ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

קורס תיווך נדל"ן

קורס תיווך נדל"ן

תחום הנדל"ן בישראל, נחשב לאחד המסלולים היותר מורחבים בתעשייה ובעל שוק עשיר המורכב מאופציות מגורים, עסקים והשקעות רבות. לא לחינם, התחום הלך ותפח לעיסוק המבוקש ביותר ועמו כמובן התחרות הקשה במציאת פרויקטים ייחודיים ומשתלמים. לכאן מגיע תפקידו של מתווך הנדל"ן, אשר משמש מעין יועץ לכל הצדדים הנוגעים בשוק. המתווך משרת גם את המוכר וגם את הקונה ולמעשה פונה לקשר בינם, כאשר מיכולתו לייעץ, להשתתף במשא ומתן, להיות פעיל בתהליכי הפרסום, להציג עבור מוכרים פרטיים את הדירות שלהם ולנהל עבורם את המשא ומתן, להעריך שווי של נכסים, לפעול במספר מישורים מדירות, לקרקעות, נדל"ן עסקי ואף השקעות נדל"ן בחו"ל. בשל כך, הפך תפקידו של המתווך לאחד מעמודי התווך של שוק הנדל"ן ועימו השכר הגבוהה והביקוש לתפקידים בכל הארץ. אז אם התעניינתם בלימודי תיווך נדל"ן, בפורטל לימודים תוכלו להכיר את כל בתי הספר ומוסדות הלימוד הבכירים בתחום, ולבחור את המוסד המתאים לכם ביותר. כמו-כן, צוות הפורטל ממתין לכם בכל שאלה והכוונה בתחום.
 
לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים קורס תיווך נדל"ן

קורס תיווך נדל"ן דברים שחשוב לדעת לפני שנרשמים

קצת מידע על קורס תיווך נדל"ן

בישראל, בה מחירי הדיור רק עולים ועולים, ישראלים רבים שמים את עיניהם אל עבר שוק הנדל"ן והשקעה בשוק נחשבת להצלחה בעלת הזדמנויות לרווחים לא קטנים. אך בשל העובדה שמדובר בהשקעה לא זולה, אנשים רבים חוששים להשקיע את מיטב כספם, בין אם זה למגורים או השקעה, ללא יעוץ של איש מקצוע אשר עוזר לגשת אל העסקה כשכל ההיבטים משוקללים ונלקחים בחשבון, ולכאן בדיוק נכנס מתווך הנדל"ן. מתווך הנדל"ן מסייע ללקוחותיו ומלווה אותם לכל אורך העסקה, בין אם מדובר ברכישה ובין אם מדובר במכירה, מספק ייעוץ הן בשלבים הראשוניים והן במעמד המכירה או הקנייה, ואף מסוגל לבצע הערכות מחיר ולהעריך שווי נכסים. אז אם אתם מרגישים שאתם מתאימים לתפקיד? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת אודות קורס תיווך נדל"ן החל מתנאי קבלה, כישורים שצריך לתיווך נדל"ן, תכנית הלימודים ועוד.

תיווך נדל"ן מדבר אליך?

קורס תיווך נדל"ן מפתח את מיומנותם המקצועית של הסטודנטים בתחום, על ידי הקניית כלים הדרושים ליישום החומר הנלמד. עם זאת, עולם הנדל"ן הוא עולם משתנה ולכן גם גם הקורסים האיכותיים דואגים לשמור על עדכניות הקורס אל מול הצעות המחוקק והקפדה על תיאום אידיאלי לדרישות השוק. בקורס הסטודנטים מקבלים, לצד הידע התיאורטי והמעשי המוענק לבוגרי הקורס, תעודת גמר מטעם המוסד הלימודי הרלוונטי. לבסוף תפקידו של הקורס לספק הכנה אופטימלית לקראת בחינת רשם המתווכים, המהווה תנאי הכרחי להסמכה מקצועית בתחום הנדל"ן.

מהם הכישורים שמתווך נדל"ן טוב צריך?

