ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון
צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765

קורס מדריכי חדר כושר

קורס מדריכי חדר כושר

הפופלאריות של חדרי הכושר הלכה וגברה בשנים האחרונות כשיותר ויותר אנשים הבינו את החשיבות של גוף בריא ומבקשים להכניס את עצמם לאורח חיים בריא יותר ולקוות כי הצלחה בחדר כושר גם ישפר את רמת חייהם וגם יעלה להם את הביטחון העצמי. לכאן מגיעים מדריכי חדר הכושר שתפקידם הינו לוודא כי המתעמלים מבצעים את האימון בצורה הבטוחה ביותר, לפי תוכנית אימונים מסודרת וללא לסכן את בריאותם עם מאמץ גבוה מדי. את ההכשרה שלהם מקבלים המדריכים במגוון מוסדות הלימוד המציעים קורס מדריכי חדר כושר, בו לומדים המשתתפים כיצד לא רק לתכנן תוכנית לימודים לעצמם, אלא להתאים תוכניות לימודים שונות לאנשים במשקלים שונים ולפי מאמץ. בנוסף לכך, מדריכי חדרי הכושר לומדים אודות תזונה ושמירה על תקינות המכשירים ואף מוכשרים במתן עזרה ראשונה. אז אם תמיד רציתם לעסוק בתחום שאתם אוהבים יותר מכל, ספורט וכושר, אתם מוזמנים להשאיר את הפרטים שלכם בפורטל לימודים לקבלת כל המידע אודות קורס מדריכי חדר כושר.

לרשימת מוסדות באתרינו המלמדים קורס מדריכי חדר כושר

קורס מדריכי חדר כושר - טיפים, מידע ופרטים על מוסדות הלימוד

קצת מידע על מדריכי חדר הכושר

עולם הכושר הגופני הוא עולם אחר מהמאה הקודמת. בעבר היה נדמה כי חדר הכושר שייך רק לאנשי מקצוע, שרירנים או ספורטאים והאדם הרגיל יכול להסתפק בדיאטות למינהן. אך ככל שהשנים עברו, החינוך לבריאות גופנית צברה תאוצה בקרב הציבור בישראל וכיום כבר ניתן לראות כיצד החשיבות לחיים בריאים ומאבק בהשמנה הובילה רוב גדול מהציבור הישראלי לפקוד את מכוני הכושר השונים, כדי לשמור על אורח חיים בריא, וגם כדי להיראות קצת יותר טוב כדי להעלות את הביטחון העצמי, דבר שאף פעם לא מזיק. היום חדרי הכושר הפכו לדרישת חובה בכל קאנטרי כזה או אחר, או מועדוני חברים למיניהם ובמועדוני הכושר כבר יש היום אירועים של קבוצות שונות מבצעים למצטרפים חדשים ומנויים שנתיים לספורטאים בנפשם. אך עם הביקוש לחדרי כושר, התפתח גם ביקוש לאנשי מקצוע שיוכלו לוודא כי כל אותם לקוחות פועלים כשורה, יודעים כיצד כל מכשיר ומכשיר עובדים, להכין להם רמות מאמץ לפי היכולת שלהם, לעקוב אחר פעילותם ואף לספק להם טיפול ראשוני במצבי חירום. אלה הם מדריכי חדר הכושר, שנדשים להיות בכל מכון שכזה ולספק למתאמנים את כל התשובות לשאלות שלהם ולייעץ להם מה לעשות לפי המטרות שהם הציבו לעצמם. הביקוש לאנשי מקצוע אלה הוביל לפתיחת קורסים רבים, שמיועדים להכשיר את אנשי המקצוע הבאים ולספק להם מקצוע וקריירה בתחום שהם אוהבים כל כך.
 

