ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

קורס עיצוב גבות

קורס עצוב גבות

ענף הקוסמטיקה תמיד היה רווחי, אך עם זאת, כיום יש דרישה גבוהה מתמיד בשוק העבודה לנשות מקצוע עם מיומנות ספציפית בעיצוב גבות. העיניים נחשבות לפתח של הנשמה. דרכן אפשר להביע רגשות אהבה, כעס, הפתעה, עייפות וכדומה ולכן, עיצוב מדויק של הגבות משפיע על צורת ההבעה והעיניים ואף לגרוע או להוסיף מהאסתטיקה של מבנה הפנים. צורת הגבות מייצרת אשליה חיובית ומוסיפה אסתטיות והכל מושפע מהכל כשבסופו של דבר זה מתורגם לתחושה של נוחיות ושמחה. בקורס עיצוב גבות ילמדו הסטודנטים בשמונה מפגשים שיטות טיפול לשיקום גבות פגומות, טכניקות צביעה, הסרת שיער מיותר וכו' שיפרסו על תקופה בת חודשיים, כשכל מפגש אורך כשלוש שעות. אז אם התעניינתם בלימודי עיצוב גבות, בפורטל לימודים תוכלו לקבל את כל המידע אודות הקורס, מהם תכני הלימוד, כיצד נכנסים לשוק העבודה לאחר מכן, ומהם מוסדות הלימוד המציעים את הלימודים. תוכלו להשאיר פרטים בטפסי "צור קשר" לקבלת מידע או להתקשר למוקד הטלפון של פורטל לימודים לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית בחינם.
לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים קורס עיצוב גבות

קצת מידע על קורס עיצוב גבות

עיצוב גבות

היום ישנם מספר מוסדות לימוד אשר מעבירים מגוון קורסי אסתטיקה וקוסמטיקה בתחום עיצוב גבות מקצועי. במהלך הקורס הסטודנטים רוכשים את מתודות טיפול השונות באמצעותן ניתן להעניק טיפול בסטנדרטים גבוהים, שמשמעו לקוחות מרוצים שיחזרו לטיפולי טיפוח נוספים. מטרת העל של הקורס היא להכשיר את הסטודנטים וללמדם מהם התכשירים השונים הקיימים בתחום על מנת שיוכלו לספק טיפול טוב ובריא KMS עיצוב הגבות בצורה מתאימה לקהל היעד שלהם. יש לזכור כי כל לקוח הינו דף חלק בעל רצונות ומחשבות אחרות ומבחינתו כל טיפול ינו יחיד עבורו.

מי מתאים ללימודי קורס עיצוב גבות ומהם תנאי הקבלה

קורס עיצוב גבות משלב ידע מדעי ביחד עם ידע מקצועי בתחום האסתטיקה. הוא מתאים עבור אנשים המבקשים להשתלב בתחום הנ"ל אך גם לאנשים שכבר עובדים בתחום ומעוניינים להגדיל את השירותים שהם מסוגלים לבצע. בנוסף לכך הקורס האף מציע מסלולי לימוד לאנשים המעוניינים ללמוד את התחום באופן מקצועי ולאנשים המעוניינים ללמוד עבור שימוש עצמי. תנאי הקבלה של קרוס עיצוב גבות הם דרישה ל-10 שנות לימוד לפחות ומעבר של ראיון קבלה כדי לוודא התאמה בין המוסד למועמד.

תוכנית הלימודים בקורס עיצוב גבות

במהלך הקורס הסטודנטים חווים הקניית תכנים עיוניים אודות המקצוע ותכנים לימודיים מעשיים שמטרתם לייצר ניסיון תעסוקתי בכדי לעסוק במקצוע לאחר הלימודים, ולהרשים את הלקוח הראשון על ידי תיק עבודות מוכן. תוכניות הלימודים יכולות להשתנות ממוסד לימודים כזה או אחר אך בדרך כלל, תכני הלימודים יעסקו בנושאים כגון: סוגי השיערות שמשפיעות על עיצוב הגבה וטיפול בה, טכניקות מריטת שיערות שונות, כיצד להתאים את צורת הגבות למבני הפנים, כיצד לעבות ולדלל גבות, כיצד לטפל בעיצוב גבות לגברים, כיצד לאפר ולצבוע את הגבות, גבות מלאכותיות, איפור גבות מחוברות, הבלטת מבנה העיניים, צביעה של הגבות ושל הריסים, עיצוב גבות לפי עונות, פרופורציות מבנה פנים והתאמת הגבות למבנה הפנים, איזון הגבות, שיטות מריטה על ידי פינצטה, חוט ומספריים, סוגי שעווה – חמה או קרה, כיצד להרים גבות נמוכות באמצעות מריטה, איפור ואף ניתוח בכדי לתת מראה צעיר יותר למטופל/ת, התמודדות עם סמיכות בשיער, הלחמת ריסים, עבודה בעסק עצמאי או כשכירה, שיקום גבות דלילות, הכרת תכשירים להרגעת העור, שיווק העסק באופן נכון, תכשירים לחיטוי כיצד להרים גבות ועוד.

