ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

לימודים שמייצרים הכנסה מהבית

היכולת לייצר הכנסה נוספת מהבית עלולה להישמע לרבים מאיתנו כמו חלום רחוק. עם זאת, די במחקר קצרצר כדי לגלות שישנן לא מעט דרכים פשוטות שעשויות אף להפוך להכנסה עיקרית, אם רק נחזיק בידע ובכלים הנדרשים.

עופר אטלס|25.1.2018|16:15
את העובדה שרשת האינטרנט פתחה בפנינו מאגר מידע אדיר ממדים כולנו יודעים, אך מלא מעט אנשים חומקת מגמה שצוברת תאוצה בשנים האחרונות והיא הפוטנציאל הרווחי שהמרשתת פתחה בפנינו. אם בעבר ההכנסה היחידה שלנו הייתה מתלוש המשכורת החודשי או מהכנסות בית העסק שהקמנו, הרי שכיום הרשת מאפשרת לנו לייצר מקור הכנסה נוסף ולעתים כזה שאף עולה על המשכורת אליה התרגלנו לאורך השנים.

גם אם התחום זר לנו לחלוטין, לפעמים מספיקה דחיפה קטנה ואותה אנו יכולים לקבל דרך מגוון קורסי הכשרה מרתקים הכוללים כלים מעשיים וליווי מקצועי. ברשימה שלהלן ריכזנו עבורכם מספר תכניות לימודים שמטרתן ללמד כיצד לייצר מקור הכנסה נוסף ומשתלם וללא צורך בידע קודם.

קורס איביי


אלפי ישראלים כבר גילו את האיביי, אחת מפלטפורמות המסחר האינטרנטי הגדולות בעולם.

איביי הוא אתר מכירות אדיר ומתבצעות בו מיליוני רכישות מדי חודש. מלבד העובדה שהוא מאפשר לנו לרכוש מוצרים שונים בזול כצרכנים, הוא גם נותן לנו את ההזדמנות להקים חנות אינטרנטית משגשגת עבור מיליוני לקוחות בכל רחבי העולם. עם כלים מתקדמים שעוזרים לבעל העסק להבין אלו מוצרים זוכים לביקוש גבוה ומרכז תמיכה בישראל, הפופולריות של התחום עלתה פלאים בשנים האחרונות.

קורס איביי ילמד אתכם כיצד להשתמש בפלטפורמת המסחר הגדולה ברשת


קורס איביי נלמד כיום במגוון בתי ספר מקצועיים ומלמד כיצד לבנות תכנית עסקית, טכניקות שיווק ומכירה, ביצוע משלוחים, קבלת תשלומים תיאום מול הרשויות ועוד.

את הקורס ניתן ללמוד פרונטלית עם ליווי צמוד, מטלות והתנסות מעשית או דרך לימודים אונליין עם קטעי לימוד מצולמים ואפשרות לתמיכה טלפונית או מפגשים תקופתיים עם המדריך.

קורס מסחר יומי – Day Trade


האינטרנט מנגיש מאגרי מידע מעולים לכל מי שמתעניין במסחר מעשי במניות והפך את ההשקעות הפרטיות בשוק ההון לנישה של ממש.

אחד מן הקורסים הפופולריים ביותר בשוק ההון הוא קורס מסחר יומי – תכנית לימודים האורכת בין חודשיים ל-3 חודשים ובמהלכה לומדים המשתתפים כיצד לבצע השקעות לטווח הקצר ולזהות את התנועות בשערים של השווקים העולמיים. המטרה היא להכיר את העקרונות והתיאוריה הנדרשים למסחר ולזהות מגמות בהן ניתן להרוויח מן ההפרש שבין עלות רכישת המניה למכירתה.

האינטרנט הנגיש את המסחר בשוק ההון לכל המעוניין


מכללות רבות ללימודי שוק ההון מציעות קורס מסחר יומי כתכנית לימודים נקודתית, אך לאלו שמעוניינים להעמיק בתחום עוד יותר, ניתן ללמוד אותו כחלק מתכנית מקיפה לשוק ההון.

קורס צילום


מכירים את תמונות האילוסטרציה שמלוות כתבות (ממש כמו הכתבה הזו)? אז ישנם לא מעט אתרים שמאפשרים לכם לעשות מזה כסף של ממש!

מאגרי התמונות באינטרנט יכולים להוות מקור הכנסה מעולה לצלמים חובבים ומקצוענים כאחד


אין זה אומר שאתם חייבים לקחת קורס צילום כדי להיות ספצים ולהוציא תמונות מרשימות ומתוחכמות, אך תכנית הלימודים בהחלט תתן לכם עין צילומית ויכולת לזהות סצינות מרהיבות ביופיין. את התמונות ניתן להעלות באתרים למאגרי תמונות וכל שימוש בתמונה יהיה כרוך בתשלום שיתחלק ביניכם לבין האתר המאגר.

