ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

מדוע לשקול ללמוד רוקחות בחו"ל?

אנשיםן רבים מתלבטים אם להישאר בישראל ללמודים, או לעשות את המעבר הנועז למדינה זרה ולחלמוד שם. עבורכם המתלבטים, הכנו את הכתבה הבאה שתעזור לכם עם השאלה מדוע כדי לשקול לימודי רוקחות בחו"ל.

צוות פורטל לימודים|26.12.2016|11:11

אנשים רבים מתלבטים מדוע לשקול ללמוד רוקחות בחו"ל? כסטודנט בתחום הרוקחות, לומדים על עקרונות כגון מרשם תרופות וכיצד יש לפתח ולהוביל תוכניות בריאות חיסון יעילות. למרות שאתם עשויים להיות בקיאים במודל הטיפול בישראל, במדינות אחרות יש גישות שונות לטיפול ברפואה, בריאות ורוקחות. למידה על גישות אלה עשויות לעזור לכם לשפר את כישורי הפיתוח שלכם, מה שיאפשר לכם לשרת טוב יותר אנשים בכל קריירה עתידית. כשלומדים רוקחות בחו"ל, אתם גם תוכלו לחדד את כישוריכם בהתמודדות עם לקוחות שהזמינו תרופות ממגוון רחב של רקעים שמדברים בשפות שאינן אנגלית.

ישנם מוסדות אקדמיים בחו"ל שמספקים תוכנית העונות על הצרכים של הישראלים בתחומים כגון הזמן המושקע בלימודים או ההשקעה הכספית


דרישות שונות מהמוסדות בישראל
כדי לעבוד כרוקח בישראל, יש לעבור מספר רב של מסלולי רוקחות, והשלמת התואר עלול להימשך במשך מספר שנים ולהגיע לתשלומים שהרבה ישראלים יתקשו להתמודד עימם. לעומת זאת, מחקר בינלאומי עשוי לסייע לסטודנטים בכל הרמות המשתנות של התקדמות תכנית הרוקחות, ואתם תוכלו להתאים את חוויית העבודה שלכם לאזור המיקוד שלכם. בנוסף לכך ישנן תוכניות ספציפיות שהדרישות שלהן מהמועמדים שונות ומקלות יותר בין אם מדובר בלוחות הזמנים או השיקולים הכספיים. לבסוף, כשאתם לומדים רוקחות בחו"ל, יש לכם את הפוטנציאל ללמוד על יצירת קשר עם אנשים מרקעים שונים, כדי לשפר את ההבנה שלכם על התרופה, וזו יכול להיות הזדמנות של פעם בחיים.

לעמוד לימודים בחו"ל בפורטל לימודים לחצו כאן

תוכניות מחקר בינלאומיות
בלימודי רוקחות בחו"ל, תוכלו לחשוב על גורמים כמו המדינה או האזור בהם אתם רוצים למקד את המחקר שלכם. לדוגמא, בבריטניה מספקת כיסוי לטיפול רפואי אוניברסלי, עם אפשרות לאזרחים לרכוש כיסוי פרטי נוסף. כדי ללמוד עוד על המערכת הזו, אם זה מעניין אתכם, אולי כדאי לכם ללמוד בבריטניה. 

סוגי תוכניות לימוד מרקחת בחו"ל
ישנם מוסדות אקדמיים בחו"ל שמספקים תוכנית העונות על הצרכים של הישראלים בתחומים כגון הזמן המושקע בלימודים או ההשקעה הכספית. לדוגמא, תוכניות מסוימות עשויות להציע סיוע כספי ויכולות להיות מוצעות באורכים משתנים. כמו- כן רק לעתים נדירות תהיה לכם את האופציה של לחיות בחו"ל.

