ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

הכנה לבגרות באנגלית

קורס בגרות באנגלית - Yes You Can! 


הכנה לבגרות באנגלית תסייע לכם לצלוח את בחינות הבגרות ברמה של 3, 4 ו-5 יח"ל. תכנית הלימודים מועברת על-ידי מיטב המורים שילוו אתכם צעד אחר צעד בדרך לציון הנכסף בעזרת סביבה לימודית תומכת, חוברות לימוד מקצועיות והתעדכנות שוטפת בשינויים וההתפתחויות האחרונים שעברה הבחינה.

בגרות באנגלית נחשבת למקצוע חובה, היא תנאי לקבלת תעודת בגרות מלאה וציון גבוה מגביר את סיכויי הקבלה שלנו ללימודי תואר ראשון. אם גם אתם מעוניינים לשפר או להשלים בגרות באנגלית, ניתן לחייג אלינו במספר הטלפון 03-3727765 או להשאיר פרטי התקשרות ויועצי הלימודים שלנו לסייע לכם עם מידע נוסף על הבחינה ומוסדות לימוד מומלצים ברחבי הארץ.
תעודת זהות קורס הכנה לבגרות באנגלית
תנאי קבלה
  • ההרשמה לקורס בגרות באנגלית מותנית בפגישת ייעוץ והתאמה מול נציגי מכון ההכנה.
משך לימודים
  • קורסי הכנה לבחינת הבגרות באנגלית נערכים כ-3 חודשים טרם מועד הבחינה.
שכר ממוצע
  • נתון זה איננו רלוונטי.
תכונות אופי
  • אם יש בכם את הרצון לשפר או להשלים את הבגרות באנגלית, תכנית ההכנה תספק לכם את הכלים הנדרשים להשגת הציון המבוקש.
  • כל מה שצריך הוא מוטיבציה ונכונות ללמידה ממושכת ומעמיקה.
לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים קורס הכנה לבגרות באנגלית

חשיבות הבגרות באנגלית

היא נחשבת בעיני תלמידים ותלמידות רבים למתחרה מרתיעה שאיננה פחותה מן הבגרות במתמטיקה ומוסדות הלימוד האקדמיים השונים בהחלט מראים את הסכמתם עם תחושות התלמידים ומייחסים לה משקל קריטי בקבלה ללימודי גבוהים.

הבגרות באנגלית "הצליחה" לאורך השנים, למצב את עצמה כאחת מן הבחינות הקשות ביותר עבור לא מעט תלמידים תוך שהיא מערימה אתגרים וקשיים בדמות קטעי קריאה (Unseens) המלווים בשאלות, קטעי הבנת הנקרא, בדיקת אוצר מילים, דקדוק וקטעי שמיעה.

בין שנרצה בכך ובין שלא, הבגרות באנגלית נחשבת לאחת מן הבחינות החשובות ביותר הן לחיים, הן ללימודי תואר ראשון והן לקריירה:
  • התואר ראשון אליו אנו מעוניינים להירשם לרוב מותנה בשקלול ממוצע ציוני תעודת הבגרות יחד עם ציון הבחינה הפסיכומטרית. כדי האקדמיה מכירה בחשיבותם של מקצועות החובה ומעניקה נקודות בונוס בהתאם ליחידות הלימוד שצבר התלמיד. כך למעשה ניתן לקבל בונות של 10, 15 ו-25 נקודות על בסיס מספר יח"ל בהתאמה באנגלית ברמה של 3, 4 ו-5 יח"ל.
  • הקריירה אמנם נבנית על בסיס מה ההכשרה או הלימודים שרכשנו לעצמנו, אך בסופו של יום אלו הכלים שרכשנו לאורך החיים שיכולים לסייע לנו לנתב את עצמנו מעבר לתואר הנכסף. בתהליך הגלובליזציה, אין כל מקום לספק שהאנגלית הפכה למוצר צריכה נדרש בארגונים ומוסדות ובמגוון רחב של תפקידים ועמדות מפתח. מספיק לפתוח להציץ בפורטלי הדרושים כדי לראות את הדרישה ולעתים אף הצעות עבודה הנכתבות מראש באנגלית.
  • החיים האישיים עשויים להיות מושפעים באופן ניכר ממידת בקיאותנו בשפה האנגלית. זה יכול להתבטא בטיול בחו"ל בו האנגלית יכולה לגשר על פערי שפה וזה יכול להתבטא ברצון שלנו לחפש מידע באינטרנט הנגיש במידה גבוהה בהרבה באנגלית מאשר בעברית.


