ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

קורס עיצוב אתרים

קורס עיצוב אתרים 

קורס עיצוב אתרים הינו מסלול לימודים המיועד למטרות הכשרה מקצועית בתחום העיצוב הגרפי לסביבת ה-WEB. קורס זה מקנה לסטודנטים את הידע והכלים הנדרשים לצרכי עיצובם של אתרי אינטרנט מכל סוג ולכל מטרה, והוא עוסק בכל האלמנטים הגרפיים שנועדו למטרה זו. לאורך הקורס, הסטודנטים לומדים לתפעל תוכנות גרפיות המסייעות להליכי העיצוב והבנייה של אתרי האינטרנט השונים, וזאת בנוסף להיכרותם עם מערכות טכנולוגיות מתקדמות המיועדות לצרכי שיפור חוויית הגלישה ושילובן האינטגראלי בהליכי התכנון, הבנייה והעיצוב של האתרים השונים. 

בפורטל זה תוכלו לקבל את כל המידע הנחוץ לכם אודות מסלולי הלימוד השונים בתחום עיצוב אתרים, החל מתנאי הקבלה ותכני הלימוד ועד לאפשרויות התעסוקה השונות העומדות לרשותכם בסיום הלימודים. כמו כן, תוכלו להיחשף למידע עדכני ורלוונטי אודות מוסדות הלימוד המתמחים בלימוד הכשרה מקצועית בתחום זה. 
לקבלת מידע מורחב בנושא, הינכם מוזמנים להשאיר פרטי התקשרות בטפסי צור הקשר באתר ולסמן את מוסדות הלימוד הרלוונטיים לכם. כמו כן, תוכלו ליצור איתנו קשר באמצעות המוקד הטלפוני ולקבל מידע מורחב בנושא מיועצי הלימודים שלנו אשר ישמחו לסייע לכם בכל שאלה ועניין בנוגע לקורסי עיצוב אתרים.
תעודת זהות קורס עיצוב אתרים
תנאי קבלה
  • אנגלית ברמה בסיסית
  • ראיון אישי בפני וועדת קבלה 
  • היכרות בסיסית עם סביבת המחשב. 
משך לימודים
  • כ-300 שעות לימוד בממוצע 
    לאורך כחצי שנה
שכר ממוצע
  • 0-2 שנות ניסיון: 6,000-13,000 ש"ח
  • 3-5 שנות ניסיון: 8,000-16,000 ש"ח
  • 6+ שנות ניסיון: 9,000-20,000 ש"ח
תכונות אופי
  • חוש מחודד ליצירתיות
  • אוריינטציה טכנולוגית
  • הבנה בטרנדים
  • דיוק וירידה לפרטים
לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים קורס עיצוב אתרים

תחום עיצוב אתרים על קצה המזלג...

רשת האינטרנט מהווה חלק אינטגראלי ובלתי נפרד מחיינו, והיא משמשת בין היתר לצרכי הפצת מידע בכל תחום ולכל מטרה. המרחב הוירטואלי כולל בתוכו עשרות סוגים שונים של אתרי אינטרנט, החל מפורטלים חדשותיים ומקצועיים, דרך אתרי תדמית ואתרי מסחר מקוון ועד לאתרים חברתיים המכונים הרשתות החברתיות. אתרי האינטרנט השונים משמשים כיום כפלטפורמה שיווקית ומסחרית לכל דבר ועניין, והעוסקים במלאכת הבנייה והעיצוב של אותם אתרים נדרשים בין היתר לחדשנות ויצירתיות באופן דינמי ובלתי פוסק. עיצוב אתרים מהווה כיום את אחד מענפי העיצוב הגרפי המבוקשים ביותר בשוק התעסוקה וקורסי העיצוב השונים בתחום מקנים לסטודנטים את היכולות המקצועיות הנדרשות לצרכי השתלבות בתחום. כיום, תחום עיצוב האתרים נחשב לאחד מהמקצועות המבוקשים ביותר בתחום מקצועות האינטרנט, וזאת לנוכח הדרישה ההולכת וגוברת לאנשי מקצוע מיומנים ויצירתיים הנדרשים להתמודד עם השינויים הדינמיים המאפיינים את רשת האינטרנט.