לימודים באווירה אחרת שלא תוכלו למצוא בישראל


לימודי רוקחות בהונגריה
אחת המדינות שמציעה לימודי רוקחות לקהל הבינלאומי, היא הונגריה. כעת תשאלו את עצמכם מדוע כדי ללמוד שם. ובכן, הסיבות לצאת ללימודים בהונגריה הם מגוונות החל מקבלת תואר אירופאי, אשר נחשב לנקודת ציון חשובה בשווקי העבודה העולמיים; בהונגריה ישנם מספר רב של חברות בינלאומיות גדולות אשר חוברות פעמים רבות לאוניברסיטאות השונות; העיר בודפשט היא יעד פופולרי מאוד בעולם המערבי והיא גדלה לעיר בינלאומית השואבת אליה אנשים רבים; לימודים בהונגריה הם בחירה מוצלחת בהתחשב במיקום המרכזי באירופה; כיום ישנם 66 מוסדות השכלה גבוהים בהונגריה, החל מאוניברסיטות קטנות של מדע היישומי לאוניברסיטות מחקר המובילות, כך שאופציות הלימודים גדולות מבישראל; יותר מ -35 מוסדות להשכלה גבוהה בהונגריה מציעים תוכניות אקדמיות בשפות זרות, מה שיקלח עליכם את הצורך ללמוד שפה נוספת; הונגריה גאה להיות בין 20 המדינות המובילות עם המספר הגבוה ביותר של זוכי פרס נובל לנפש; ולבסוף, הודות למגוון הרחב של רשתות סטודנט בינלאומיות, אתם לעולם לא תהיו שם לבד.


צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ

תגובות הגולשים למאמר
רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת?
הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם


מאמרים אחרונים במגזין רפואה ובריאות
רפואה וטרינרית בחו"ל
רפואה וטרינרית בחו"ל
אנשים רבים מתלבטים האם ללמוד וטרינריה בישראל, או שמא לעשות את הצעד האמיץ וללמוד בחו"ל. עבורכם הכנו מספר סיבות מדוע בהחלט יכול להשתלם לכם ללמוד בחו"ל ואפילו הוספנו קצת מידע על אחת המדינות. תיהנו ובהצלחה ...המשך
היתרונות בלימודים בחו"ל
היתרונות בלימודים בחו"ל
החוויה האולטימטיבית, אפשרויות תעסוקה ברחבי העולם, האפשרות ללמוד שפה ותרבות חדשה וגם המחירים שעוד יפתיעו אתכם. הנה כל הסיבות מדוע עליכם לעשות את הצעד, לעלות על המטוס וללמוד בחו"ל. ...המשך
איך נרשמים ללימודים בחו"ל?
איך נרשמים ללימודים בחו"ל?
עשיתם את הצעד הראשון והחלטתם שאתם מעוניינים ללמוד בחו"ל עכשיו עליכם לעשות את הצעד השני ולהבין כיצד נרשמים ואיך עוברים את תנאי הקבלה. במיוחד בשבילכם הכנו את הכתבה הבאה. בהצלחה. ...המשך
6 סיבות ללמוד פיזיותרפיה
6 סיבות ללמוד פיזיותרפיה
אתם שוקלים ללמוד תואר ראשון בפיזיותרפיה אך עדיין לא בטוחים? הנה מספר סיבות מדוע אתם לא תתחרטו ויתנו לכם את הדחיפה הקטנה בכיוון הנכון. הנה 6 סיבות משכנעות ללמוד פיזיותרפיה: ...המשך
מה בעצם ההבדל בין אופטומטריסט לאופטיקאי?
מה בעצם ההבדל בין אופטומטריסט לאופטיקאי?
רבים טועים לחשוב שהמושגים אופטומטריסט ואופיטקאי מתייחסים לאותו המקצוע, דיי כמו שאינסטלטור ושרברב הם פשוט כינויים שונים לתחום זהה, אך פה דווקא מדובר בסיפור שונה לחלוטין אותו נפרט במאמר הבא. ...המשך
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765