קורס מדריכי חדר כושר

היום עוד ועוד אנשים בוחרים לחיות חיים ספורטיביים ואף מקפידים לפקוד את חדר כושר כמה פעמים בשבוע. חלקם עושים זאת כדי לשמור על גזרתם, חלקם עושים זאת על מנת לשמור על אורח חיים בריא ואחרים עושים זאת בשל המקצוע שלהם (ספורטאים, מפתחי גוף, דוגמניות ועוד).  המכשירים שנמצאים בחדר הכושר נועדו להפעיל את כל חלקי השריר שלנו, להפעיל אותנו על מנת שנוריד את השומן המיותר ואף לחזק את גופינו, אך שימוש לא נכון בהם יכול לפגוע בנו ולשם כך יש לדעת להשתמש בהם כראוי. הלימוד לשימוש זה נעשה באמצעות מדריכים מוסמכים שעברו הכשרה מקצועית להכשיר אותנו להשתמש באותם כלים ומכשירים, לאבחן את מצבינו הגופני ולבנות עבורינו תוכניות אימון בטיחותיות שיעזרו להגיע לתוצאות הרצויות. מטרת הלימודים בקורס מדריכי חדר כושר היא להקנות לסטודנטים ידע מעשי ותיאורטי נרחב בנוגע לכל העקרונות של אימון בטיחותי ובריא אותו ניתן לבצע בחדר הכושר. הקורס מכשיר את הסטודנטים לשרת את מגוון המתעמלים, בין אם מדובר בגברים, נשים, ילדים, בני נוער, ומבוגרים ולבנות להם תוכניות אימון ולשמור כי הם מבצעים אותם באופן נכון ובטוח.

 

תכנית הלימודים בקורס מדריכי חדר כושר 

האימון הספורטיבי ידוע כבריא במיוחד, כזה שמסוגל להאריך את חיינו (ואת אופן חיינו) ומסוגל לטפל בשלל הנזקים הגופניים הנובעים מאי תזוזה. מוסדות הלימוד, מכינות תוכניות לימודים שנועדו להכשיר את הסטודנטים כאנשי מקצוע ולספק להם את הכלים להתמודד עם שלל הפעילות הספורטיביות הקיימות בחדר הכושר, הדרכת המתעמלים אודות תזונה נכונה שמשלימה לפעילות עצמה, וכיצד לפעול עם אנשים הסובלים מבעיות בריאותיות כגון חולי סכרת, אסטמה, לחץ דם, קשישים ואף גם עם אוכלוסיית הנשים ההרות. הסטודנטים בקורס עוברים שיעורים והרצאות עיוניות יחד עם סדנאות והתנסויות מעשיות במגוון נושאים כגון: הכרת מכשירי הכושר השונים, ידע בתזונה, פיזיולוגיה של המאמץ, אימון נכון, הדרכה, אנטומיה, מהו ספורט, שיטות הדרכה, פרקטיקה, תורת הכושר הגופני, אימון נכון, חדר כוח, פציעות ספורט, בניית תוכניות אימון בחדר הכושר, תנועת האדם, אימון ילדים, שיטות חימום וחיזוק שרירים, שימוש באביזרי ספורט, היבטים אירוביים ואנאירוביים, גמישות, היבטים פסיכולוגיים ודימוי גוף, יציבה נכונה, פעילות גופנית כרפואה מונעת, מרכיבי הכוח, תורת האימון וטכניקות אימוניות, מבוא לתנועה, אנטומיה ופיזיולוגיה, בניית תוכנית אימון, בטיחות במהלך האימון ומניעת פציעות, אימון לאוכלוסיות שונות - נשים, מבוגרים, אימון קטינים, תרגול מובנה, תכנון ויישום תוכניות אימון, לימודי עזרה ראשונה ועוד.
 

איפה לומדים את קורס מדריכי חדר כושר?

הביקוש הגבוה והטרנדיות של חדרי הכושר בארצינו הקטנה הוביל לכך שכמעט בכל עיר ומושב ישנם חדרי כושר מקצועיים ואם לא אז, מכשירי כושר עירוניים הפזורים ברחבי השטחים הציבוריים. לכן ישנו מגוון רחב של מוסדות לימוד המעבירים את קורס מדריכי חדר כושר ,למי שמעוניין להפוך את התשוקה לספורט למקצוע אמיתי ומכניס, אך תמיד יש לשים לב מיהם אותם מוסדות לימוד והאם הם מסוגלים להציע לכם את הקורס הרחב והמועיל ביותר לרמה שאליה אתם רוצים להגיע. להלן מגוון מוסדות הלימוד המציעים קורס מדריכי חדר כושר בפורטל לימודים:
ביה"ס למקצועות הספורט - בואו להפוך תחביב למקצוע - הלימודים מתקיימים בתל אביב ועפולה.
הג´ימנסיה - בית הספר להסמכת מדריכי כושר ותנועה - הלימודים מתקיימים בבאר שבע.


