ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

קורס סייבר

כיום אנו חיים בעידן בו יכולות המחשב מפתיעות אותנו מדי יום, משתכללות ונהיות הרבה יותר מתוחכמות ועל כן חשוב ביותר להשלים את הפערים מהצד של אבטחת המחשב, כלומר חשוב  ביותר להכשיר כמה שיותר אנשים על מנת שיהיו לוחמי סייבר, על מנת שיגנו על המחשבים והמערכות המתקדמות וכדומה, ועל כן קורס סייבר מהווה נדבך כה חשוב ואף כה מבוקש.
אין להתיימר שניתן לייצר הגנה ללא כל סדקים, אך יחד עם זאת כן חשוב ביותר לשאוף לכך וכן ניתן להגיע לתוצאות מרשימות, ועל כן חשוב לעבור קורס סייבר – על מנת להיות מסוגלים להעניק חבילת הגנה יעילה ככול הניתן. בפורטל זה אתם מוזמנים להכיר מגוון נרחב של מידע בנושא, אתם מוזמנים לגלות היכן ניתן ללמוד קורס מעין זה, כמה זמן הוא אורך, אלו דלתות הוא פותח, עבור מי הוא מתאים, באלו תנאים יש לעמוד על מנת להתקבל ללימודים וכדומה, כאשר בכל נקודה אתם מוזמנים ליצור קשר וליהנות מייעוץ מקצועי מוכוון בנושא.
תעודת זהות קורס סייבר
תנאי קבלה
  • תנאי הקבלה לרוב דורשים היכרות נרחבת ואף מעשית עם התוכנות השונות.
משך לימודים
  • באופן כללי לימודי סייבר נמשכים כשנה, כאשר הם מושתתים על לא מעט שעות הדרכה לצד לא מעט השקעה בפרויקט הגמר ובתרגול במעבדת המחשבים. עוד נציין שניתן לעבור קורס סייבר הן בשעות הערב והן בשעות הבוקר – הכול שאלה של העדפה אישית.
שכר ממוצע
  • שכר של מומחה לסייבר מאוד גבוה, הוא עשוי להתחיל ב20,000 ₪ ובמהרה לטפס כלפי מעלה.
תכונות אופי
  • מי שעומד להירשם לקורס סייבר, צריך להיות בעל כישורים אנליטיים מצוינים, צריך להיות טיפוס חד ובעל שלל יכולות מקצועיות. כמו כן, כמובן שגם עליו להיות חובב מחשבים מושבע ואף אחד שמבקש ללמוד בכול רגע נתון חידושים  מהתחום.
לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים קורס סייבר

קורס סייבר

בזכות לוחמי סייבר ניתן להגן הן על המחשב הפרטי והן על מחשבים של עסקים קטנים כגדולים, וזאת חשוב ביותר עבור הגנה על שלל מסמכים אישים, מידע רפואי, מידע בנקאי, מידע ביטחוני, מידע מדיני וכדומה, כך שללא ספק ניתן להבין מדוע קורס זה כה חשוב, כה מורכב ואף טעון בשיקולים אידאולוגיים – ולו על מנת למנוע מאנשים שמבקשים לפגוע בנו לעשות זאת דרך המדיה האינטרנטית. 

לימודי סייבר

לימודי קורס סייבר מתמקדים בפיתוח ובמדעי המחשב, אך אין לשים בצד נושאים אקטואליים, וזאת כי הם חשובים לא פחות, ועל כן הקורסים היותר מקיפים, בין היתר גם כוללים מבחר היבטים אתניים, כלכליים ומשפטיים. עוד ראוי לציין שבמגוון מוסדות שמלמדים את הקורס, הסטודנט זוכה לחינוך אקדמי לצד קבלת ידע ריאלי רב בתחומי המחשב, כך שביחד נבנית קרקע פורייה עבור עוד לוחם סייבר חשוב ואיכותי. 
למרות שמדובר במסלול יחסית חדשני, גם יש להתחשב בעובדה שמדובר בתחום עשיר ומרתק במידע, לצד שלל תוכנות חשובות, ועל כן מוסדות שונים עשויים להזדקק לשירותים מגווונים בנושא. אי לכך, אם גם אתם מבקשים לקדד, להצפין ולתכנת אלגוריתמים, הרי שללא ספק לימודי סייבר עשויים להיות נכונים גם עבורכם.

תכני הלימוד בקורס סייבר

ראשית נציין שטריטוריית הסייבר כוללת שלל היבטים אשר נוגעים ללוחמת סייבר, אך גם יש לקחת בחשבון שכיום מדובר בתחום כה רחב היקף, עד שהוא מתחלק למגוון נושאים שונים, בהתאם למגוון תתי התמחויות. באופן כללי ניתן לומר שלימודים אלו עוברים על שורת הנושים הבאים: פשעי סייבר ,האקרים, האקינג, איומים בתחום, תשתיות לאומיות, אבטחת סייבר, משמעותה של לוחמת סייבר, אסטרטגיות הגנה בעולם הסייבר, קבוצות טרור וכדומה.
לרשימת מוסדות באתרנו המלמדים קורס סייבר


איפה לומדים קורס סייבר?