קורס ביטקוין


מדובר ככל הנראה באחד מן הקורסים החדשניים והמסקרנים ביותר בתחום שוק ההון.

קורס ביטקוין ילמד אתכם כיצד להשקיע במטבע הדיגיטלי המדובר ולנצל את מאפייניו המרתקים והייחודיים כדי ליהנות מתשואה גבוהה לטווח הארוך ובעצם לתת למטבע "לעבוד בשבילנו". הקורס מועבר במספר מוסדות ללימודים פיננסיים ברחבי הארץ ומוצע במתכונת של קורס פרונטלי ולימודים און ליין.

לסיכום


מלבד העובדה שהכנסה נוספת מהבית עשויה לשנות את המאזן החודשי שלנו מן הקצה אל הקצה, האפשרויות הקיימות עבורנו כיום יכולות גם לעודד אותנו לעסוק במה שתמיד עניין אותנו, אך נמנענו מלנסות ולהגשימו.

אם תהיו מעוניינים לקבל ייעוץ לימודים טלפוני, באפשרותכם להתקשר אלינו או להשאיר לנו פרטי התקשרות, ואנו נשמח לעמוד לשירותיכם.

קורס ניפוח זכוכית

צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ

תגובות הגולשים למאמר
רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת?
הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם


מאמרים אחרונים במגזין שוק ההון והשקעות
מה זה בכלל קורס שוק ההון?
מה זה בכלל קורס שוק ההון?
תמיד רציתם להגדיל את החיסכון שלכם. כעת, כששוק ההון הפך לנגיש יותר, ישנם עוד ועוד קורסים אשר מבקשים ללמד אתכם כיצד תוכלו גם אתם להתנהל בשוק ההון ואלי להשתמש בו כדי להגדיל את חשבון הבנק, ללא הצורך למצוא עבודה נוספת. ...המשך
ללמוד ייעוץ
ללמוד ייעוץ
אנשים רבים רואים את עצמם כבעלי רגישות חברתית גבוהה וחושבים שיוכלו להתאים לעולם הייעוץ וההדרכה, אך לא יודעים איך לעשות את הצעד הראשון. עבורכם הכנו את הכתבה הבאה שתסביר על עולם הייעוץ. ...המשך
למה ללמוד קורס מקצועי?
למה ללמוד קורס מקצועי?
עבור חלק גדול מהציבור, קורס מקצועי יכול להיות משתלם יותר מלימודי תואר. מדובר בקורסים מקצועיים אשר היתרון שלהם לעומת ההשכלה הגבוהה בולט במספר מאפיינים עליהם נדון בכתבה. נשמע מעניין? ...המשך
כיצד לבחור את הקורס הנכון
כיצד לבחור את הקורס הנכון
החלטת ללמוד? נהדר! כעת אתה עומד מול בחירת הקורס המתאים לך ומדובר בהחלטה גדולה ואתה לעשות את זה נכון. הקורס שתבחר ישפיע על ההצלחה בעתיד שלך, אך אל תשכח, אם אתה לא מתחבר ללימודים, תמיד תוכל לבחור בקורס אחר. ...המשך
היכן לומדים קורס מט"ח
היכן לומדים קורס מט"ח
שוק ההון הוא אחד מהשווקים המעניינים אך מאתגרים במיוחד להתמודד עימו. אחת הדרכים היותר פשוטות כדי להצליח להשקיע נכונה היא השקעות מט"ח, אך גם את תחום זה יש ללמוד כראוי לפני שמתחילים. רוצים לדעת איך? אנחנו כאן בשבילכם. ...המשך
אפשרויות הקריירה של בוגרי קורס מט"ח
אפשרויות הקריירה של בוגרי קורס מט"ח
סוחר המט"ח בוחן את הגורמים השונים המשפיעים על הכלכלות המקומיות ועל שערי החליפין, ולאחר מכן מנצל את שער המטבעות על ידי קנייה ומכירה בשוקי מטבע חוץ שונים. רוצים לדעת מה תעשו לאחר סיום הקורס? הנה אפשרויות הקריירה של בוגרי קורס מט"ח. ...המשך
מה עושה יועץ השקעות?
מה עושה יועץ השקעות?
יועצי השקעות יכולים לעבוד בהתאם לטייטל זה ולספק ייעוץ נייטרלי עבור קהל רחב של לקוחות או לחילופין להשתלב בגופים בעלי אינטרס כמשווקי השקעות ולמכור את מוצריהם הפיננסים השונים במוצהר מול הלקוח המתעניין. ...המשך
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765