ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

מי מתאים ללימודי עבודה בגובה

עבודה בגובה הוא תואר הסמכה של אנשי במגוון תחומים, משרות ותעשיות. מדובר בעבודה מרגשת אך גם שגרתית וככל עבודה יש לה יתרונות וחסרונות. רוצים לדעת אם אתם מתאימים לזה?

מערכת פורטל לימודים|21.5.2017|16:46
מי מתאים ללימודי עבודה בגובה
העידן הטכנולוגי בו אנו חיים שינה לבלי היכר את הסביבה האנושית והובילה את ענפי הבנייה ברחבי העולם לבנות לגובה, כאשר פעילות זו מתרחשב כבר 50 שנה. אך אותם בניינים מצריכים תיחזוק קבוע, אנשי אחזקה ניקיון ומגוון עובדים שנדרשים לעבוד בתנאי שרבים מאיתנו היו מגדירים מטורפים כאשר הדרישה היא לבצע את העבודה לצד גבולות הבניין כשסכנת הנפילה קיימת. עםן זאת, עבודה בגובה אינה מגדירה רק עובדים הנדרשים לבצע סנפלינג כדי לנקות חלונות של גורדי שחקים, אלא עובדים במגוון רחב של תעשיות שנדרשים לעבוד על אמצעים מכניים שיש בהם סכנה לנפילה של מעל ל-2 מטר, המוגדרת כנפילה מסכנת חיים. לשם כך קיים קורס מקצועי המדריך את המשתתפים בו בכל הוראות ותקנות הבטיחות הקיימות כיום. אותו קורס הפך לקורס חובה מסוף שנת 2007 אשר מפוקח על ידי משרד התמ"ת ומי שלא עובר אותו מסתכן בעבירה על החוק.

מהו קורס עבודה בגובה?
כאמור, עבודה בגובה הוגדרה על ידי מדינת ישראל כפעילות המתבצעת בגובה שני מטרים ומעלה בכל התעשיות והתחומים. כאשר אדם מעוניין לבצע כל עבודה המצריכה לקחת את הסיכון הבטיחותי הנ"ל, הוא נדרש לעבור את ההסמכה המדובר, אשר יכולה לקחת כמה שעות בודדות ועד למספר ימים, תלוי בהכשרה שיש לעבור ולפעילות המדוברת. הקורס עצמו בנוי ממספר הכשרות שעוסקות בעיקר בידע הבטיחותי והשימוש בציוד המגן האישי והוא מחולק לשיעורים עיוניים לצד התנסויות מעשיות בתנאי שהציוד הבטיחותי קיים. חשוב לדעת שגם אנשים שבעברם היו בקורס עבודה בגובה ומאז עברו לפחות שנתיים, נדרשים לעבור ריענון אשר יכשיר אותם מחדש ויעדכן את רישיונם לבצע פעילות מסוכנת.

לרשימה המלאה של מוסדות הלימוד המציעים קורס עבודה בגובה בפורטל לימודים לחצו כאן – קורס עבודה בגובה

מהם מסלולי הלימוד בקורס עבודה בגובה

קורס עבודה בגובה ימתחלק למספר מסלולים ככל שיש מגוון מקצועות הדורשים עבודה מעל ל-2 מטר. המסלולים הגדולים ביותר הם מסלולי לימוד הקשורים למטפסי תרנים – עובדים שעולים על עמודי עץ בגבהים של עד 6 מטר. מסלול זה אורך כחמישה ימים שלאחריה יש לצאת להשתלמות של 12 יום; מסלול גיזום עצים – מסלול המכשיר עובדים לעבודת גיזום חלקאית ונמשך כ-11 יום; מסלול קורס עובד גובה כללי – מסלול המכשיר עובדי בניין ותעשייה במטרה להכשיר אותו לעבוד בגבהים של עשרות מטריםולדעת כיצד לעבוד עם פיגומים, משטחי עבודה, סולמות וכדומה לפי שמירה על הוראות הבטיחות.

אחראיות ובטיחות
אז מי מתאים ללימודי עבודה בגובה ? כאמור, כל אותם אנשים אשר מעוניינים לעבוד בתעשיות כעובדי גובה, נדרשים להיות בעלי מספר תכונות חשובות, על מנת שיוכלו להתמקצע בתחום. עובדי הגובה נדרשים להיות מסוגלים לעבוד בצוות ולהצליח להשתלב עם העמיתים לעבודה במטרה לשמור על בטיחות כל העובדם; להיות נכונים להגדיל ראש ולהיות אחראיים לביטוחנם ולבטיחות שאר העובדים; לא להיות בעלי פחד גבהים, מיותר לציין מדוע; להיות מסוגלים להתמודד עם שינויים שהעבודה דורשת ועוד ועוד. אך בנוסף אליהם, גם מנהלי הצוות נדרשים לעבור את ההכשרה, על מנת שיוכלו להכיר את העבודה על כל מאפייניה.

צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס עבודה בגובה
יורם כללי
המכללה לבטיחות בעבודה והכשרה מקצועית
כרמל בטיחות
המכללה לבטיחות בעבודה והכשרה מקצועית
המכללה מלמדת ב: חיפה.

המסלול נלמד ב: חיפה.
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765