לימודי סייבר מתקיימים במספר מוסדות לימוד נחשבים אשר עוסקים ומתמחים בתחום המחשוב. בין יתר מוסדות הלימוד המובילים בתחום לימודי סייבר, אתם מוזמנים להכיר את ההיצע המובחר הבא: 
•מכללת נס בתל אביב בעיקר מתמקדת באיומים שחווה סביבה ארגונית וכמובן שגם בשלל דרכים שניתן להתמודד אל מול הסכנות. פה ניתן למצוא שהקורס אורך רק כ16 שעות והוא מיועד למנהלים.
•מכללת מדיאטק גון ברייס בחיפה מעניקה הסבר מרחיב בתחום. פה כבר מדובר ב200 שעות לימוד אקדמיות אשר מחולקות ל 40 מפגשים.
•מכון טכנולוגי חולון HIT מעביר קורסי הגנה מתקדמים ומקיפים אשר כוללים כ174 שעות לימוד אקדמיות. 
•האקר יו ברמת גן מעניקה לימודים מקיפים בתחום. ייחוד הקורס במקרה זה מתמקד בעובדה שהוא מתאים גם עבור מי שטרם מחזיק בניסיון מקדים, כאשר היקף התוכנית משתרע על פני שנה שלמה.
•המכללה הטכנולוגית תל חי מייעדת את הקורס לבעלי ניסיון עשיר. הקורס כולל כ 147 שעות לימוד אקדמיות.
•היחידה ללימודי חוץ מטעם אוניברסיטת אריאל מציעה קורס שבעיקר מתמקד באלמנט האנושי. מדובר בלימודים חד שבועיים כאשר כל מפגש אורך כ5 שעות.
•סייבריה הינה חברה אשר הוקמה מיחידת אנשי עלית בתחום. הקורס כולל כ500 שעות והוא נפרש על פני שבעה מפגשים.
•מכללת בן גוריון מציעה לימודים מקיפים בתחום והיא דורשת היכרות מקדימה עם התחום.
•מכללת סלע – מציעה קורס שמיועד בעיקר עבור מי שמבקש להיות מנהלי מערכות אבטחה, כאשר הלימודים נפרשים על פני שנה שלמה.
•שיא סקיורטי מציע לימודים נרחבים ברמת גן ובתל אביב ובהתאם לשלל החידושים האחרונים בתחום. 

מיהו קהל היעד ללימודי קורס סייבר?

קורס סייבר בעיקר אידאלי עבור כל אדם שנכון להשקיע בלימודים דורשניים, עבור כל מי שמחזיק בראש אנליטי, עבור כל מי שמודע לחולשות המערכת אך יודע להפיק מכך את המרב, עבור כל מי שהמערכת מסקרנת ומושכת אותו, עבור כל שיכול להוכיח רקע ראוי בתחום המחשוב ועבור כל  מי שעובר ראיון אישי. כמו כן, כמובן שקורסים שונים עשויים להעלות דרישות מעט שונות, אך באופן כללי יש להחזיק בידע רב בתחום. כמו כן קורס זה גם עשוי להיות מתאים עבור מי שמגיע משלל אגפי המודיעין, וזאת כי הם כבר מכירים בצורך המהותי באופן יומיומי. 

מהם תנאי הקבלה לקורס סייבר?

באופן כללי לימודי סייבר פתוחים רק עבור אנשים שכבר מגיעים עם ידע מקדים בתחום ורק  לאחר שעוברים התמחות בתחום. כך למשל ראוי להחזיק בניסיון מעשי במתן שירותים ארגוניים, להכיר שלל טכנולוגיות אינטרנטיות מובילות ומי שמחזיק בידע מקדים של כתיבת קוד, הרי שהוא ללא ספק עשוי להגדיל את סיכוייו להתקבל ללימודים.  
מכאן שניתן להסיק שאין זה רק מספיק לפנות ללימודי סייבר, אלא מדובר בתהליך הדרגתי, כך  שהקורס מהווה את הנדבך הסופי, כמו כן יש לזכור שגם אם מדובר בכלים חשובים ביותר, הרי שיש לזכור שמה שחשוב זה טיב התוכן האנושי, האנשים והשכל שמפעילים את ההגנה, ועל כן תמיד יש להיות שלב אחד קדימה ועל כן ניתן להבין מדוע תנאי ההרשמה לקורסי מעין זה מאוד קפדניים. 
באופן כללי ניתן למצוא שתנאי הקבלה כוללים התנהלות מוכחות בניהול מערכות אבטחת המידע, הכרה מעמיקה של מערכות Linux  Windows וכמובן הכרה של מגוון תוכנות. מה עושים אם מבקשים להתקבל ללימודים אלו אך אין ניסיון בתחום, אך יחד עם זאת כן בעלי אופי מתאים? פשוט מתחילים מהבסיס, כלומר נרשמים ללימודי השלמה שלא פעם ניתן למצוא במגוון מכינות ייעודיות.

