ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

תנאי הקבלה ללימודי תואר ראשון באדריכלות

רוצים לבנות קריירה בבנייה? אתם עוצרים ברחוב ומסתכלים על בניין יפה? קישוט? צורה של חלון? מרפסת? כנראה שארכיטקטורה זה בשבילכם והדרך מתחילה כאן!

יונתן בר-שי|5.12.2016|17:54

הסביבה האורבנית מרתקת אתכם? מתפעמים מעיצוב של הבניין ממול? הצעד הראשון בדרך לעבודה כאדריכל מתחילה כשתרשמו ללימודי תואר ראשון באדריכלות תזדקקו להרבה שאפתנות כי הלימודים פרקטיים, קשים, מלאים בפרויקטים והגשות ויקחו 5 שנים. לפחות. במהלכן תפתחו את יכולות הרישום, השרטוט, הציור ותצברו ידע רב ומושגי ישום מעולם ההנדסה האזרחית והאדריכלות. מעוניינים לשמוע עוד? כנסו לכתבה שהכנו כאן בפורטל לימודים במיוחד עבורכם.

מבנה מקרין על סביבתו או מתקשר איתה

אדריכלות – שילוב של פרקטיקה ואסתטיקה.

בעולם דינמי בו לכל דבר יש משמעות, עלתה הארכיטקטורה כפתרון לצורך במציאת פתרונות ואיזון בין שימוש נכון במרחב הציבורי והאישי לבין עיצוב אומנותי, ריטואלים דתיים, אמירות חברתיות, חותם סביבתי, ושמירה על ייחודיות המבנה אל מול שמירה על הצוויון האזורי. כבר בעת העתיקה חיברה האדריכלות בין הפונקציונליות לעיצוב, לאומנות ולתחומים נוספים ממדעי הרוח. עדויות לכך פזורות על פני כל העולם כדוגמת פסיפסים, מקדשים, בתי כנסת, עמודים מעוטרים וכמובן שגם הפירמידות. הארכיטקטורה הושפעה מהטרנדים השונים בכל תקופה במקומות השונים בעולם כמו כל תחום אומנותי וכסטודנטים לתואר בארכיטקטורה תידרשו לחשיבה מחוץ לקופסא וליצירתיו רבה תוך הקפדה על סדר ועל חוקי הפיסיקה כדי שהבניין שתתכננו יעמוד גם בתווך הארוך.

כמה זמן המבנים שלכם יחזיקו?

תנאי הקבלה ללימודי תואר ראשון באדריכלות
עם כל הדיבורים על אומנות ומדעי הרוח, אדריכלות היא קודם כל תואר פרקטי שקשור קשר הדוק לעולם ההנדסה ובהתאם, תנאי הקבלה והגישה של הסטודנט יצטרכו להיות ריאליות ובעלות יסודות מוצקים וכדי להתקבל לרוב מוסדות הלימודים תידרשו לממוצע בגרויות של 85 וציון פסיכומטרי של 600 ובחלק מהמוסדות גם להציג תיק עבודות אומנותי רלוונטי ולעבור ראיון קבלה בו יבחנו השאפתנות, החריצות והנחישות שלכם. נציין עם זאת שישנן מכינות קדם אקדמיות יעודיות ללימודי עיצוב ואדריכלות שיכולו לסייע לכם להקלה על תנאי הקבלה ללימודים, מוזמנים לפנות לגבי זה בנפרד.

יצירתיות ויעילות הן שם המשחק

מסלול הלימודים

בין מגוון הקורסים הרחב שתעברו במהלך לימודי התואר ניתן למנות קורסים בתולדות האדריכלות, ארכיטקטורה בעת העתיקה, ארכיטקטורה בימי הבינים, הנדסה אזרחית, שיקולים והשפעות של הסביבה, עיצוב פנים, שימור מבנים, שרטוט, תוכנות מחשב ייעודיות ועוד. ברוב הקורסים אתם אף עתידים להידרש להגשה של מודלים בנויים.

רישום בפנקס האדריכלים ורישון עבודה בתחום

כבוגרי תואר ראשון באדריכלות תידרשו לעבור התמחות בת 3 שנים ולעבור מבחן חיצוני של רשם האדריכלים, קל זה לא יהיה אבל בסוף זה שווה את זה. הן מבחינת השכר והן מבחינת ההנאה והסיפוק.


צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על לימודי אדריכלות בחו"ל
יורם כללי
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765