קורס עיצוב אתרים

קורס עיצוב אתרים עוסק בכל אחד מהאלמנטים הגרפיים הנדרשים לצרכי תכנון, בנייה ועיצוב של אתרי אינטרנט. במהלך הקורס, הסטודנטים נחשפים לעקרונות העיצוב הגרפי במרחב הוירטואלי, ובמקביל, הם לומדים לתפעל ולעשות שימוש בכל אחת מהתוכנות הגרפיות המסייעות לצרכי בנייה ועיצוב אתרים. מטרת הקורס היא להקנות לכל סטודנט וסטודנטית את כל הכלים המקצועיים והמיומנויות המקצועיות לצורך תכנון אתרי אינטרנט מעיצובם, החל משלב האפיון והגדרת מטרות האתר, דרך התוויית קונספט עיצובי לאתר ועד לשלבי הבנייה והעיצוב הנדרשים לצורך תפעולו במרחב הוירטואלי. הסטודנטים בקורסי עיצוב אתרים נדרשים להתמודד לאורך הקורס עם מספר מטלות מקצועיות המסכמות בכל פעם את תכני הלימוד השונים אותם הם למדו.

תכני הלימוד בקורס עיצוב אתרים

תכני הלימוד בקורס עיצוב אתרים הינם רבים ומגוונים והם כוללים בין היתר היכרות מעשית עם תוכנות גרפיות ומערכות טכנולוגיות מתקדמות לצד תכני לימוד תיאורטיים המיועדים למטרות פיתוח החשיבה היצירתית והיכרות מעמיקה עם עקרונות העיצוב הגרפי בסביבת ה-WEB. תכני הלימוד בכל אחד ממוסדות הלימוד העוסקים בתחום מותאמים לצרכים המקצועיים של שוק התעסוקה בתחום והם נועדו לצרכי הקניית הידע המעשי בתחום. 

בין יתר תוכנות העיצוב הנלמדות במהלך הקורס תוכלו למצוא  את תוכנת הפוטושופ, תוכנת ה-FLASH, תוכנת ה-DREAMWEAVER, תוכנת ה-IMAGE READY ועוד. כמו כן, הסטודנטים נחשפים לעקרונות העיצוב באתרים מבוססי שפת ה-HTML וה-XHTML. 

במקביל ללימודי התוכנות הגרפיות, תכני הלימוד בקורסי מעצבי אתרים השונים כוללים: מבוא לעיצוב אתרים, מבוא לאינטרנט, יצירת פרוטוקולים, איור ועיצוב באינטרנט, שילוב אנימציות, תמונות ותכני וידאו בדפי האתר ותכני לימוד נוספים המאפשרים לבוגרי הקורס להשתלב בתחום. כיום, בחלק ממסלולי הלימוד תוכלו למצוא גם תכני לימוד העוסקים בעיצוב אפליקציות וממשקים. תכנים אלו מאפשרים לסטודנטים להרחיב את סל המוצרים העתידי איתו הם ייצאו לשוק התעסוקה.

איפה לומדים עיצוב אתרים?

קורסי עיצוב אתרים מועברים במספר הולך וגדל של מכללות העסוקות בתחום לימודי המחשבים והטכנולוגיה, וזאת לצד מכללות ובתי ספר מקצועיים בתחום מקצועות העיצוב הגרפי. כך למשל, תוכלו למצוא מסלול ללימוד התחום בין היתר במוסדות הלימוד הבולטים הבאים: ראשית, בצפון הארץ ניתן למצוא את הקורס בין היתר ב – "תילתן" שמציעים את הלימודים בחיפה, "המכללה המשותפת" שמציעים את הלימודים בחיפה, חדרה, סכנין ונתניה, ואת האקדמית גליל מערבי שמציעים את הלימודים בעכו. שנית, במרכז הארץ ניתן למצוא את הקורס בין היתר ב – "HackerU" שמציעים את הלימודים ברמת גן, את היחידה ללימודי המשך של "הטכניון" שמציעה את הלימודים בתל אביב, את "חשיפה" שמציעים את הלימודים גם הם בתל אביב, את מכללת "מנטור" שמציעים את הלימודים ברמת גן, את "המכללה הישראלית לאנימציה" שמציעים את הלימודים בתל אביב, את מכללת "סלע" שמציעים את הלימודים ברמת גן. כמו כן, בירושלים ניתן למצוא את התחום בין היתר ב – "Start" וכן ב"אטליה" שמציעה את התחום למגזר הדתי והחרדי. 

