ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

קורס הכשרת מנהלים

קורס הכשרת מנהלים מעניין אותך?


למשרה הניהולית החדשה שלכם ישנם יתרונות בלתי מבוטלים בין שמדובר בתנאי תעסוקה טובים יותר ובין שמדובר בגמישות רבה יותר בעבודה. עם זאת, משרות בעלות אופי ניהולי גם מביאות עמן לא מעט מתחים ודאגות שכן כעת האחריות המוטלת על כתפיכם הוסיפה לעצמה כמה וכמה קילוגרמים טובים בדמות יעדים שנתיים, הנעת צוותים לפעולה ועוד. אם אתם חשים שאינכם מצליחים להתמודד עם תפקידכם החדש בהצלחה המצופה, מוטב שלא תחמירו עם עצמכם. זאת כיוון שרבים מבין אלו המגיעים למשרות ניהוליות אמנם הרוויחו את מעמדם בעזרת שנים של השקעה, מוטיבציה, צבירת וותק והבאת ערך מוסף לארגון בו הם עובדים, אך מרביתם לא נולדו עם מיומנויות ניהול טבעיות ואלו נותנות את אותותיהן כעת. כדי להתגבר על האתגרים היומיומיים ולספק את המענה בכל עת לכל מכשול העומד בדרכיכם, מוסדות לימוד רבים פתחו את שעריהם ובנו עבורכם קורס הכשרת מנהלים מקצועי. מה לומדים בתכנית? האם התכנית מתאימה רק למנהלים? מה היקפה? היכן היא נלמדת? ומה הם תנאי הקבלה? כאן בפורטל לימודים איגדנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת על התחום. ואם בכל זאת נותרתם עם כמה סימני שאלה, בכל שלב תוכלו להשאיר פרטי התקשרות ויועצינו יצרו עמכם קשר בהקדם האפשרי.

מה הופך אדם למנהל טוב? יש שיאמרו שזו היכולת לחשוב מחוץ לקופסה ולספק פתרונות יצירתיים למגוון אתגרים, יש שיאמרו היכולת לשמור על קור רוח גם במצבים בהם רמות המתח עולות ומטפסות ויהיו אלו שיאמרו שזו המיומנות לנהל אנשים בסמכותיות ועם זאת להעצים אותם ולספק להם תחושת שייכות והערכה. קורס הכשרת מנהלים ילמד אתכם שזהו בעצם מכלול התכונות הללו והיכולת להשתמש בהן בצורה נכונה. כבר מן השיעור הראשון, נחשפים המשתתפים למחקרים מעמיקים ועדכניים שבאים לענות על השאלה – מהו ניהול נכון? בו בזמן, תכנית הלימודים כולה מלווה בסדנאות פעילות וסימולציות מעשיות כשכולן נועדו להטמיע את החומר הנלמד כך שעם תום התכנית יוכלו הבוגרים ליישם את ארגז הכלים המקיף שרכשו לעצמם במקום עבודתם. עם הכלים שתרכשו, תוכלו להניע תהליכים בארגונכם ולהתלבט מול מקבלי ההחלטות בארגון עם נתונים טובים יותר. אנו מזמינים אתכם לחוויה שתעצים אתכם לא רק בפן הקרייריסטי, וגם תשפיע עליכם בהיבטים אישיים שונים בחייכם.
תעודת זהות קורס הכשרת מנהלים
תנאי קבלה
  • ההרשמה ללימודי מנהלים מותנית במעבר ראיון קבלה אישי במהלכו נבדקת מידת ההתאמה למסלול ונערך תיאום ציפיות.
  • תכנית הלימודים עצמה איננה מיועדת אך ורק לאנשים בעלי אופי ניהולי והיא פונה גם לאנשים המצויים במסלול עתודה ניהולית ועובדים המבקשים לרכוש כישורים שיסייעו להם להתלבט בארגון.
משך לימודים
  • היקפה של תכנית הלימודים עשוי להשתנות באופן ניכר בין מוסד למוסד.
  • ישנם קורסים מקיפים ומעמיקים העשירים גם בתכנים תיאורטיים רבים. אלו נפרשים על גבי כ-20 מפגשים. מן הצד השני ישנם קורסים קצרים, מעשיים וממוקדים הנמשכים כ-5 מפגשים.
שכר ממוצע
  • תכנית לימודים זו פתוחה בפני קהל מקשת רחבה של תחומים וקשת רחבה של משרות. אי לכך לא ניתן לספק נתונים על ממוצע שכר.
תכונות אופי
  • לימודי מנהלים יספקו לכם את כל הידע והכלים המעשיים הנדרשים כדי להיות מנהלים טובים יותר. כל שעליכם לעשות הוא להגיע עם מוטיבציה ונכונות ללמוד ולהתפתח.
  • הגיעו עם גישה פתוחה ומקבלת גם לטיפים שלא תמיד יעלו בקנה אחד עם תפיסת עולמכם.
לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים קורס הכשרת מנהלים