משך הלימודים בקורס סייבר

כפי שניתן לראות, לימודי קורס סייבר נעים בין שנה לבין מספר מפגשים בודדים. עם זאת, גם אין לשכוח שיש לקחת בחשבון שלא פעם אנשים מבקשים להיכנס לתחום, אך הם אינם בעלי הידע המקדים הדרוש, ועל כן יש לקחת בחשבון שלעיתים יש צורך להשקיע זמן ממושך בלימודי מכינה. 

תעודה/הסמכה מקצועית לבוגרי הקורס

המוסדות השונים מעניקים תעודת הסמכה בתחום, אך רק לאחר שהסטודנטים השתתפו בכל המעבדות המעשיות, ביצעו את כלל המשימות ותרגלו את החומר הנלמד בזמנם הפרטי. כמו כן יש לקחת בחשבון שמוסדות יותר איכותיים לצד קורסים יותר איכותיים ייפתחו דלתות בפני משרות יותר איכותיות.

אפשרויות תעסוקה לבוגרים

בוגרי הקורסים האיכותיים בתחום, ייתפשו כאנשים בעלי ידע טכני עשיר ויימצאו כמתאימים לשלל הדרישות השונות אשר מתעדכנות מדי יום בתחום הטכנולוגי. כמו כן, כיוון שתחום אבטחת המידע הנו תחום מבוקש ביותר, שלל משרות מובטחות לבוגרי הקורס אשר יפגינו בקיאות, כאשר יש לקחת בחשבון שיש מוסדות לימודים שבין היתר מסייעים לסדר את קורות החיים ואף מסייעים במציאת מקום העבודה. לבסוף נוסיף ונדייק שמגוון חברות אבטחת סייבר, לצד מגוון חברות סטארט אפים ושלל ארגוני הייטק זקוקים לשירותי אבטחת סייבר, ועל כן בוגרי הקורס יכולים להיות רגועים שבתום ההשקעה הם יהיו מתוגמלים.

מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס סייבר
היחידה ללימודי חוץ - קורסים והכשרות
המכללה הטכנולוגית תל חי - היחידה ללימודי חוץ
היחידה ללימודי חוץ - קורסים והכשרות
המכללה מלמדת ב: קרית שמונה.

כשתבדוק, תבין!
HACKERU
כשתבדוק, תבין!
המכללה מלמדת ב: חיפה, רמת גן.

המסלול נלמד ב: חיפה.

מידע על
המכללה

43 מסלולים

מפת הגעה

13 סרטוני וידאו

20 ממליצים
Cyber Command Knowledge Center
KERNELiOS נתניה
Cyber Command Knowledge Center
המכללה מלמדת ב: ראשון לציון.

המסלול נלמד ב: ראשון לציון.
THE PRACTICAL CHOICE
Pronesis Academy
THE PRACTICAL CHOICE
המכללה מלמדת ב: כרמיאל.

המסלול נלמד ב: כרמיאל.
ללמוד.לדעת,לעבוד
svcollege תל אביב
ללמוד.לדעת,לעבוד
המכללה מלמדת ב: באר שבע, פתח תקוה, רחובות.

המסלול נלמד ב: באר שבע, פתח תקוה, רחובות.
ג´ון ברייס - סניף ירושלים
המכללה מלמדת ב: ירושלים.

המסלול נלמד ב: ירושלים.
תלמד היי-טק זה עובד!
ג´ון ברייס תל אביב
תלמד היי-טק זה עובד!
המכללה מלמדת ב: חיפה, ירושלים, תל אביב.

המסלול נלמד ב: חיפה, ירושלים, תל אביב.
יורם כללי
מערכות מידע והכשרה טכנולוגית
מכללת גון ברייס מדיאטק הייטק בחיפה
מערכות מידע והכשרה טכנולוגית
המכללה מלמדת ב: חיפה.

המסלול נלמד ב: חיפה.
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
רשת בתי הספר להנדסאים של המכללה למינהל
בתי הספר רב תחומיים ומוכרים ע´´י מהט
המכללה מלמדת ב: אילת, אשדוד, באר שבע, חיפה, ירושלים, נתניה, פתח תקוה, ראשון לציון, רחובות, תל אביב.

ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ


המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765