מיהו קהל היעד לקורס עיצוב אתרים

קורס מעצבי אתרים מיועד לכל אחד ואחת מכם המעוניין להשתלב באחד מתחומי העיסוק המבוקשים ביותר בתחום האינטרנט והעיצוב הגרפי. קורס עיצוב אתרים מיועד גם לאילו מבינכם העוסקים בתחום העיצוב הגרפי לסביבת הפרינט, וגם לאילו מבינכם שאינם בעלי רקע קודם בתחום העיצוב הגרפי. לאילו מביניכם העוסקים בעיצוב גרפי לסביבת הפרינט הקורס מיועד לצרכי רכישת מיומנויות מקצועיות למטרות עיצוב גרפי לסביבת ה-WEB. תכני הקורסים השונים בתחום עיצוב אתרים מותאמים לכל אחד ואחת מכם העומד בתנאי הקבלה המקדימים לאחד ממסלולי הלימוד המוצעים לכם בתחום זה במוסדות הלימוד השונים.

מהם תנאי הקבלה לקורס עיצוב אתרים

דרישות הקבלה לקורסים בעיצוב אתרים כוללים בין היתר: אנגלית ברמה בסיסית, היכרות מקדימה עם סביבת המחשב ועמידה בפני וועדת קבלה וקיומו של ראיון קבלה אישי הנערך למועמד/ת מטעם מוסד הלימודים. בחלק ממסלולי הלימוד (בעיקר אלו העוסקים בעיצוב אפליקציות וממשקים), תנאי הקבלה כוללים גם ידע קודם בעיצוב גרפי.
לרשימת מוסדות באתרנו המלמדים קורס עיצוב אתרים


משך הלימודים בקורס עיצוב אתרים

משך הלימודים בקורס עיצוב אתרים משתנה בהתאם למסלולי הלימוד השונים המוצעים לכם בתחום זה על ידי מוסדות הלימוד השונים. בממוצע, קורס מעצבי אתרים אורך בין שישה ל-12 חודשים, וזאת בהתאם להיקף שעות הלימוד, היקף תכני הלימוד בקורס ומתכונת הלימודים (לימודי בוקר או ערב). כיום, תוכלו למצוא קורסי עיצוב אתרים בסיסיים הנמשכים בממוצע כשלושה חודשים בלבד ובמסגרתם הסטודנטים רוכשים מיומנויות בסיסיות למטרות עיצוב אתרים.

תעודה/הסמכה מקצועית לבוגרי הקורס לעיצוב אתרים

בכל אחד ממוסדות הלימוד בהם מועברים קורסי עיצוב אתרים, הבוגרים זוכים לתעודת WEB DESIGNER מטעם המוסד בו הם למדו. רוב מוסדות הלימוד בתחום זה נמצאים בפיקוח משרד הכלכלה ולכן תעודת הסיום לה זוכים הבוגרים מהווה תעודת הסמכה מקצועית מטעם משרד הכלכלה למטרות עיסוק בתחומי העיצוב הגרפי לסביבת ה-WEB. 
לצורך קבלת התעודה הסטודנטים נדרשים לעמוד במטלות הקורס השונות ובפרויקט סיום המסכם את כל תכני הלימוד השונים. פרויקט זה הוא ברוב המקרים ליווי מקצועי של אתר אינטרנט משלבי התכנון המקדים, דרך שלבי העיצוב והבנייה ועד להעלאתו המוחשית של האתר לרשת. 

אפשרויות תעסוקה לבוגרי קורס עיצוב אתרים

בוגרי הקורס לעיצוב אתרים יכולים להשתלב במגוון רחב של מקורות תעסוקה בתחום, החל מחברות אינטרנט העוסקות בליווי הליכי בנייה ועיצוב אתרים, דרך חברות אינטרנט העוסקות בתחום קידום אתרים ועד לחברות אינטרנט העוסקות במתן פתרונות שיווק ופרסום ברשת. 

