ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

קורס גישור תנאי קבלה

למגשרים ומגשרות מטרה אחת וברורה – למצוא את עמק השווה בין שני הצדדים בינם ניצת וויכוח העלול להסתיים בכותלי בית המשפט. חושבים שקורס גישור מתאים לכם? זה הזמן לבדוק את התאמתכם לתכנית ולתפקיד.

צוות פורטל לימודים|16.5.2018|15:39

למי מתאים להיות מגשר?


העיקרון על בסיסו מושתת תפקיד המגשרים הוא לסייע לצדדים המצויים במחלוקות קשה למצוא את המכנה המשותף שבאמצעותו ניתן יהיה ליישב את הסכסוך על דרך של פשרה והסכמה. כולנו יודעים עד כמה המשימה עלולה להיות קשה וגם אנחנו חווינו לא פעם ריב קשה כזה או אחר – עכשיו ננסה לדמיין זאת תחת המעטפת של סכסוך שסובב סביב מחלוקות כספיות בין שותפים עסקיים, סכסוך בין שכנים, ירושה, גירושים, אי-הסכמה בין מעסיק למועסק באשר לזכויות וחובות סוציאליות ועוד.

קורס גישור תנאי קבלה: חשוב לקחת בחשבון את הכישורים היומיומיים הנדרשים ולא רק את תנאי הרישום


בסך הכל, קורס גישור עושה את המוטל עליו והוא יקנה לכם את הבסיס התיאורטי והניסיון המעשי הנדרש דרך הרצאות פרונטליות ותרגולים כיתתיים. אבל ויש אבל גדול, גישור בהחלט לא מתאים לכל אחד ואם בוחרים לקחת את הקורס ככיוון מקצועי כדאי לשקול את הדברים הבאים:
  • גישור הוא תהליך בהסכמה בו הצד השלישי הוא נייטרלי ואיננו מחייב. כמגשרים יהיה עליכם להתמודד עם התנגדויות קשות ולהשתמש בטכניקות שכנוע הנלמדות במסגרת הקורס כדי להוביל את הצדדים לפתרון.
  • כמגשרים תידרשו לפתרון מחלוקות קשות ומורכבות. כדי לספק דיון ושירות מקצועי, לפני ואחרי כל דיון מחובתכם לרדת לפרטי פרטים ולהבין את שני הצדדים כדי לדעת להציב מטרות אליהן התהליך יוביל.
  • שימת לב לפרטים והיכולת להפריד בין עיקר לטפל היא המפתח להצלחה בגישור. אם יש לכם יכולת ריכוז גבוהה וזיכרון טוב לפרטים, יש לכם קלף מנצח ביד.
  • לא פעם מגשרים הם אלו שמספקים פתרונות שהצדדים המסוכסכים לא הצליחו לחשוב עליהם לפני כן. אם אתם אנשים שחושבים מחוץ לקופסה ויצירתיים, תוכלו לנצל את התכונה הזו לגיבוש פתרונות יצירתיים שיובילו להסכם.

קורס גישור תנאי קבלה


מרגישים שיש לכם את זה? מעולה! עכשיו זה הזמן להבין מה תנאי הקבלה שיאפשרו לכם להירשם כבר למועד הקרוב. תנאי הסף עשויים להשתנות בין מוסד למוסד באופן משמעותי והדבר תלוי אך ורק בהחלטות המוסד. מרבית הרישומים להכשרות מותנים ב:
  • הצגת תעודת 12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה
  • מעבר ראיון קבלה אישי מול נציגי סגל תכנית הלימודים
עם זאת, חשוב לציין כי ישנם מוסדות המפעילים אמצעי מיון מחמירים יותר:
  • תעודת תואר ראשון או הצגת מסמך המעיד על היותכם סטודנטים
  • ניסיון תעסוקתי בתפקידי ניהול
כמו כן, תיתכן בקשה להצגת תעודת יושר כיוון שהחוק מחייב שמגשרים העוסקים במקצוע בפועל יהיו ללא עבר פלילי.

כמה מילים על הקורס עצמו


קורס גישור משלב בין הרצאות עיוניות לתרגולים וסדנאות מעשיים.

