ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

קורס עיצוב גרפי

עיצוב גרפי נחשב לתהליך של התקשורת החזותית, וכמו כן גם פתרון בעיות באמצעות טיפוגרפיה, צילום ואיור. על המעצבים הגרפים ליצור ולשלב סימנים, תמונות וטקסט בכדי ליצור ייצוגים חזותיים של רעיונות ומסרים. השימושים הנפוצים של העיצוב הגרפי כוללים עיצוב אירגוני כמו לוגו ומיתוג, עיצוב מערכתי כמו מגזינים, עיתונים וספרים, תכנון סביבתי, פרסום, עיצוב אתרים, אריזות מוצר, שילוט ועוד.. הביטוי עיצוב גרפי הגיח לעולמנו לראשונה בשנת 1922, והגורם המהותי שתרם לעלייתו ולנוכחותו של העיצוב הגרפי מתייחס לעלייתה של תרבות הצריכה במרוץ השנים. העיצוב הגרפי נעשה על ידי שלל תוכנות ואפליקציות יישומיות שמותקנות בצורה ממוחשבת, וגם בעזרת כלי עזר מוחשיים בכדי לשרטט, לצייר ולתכנן את הפריטים המעוצבים במסגרת העבודה הגרפית. 

באתר הלימודים פורטל לימודים, תוכלו למצוא מגוון מוסדות לימוד מובילים ללימודי קורסי העיצוב הגרפי השונים. כל מה שעליכם לעשות, זה לסקור את התחום באתרנו, על ידי מאמרים שונים ומגוונים, ומסלולי הלימוד במוסדות השונים, ולאחר מכן להשאיר את פרטיכם. לכל השאר אנחנו נדאג! תוך זמן קצר, אחד מנציגנו יחזור אליכם עם כל הפרטים, וישלח את פרטיכם למוסדות הלימוד שהכי רלוונטים.

 
לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים קורס עיצוב גרפי

קצת מידע על קורס עיצוב גרפי

קצת מידע על קורס עיצוב גרפי

מסלולי הלימודים השונים לקורס עיצוב גרפי נחשבים למאוד מגוונים ומשתנים. ישנם קורסים ברמות ובהיקפים שונים, שחלקם מתייחס באופן כללי לעיצוב גרפי, על כל מאפייניו. במסגרת הקורסים אלו תוכלו למצוא שלל מיומנויות ותוכנות שונות לעיצוב גרפי. לעומת זאת, ישנם קורסים ממוקדים יותר, שמתמקדים בתוכנות הפופולאריות והנפוצות ביותר בשוק. במסגרת הלימודים באחד מן הקורסים, תיהיה לכם האפשרות לרכוש את כל מה שצריך בכדי להתחיל קריירה מתאימה בתחום העיצוב הגרפי. כמובן שלימודים של הקורס, אינם מספיקים בלבד לכך, אלא תלויים בכישורים ובראש היצירתי שלכם וכמובן, לאיזה כיוון תקחו את הקריירה. בהמשך, תוכלו לקרוא את כל המידע הנחוץ בכדי להחליט האם ללמוד את הקורס והיכן, כי בכל זאת בשביל זה אנחנו בפורטל לימודים נמצאים כאן.
 

מי הוא קהל היעד עבור לימודי קורס עיצוב גרפי?