נותנים לכם כלים לחיים

קורס הכשרת מנהלים שם לעצמו למטרה להעניק למשתתפיו את המענה המקיף ביותר עבור האתגרים היומיומיים מולם הם ניצבים בשגרת עבודתם היומיומית. את המענה הזה מצליחים מגוון מוסדות נבחרים ברחבי הארץ להעניק בזכות סגל מרצים המגיע מתוך רקע ניהולי ורקע השכלתי בחקר מדעי ההתנהגות. לתכנית הלימודים מספר יתרונות מעשיים שמצליחים פעם אחר פעם להוכיח את עצמם בשטח:

קורס מנהלים מעניק לבוגריו את היכולת לנהל את הזמן בצורה טובה יותר. משמעות הדבר היא תעדוף משימות והתווית אסטרטגיה יישומית טובה שתתאים למציאות בשטח ושתספק את התוצאות הטובות ביותר עבור הארגון.
קורס מנהלים מסייע למשתתפיו לשפר מיומנויות התקשורת הבין אישית שלהם. מן הצד האחד מיומנות יקרת ערך זו משפרת את היחסים של המנהל עם צוות העובדים שתחתיו ומייעלת את יכולת ניהול הצוות והנעתו לפעולה. מן הצד השני, תקשורת בין אישית טובה עוזרת למנהל להתבלט אל מול דרגים בכירים ממנו, ובכך אף להגביר את ניתוב משאבי החברה למען האגף שלו בעת הצורך.
קורס מנהלים מקנה למשתתפיו יכולות מנהיגות שלעתים לוקות בחסר. הרי לא כולם נולדים כישורים שכאלו. המשמעות היא לדעת לשדר סמכותיות, כריזמה ובו בעת להעצים את העובדים ולספק להם סביבת עבודה תומכת.

קורס הכשרת מנהלים

כאמור, לימודי מנהלים משלבים בין הרצאות פרונטליות להקניית ידע תיאורטי רב לבין הקניית תכנים יישומיים הכוללים סימולציות וסדנאות מעשיות שונות. במסגרת הלימודים נחשפים המשתתפים למחקרים שונים הבודקים את תפקידו של המנהל בארגון והמיומנויות אליהן הוא נדרש. בד בבד מתנסים התלמידים בסיטואציות שגורות מיום עבודתו של המנהל כשאלו מיועדות להקניית כישורים דוגמת: יכולת לניהול קונפליקטים, שימוש בפסיכולוגיה חיובית, יכולת ניהול משא ומתן, מיומנויות עבודה בצוותים ועוד. תכנית הלימודים עשויה להיות כללית לעתים, אך יתרונה הגדול הוא ביכולת של התכנים להיטמע בקשת נרחבת ביותר של תפקידי ניהול המאפשרת לבוגרים ליישם את התוכן הנלמד בכל שלב.
 


נושאי לימוד

בשל ההיצע הנרחב של לימודי מנהלים ברחבי הארץ והעובדה שהם אינם נתונים לפיקוח, ייתכנו שינויים מסוימים בהיקף הלימודים ובתכניהם השונים. ישנם נושאי ליבה שאותם נציין ברשימה שלהלן שאינם משתנים בין מוסד למוסד או שמובאים בצורה מעט שונה אך בסיסם זהה. דרך מומלצת להעריך את טיבם של הקורסים הוא בסקירת הסגל הלימודי. במוסדות המובילים המופיעים בתחתית המאמר תוכלו להשאיר פרטי התקשרות, לקבל פרטים על הקורסים ואף לערוך שיחת ייעוץ והכוונה עם נציגי המוסד. מבין נושאי הליבה הנלמדים בקורס מנהלים ניתן למנות:

- תפקידו של המנהל בארגון
- ניהול קונפליקטים
- חשיבות האינטליגנציה הרגשית
- ניהול זמן
- אתגרי הניהול המודרני
- התמודדות עם מתחים
- העצמה ומוטיבציה
- הנעת צוותים לפעולה
- תעדוף משימות
- אתיקה ניהולית
- קידום יעדים והתבלטות
- ניהול משברים
- חשיבה מחוץ לקופסה
- תקשורת בין אישית
- התווית אסטרטגיית פעולה להשגת יעדים
- התמודדות עם תחושת אי וודאות
- ועוד.
לרשימת מוסדות באתרנו המלמדים קורס הכשרת מנהלים


איפה מלמדים קורס מנהלים?

