ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

תואר ראשון בפסיכולוגיה

יודעים להגיע לאנשים? אוהבים להקשיב ולעזור? לימודי פסיכולוגיה יקנו לכם את הכלים והידע הנחוץ לגעת עם המשאב הרגיש ביותר – הנפש האנושית, מסלול הלימודים מרתק ובמהלכו תלמדו להכיר את עולמו הפנימי של האדם, נשמע לכם? כנסו לדעת עוד!

יונתן בר-שי|1.12.2016|13:21


אנו
בפורטל לימודים כאן כדי לעשות לכם סדר ואספנו במיוחד עבורכם את המידע לגבי תואר ראשון בפסיכולוגיה, מה תלמדו, למי מתאים המסלול, תנאי הקבלה  אפשרויות התעסוקה ועוד..


מה היא פסיכולוגיה?

הפסיכולוגיה חוקרת את התהליכים המנטליים שעוברים על האדם ומשתמשים בה על מנת לנבא, להבין את מה שעובר על האדם ומכאן שמה (ביוונית:פסיכה -נפש, לוגיה – תורה) והפסיכולוגיה היא אכן במידה רבה תורת הנפש.

תתי התחומים בפסיכולוגיה הם רבים וכוללים בין השאר את הפסיכולוגיה ההתפתחותית, החברתית, הקוגנטיבית (עוסקת בתחומים ה"בסיסיים" כגון תפיסה חשיבה וזיכרון) הררפואית-קלינית וחקר האישיות.

למי מתאימים הלימודים?

ההתאמה ללימודי תואר ראשון בפסיכולוגיה, בשונה מהרבה תחומים אחרים, לא נגזרת מהתאמה למסלול הלימודים בלבד אלא גם ובעיקר מגישה נכונה למקצוע כולו, מטבע הדברים, הגישה הנכונה ללימודי פסיכולוגיה ובכלל לתחום כוללת אהבה ורצון לעזור לאחר, סבלנות, רגישות, והיכולת להקשיב ולהכיל סיטואציות ומצבים בהם האחר נמצא על מנת להעניק לו את העזרה והתמיכה אותה הוא צריך.

חושב שאתה יודע להגיע לנפש האדם?
 

גישה אחרת היא של אנשים המעוניינים לחקור ולנתח את נפש האדם על מנת לפתח ולהקנות לפסיכולוגים כלים טובים יותר לצורך עבודה עם מטופלים.


מה כוללים הלימודים?

לימודי פסיכולוגיה כוללים נושאי לימודי רבים, רובם תיאורטיים-עיונייים אך ישנם גם קורסים מעשיים שיאפשרו לסטודנט לשפר את יכולותיו ולבחון את יכולתו להשתמש בידע שצבר במהלך הלימודים, ויכללו בין השאר מפגשים ושיטות עבודה עם סוגי אוכלסייה שונים אותם יפגוש הפסיכולוג במהלך הקרירה שלו. חלק מהמסודות מציעים לסטודנטים להיות עוזרי מחקר ולקחת חלק במחקרים הפסיכולוגיים אותם הם מבצעים. במהלך שנת הלימודים האחרונה יגישו הסטודנטים עבודה סמינריון במהלך יבחרו נושא ושאלת מחקר יערכו תצפיות ויציגו את הממצאים.

מסלול הלימודים אורך כ3 שנים לא פשוטות אך מרתקות ולאחר הגשת כלל המשימות למוסד הלימודים תוענק לבוגרים תעודת B.A בפסיכולוגיה.

על מנת להמשיך לתואר שני בפסיכולוגיה הבוגרים נדרשים לגשת לבחן "מתאם" המהווה סף להמשך המסלול.

מה הם תנאי הקבלה ללימודי?

כמובן שתנאי הקבלה ללימודי פסיכולוגיה משתנים בין מוסד למוסד אך לחלק מהמכללות תוכלו להתקבל באמצעות בגרות או פסיכומטרי בלבד בעוד שבמוסדות אחרים תידרשו לציון משוכלל (בגרות + פסיכומטרי)

הגישה חשובה לא פחות מציונים
 

מה עושים עם התואר?

לבוגרי תואר ראשון בפסיכלוגיה מספר תחומים בהם יוכלו להשתלב כגון חונכות, ליווי, הדרכה אישית ושיקום. כמו גם גיוס ומיון תעסוקתי ותחומים נוספים.


אפשרויות ללימודי המשך

אפשרות ההמשך הישירה והברורה ביותר היא כמובן תואר שני בפסיכולוגיה, כפי שציינתי כבר - בכפוף למבחן "מתאם", אפשרויות נוספות הן תואר שני בתחומי הטיפול או קורסים מקצועיים בתחום (טיפול באומנות, באמצעות בע"ח, גינון טיפולי, ביבליותרפיה וכד'), הכשרת מאמנים אישיים, או תחומים שמשיקים יותר לחינוך כגון יעוץ בבתי ספר, אבחון דידקטי ועוד..

ישנן מספר אפשרויות ללימודי המשך עבור בוגרי המסלול, כמו למשל, טיפול באומנות
 


צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על תואר ראשון בפסיכולוגיה
אוניברסיטת אריאל בשומרון
המכללה מלמדת ב: אריאל.

המסלול נלמד ב: אריאל.
לדעת איפה להצטיין
האקדמית תל אביב - יפו
לדעת איפה להצטיין
המכללה מלמדת ב: תל אביב.

המסלול נלמד ב: תל אביב.
אל תשתלב, תוביל!
המסלול האקדמי המכללה למינהל
אל תשתלב, תוביל!
דגש בלמידה המרחיבה את האופקים
המרכז האקדמי למשפט ולעסקים
דגש בלמידה המרחיבה את האופקים
המכללה מלמדת ב: רמת גן.

המסלול נלמד ב: רמת גן.
אחד על אחד עד התואר
המרכז האקדמי פרס
אחד על אחד עד התואר
המכללה מלמדת ב: רחובות.

המסלול נלמד ב: רחובות.

מידע על
המכללה

7 מסלולים

מפת הגעה

8 סרטוני וידאו
האקדמיה למנהיגי העתיד
המרכז הבינתחומי הרצליה
האקדמיה למנהיגי העתיד
המכללה מלמדת ב: הרצליה.

המסלול נלמד ב: הרצליה.
יורם כללי
מכללת אחווה
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ

תגובות הגולשים למאמר
רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת?
הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם


המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765