קורס עיצוב גרפי פונה למועמדים שמעוניינים ללמוד תחום חדשני וטכנולוגי, שמשלב יופי, סדר ואסתטיקה. כמו כן, גם לאלו שמעוניינים לעסוק בתחום הפרסום והעברת המסרים, בארץ ובעולם. אנשים שיתאימו ביותר ללימודים ועבודה בתחום הם אלו שיהיו בעלי התכונות והכישורים הבאים: יכולות אנליטיות חשובים בהחלט עבור המועמדים שמעוניינים ללמוד עיצוב גרפי, וזאת מהסיבה שהמעצבים הגרפיים יהיו חייבים להיות מסוגלים להסתכל על עבודתם כאילו הם הצרכנים, ולבחון כיצד הצרכנים ירצו לראות את הפרסומים מצידם וזאת בכדי להבטיח שהמסר שיעבור לצרכנים הוא הנכון מבחינה גרפית וויזואלית. שנית, יכולת אומנותית חשובה מאוד גם היא, וזאת משום שעל המעצבים לדעת ולהיות מסוגלים ליצור עיצובים מעניינים ומושכים את העין מבחינה אמנותית, וזאת על ידי איורים, רעיונות עיצוביים, שרטוט, ציור ואיור. בנוסף, כמו בכל מקצוע שהוא שירותי שמשלב עבודה עם לקוחות, על המעצבים להיות בעלי כישורי תקשורת ברמה גבוהה, וזאת על מנת שיוכלו לתקשר היטב עם מעצבים אחרים ועם לקוחות אודות הרצונות והעיצובים השונים, בכדי לבצע אותם ביעילות. לא נשכח את מיומנויות המחשב, וזאת משום שרוב העבודה נעשית באמצעות תוכנות עיצוב גרפי ממוחשבות ועזרים שכאלה. כישורי יצירתיות שמתקשרים ישירות ליכולת האמנותית, כי איך תיהיו אמנותיים ללא רעיון יצירתי ומושך את העין. ולבסוף, כישור שבהחלט תרצו להשתמש בו במהלך העבודה, הוא מיומנות ניהול זמן – בתקווה שתיהיו מעצבים גרפים מובילים, עליכם לדעת כיצד לנהל את זמנכם בצורה הטובה ביותר בכדי לסיים עבודות בזמן שהוגדר להן מראש. כמובן שחוץ מהתכונות הללו, ישנם גם תנאי קבלה מסויימים למסלול הלימודים, והם יכולים להשתנות ממוסד אחד למוסד אחר. הקורס לא נדרש ידע מקצועי מקדים בתחום, וברוב המוסדות תנאי הסף היחידים יהיו מינימום של 12 שנות לימוד, יחד עם מעבר של ראיון אישי למועמדים לבדיקת מידת התאמתם עבור הקורס הרלוונטי וידע בסיסי בשפה האנגלית ובעבודה בסביבה ממוחשבת. יתכן כי במוסדות לימוד ספורים, תצטרכו לעבור מבחן קבלה לבחינת יכולותיכם. 
 

תכנית הלימודים בקורס עיצוב גרפי

כאמור, תכנית הלימודים לקורס עיצוב גרפי משתנה מאוד ודינאמית ממוסד למשנהו. הייחוד של תוכנית הלימודים הוא השילוב בין הלימודים העיוניים והתיאורטיים, לבעיקר הלימודים הפרקטיים והישומיים על תכונות הגרפיקה והמחשוב השונות. במהלכו של הקורס, תיצרו מספר עבודות גרפיות שונות, שיתאחדו בסיומו לתיק עבודות משלכם, שאותן תוכלו להציג בראיונות עבודה, מה שמהווה יתרון עצום במציאת העבודה המושלמת, כפי שאמרנו קודם לכן, הכל תלוי בכם! אם אתם עומדים בעין אחת עם כל התכונות והכישורים שהזכרנו קודם לכן, אין שום סיבה שתיק העבודות שתיצרו במהלכו של הקורס לא יהיה ברמה מטורפת, ומעבר לכך, אין סיבה שלא יחטפו אתכם בשוק העבודה לאחר הקורס. בין נושאי הלימודים השונים שנלמדים בתכנית תוכלו למצוא נושאים כמו:  גיבוש קונספט ראשוני, לימודי תקשורת חזותית, טיפוגרפיה, עיצוב אתרים, מבוא לחווית משתמש, תוכנות שונות כמו פוטושופ, אינדיזיין ואילוסטרייטר, הכנה לדפוס, עיצוב מוצר, פלאש, תחקור מוצר, תחקור רעיון, עקרונות בפרסום ובשיווק, תולדות האמנות, הוצאה לאור, עיבוד תמונה, אנימציה לאינטרנט ולטלויזיה, עיצוב למובייל ועוד נושאים רבים נוספים. לא נשכח, כי בין היתר, במסגרת הקורס כמות השעות שמוקדשות לסטאז' והתנסות מעשית עומד על כ-100 שעות לימודיות בממוצע! כמות משמעותית מאוד מכלל שעות הקורס, כך שהיתרון הוא כולו שלכם!
 