במסגרת הקורס תיחשפו לעולם שלם של מושגים מקצועיים, חוקים ודינים, טכניקות משא ומתן, התמודדות עם התנגדויות, דיני חוזים, תקשורת בין אישית, אתיקה מקצועית ושלל כלים חיוניים שכל מגשר ומגשרת זקוק להם במסגרת תפקידו.

חשוב לבדוק שהקורס מבוסס על וועדת גדות שהחליטה שגיבשה והשתיתה את ההנחיות והכללים להכשרות מגשרים בישראל.

צריכים עזרה?


אם נותרו לכם שאלות נוספות נשמח לסייע במספר הטלפון 03-3727765. כמו כן, ניתן להשאיר פרטי התקשרות בתיבת צור הקשר; יועץ לימודים יחזור אליכם בהקדם האפשרי.
  • אם כבר יש לכם תעודה בגישור ואתם מחפשים להתקדם, אנו ממליצים לכם לקבל פרטים נוספים אודות לימודי גישור משפחתי.

צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס גישור
הבית של המשפחה
מרכז י.נ.ר - לימודי תעודה למגזר התורני
הבית של המשפחה
המכללה מלמדת ב: ירושלים.

המסלול נלמד ב: ירושלים.
יורם כללי
ספורט - בריאות - הגשמה
מכללת אשכולות
ספורט - בריאות - הגשמה
המכללה מלמדת ב: זכרון יעקב, ירושלים, קרית שמונה.

המסלול נלמד ב: זכרון יעקב.
ספיר- המרכז ללימודי המשך וחוץ
המכללה מלמדת ב: שדרות.

המסלול נלמד ב: שדרות.
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ

תגובות הגולשים למאמר
רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת?
הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם


מאמרים אחרונים במגזין קואצ´ינג וגישור
הכשרת מאמנים אישיים
הכשרת מאמנים אישיים
מאז שאלון גל הגיע לחיינו, תחום הדרכת המאמנים האישיים הפך לאחד המקצועות המבוקשים ביותר בישראל בשל הביקוש הגבוהה של אנשי מקצוע ע"י אישים פרטיים, ציבוריים ועסקיים. אך חשוב גם לזכור כי מדובר בקורס הדורש ניסיון חיים ואסור להקל ראש בו. ...המשך
כיצד לבחור את הקורס הנכון
כיצד לבחור את הקורס הנכון
החלטת ללמוד? נהדר! כעת אתה עומד מול בחירת הקורס המתאים לך ומדובר בהחלטה גדולה ואתה לעשות את זה נכון. הקורס שתבחר ישפיע על ההצלחה בעתיד שלך, אך אל תשכח, אם אתה לא מתחבר ללימודים, תמיד תוכל לבחור בקורס אחר. ...המשך
תוכנית הלימודים ללימודי מאמני תזונה
תוכנית הלימודים ללימודי מאמני תזונה
תזונה בריאה היא אינה דבר של מה בכך. ישנם אנשים שמתקשים לשמור על תזונה נכונה יותר מאחרים ולשם כך, מאמני התזונה מלווים אותנו. רוצים לדעת אם אתם מתאימים ומהם תכני הלימוד? ...המשך
למי מתאים קורס אימון אישי
למי מתאים קורס אימון אישי
ענף האימון האישי קיים בעולם למעלה מ-20 שנה ורק בשנים האחרונות הגיע לישראל בקול תרועה רמה. כשבמציאות של היום אנשים רבים מוצאים את עצמם מתקשים לממש את השאיפות שלהם, המאמן האישי הופך לבעל מקצוע חשוב ונדרש. ...המשך
למי מתאים להיות מגשר משפחתי?
למי מתאים להיות מגשר משפחתי?
להבדיל אלפי הבדלות מן הגישור הקלאסי, גישור משפחתי נוגע בעצבים הרגישים ביותר של בני הזוג הנמצאים לקראת פרידה וכולל רכוש שאספו עם השנים והכי חשוב – ילדים שהביאו יחדיו. אז איך ניגשים לתחום שכזה מוכנים? ...המשך
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765