מבנה הבגרות באנגלית

הבגרות באנגלית בנויה מ-3 שאלונים כאשר שלושת השאלונים מותאמים למספר יח"ל הלימוד אותן התלמידים מרחיבים. סה"כ ישנם 7 שאלונים המדורגים מ-A-G:
  • A-C לבחינת הבגרות באנגלית ברמת 3 יח"ל
  • C-E לבחינת הבגרות באנגלית ברמת 4 יח"ל
  • E-G לבחינת הבגרות באנגלית ברמת 5 יח"ל

הרכב הבגרות באנגלית ברמת 3 יח"ל


שאלון A מורכב מקטע שמע המלווה בשאלון אשר מהווה 30% מסך ציון הבחינה ו-2 קטעי קריאה הבוחנים את מידת הבנת הנקרא ומשלימים את יתר הציון.

שאלון B מורכב מקטע קריאה המלווה בשאלון וקטע חיבור הבוחן את מידת בקיאותו של הנבחן באוצר מילים, דקדוק והיכולת להרכיב משפטים עד לפסקה באורך של כ-40 מילים.

שאלון C מכיל למעשה קטע אחד העוסק בהבנת הנקרא. במהלך השאלון תדרשו לקטע קריאה ברמה גבוהה ולמענה על שאלות. שאלון זה משותף בין הבגרות באנגלית ברמת 3 יח"ל לבגרות ברמת 4 יחידות.

הרכב הבגרות באנגלית ברמת 4 יח"ל 


* מכילה גם את שאלון C שקיבל התייחסות בפסקה לעיל.

שאלון D מתייחס לקטעי קריאה הנלמדים על-ידי התלמידים בטרם הבחינה וכולל שיר וסיפור. מטרת השאלון להעלות את רמת היכולת של הנבחן ולבדוק את יכולתו לנתח את הטקסט ולהתנסח.

שאלון E מורכב מקטע שמע המלווה בשאלון ושוויו 30 נקודות ומקטע קריאה ארוך ושאלון לבדיקת מידת הבנת הנקרא.

הרכב הבגרות באנגלית ברמת 5 יח"ל


* מכילה גם את שאלון E שקיבל התייחסות בפסקה לעיל

שאלון F מתייחס לקטעי קריאה הנלמדים בטרם קיום הבחינה הכוללים סיפור, מחזה, שיר או רומן וכולל העמקה בטקסטים עם שאלות מורכבות ודרישה לניתוח טקסטואלי.

שאלון G האחרון מ-7 השאלונים, מתחלק לשני קטעים: הראשון קטע קריאה ארוך בשווי 60 נק' הבוחן את רמת הבנת הנקרא של הנבחן ומלווה בשאלון, והשני חיבור ארוך הבוחן את רמת הנבדק בנושאים דוגמת אוצר מילים, דקדוק ורצף הגיוני בשווי 40 נק'.
לרשימת מוסדות באתרנו המלמדים קורס הכנה לבגרות באנגלית


מתי כדאי לשפר בגרות באנגלית?

מומלץ לשפר בגרויות כאשר התלמיד או התלמידה לא סיימו את לימודיהם באנגלית ברמה של 3 יח"ל לפחות ולפיכך אינם זכאים לתעודת בגרות מלאה, או לחילופין נבחנים שציונם באנגלית ברמת 4 יח"ל ומעלה* מתחת ל-60 נקודות ולפיכך אינם זכאים לנקודות בונוס באקדמיה.

* אנגלית ברמת 3 יח"ל לרוב איננה מקנה בונוס במכללות והאוניברסיטאות.

לקריאה נוספת:

  • רוצים להשלים או לשפר בגרויות? בדקו עכשיו כמה זה עולה לכם!
  • באיזה קורס פסיכומטרי לבחור? המדריך השלם
  • שפרו את האנגלית שלכם במסגרת קורס אנגלית למגוון רמות!


  • קורס הכנה לבגרות באנגלית

    במהלך קורס הכנה לבגרות באנגלית תרכשו ידע ומיומנויות הנדרשות עבור כל אחד מן השאלונים אליהם אתם עתידים להיבחן.

    במעמד פתיחת הקורס, כל תלמיד ותלמידה מקבלים חוברות עזר ותרגול המלוות אותם לכל אורך הקורס ועבור כל אחד מן השאלונים. במסגרת הלימודים מתרגלים אוצר מילים, דקדוק, כללי כתיבה נכונים, דיבור והגייה, האזנה לקטעי שמע ודרכי גישה נכונות לקטעי קריאה Unseen. 