משך הלימודים לקורס עיצוב גרפי

משך הלימודים מאוד משתנה, ותלוי מאוד בהיקפו של הקורס. כפי שאמרנו קודם לכן, ההיקף של הקורס יכול להשתנות לפי מספר פרמטרים שכוללים: כמות הנושאים הנלמדים בקורס, התמקדות בתוכנת עיצוב גרפי אחת או במספר גבוה יותר, אופן הלימוד וכדומה.. בדרך כלל הלימודים ימשכו בממוצע כשנה עד שנה וחצי, וקיימים בפריסה ארצית של מוסדות לימוד ברחבי הארץ.


תעודות גמר למסיימי קורס עיצוב גרפי

בסיום קורס עיצוב גרפי, תוענק לכל הזכאים שיעמדו בדרישות הקורס שכוללים: ביצוע והגשת עבודות, נוכחות של בדרך כלל 80 אחוז מכלל השיעורים, ומעבר מבחנים וסימנרים, תעודת גמר מטעם המוסד בו בחרו ללמוד. את תעודת הגמר תוכלו להציג בגאווה יחד עם תיק העבודות שלכם, במסגרת ראיונות עבודה, או לפני לקוחות קיימים ופוטנציאלים.


אפשרויות תעסוקה לבוגרי קורס עיצוב גרפי

כמות המשרות שפתוחות בפני בוגרי קורס עיצוב גרפי הוא עצום! המעצב הגרפי יוכל להשתלב בשלל מקומות כמו: חברות ומשרדי פרסום, בתי דפוס ועוד.. בין התפקידים שמיועדים לבוגרי קורס עיצוב גרפי ניתן למצוא: ארט דיירקטור, עיצוב אתרים, גרפיקאי, עיצוב פרסומות, בניית לוגואים ועוד.. כמו כן, יחד עם צבירת ניסיון עבודה במהלכו של הקורס, או בתור שכירים, יוכלו העוסקים בעיצוב גרפי להקים עסק עצמאי עבור עצמם, לנהל ולשרת את לקוחותיהם באופן אישי. מכאן והלאה הכל תלוי בכם, כישורים ותכונות, יש? קורס עיצוב גרפי, יש? היכולת והרצון שלכם הם אלו שיצעידו אתכם קדימה.
 

סביבת עבודתם של המעצבים הגרפים

המעצבים הגרפים, בדרך כלל יעבדו באולפנים ובמשרדים בהם תיהיה להם גישה לשולחנות שרטוט, מחשבים, כלי שרטוט דיגיטלים ולתוכנות הדרושות בכדי ליצור עיצובים משלהם. על אף העובדה שמעצבים גרפים רבים פונים אל קריירה עצמאית, אלה שעובדים עם חברות העיצוב הגרפי השונות, לעיתים קרובות יעבדו בשיתוף פעולה עם מעצבים גרפים שונים, תחת צוות עיצוב שלם. מעצבים גרפים רבים, יבקשו לשתף פעולה עם עמיתים אחרים ויעבדו עם לקוחות על הפרויקטים השונים לפי דרישותיהם.
 

למה כדאי ללמוד עיצוב גרפי?

