ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

איפה ניתן ללמוד קונדיטוריה?

אז החלטתם שאתם רוצים ללמוד קונדיטוריה, נהדר. בשנים האחרונות נפתחו מספר מוסדות לימוד המכשירים את אנשי המקצוע ואנחנו כאן כדי להכיר לכם אותם ולהציג לכם את תכני הלימוד.

מערכת פורטל לימודים|18.5.2017|20:9
איפה ניתן ללמוד קונדיטוריה?
מקצוע המגדנאות, קולינריה בעברית, הינו מקצוע שצובר עוד ועוד תנופה בישראל של השנים האחרונות. אם בעבר היינו מסתפקים בעוגת שוקולד של אמא, היום אנו כבר מכירים דברי מאפה, קינוחים ועוגיות קרנצ'יות ששדרגו את הענף בישראל והפכו אותו לתחום יוקרתי המושך אליו אנשי מקצוע ולקוחות המעוניינים ליהנות מההתפתחות של הענף. אז לאחר שעברנו מעט על ההיסטוריה של הקולינריה בישראל, כעת עלינו להגיע לסיבה מדוע אנחנו כאן מלכתחילה. לאחר חשיבה ארוכה החלטתם שקרייה בענף הקולינריה היא הקריירה שאתם בוחרים בה ועתה אתם רוצים למצוא את מוסד הלימודים הטוב ביותר בו תוכלו לעבור את ההכשרה המקצועית ולדעת גם מה בדיוק לומדים. לשם כך, נציג לכם את מוסדות הלימוד המעבירים את הקורס וגם את תכני הלימוד הנלמדים בקורס.

מוסדות הלימוד המעבירים קורס קונדיטוריה
כיום ישנם כמה מוסדות הלימוד המעבירים את לימודי הקולינריה בישראל. המכללה הראשונה היא מכללת רימונים הממוקמת בטבריה. מכללת רימונים נוסדה בשנת 1993 ועיקר הלימודים בה עוסקים בענפי הבישול והתיירות. למכללה יש מגמת קולינריה מפותחת במיוחד, בה ניתן  לעבור הכשרה בתחום הקולינריה המתאימה גם לחסרי ניסיון וגם לאנשי מקצוע העוסקים בתחום ותוכנית הלימודים נמשכת כ-8 חודשים. המכללה הבאה היא מכללת השף אשר נחשבת למוסד הלימודים היחידי בארץ אשר מוכר ע'י איגוד השפים העולמי (WACS). המכללה מציעה קורס קולינריה לחסרי ניסיון בתחום וחובבים המעוניינים לעבור הכשרה מקצועית וגם כאן נמשך הקורס במשך 8 חודשים. לבסוף קיימת מכללת אשכולות המציעה מגוון מגמות לימוד מספורט בעלי חיים וכמובן לימודי בישול, כאשר במגמה זו ניתן לעבור קורס קונדיטוריה כאשר כאן מדובר יותר בסדנא מאשר הכשרה מקצועית, למי שמעוניין להעשיר את הידע שלו ולספק לאורחים שלו ולמשפחה מגוון מאפים ייחודיים שיזכו אותם בתואר הקונדיטור המשפחתי.

מה לומדים בקורס קונדיטוריה מקצועי

אז אחרי שהבנו איפה ניתן ללמוד קונדיטוריה, כעת נפנה לחלק המעניין באמת, מה בדיוק לומדים ב-קורס קונדיטוריה ואיזו הכשרה עוברים. ובכן, במסגרת הקורס יעסקו הסטודנטים בנושאים כגון: הכנת קראנצים וקרואסונים, פיסול בבצק סוכר, עבודה עם שמרים, צביעה, רידוד ועיטוף העוגה, הכנת עוגות מורכבות ומאפינס, הכנת עוגות וקינוחי גבינה, הכנת בצק פריך מתוק לטובת עוגות בטעמים וטארטים עם מילויים שונים, הכנת בצק פריך מלוח להכנת קישים, הכנת מנות אחרונות – הרכבה ועיצוב של מוסים, הכנת מרנג בצק רבוך, שימוש באבקות נוצצות ועוד. הלימודים עצמם יעשו במתכונת של שיעורים והרצאות עיוניות בהם ילמדו אודות מהות החומרים, הטעמים שהם מסוגלים להוציא והשפעת האפייה עליהם, בשילוב עם סדנאות מעשיות בהן יכינו מגוון רב של מאכלים וקינוחים.