סוגים של גבות

במהלך הקורס ילמדו הסטודנטים מה הן גבות כנף וכיצד מוסיפות למראה הנשי, כיצד לעצב גבות עגולות ואיך אין נותנות מראה רך, גבות משולשות למראה צעיר ורענן, עיצוב גבות שטוחות לפנים ארכות ומהן גבות מפותלות אשר נותנות הבעה מיוחד לפנים. הסטודנטים בקורס ילמדו גם כיצד עיצוב הגבה תורם לרושם ראשוני, וכיצד להתאים את עיצוב הגבות ללקוחות בין אם מדובר בנשים או גברים על מנת שיראו מטופחות וישרו תחושה של מקצועיות, שכן לאין תחליף לרושם ראשוני הנוצר בראיונות עבודה, פגישה ראשונה, פגישה עם לקוחות, עבודה מול קהל ועוד, אשר יכול להשפיע על בחירת בן או בת זוג, תחושת הביטחון העצמי וכו'.

צביעת גבות

צביעת הגבות נחשבת לטכניקה המהווה עולם ומלואו ואיפור גבות  בצורות שונות הינו עוד תחום אותו ילמדו הסטודנטים בקורס בכדי להשיג את האפקט הרצוי. כך לדוגמא השחרת גבות מבליטה בצורה משמעותית את מבנה העין והייחודיות שלה. באמצעות איפור ניתן למלא את החוסרים בגבה, כשבמסגרת הקורס הסטודנטים ילמדו כיצד לקעקע ולאפר באופן קבוע את הגבות ללקוחות הסובלים ממחסור בשיעור באזור זה.

עיצוב נכון יכול לשנות את מראה הפנים

עיצוב גבות היא עבודה הדורשת מיומנות ויצירתיות כך שאנשי המקצוע בענף עוקבים אחר כללים ועקרונות בעיצוב, בשילוב עם העדפה ונטייה סגנונית שונה וייחודית. בקורס עיצוב גבות הסטודנטים לומדים טכניקות שונות בעיצוב והתאמתו לאופי ומבנה הפנים של הלקוחות המגיעים לטיפול. עיצוב גבות חד וסימטרי, מחמיא למבנה פנים עגול, ובמידה ומעצבים את סגנון זה למבנה פנים לא נכון, התוצאה יוצרת אשליה של מראה כועס או מרוגז. לעומת זאת, למבנה פנים ארוכות כדאי להתאים צורה עבה של גבות ולשמור על אורכן. טיפ שרבים מאנשי המקצוע מבצעים הוא שירטוט של דוגמא באמצעות עיפרון כשרק לאחר מכן מחליטים את הסגנון הרצוי.
לרשימת מוסדות באתרנו המלמדים עיצוב גבות


איך למצוא את קורס עיצוב הגבות הטוב ביותר עבורך?

אחת השאלות היותר קשות עבור אנשים המתלבטים בלימודים היא היכן ללמוד ולאיזה מוסד לימודים הכי מומלץ לגשת. ובכן, כדי לבחור את קורס עיצוב הגבות הטוב ביותר עבורכם, חשוב לבחון תחילה את התעודה המוענקת לבוגרים בסיום הקורס ולוודא כי משרד הבריאות מכיר במוסד הלימודים והיא נמצאת בפיקוח מכון התקנים ומשרד התעשייה המסחר והתעשייה. לאחר מכן תוכלו לחקור את הרקע של מוסד הלימודים, כמה בוגרים ואנשי מקצוע שעובדים בתחום יצאו ממנו, מה הרקע של המרצים וכדומה, בקשו לשוחח עם בוגרי הקורס ותשאלו האם ישנה אפשרות להצטרף לשיעור אחד או שניים כדי לוודא שאכן מדובר במוסד הלימודים המציע את השיטה הנוחה ביותר עבורכם, שכן לא כל אדם מתאים לשיטת לימודים מסוימת. לבסוף, תוכלו גם לעשות השוואה בין המוסדות השונים לגבי המחירים, אורך הקורס ותוכניות הלימודים של הקורסים ולברר האם ישנם אפשרויות ללימוד קורסים משולבים. חשוב לזכור כי ישנם מוסדות בעלי שם גדול אשר מציעים לסטודנטים שלהם ללמוד מגוון תחומים בענף הקוסמטיקה אך אין זה בהכרח אומר כי מדובר במוסד בעל רקע איכותי יותר שכן מוסד המתמקד במספר קורסים מצומצם יותר יספק לכם אווירת לימודים יותר אישית וממוקדת על הנושא אותו אתם מעוניינים ללמוד. לבסוף, בזכות העובדה שמדובר במקצוע שאנשי המקצוע שלו מבוקשים בכל מקום, ישנם מספר רב של מוסדות לימוד בכל רחבי הארץ ובכל עיר גדולה החל מאילת בדרום, דרך תל אביב במרכז ועד קרית שמונה שבצפון. היצע גדול זה מספק למועמדים אפשרויות לבחירת המוסד הנוח ביותר עבורם בין אם מדובר במוסד קרוב או עם אופי המתאים להם או בשעות נוחות יותר עבור אמהות, אנשים עובדים וכו'.