סיבות חיוביות ללימוד עיצוב גרפי יש אינספור, אך רק מספר מצומצם ומרכזי הן החשובות ביותר. בין הסיבות המרכזיות תוכלו למצוא: פתרונות יצירתיים לבעיות היומיום, במסגרת הקורס תלמדו כיצד לנהל את זמנכם כראוי בין לוחות הזמנים לפרויקטים השונים, עיצוב גרפי נחשב למקצוע נדרש מאוד בשוק העבודה, סביבת העבודה בעיצוב גרפי היא מבין המתקדמות ביותר מבחינה טכנולוגית, זה פשוט כיף ליצור משהו משלכם מההתחלה עד הסוף, התחום הוא מאוד דינאמי ומשתנה כך שלא תשתעממו מעבודתכם בוודאות, אפשרות להכיר אנשים רבים ויצירת קשרים בדמות הלקוחות שלכם או מעצבים גרפים אחרים וכדומה..

אז לאחר שקראתם את המידע הנ"ל, כל מה שנותר לכם הוא להשאיר את פרטיכם המלאים במקומות שמיועדים לכך, ותוך זמן קצר אחד מנציגינו מפורטל לימודים יחזור אליכם עם פרטים רלוונטים על מסלולי הלימודים, וכמובן ישלח אותם לאלו שרלוונטים לכם ביותר.

 

 

 

מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס עיצוב גרפי
כשתבדוק, תבין!
HACKERU
כשתבדוק, תבין!
המכללה מלמדת ב: חיפה, רמת גן.

המסלול נלמד ב: חיפה.

מידע על
המכללה

43 מסלולים

מפת הגעה

13 סרטוני וידאו

20 ממליצים
תכניות לימוד אקדמיות בתואר ראשון ושני כוללות סטאז´
אורט בראודה - המכללה האקדמית להנדסה
תכניות לימוד אקדמיות בתואר ראשון ושני כוללות סטאז´
המכללה מלמדת ב: כרמיאל.

המסלול נלמד ב: כרמיאל.
ג´ון ברייס - סניף ירושלים
המכללה מלמדת ב: ירושלים.

המסלול נלמד ב: ירושלים.
יורם כללי
בוחרים בדרך המקצועית! מ- 1983
מכללות פאר ותפנית - חולון
בוחרים בדרך המקצועית! מ- 1983
המכללה מלמדת ב: חולון, ראשון לציון.

המסלול נלמד ב: חולון, ראשון לציון.

מידע על
המכללה

12 מסלולים

מפת הגעה

2 ממליצים
בוחרים בדרך המקצועית!
מכללות פאר ותפנית - ראשון לציון
בוחרים בדרך המקצועית!
המכללה מלמדת ב: חולון, ראשון לציון.

המסלול נלמד ב: חולון, ראשון לציון.

מידע על
המכללה

18 מסלולים

מפת הגעה
התעודה שלכם בידיים שלנו
מכללת אורנס לניהול חיפה
התעודה שלכם בידיים שלנו
המכללה מלמדת ב: חיפה.

המסלול נלמד ב: חיפה.
מערכות מידע והכשרה טכנולוגית
מכללת גון ברייס מדיאטק הייטק בחיפה
מערכות מידע והכשרה טכנולוגית
המכללה מלמדת ב: חיפה.

המסלול נלמד ב: חיפה.
ספיר- המרכז ללימודי המשך וחוץ
המכללה מלמדת ב: שדרות.

המסלול נלמד ב: שדרות.
רשת מכללות ללימודי הנדסאים
רשת אורט
רשת מכללות ללימודי הנדסאים
המכללה מלמדת ב: ירושלים, כפר סבא, כרמיאל, נתניה, קרית ביאליק, רחובות, תל אביב.

המסלול נלמד ב: ירושלים, כפר סבא, כרמיאל, נתניה, קרית ביאליק, רחובות, תל אביב.
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
רשת בתי הספר להנדסאים של המכללה למינהל
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
המכללה מלמדת ב: אילת, אשדוד, באר שבע, חיפה, ירושלים, נתניה, פתח תקוה, ראשון לציון, רחובות, תל אביב.

תילתן - המכללה לעיצוב ולתקשורת חזותית
המכללה מלמדת ב: חיפה.

המסלול נלמד ב: חיפה.
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765