ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

קורס עריכת וידאו

לימודי עריכת וידאו

עורכי הוידאו הם האנשים הלוקחים את כל סליל הצילום \ קבצי הצילום ועורכים אותם למוצר מוגמר. הם עובדים יחד עם הבמאי ותחת אחריותם גם להוריד קטעים שנחשבים ללא מועילים לסרט \ כתבה \ סדרה. קורס עריכת וידאו נועד להכשיר את המשתתפים בעבודה מול תוכנות העריכה השונות הקיימות היום ולהקנות להם מידע אודות תיאוריות עריכה ומהות ההשפעה של קטעי עריכה מהירים, ארוכים, כיצד האפקטים משנים את משמעות הצילום וכודמה. הקורס מספק למשתתפים מספיק ידע טכני כדי להתחיל לעבוד בתחום ולצבור עוד ועוד ניסיון תעסוקתי ושומר על התעדכנות מול השינויים המתבצעים בענף ובתוכנות המובילות היום. התעניינתם בקורס עריכת וידאו אבל רוצים לדעת עוד? בפורטל לימודים תוכלו לקבל את כל המידע אודות הקורס ומוסדות הלימוד החל מתנאי הקבלה, דרך תכני הלימוד ועד לאפשרויות התעסוקה של בוגרי הקורס. בנוסף לכך אתם מוזמנים להשאיר את הפרטים של ולסמן את מוסדות הלימוד הרלוונטים עבורכם, או להתקשר למוקד הטלפון של פורטל לימודים לקבלת שיחת ייעוץ ראשוני בחינם. בהצלחה.
תעודת זהות קורס עריכת וידאו
תנאי קבלה
  • שליטה בשפה האנגלית
  • שליטה ביישומי מחשב ואינטרנט
משך לימודים
  • בין שלושה חודשים ועד שנה
שכר ממוצע
  • 0 עד 5 שנות ניסיון: 5,000-6,000 ש"ח
  • 5 עד 10 שנות ניסיון: 7,000-8,000 ש"ח
תכונות אופי
  • תשומת לב לפרטים הקטנים
  • סקרנות
  • סבלנות
  • אהבת סרטים
לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים קורס עריכת וידאו

עבודתו של עורך הוידאו

תפקיד העורך הגיע לעולם בתחיל המאה הקודמת. יחד עם צילומי הסרטים הראשונים, הבינו היוצרים כי השימוש בסרט המלא עלול לפגוע בסיפור שהם מנסים להעביר ולכן בשביל להשתמש רק בתכנים הרלוונטים עבורם, יש לבצע עבודת עריכה. תחילה עבודת העריכה הייתה בחיתוך של סלילי הפילם וחיבורם יחדיו לצורך העברת הסיפור באופן הראוי לו עד ימינו כאשר העורכים כבר משתמשים בקבצי המחשב אשר מקלים מעט על העבודה הטכנית של העורך, אך לא משנים את מהות עבודתו. תפקידו של העורך הוא לחתוך ולבחור את הקטעים המצולמים באופן הטוב ביותר לפי הרעיון המקורי של הבמאי ולכן הם אף עובדים יחדיו כדי להשלים את היצירה. תפקידו של העורך מתחלק גם לתפקיד הטכני בו הוא עורך וחותך את קבצי הוידאו הטובים אך בנוסף לכך הוא מסוגל גם לשנות יחד עם הבמאי את מהות הסצינה המצולמת באמצעות קצב העריכה במטרה להעביר לצופים את הרגש שהבמאי מחפש. עם התפתחות תעשיית הקולנוע והטלויזיה בארץ ובעיקר בעקבות התפתחות האינטרנט הפך תפקיד העורך למקצוע מבוקש, מה שהפך את הלימודים עצמם למבוקשים במיוחד. אומנם ישנם היום מדריכים חינמים רבים ללימוד עריכה, אך לקורסים המקצועיים עדיין ישנה עדיפות בולטת בשל העובדה שהמרצים הם בעלי מקצוע עם ניסיון מקצועי רב היכולים להדריך את הממשתפים ולספק להם טיפים שלא היו מקבלים בלימוד עצמי.