להלן מגוון מוסדות הלימוד בפורטל לימודים המציעים קורס עיצוב גבות:

JJ COSMETICS - הלימודים מתקיימים בתל אביב
מכללת רימונים - הלימודים מתקיימים בטבריה
מכללת LFA - הלימודים מתקיימים בכרמיאל
איציק צורי - הלימודים מתקיימים בעכו
קליאופטרה קיי - הלימודים מתקיימים בכרמיאל
נייל סטודיו - הלימודים מתקיימים באילת, אשדוד, אשקלון, באר שבע, חולון, חיפה, טבריה, טירה, לוד, מודיעין, נתניה, פתח תקוה, ק"ש, ראשל"צ, רחובות, תל אביב, עפולה, רעננה, ירושלים ואור יהודה
מכללת High Cosmetics - הלימודים מתקיימים בראש העין

מהם היתרונות של קורס לעיצוב גבות?

בשונה ממקצועות רבים אשר מקדשים בעיקר את הניסיון המעשי במקרים רבים מעבר לניסיון תיאורטי וידע כולל, בענף עיצוב גבות הידע המקצועי חשוב לא פחות מהניסיון בשטח שכן מדובר בידע שלפיו יבחרו באיזה שיטה לפעול כאשר הם פוגשים לקוח חדש. תכני הלימודים בקורס עיצוב גבות קובעים את רמת הידע שאותו צוברים הבוגרים בשטח, וככל שרמת הידע עולה, כן הסטודנטים יכולים להתמודד עם מקרים שונים של טיפול וסגנונות יופי שאנשים מחפשים.
מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס עיצוב גבות
קומפלקס לימודים למקצועות היופי בעכו
איציק צורי
קומפלקס לימודים למקצועות היופי בעכו
המכללה מלמדת ב: עכו.

המסלול נלמד ב: עכו.

מידע על
המכללה

10 מסלולים

מפת הגעה

2 סרטוני וידאו
יורם כללי
ירין שחף בית הספר מס 1 למקצועות האיפור
ירין שחף - בית הספר המוביל למקצועות היופי
ירין שחף בית הספר מס 1 למקצועות האיפור
המכללה מלמדת ב: תל אביב.

המסלול נלמד ב: תל אביב.

מידע על
המכללה

13 מסלולים

מפת הגעה

10 סרטוני וידאו

0 ממליצים
המרכז לשיווק ולהדרכת מקצועות היופי
מכללת High Cosmetics
המרכז לשיווק ולהדרכת מקצועות היופי
המכללה מלמדת ב: ראש העין.

המסלול נלמד ב: ראש העין.

מידע על
המכללה

11 מסלולים

מפת הגעה
מקצועות טיפוח היופי
מכללת LFA
מקצועות טיפוח היופי
המכללה מלמדת ב: כרמיאל.

המסלול נלמד ב: כרמיאל.
רשת בתי הספר מספר אחת למקצועות האיפור והיופי
רווית אסף אשדוד
רשת בתי הספר מספר אחת למקצועות האיפור והיופי
המכללה מלמדת ב: אשדוד, באר שבע, ירושלים, תל אביב.

המסלול נלמד ב: אשדוד, באר שבע, ירושלים, תל אביב.
רשת בתי הספר מספר אחת למקצועות האיפור והיופי
רווית אסף באר שבע
רשת בתי הספר מספר אחת למקצועות האיפור והיופי
המכללה מלמדת ב: אשדוד, באר שבע, ירושלים, תל אביב.

המסלול נלמד ב: אשדוד, באר שבע, ירושלים, תל אביב.
רשת בתי הספר מספר אחת למקצועות האיפור והיופי
רווית אסף ירושלים
רשת בתי הספר מספר אחת למקצועות האיפור והיופי
המכללה מלמדת ב: אשדוד, באר שבע, ירושלים, תל אביב.

המסלול נלמד ב: אשדוד, באר שבע, ירושלים, תל אביב.
רשת בתי הספר מספר אחת למקצועות האיפור והיופי
רווית אסף תל אביב
רשת בתי הספר מספר אחת למקצועות האיפור והיופי
המכללה מלמדת ב: אשדוד, באר שבע, ירושלים, תל אביב.

המסלול נלמד ב: אשדוד, באר שבע, ירושלים, תל אביב.
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765