למתעניינים בלימודי מנהלים ישנן מגוון רחב של אפשרויות במוסדות המצויים בפריסה ארצית נוחה ואף קרובה למקום מגוריהם. בין מוסדות הלימוד השונים ניתן לציין את:

• מכללת ABS ביה"ס למסחר ועסקים בת"א.
• המכללה האזורית אשקלון – היחידה ללימודי חוץ.
• מכללת גישות המציעה את לימודיה בסניפים שברחובות, אשדוד, אשקלון, רעננה, רמת אפעל, מודיעין, חיפה וירושלים.
• להב – הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב
• אוניברסיטת בן גוריון – לימודי חוץ
• מכון התקנים הישראלי בתל אביב
• מכללת ארז בשלומי
• המכללה המשותפת בחיפה וחדרה
• המרכז האקדמי למשפט ועסקים ברמת גן – היחידה ללימודי חוץ

קהל יעד

כאמור, קורס מנהלים פונה לכל המעוניין ברכישת כלים אליהם כל מנהל בכיר וזוטר כאחד זקוק אליהם. הגיעו אל הקורס מצוידים בהמון מוטיבציה ובפתיחות לקבלת כלים ותפיסות עולם שלעתים עלולות להיות מנוגדות למה שהכרתם עד כה.

תנאי קבלה

לימודי מנהלים פונים לקהל הרחב ואינם סגורים בפני אנשים שאינם בעלי ניסיון בניהול או שאינם ממלאים כרגע משרה בעלת אופי ניהולי. מטרתו של הקורס הוא להקנות את הכישורים והמיומנויות הנדרשים לתחום זה ולא פעם ישנם תלמידים המעוניינים לקדם עצמם במקום עבודתם בעזרת הכלים שהם רוכשים בקורס זה. ייתכן וההרשמה תותנה במעבר ראיון קבלה.

היקף הלימודים

משך הלימודים עשוי להשתנות בצורה ניכרת בין מוסד למוסד. ישנם מוסדות המציעים קורס ממוקד ומעשי הנתפרש על גבי כחמישה מפגשים בממוצע. בד בבד ישנם מוסדות המציעים קורס בן 20 מפגשים ובו נחשפים לתחומים תיאורטיים מעשירים והכרחיים להבנה ההיקפית של תחום הניהול ומתנסים בסדנאות וסימולציות מעשיות.

תעודות והסמכה

בוגרים אשר יעמדו בכל הדרישות והמטלות יקבלו תעודת בוגר קורס הכשרת מנהלים מטעם המוסד הרלוונטי הנבחר.

מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס הכשרת מנהלים
30 שנות ניסיון וידע עולמי בתחום
ABS בית ספר למסחר ועסקים
30 שנות ניסיון וידע עולמי בתחום
המכללה מלמדת ב: תל אביב.

המסלול נלמד ב: תל אביב.
יורם כללי
מכללת גישות לניהול, הנחייה ומדעי ההתנהגות
מכללת גישות
מכללת גישות לניהול, הנחייה ומדעי ההתנהגות
המכללה מלמדת ב: אשדוד, אשקלון, באר שבע, חיפה, ירושלים, מודיעין, מעלות, נצרת, רחובות, רמת אפעל, רמת גן, רעננה, תל אביב.

המסלול נלמד ב: אשדוד, אשקלון, באר שבע, חיפה, ירושלים, מודיעין, מעלות, נצרת, רחובות, רמת אפעל, רמת גן, רעננה, תל אביב.
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
רשת בתי הספר להנדסאים של המכללה למינהל
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
המכללה מלמדת ב: אילת, אשדוד, באר שבע, חיפה, ירושלים, נתניה, פתח תקוה, ראשון לציון, רחובות, תל אביב.

ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ


המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765