קורס עריכת וידאו

קורס עריכת וידאו מיועד גם עבור אנשים המחפשים לעבוד בתחום זה באופן מקצועי וגם עבור אנשים המעוניינים ללמוד לשם העשרה עצמית. הקורס הינו קורס מעשי כאשר המשתתפים מקבלים הזדמנות ללמוד ולהכיר את אחת מתוכנות העריכה המובילות בשוק העבודה ובוגריו רוכשים את כל הכלים והידע לצורך השתלבות מהירה אצל המעסיקים השונים. הקורס מאפשר למשתתפים להגיע לרמה גבוהה של עריכה באמצעות ההדרכה והניסיון של המרצים הנחשבים לאנשי מקצוע המובילים בתחומם , תוך לימוד מיומנויות וטכניקות חיוניות, שימוש באפקטים ויזואליים, עריכת פסקול מוזיקלי ועוד. במהלך הלימודים יכירו המשתתפים את התוכנות פרימייר ואביד ויוכלו לבחור להתמקצע באחת מהן ולתרגל עריכה מקצועית, להכיר את סגונות העריכה המוכרים והפחות  מוכרים, עריכת סרטוני פרסומות, עריכת דרמה ודיאלוגים ועוד. הקורס מחולק לשיעורים עיונייים בהם ילמדו המשתתפים את מהות העריכה ואילו בסדנאות וההתנסויות המעשיות יקבלו ניסיון מעשי.

תכני קורס עריכת וידאו

תכני הלימוד בקורס עריכת וידאו יכולים להשתנות בין מסלולי הלימוד השונים וההתמחויות הקיימות בכל מוסד וגם לפי מתכונות הלימודים השונות הקיימות בין מוסדות הלימוד עצמם שכן ישנם מסלולי לימוד קצרים וארוכים יותר והתמחויות בתוכנות שונות. נושאי הלימוד כוללים את התכנים הבאים: מבוא לעריכה, איכויות ורזולוציות, סוגי מעברים, יבוא ודגימה של חומרי גלם ממקורות ופורמטים שונים, היכרות עם תוכנות עריכה, מקצב, מושגי יסוד בעריכה דיגיטלית, שימוש בכלי הכותרות על גבי הסרט, שילוב מספר סרטונים, הוספת כתוביות, חיתוך ובחירה של קטעי וידאו, אפקטים ויזואליים ומעברונים, יצירת זרימה והיגיון בסרט, תיקוני צבע, ארגון וסידור מחדש של פריימים, ערוצי אלפא וכרומה קיי, כלי אנימציה בסיסיים, הקפאת, ייצוב ועריכת תמונה, תוכנות ועזרי תלת מימד, הוספת אפקטים מיוחדים, ייצוא ורינדור.

התמחויות בקורס עריכת וידאו

התמחות בעריכה בפרימייר (Premiere) – תוכנת פרימייר הינה תוכנה מבית היוצר של חברת Adobe והיא מבוקשת על ידי עורכים רבים בעולם, הן בקרב חובבנים המשתמשים בתוכנה לצורך אישי, והן בקרב אנשי מקצוע בתעשיות הטלוויזיה והתקשורת. התוכנה מועדפת בעיקר לסרטונים קצרים בשל נוכות העבודה בה.
התמחות בעריכה בתוכנת אוויד (Avid) – תוכנת אוויד היא תוכנת עריכה מבית היוצר של חברת אוויד והיא נחשבת לתוכנה המובילה בשוק, כאשר היא כמעט תוכנה שכל איש מקצוע נדרש להכיר ברמה מסויימת. התוכנה מפורסמת בשל היותה להתמודד עם קבתצי וידאו כבדים ומספקת מבחר נוח ורחב של אפקטים ויזואלים. בשל כך היא מועדפת בעיקר אצל אנשי מקצוע מתעשיית הקולנוע והטלוויזה הנדרשים להתמודד עם כמות גדולה של קבצי וידאו כבדים.

איפה לומדים קורס עריכת וידאו

עיקר התעשייה הטלוויזיונית והקולנועית ממוקמת בערי המרכז הגדולות מירושלים ועד לתל אביב. בשל כך גם רוב מוסדות הלימוד המעבירים קורס עריכת וידאו ממוקמים במרכז, אך אין זה אומר שלא קיימים מכללות ומוסדות לימוד באזורי הצפון בחיפה וקריית שמונה ובאזורי הדרום בבאר שבע ושדרות. להלן מגוון מוסדות הלימוד המעבירים קורס עריכת וידאו:
מנטור – המכללה לצילום , גרפיקה ועיצוב למדיה דיגיטלית - הלימודים מתקיימים ברמת גן.
חשיפה - בית-הספר לאומנויות התקשורת, הטלוויזיה והמולטימדיה של האוניברסיטה הפתוחה -הלימודים מתקיימים בתל אביב.
הטכניון, היחידה ללימודי המשך ולימודי חוץ - הלימודים מתקיימים בחיפה.
ירוק, בית ספר לתקשורת חזותית - הלימודים מתקיימים בקיבוץ עינת ליד פתח תקוה.
דיגיטל סטודיו, מרכז ההדרכה האישית - הלימודים מתקיימים בתל אביב.
תילתן, המכללה לעיצוב ולתקשורת חזותית - הלימודים מתקיימים בחיפה.
בית פרוג (לימודים בהפרדה), הופכים כישרון למקצוע - הלימודים מתקיימים בבני ברק לחרדים בלבד.