מתווך הנדל"ן הוא אדם בעל כישורים רבים ועל המומעד לתפקיד חלה האחראיות לפתח אותם אם הוא רוצה להתקדם בשוק וליהנות מהשכר הגבוהה שהוא מציע. מתווכי נדל"ן טובים נדרשים לסגור עסקאות בזמן קצר, לשמור על יכולות בין אישיות גבוהות והיכולת להתחבר עם לקוחותיו. מיומנות חשובה נוספת היא גישה מעולה למספרים, חישובים זריזים המהווים נספח חשוב מתהליך המשא ומתן שמתבצע לרוב בעל פה, רגישות לפרטים שכן הלקוח סומך על מתווך הנדל"ן ולכן הוא נדרש להיות אדם בעל אמינות גבוהה ולדעת כיצד לשרת את לקוחותיו נאמנה לסגור עבורו את העסקה הטובה ביותר. לבסוף, מתווך נדל"ן איכותי חייב להיות בקיא בעולם הנדל"ן ולדעת להיות קשוב לכל פרטי המשא ומתן, אך היכולת החשובה ביותר שכל מתווך נדל"ן חייב ללמוד היא מכירה, שהיא בסופו של דבר, לב לבה של העבודה העוסקת בעמלות ממכירת נכסים.

מה לומדים בקורס תיווך נדל"ן?

נושאי הקורס תיווך נדל"ן מכיל תכנים מגוונים, אשר עוסקים בשוק הנדל"ן המקומי והבינלאומי על כל מרכיביו. בין הנושאים הנלמדים, הסטודנטים לומדים אודות שיווק נדל"ן; איתור נכסים פוטנציאליים; איתור צרכים; גישות ועקרונות בהערכת מקרקעין; דינים בשמאות מקרקעין; חישובי כדאיות; טיפול בהתנגדויות; הליכי רישוי ובנייה; חוק הגנת הצרכן והדייר; חוק מיסוי מקרקעין; הוצאה לפועל; משכנתאות; חוק מתווכים במקרקעין; ודיני חוזים. משך הלימודים משתנה לפי התכנים הנלמדים לפי כל מוסד, אך לרוב נע בטווח שבין 5-18 מפגשים.

האם יש טעם להכשרה אקדמית?

בעולם הנדל"ן ישנם לא מעט מסלולים אקדמיים, וכאן למעשה מתנהל ויכוח ארוך שנים בגין הצורך בהם. הוויכוח עוסק בין הדעה שיש לקיים לימודים מסודרים, לבין ההסתכלות על התחום כמקצוע משני. מנהלי בתי ספר רבים לנדל"ן כמו טכניון, מכללת נתניה, המכללה למנהל ועוד טוענים כי יש חשיבות למי שמעוניין להשקיע גם במסלולים האקדמאים, אך בסופו של דבר התשובה נמצאת בשאלה של המועמד "במה הוא רוצה לעסוק?" האם הוא רואה בתחום כמקצוע משלים - כאן אין סיבה ממשית ללימודים אקדמיים והקורס אשר מכין את הסטודנטים לבחינה הממשלתית מספיק בהחלט, או שמא הוא מעוניין לפתח קרייה בתחום ואולי אף להקים משרד - כאן היתרון של המסלול האקדמי בולט שכן אלה מציעים לסטודנטים מבחר נוסף של מידע כיצד להתפתח בו הלאה. עם זאת, יש דבר אחד חשוב שבשני המסלולים מסכימים עליו, על מתווך הנדל"ן יש לדעת להתעדכן ולשמור על קשר רציף עם עולם הנדל"ן אשר רגיש לשינויים.

מהלך הלימודים

מהותו של הקורס תיווך הנדל"ן אינה להעניק רישיון ממשלתי בתחום, אלא להכין את הבוגרים לקראת מבחני הרישוי הנערכים מטעם משרד המשפטים, בדומה לקורסי הפסיכומטרי. משום שמדובר בקורס הכנה, היקף הלימודים משתנה ממוסד למוסד, כשברוב המוסדות ממוצע השעות הינו כ-80 שעות לימודיות. מערכת השעות של הקורס מתמקדת במגוון אספקטים, עיוניים ופרקטיים  מעולם הנדל"ן, ומכשירים אותם לקראת עתידם המקצועי.

כמה עולה קורס תיווך נדל"ן?

מחירו של קורס תיווך נדל"ן נע בממוצע בין 1500 ל-2000 שקלים חדשים, הניתנים לפרסיה למשך תקופת הקורס והמפגשים נעים בין שעתיים לחמש שעות לימודיות בכל מפגש.
לרשימת מוסדות באתרנו המלמדים תיווך נדל"ן


מה צריך לדעת על בחינת המתווכים?

