ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

לדעת לבשל

בשנים האחרונות עולם הבישול השתלט על ישראל, כעם שאחד מהתשוקות הגדולות ביותר שלו הוא המטבח הייחודי המגיע ממסורת ארוכת שנים, עולם הבישול הופך ליותר ויותר מקצועי ואם גם אתם חשבתם להפוך את האהבה למקצוע, זה מה שאתם צריכים לדעת:

צוות פורטל לימודים|6.12.2016|12:26

העולם הקולינרי הישראלי עבר לאחרונה מהפכה של ממש. יותר ויותר ישראלים משחררים את חדוותם לבישול ולוקחים את המסורת ארוכת השנים שממנה הגיעו לגבהים חדשים שהופכים את המטבח הישראלי לשם החם ביותר בעולם הבישול. דוגמאות לכך אפשר לראות בכל העולם בזכות המסעדות הישראליות שנפתחות בכל פינה בין אם זה בארצות הברית, אנגליה, צרפת, הולנד ועד למסעדות מישלן בבעלות ישראלית, או בין אם זה בשוק המקומי שלנו, ובו נפתחות בכל שנה עוד ועוד מסעדות בוטיק, שווקי אוכל, ושלא נתחיל לדבר על השתלטות הקולינריה על הטלוויזיה. עולם הבישול עצמו הוא גם עולם מפותח בו ניתן להתמקצע בכל תחום מקונדיטוריה, לאפיית לחמים, בישול בריא, בישול צמחוני, טבעוני, בישול מזרחי, אתיופי, אוכל אותנטי אירופאי ועד למסעדות יוקרה בהן מוגשים מיטב המאכלים החדשניים ביותר. אז אם גם אתם מרגישים שאתם שייכים לעולם הבישול, \הצעד הראשון להפיכת האהבה למקצוע, היא דרך קורס בישול וטבחות.

לצד חובבי האוכל המעוניינים להרחיב את ידיעותיהם למטרות אישיות, קורס בישול וטבחות מתאים עבור כל אדם המעוניין לרכוש ידע בתחום המזון.


מה מקנה קורס בישול וטבחות?
אז אם אתם רוצים לדעת לבשל בצורה מקצועית, קורס בישול וטבחות הוא הקורס עבורכם. הקורס מכשיר למעשה כל חובב בישול לטבח ושף יוצר. הסטודנטים בקורס מקבלים את מירב הכלים להשתלבות מהירה ומקצועית בענף ההסעדה וההארחה. בין היתר, לומדים הסטודנטים בקורס את יסודות הבישול, יסודות הקונדיטוריה, ניהול מסעדה, בישול מקצועי, בישול למסעדות, לימודי מזון ומשקאות, הגשה ומלצרות, ועוד. לצד אלה במרבית מוסדות הלימוד מוצעים גם סדנאות בתחום הבישול כגון אפייה, בישול במגוון סגנונות, קינוחים וכד´. חשוב לדעת כי בסוף הקורס המקצועי, בוגרי הקורס מקבלים תעודה מקצועית בהתאם למסלול הלימוד שבחר.

קהל היעד ללמידת קורס בישול וטבחות
לצד חובבי האוכל המעוניינים להרחיב את ידיעותיהם למטרות אישיות, קורס בישול וטבחות מתאים עבור כל אדם המעוניין לרכוש ידע בתחום המזון. עם זאת, כדאי לברר המי רמת הקורס בכל מכללה או מוסד לימודים והאם הוא מתאים לציפיות הסטודנט או לציפיות המוסד מהבוגרים שלו. לכן, חשוב לדעת להבחין בין לימודי העשרה, הנלמדים לשם הנאה, לבין לימודי בישול מקצועיים, המכשירים את בוגריהם לעבודה מקצועית כטבח ובהמשך אף כשף. משך הלימודים עצמו נע בין13 ל-15 מפגשים חד שבועיים, כשהיקפה של תכנית הלימודים משתנה בין מוסד למוסד.

מהם הכישורים הנלמדים בקורס בישול?
באמנות הבישול, אין הרבה כללים מוחלטים, אך יש הליכי טיפול במזון ושימוש במכשורים דורשת הקנייה של  מיומנויות של מה מותר לעשות ומה לא. הסטודנטים לומדים במסגרת הקורס טכניקות נכונות להחזקת סכין וחיתוך, עקרונות בישול פשוטים השפעות של חום, יובש, לחות, בישול איטי, צריבה, אשר שייכים כולם לתחום אמנות הבישול. במסדרת תוכנית הלימודים הסטודנטים לומדים גם על טיבם של חומרי גלם טריים ומובחרים לעומת חומרי גלם שמורים וכיצד פועלים הטעמים השונים על חך הסועד וכיצד הם מגיבים לכל תוספת כזו או אחרת שמציפה לנו את הצלחת.


צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ

תגובות הגולשים למאמר
רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת?
הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם


מאמרים אחרונים במגזין בישול, מטבח ומשקאות
למה ללמוד קורס מקצועי?
למה ללמוד קורס מקצועי?
עבור חלק גדול מהציבור, קורס מקצועי יכול להיות משתלם יותר מלימודי תואר. מדובר בקורסים מקצועיים אשר היתרון שלהם לעומת ההשכלה הגבוהה בולט במספר מאפיינים עליהם נדון בכתבה. נשמע מעניין? ...המשך
היתרונות בלימודים מקצועיים
היתרונות בלימודים מקצועיים
אנשים רבים שואלים את עצמם מדוע ללכת לקורס מקצועי כאשר יש את אפשרות התואר היוקרתי. לשם כך בדיוק הכנו עבורכם את הכתבה הבאה שתסביר לכם בדיוק מהם היתרונות בלימודים מקצועיים. ...המשך
8 סיבות ללכת ללמוד קורס ברמנים
8 סיבות ללכת ללמוד קורס ברמנים
בין אם זה לחסוך כסף לטיול הגדול, או ליהנות מחיי הלילה, עבודה כברמן יכולה לפתוח בפניכם מספר דלתות שלא חשבתם עליה. אז בואו קראו מדוע כדאי לכם לעשות את הצעד וללמוד בהקדם קורס ברמנים. ...המשך
איפה ניתן ללמוד קונדיטוריה?
איפה ניתן ללמוד קונדיטוריה?
אז החלטתם שאתם רוצים ללמוד קונדיטוריה, נהדר. בשנים האחרונות נפתחו מספר מוסדות לימוד המכשירים את אנשי המקצוע ואנחנו כאן כדי להכיר לכם אותם ולהציג לכם את תכני הלימוד. ...המשך
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765