    הכנה לבגרות באנגלית כוללת תרגולים כיתתיים ומטלות בית, כתיבת חיבורים ועבודות הגשה ותרגולי כתיבה ושמע. כמו כן, קורס בגרות באנגלית מחזיק ביתרון מובהק על-פני ימי התיכון ובמסגרתו מתקיימים מבחני סימולציה המדמים את הרכב הבחינה.

    מועדי הבגרות באנגלית ומשך קורסי ההכנה

    הבגרות באנגלית נערכת בשני מועדים בשנה: מועד קיץ בחודשים מאי ויוני ומועד חורף בחודשים ינואר ופברואר.

    מכוני ההכנה לבגרות באנגלית לוקחים זאת בחשבון ופותחים קורסי בגרות באנגלית במרווח של כ-3-4 חודשים טרם הבחינה. הרכבו של קורס בגרות באנגלית לרוב אחיד בין שלל מכוני ההכנה השונים ומתבסס על מפגשים דו-שבועיים, זאת לצד תרגולים תקופתיים בליווי המורה.

    תנאי קבלה

    על המעוניינים להירשם לקורס הכנה לבגרות באנגלית להגיע לפגישת ייעוץ מול נציגי המכון לבחינת ההתאמה לתכנית הלימוד.

    חומרי עזר

    לבחינות הבגרות באנגלית ניתן להגיע עם מילון עזר דו-לשוני אנגלי-אנגלי-עברי או לחילופין בשפה הערבית.

    השירות שלנו

    פורטל לימודים וקורסים חרט על דגלו לרכז את המידע המקיף ביותר אודות מגוון תכניות לימוד. מעוניינים לשפר בגרות באנגלית? חיפשתם מידע אודות קורס השלמת בגרות באנגלית? נשמח לספק לכם הכוונה ללימודים במספר הטלפון 03-3727765 או לחילופין דרך תיבת צור הקשר ויועצינו יחזרו אליכם.

    מאחלים המון בהצלחה!
    צוות פורטל לימודים


    מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על הכנה לבגרות באנגלית
    דור שלם דורש מורים מעולים!
    בגרות ערב ליד תיכון דה שליט
    דור שלם דורש מורים מעולים!
    המכללה מלמדת ב: רחובות.

    המסלול נלמד ב: רחובות.
    היי קיו- HIGH-Q
    המכללה מלמדת ב: אשדוד, אשקלון, באר שבע, בית שמש, גבעתיים, הרצליה, זכרון יעקב, חדרה, חולון, חיפה, ירושלים, כפר סבא, כרמיאל, מודיעין, נהריה, נתניה, עפולה, פתח תקוה, קדימה, קרית אונו, קרית טבעון, קרית שמונה, ראש פינה, ראשון לציון, רחובות, רעננה, שוהם, תל אביב.

    המסלול נלמד ב: אשדוד, אשקלון, באר שבע, בית שמש, גבעתיים, הרצליה, זכרון יעקב, חדרה, חולון, חיפה, ירושלים, כפר סבא, כרמיאל, מודיעין, נהריה, נתניה, עפולה, פתח תקוה, קדימה, קרית אונו, קרית טבעון, קרית שמונה, ראש פינה, ראשון לציון, רחובות, רעננה, שוהם, תל אביב.
    יורם כללי
    מכללת קיי- דגש על החינוך
    מכללת קיי בבאר שבע
    מכללת קיי- דגש על החינוך
    המכללה מלמדת ב: באר שבע.

    המסלול נלמד ב: באר שבע.
    מכללת ראשונים
    המכללה מלמדת ב: חדרה.

    המסלול נלמד ב: חדרה.
    הקורס המתקדם ביקום
    קידום בגרויות
    הקורס המתקדם ביקום
    המכללה מלמדת ב: באר שבע, ירושלים, פתח תקוה, ראשון לציון.

    המסלול נלמד ב: באר שבע, ירושלים, פתח תקוה, ראשון לציון.
    השלמה ושיפור בגרויות
    תיכון תל-אביב
    השלמה ושיפור בגרויות
    המכללה מלמדת ב: אשקלון, ירושלים, כפר סבא, נתניה, ראשון לציון, רחובות, תל אביב.

    המסלול נלמד ב: אשקלון, ירושלים, כפר סבא, נתניה, ראשון לציון, רחובות, תל אביב.
    ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
    או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
    שירות מהיר
    מקצועי ואישי
    10 שנות
    נסיון בתחום
    עבודה מול בתי הספר
    הטובים בארץ
    המומחים שלנו כאן בשבילכם
    מי אנחנו
    אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

    כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

    השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
    פורטל לימודים
    מאמרים אחרונים
    מוסדות לימוד מובילים
    X
    יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765