כמו כן, בוגרי הקורס יוכלו להשתלב במשרדי פרסום ובתי סטודיו לעיצוב ומיתוג העוסקים בהפעלת מחלקות עיצוב דיגיטלי. כיום, יותר ויותר משרדי פרסום ומשרדי עיצוב ומיתוג שוכרים את שירותיהם של המעצבים הגרפיים לסביבת ה-WEB, וזאת לצרכי מתן מענה קריאטיבי מקיף ללקוחותיהם. 

לצד כל אלו, בוגרי הקורס לעיצוב אתרים יכולים למצוא את עצמם משתלבים במחלקות העיצוב והשיווק של חברות מסחריות במשק הישראלי או הגלובאלי המפעילות מחלקות שיווק ועיצוב נפרדות לצרכיהן השיווקים והמסחריים. 

מעבר לאפשוריות התעסוקתיות המוצעות לבוגרי הקורס לעיצוב אתרים כשכירים במשק, עומדת בפני הבוגרים גם האפשרות ליצירת מסלולי קריירה עצמאית בתחום. חלק מהבוגרים פונים למסלול זה מייד עם סיום הלימודים ומציעים את כישרונם ויכולותיהם המקצועיות ללקוחות שונים במתכונת פרילנסר. חלק מהבוגרים מעדיפים לרכוש ניסיון מקצועי בתחום לאורך מספר שנים כשכירים בחברות השונות ולאחר מכן לצאת לדרך עצמאית. 

כך או אחרת, בפני הבוגרים בקורס עיצוב אתרים, ניצבים מספר אפיקי תעסוקה המאפשרים לכל אחד ואחת מהם להביא לידי ביטוי את יכולותיו המקצועיות ולבנות לעצמו קריירה מקצועית באחד מתחומי העיסוק המבוקשים, היצירתיים והמאתגרים ביותר בתחום מקצועות האינטרנט. 

מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס עיצוב אתרים
כשתבדוק, תבין!
HACKERU
כשתבדוק, תבין!
המכללה מלמדת ב: חיפה, רמת גן.

המסלול נלמד ב: חיפה.

מידע על
המכללה

43 מסלולים

מפת הגעה

13 סרטוני וידאו

20 ממליצים
ג´ון ברייס - סניף ירושלים
המכללה מלמדת ב: ירושלים.

המסלול נלמד ב: ירושלים.
תלמד היי-טק זה עובד!
ג´ון ברייס תל אביב
תלמד היי-טק זה עובד!
המכללה מלמדת ב: חיפה, ירושלים, תל אביב.

המסלול נלמד ב: חיפה, ירושלים, תל אביב.
יורם כללי
בוחרים בדרך המקצועית! מ- 1983
מכללות פאר ותפנית - חולון
בוחרים בדרך המקצועית! מ- 1983
המכללה מלמדת ב: חולון, ראשון לציון.

המסלול נלמד ב: חולון, ראשון לציון.

מידע על
המכללה

12 מסלולים

מפת הגעה

2 ממליצים
בוחרים בדרך המקצועית!
מכללות פאר ותפנית - ראשון לציון
בוחרים בדרך המקצועית!
המכללה מלמדת ב: חולון, ראשון לציון.

המסלול נלמד ב: חולון, ראשון לציון.

מידע על
המכללה

18 מסלולים

מפת הגעה
מערכות מידע והכשרה טכנולוגית
מכללת גון ברייס מדיאטק הייטק בחיפה
מערכות מידע והכשרה טכנולוגית
המכללה מלמדת ב: חיפה.

המסלול נלמד ב: חיפה.
ספיר- המרכז ללימודי המשך וחוץ
המכללה מלמדת ב: שדרות.

המסלול נלמד ב: שדרות.
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
רשת בתי הספר להנדסאים של המכללה למינהל
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
המכללה מלמדת ב: אילת, אשדוד, באר שבע, חיפה, ירושלים, נתניה, פתח תקוה, ראשון לציון, רחובות, תל אביב.

תילתן - המכללה לעיצוב ולתקשורת חזותית
המכללה מלמדת ב: חיפה.

המסלול נלמד ב: חיפה.
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765