך הלימודים בקורס דוט נט

משך הלימודים של הקורס נפרשים על גבי 14 חודשים לערך כאשר הלימודים מתקיימים בין פעם לפעמיים בשבוע, ומותאמים לפי מספר מסלולים בין מסלולי ערב ומסלולי שישי בבוקר.
לרשימת מוסדות באתרנו המלמדים דוט נט


תעודה מקצועית לבוגרי קורס דוט נט

בוגרי קורס דוט נט שישלימו את כל דרישות הקורס ויעמדו בכל המבחנים בהצלחה יקבלו תעודת מפתח מקצועית מטעם מוסד הלימודים בו למדו. לאחר מכן הםיידרשו לעבור מבחן חיצוני של חברת מייקרוסופט ומעבר בהצלחה של הבחינה יזכה את הבוגרים בתעודה מקצועית נוספת מטעם חברת מייקרוסופט.

מהן אפשרויות התעסוקה לבוגרי קורס דוט נט?

למגוון הקורס עומדות מגוון אופציות בשוק העבודה הפרטי. הבוגרים אף זוכים ליתרון משמעותי כאשר הם יכולים לגשת לשווקי עבודה מקומיים ובינלאומיים שכן שפת התכנות זהה בכל המדינות והתעשיות בין אם מדובר בתעשיית ההיי-טק בישראל או בתעשיית המחשבים ומערכות התקשורת בקנדה ועוד. בנוסף לעבודה כשכירים הם כמובן יכולים לפתוח חברות סטארט אפ ולתכנת אפליקציות שונות כפרילנסרים.

לימודי המשך לבוגרי קורס דוט נט

חלק מבוגרי הקורס רואים בדוט נט כשלב אחד מתוך כל הסולם המקצועי בו הם משתמשים כדי לעלות בענף בו הם עובדים. רבים בוחרים להמשיך את לימודי התכנות ולגשת ללימודי MCPD, MCTS, קורס SQL, קורס וירטואליזציה ועוד. בוגרים אחרים בוחרים ללכת אחר לימודים אקדמיים יותר בדמות תואר ראשון במדעי המחשב, הנדסת תוכנה ועוד.
מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס דוט נט
כשתבדוק, תבין!
HACKERU
כשתבדוק, תבין!
המכללה מלמדת ב: חיפה, רמת גן.

המסלול נלמד ב: חיפה.

מידע על
המכללה

מידע על המסלול

43 מסלולים

מפת הגעה

13 סרטוני וידאו

20 ממליצים
ג´ון ברייס - סניף ירושלים
המכללה מלמדת ב: ירושלים.

המסלול נלמד ב: ירושלים.
תלמד היי-טק זה עובד!
ג´ון ברייס תל אביב
תלמד היי-טק זה עובד!
המכללה מלמדת ב: חיפה, ירושלים, תל אביב.

המסלול נלמד ב: חיפה, ירושלים, תל אביב.
יורם כללי
מערכות מידע והכשרה טכנולוגית
מכללת גון ברייס מדיאטק הייטק בחיפה
מערכות מידע והכשרה טכנולוגית
המכללה מלמדת ב: חיפה.

המסלול נלמד ב: חיפה.
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ


המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765