כפי שצויין, במדינת ישראל החוק דורש על אדם המבקש להיות מוסמך רשמית כמתווך ולעסוק בתחום, לעבור את בחינת ההסמכה מטעם רשם המתווכים של משרד המשפטים. בחינת ההסמכה, מתבצעת בשאלון אמריקאי בן 25 שאלות, כשמשך הבחינה היא שעה וחצי והציון הנדרש על מנת לעבור הינו 60.

למה לעשות קורס הכנה לבחינת המתווכים?

המטרה העיקרית של מוסדות הלימוד העוסקים במקצועות הנדל"ן, הוא להישאר בכל זמן נתון עם האצבע על הדופק ולהתעדכן בכל השינויים הכי עדכניים ורלוונטים בעולם הנדל"ן. בנושף לכך, העובדה כי מתווך נדל"ש נדרש לעבור בכל שנה את בחינת ההסמכה, מעודד גם מתווכחים מורשים להתעדכן ולעבור את קורסי הנדל"ן שוב ושוב על מנת להתעדכן בכל שינוי קטן ולוודא כי ממשיכים ללמוד ולהתפתח עם התחום. הקורס עצמו מקנה סביבה לימודית מקצועית, הרצאות פרונטליות, סימולציות ותרגולים רבים, של מבחנים משנים שעברו.

תנאי קבלה וקהל יעד

תנאי הקבלה עבור הקורס נחשבים למאוד מקלים על מנת שכל אדם המעוניין לעסוק בתחום, יוכל לעשות זאת שכן תחום הנדל"ן נוגע בכל שכבות האוכלוסייה. בנוסף לכך, את קורס התיווך ניתן לקחת גם כקורס להעשרה ולהבנת עולם הנדל"ן במידה והסטודנט מעוניין להשקיע כספית בתחום . תנאי הקבלה לקורס תיווך הם: על המועמד להיות ללא עבר פלילי או רישום של עבר פלילי, בעל 12 שנות לימוד (לא נדרש תעודת בגרות מלאה) ולבסוף, על המועמד להיות מעל גיל 18.

אפשרויות תעסוקה

בוגרי קורס תיווך נדל"ן, המסיימים את לימודיהם בהצלחה ועוברים את מבחן ההסמכה של משרד הפנים יכולים לעבוד כעצמאים, או להשתלב במגוון חברות תיווך ונדל"ן.

סיבות ללמוד תיווך נדלן

ישנם מספר רב של סיבות מדוע כדאי ללמוד את קורס תיווך הנדל"ן ונה רק כמה מהם: מקנה רישיון והסמכה רשמית מטעם משרד המשפטים - דבר בעל ערך רב בעידן בו להרבה יזמים ובעלי עסקים עצמאיים אין מקצוע מוכר, אשר מגן עליהם בעת הצורך; כמעט כל אחד רשאי לקבל רישיון - תנאי הקבלה ללימודי תיווך מאוד פשוטים וכמעט לכל האוכלוסיה יש גישה מלאה למקצוע; ענף הנדל"ן מגלגל הרבה מאוד כסף - עסקאות בענף הנדל"ן מגלגלות מיליארדי שקלים בשנה, המאפשרות גם למתווכחים לקחת עמלות גבוהות; ביקוש גבוה למתווכי נדל"ן מקצועיים; מתאים לבעלי נטייה טבעית למכירה ושיווק; תחום דינמי ומאתגר - עוברים ממקום למקום, פוגשים אנשים שונים, מחליפים אווירה, תחושות ותפאורה ואף לעבוד בחצי משרה; מתאים לבעלי תואר ראשון שרוצים לעשות הסבה; מאפשר להתפתח לתחומי משנה כגון שמאי, יזם נדל"ן, משקיע, תמ"א 38 ועוד; מאפשר התפתחות בקריירה עצמאית.
מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס תיווך נדל"ן
בוא לבנות קריירה בשוק ההון ובביטוח
BDO האקדמיה לפיננסים
בוא לבנות קריירה בשוק ההון ובביטוח
המכללה מלמדת ב: תל אביב.

המסלול נלמד ב: תל אביב.