לרשימה המלאה של מוסדות הלימוד המציעים קורס קונדיטוריה בפורטל לימודים לחצו כאן – קורס קונדיטוריה

מה עושים עכשיו?
אז כעת כשאנחנו יודעים איפה לומדים ומה לומדים הגיע הזמן לצאת לדרך ולשוחח עם מוסדות הלימוד במטרה לנסות ולהבין מיהו המוסד המתאים ביותר עבורכם. זיכרו שאתם יכולים לבקש ממסודות הלימוד את הסיליבוס של תוכנית הלימודים, לבקש מידע על המרצים ולשוחח עם סטודנטים לשעבר במטרה לקבל חוות דעת מאנשים שהתלבטו כמוכם. לכל מידע נוסף אודות מסלולי הלימוד הנכם מוזמנים להתקשר למוקד הטלפון של פורטל לימודים ולשוחח עם יועצי הלימודים שלנו שממתינים לכם. בהצלחה.

צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על לימודי קונדיטוריה
יורם כללי
ספורט - בריאות - הגשמה
מכללת אשכולות
ספורט - בריאות - הגשמה
המכללה מלמדת ב: זכרון יעקב, ירושלים, קרית שמונה.

המסלול נלמד ב: קרית שמונה.
המכללה למלונאות, קולינריה וקריירה בטבריה
מכללת רימונים בטבריה
המכללה למלונאות, קולינריה וקריירה בטבריה
המכללה מלמדת ב: טבריה.

המסלול נלמד ב: טבריה.
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ

תגובות הגולשים למאמר
רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת?
הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם


מאמרים אחרונים במגזין בישול, מטבח ומשקאות
לדעת לבשל
לדעת לבשל
בשנים האחרונות עולם הבישול השתלט על ישראל, כעם שאחד מהתשוקות הגדולות ביותר שלו הוא המטבח הייחודי המגיע ממסורת ארוכת שנים, עולם הבישול הופך ליותר ויותר מקצועי ואם גם אתם חשבתם להפוך את האהבה למקצוע, זה מה שאתם צריכים לדעת: ...המשך
למה ללמוד קורס מקצועי?
למה ללמוד קורס מקצועי?
עבור חלק גדול מהציבור, קורס מקצועי יכול להיות משתלם יותר מלימודי תואר. מדובר בקורסים מקצועיים אשר היתרון שלהם לעומת ההשכלה הגבוהה בולט במספר מאפיינים עליהם נדון בכתבה. נשמע מעניין? ...המשך
היתרונות בלימודים מקצועיים
היתרונות בלימודים מקצועיים
אנשים רבים שואלים את עצמם מדוע ללכת לקורס מקצועי כאשר יש את אפשרות התואר היוקרתי. לשם כך בדיוק הכנו עבורכם את הכתבה הבאה שתסביר לכם בדיוק מהם היתרונות בלימודים מקצועיים. ...המשך
8 סיבות ללכת ללמוד קורס ברמנים
8 סיבות ללכת ללמוד קורס ברמנים
בין אם זה לחסוך כסף לטיול הגדול, או ליהנות מחיי הלילה, עבודה כברמן יכולה לפתוח בפניכם מספר דלתות שלא חשבתם עליה. אז בואו קראו מדוע כדאי לכם לעשות את הצעד וללמוד בהקדם קורס ברמנים. ...המשך
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765