 

מיהו קהל היעד לקורס מדריכי חדר כושר

קהל היעד לקורס הינם אנשים שחיים את הרוח הספורטיבית ופעילים ספורטיביים ברמה גבוהה. המדריכים יידרשו להוות דוגמא ללקוחות ומספקים מעין תמונת תוצאה של השקעה ופעילות ספורטיבית נכונה. בנוסף לכך המועמדים לקורס נדרשים להיות בעלי יכולת שיח ושירותיות גובהה שכן הם יידרשו לעבוד עם הלקוחות ולדעת כיצד להכווין אותם נכונה בדרך להצלחה. כמו-כן, המועמדים נדרשים להיות אנשים שמסוגלים להנהיג, לעבוד עם צוות ולהמשיך ולטפח שגרת חיים ספורטיבית.

 

מהם תנאי הקבלה לקורס מדריכי חדר כושר

מוסדות הלימוד רשאים לשנות את תנאי הקבלה לפי בחירתם האישים ותוכנית הלימודים שהם מציגים, אך עם זאת ישנו תנאי קבלה אחד שהוא מוחלט אצל כל המוסדות והוא שהמועמדים יהיו מגילאי 18 ומעלה. שאר תנאי הקבלה יכולים להשתנות בין דרישה להצגת תעודת בגרות מלאה או תעודת 12 שנות לימוד, דרישה כי המדריכים ידעו להתמודד עם השפה האנגלית ולבסוף אף לעבור ראיון \ מבחן קבלה כדי לוודא שהמועמדים חיים אורח חיים בריא ואף מתאימים לתוכנית הלימודים של המוסד הרלוונטי.

 

משך הלימודים בקורס מדריכי חדר כושר

משך הלימודים גם הוא, בדומה לתוכנית הלימודים ותנאי הקבלה, יכול להשתנות לפי הבחירה של הנהלות מוסדות הלימוד השונות. עם זאת, בממוצע אורך הקורס כ-250 שעות לימוד אקדמאיות הנפרש על מתכונת לימוד חד שבועית.
 

אפשרויות תעסוקה לבוגרי קורס מדריכי חדר כושר

לאחר סיום הלימודים ומעבר של כל המבחנים, בוגרי הקורס זוכים לקבל תעודה מקצועית מטעם המוסד הרלוונטי בו למדו ויכולים לפנות למגוון אפשרויות תעסוקה כגון: שכירים במכוני כושר, מכוני ספא, חדרי כושר, מסגרות חינוך פורמאליות ובלתי פורמאליות, בתי מלון ואימון במרכזי פנאי ובילוי, או כעצמאיים ומאמנים אישיים המגיעים עם הלקוחות שלהם לחדרי הכושר ומכווינים אותם באופן פרטני לפי תוכנית הלימודים הפרטית שלהם.


 

לימודי המשך לבוגרי קורס מדריכי חדר כושר

רבים מהבוגרים יכולים להמשיך את לימודי האימון שלהם כמדריכים ספורטיביים ובחורים ללמוד קורסים באימון ספינינג, מדריכי אירובי ועוד. חלקם בוחרים ללכת לכיוונים ספורטיביים מקצועיים כגון לימודי מאמני כושר גופני בכדורגל, קורס מדריכי כדורגל ועוד. לבסוף ישנם הבוגרים הבוחרים ללכת לכיוון החינוך ומבקשים להשלים תעודת תואר ראשון בחינוך גופני ולאחר מכן עוסקים בהוראה במוסדות חינוך החובה ואף כמרצים במסלולים אקדמיים.

מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס מדריכי חדר כושר
המכללה האקדמית בוינגייט לימודי תעודה - חיפה
המכללה מלמדת ב: נתניה.

המסלול נלמד ב: נתניה.
המכללה האקדמית בוינגייט לימודי תעודה - ירושלים
המכללה מלמדת ב: נתניה.

המסלול נלמד ב: נתניה.
המכללה האקדמית בוינגייט לימודי תעודה - עפולה
המכללה מלמדת ב: נתניה.

המסלול נלמד ב: נתניה.
המכללה האקדמית בוינגייט לימודי תעודה - ראשון לציון
המכללה מלמדת ב: נתניה.

המסלול נלמד ב: נתניה.
המכללה האקדמית בוינגייט לימודי תעודה - תל אביב
המכללה מלמדת ב: נתניה.

המסלול נלמד ב: נתניה.
וינגייט - אקדמי- נתניה
המכללה מלמדת ב: נתניה.

המסלול נלמד ב: נתניה.
וינגייט - אקדמי- עפולה
המכללה מלמדת ב: נתניה.

המסלול נלמד ב: נתניה.
יורם כללי
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765