קהל יעד לקורס עריכת וידאו

קהל היעד לקורס משתנה בין המוסדות השונים לפי מסלולי הלימוד ורמת ההסמכה הניתנת בכל קורס ומסלול. המסלולים המקוצרים באורכים כחודשיים יכולים להתאים לאנשים הרואים בלימודים יותר מטרה לצורך העשרה עצמית ושימוש אישי ואילו הקורסים הארוכים יותר מתאימים לאנשים הרואים בקורס כהסמכה מקצועית לצורך השתלבות בשוק העבודה. הקורסים אף מיועדים לאנשי מקצוע שכבר עובדים בתעשייה ומעוניינים להתמקצע בתחום כדי להרחיב את ההכשרה המקצועית שלהם.

תנאי קבלה לקורס עריכת וידאו

הקורס אינו נחשב לקורס מחמיר בתנאי הקבלה והוא למעשה פתוח לקהל הרחב המעוניין ללמוד אודות תחום עריכת הוידאו. עם זאת ישנם מספר תנאי קבלה פשוטים שנועדו על מנת לעסוק אך ורק בלימודי המקצוע ותוכנות העריכה ולא להתחיל ללמד אנשים אודות הפעלת המחשב. תנאי הקבלה לקורס דורשים כי המועמדים השונים יהיו בעלי שליטה טובה בשפה האנגלית, הנחשבית לשפה המקצועית של העורכים ובעלי שליטה טובה בהפעלת יישומי מחשב ואינטרנט.
לרשימת מוסדות באתרנו המלמדים קורס עריכת וידאו


משך הלימודים לקורס עריכת וידאו

משך הלימודים משתנה לפי מסלולי הלימוד הבסיסיים והמקצועיים, כאשר הלימודים הבסיסיים אורכים כשלושה חודשים בממוצע ואילו הקורסים המקצועיים אורכים בין שמונה חודשים לשנת לימודים אקדמית הבנויה משני סמסטרים.

תעודה \ הסמכה לבוגרי קורס עריכת וידאו

בוגרי הקורס אשר עומדים בכל הדרישות של מוסדות הלימוד, הגוללים לרוב 80 אחוז נוכחות ועמידה במטלות שונות, ייזכו לקבל תעודה מקצועית מטעם המוסד הרלוונטי בו למדו.

אפשרויות התעסוקה של בוגרי קורס עריכת וידאו

בוגרי הקורס אשר מסיימים את הלימודים בהצלחה יכולים להתחיל ולהשתלב בתעשיות השונות הזקוקות לעורכי וידאו כגון תעשיית הקולנוע, תעשיית הטלוויזיה, התקשורת והאירועים. בתעשיות אלו רוב אנשי המקצוע הם עובדים עצמאיים העובדים כפרילנסרים ומשתפים פעולה עם מספר מעסיקים ממגוון התעשיות. בוגרי הקורס יכולים לעבוד בחברות להפקת סרטי תדמית, משרדי פרסום, מחלקות פוסטפרודקשן, באולפני טלוויזיה, ואצל גורמים בתחום צילום האירועים. לבסוף ההכשרה של הקורס מספקת לבוגרים את האפשרות לעבוד בסרטי דוקו קצרים, קליפים, פרסומות במטרה לייצר את הסרט הטוב ביותר. לכל מידע נוסף את מוזמנים להתקשר למוקד הטלפון שלנו, או להשאיר פרטים. בהצלחה.

מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס עריכת וידאו
יורם כללי
מכללת יסודות אילת
המכללה מלמדת ב: הרצליה.

המסלול נלמד ב: הרצליה.
ספיר- המרכז ללימודי המשך וחוץ
המכללה מלמדת ב: שדרות.

המסלול נלמד ב: שדרות.
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765