מידע על
המכללה

52 מסלולים

מפת הגעה

21 סרטוני וידאו

3 ממליצים
יורם כללי
המכללה הבלעדית המוכרת על ידי האיגוד הנדל"ן הישראלי
מכללת R.E.S- קורסי תיווך ונדל"ן
המכללה הבלעדית המוכרת על ידי האיגוד הנדל"ן הישראלי
המכללה מלמדת ב: אופקים, אריאל, אשדוד, אשקלון, באר שבע, בני ברק, בת ים, הוד השרון, הרצליה, חדרה, חיפה, ירושלים, כפר סבא, לוד, נהריה, נתיבות, נתניה, עפולה, ערד, פתח תקוה, קרית ים, קרית מלאכי, ראש פינה, ראשון לציון, רחובות, רמלה, רמת גן, רעננה, שדרות, תל אביב.

המסלול נלמד ב: עפולה, ראש פינה, קרית ים, נתניה, רמת גן.

מידע על
המכללה

מידע על המסלול

8 מסלולים

מפת הגעה
המכללה המובילה בישראלי ללימודי מסחר בשוק ההון, השקעות יזמות בנדל"ן ויזמות עסקית
מכללת פסגות
המכללה המובילה בישראלי ללימודי מסחר בשוק ההון, השקעות יזמות בנדל"ן ויזמות עסקית
המכללה מלמדת ב: באר שבע, הרצליה, חיפה, ירושלים, כפר סבא, רחובות, רמת גן, תל אביב.

המסלול נלמד ב: באר שבע, הרצליה, חיפה, ירושלים, כפר סבא, רחובות, רמת גן, תל אביב.

מידע על
המכללה

41 מסלולים

מפת הגעה

40 סרטוני וידאו

6 ממליצים
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
רשת בתי הספר להנדסאים של המכללה למינהל
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
המכללה מלמדת ב: אילת, אשדוד, באר שבע, חיפה, ירושלים, נתניה, פתח תקוה, ראשון לציון, רחובות, תל אביב.

ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ


מאמרים אחרונים בנושא קורס תיווך נדל"ן
להיות מתווך נדל"ן
להיות מתווך נדל"ן
גם בשנת 2016, משבר הנדל"ן עדיין לא עזב אותנו, ולכן מדובר בשוק בו אנשים מחפשים נואשות אחר דירה לרכישה ולכאן נכנס תפקידו של מתווך הנדל"ן בקישור, חיבור בין הקונים לרוכשים ועזרה במשא ומתן. ...המשך
שמאות מקרקעין
שמאות מקרקעין
שמאי המקרקעין הם אנשי המקצוע הקובעים את ערך הקרקע והנכסים באופן המקצועי ביותר ובמדינה בה שוק הנדל"ן משפיע על חיי האזרחים כולם, מדבור במקצוע בעל משמעות ואחריות גדולה. התעניינתם ולא ידעתם איפה להתחיל? הנה כל המידע אודות קורס שמאות מקרקעין. ...המשך
מדוע ללמוד השקעות נדל"ן
מדוע ללמוד השקעות נדל"ן
במדינת ישראל השקעה נכונה בשוק הנדל"ן יכולה להיות האקזיט החדש עבור רבים מהישראלים. לכן, יש ביקוש גדול לאנשי מקצוע שיוכלו לספק את ההכוונה הנכונה ובדיוק לשם כך הוקם קורס השקעות נדל"ן. ...המשך
קורסי הנדל"ן המבוקשים
קורסי הנדל"ן המבוקשים
ענף הנדל"ן הוא אחד מהענפים החשובים במשק הישראלי ומאכלס בתוכו אלפי עובדים מדי יום. מתעניינים בעולם הנדל"ן ולא יודעים מאיפה להתחיל? הנה הקורסים הטובים ביותר בתחום וכל מה שאתם צריכים לדעת. ...המשך
למה כדאי ללמוד תיווך נדל"ן
למה כדאי ללמוד תיווך נדל"ן
מתווכי הנדל"ן הם מאנשי המקצוע העמוסים ביותר. בעיקר בתקופה בה משבר הנדל"ן עדיין פוקד את מחוזותינו. עדיין מתלבטים האם זה מקצוע ששווה לחקור אותו? הנה 9 סיבות מדוע כדאי להיות מתווך נדל"ן. ...המשך
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765