ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

למה לקחת קורס אמזון

האינטרנט הפך לפלטפורמה הגדולה ביותר לקניות, באמצעות הנוחות של פעילות מהבית. אחד מן האתרים הידועים ביותר בשוק הקניות הוא אמזון, שהתחיל את דרכו כאתר למכירת ספרים והפך לזירת השיווק הגדולה בעולם.

צוות פורטל לימודים|29.1.2017|15:33

אמזון ואי ביי הפכו כבר מזמן לאתרי הקניות הבינלאומיים הגדולים בעולם. נכון שהאתרים הסינים כבר החלו לעקוף את האתרים הוותיקים מבחינת הוצאות שנתיות, אך היתרון שלהם הוא השוק הסיני שמשנה את הסטטיסטיקה. מצד שני, איביי ואמזון הם אתרים המוכרים בכל העולם כולו. אך איך הם הפכו לזירות שיווק כה גדולות? הדבר נעוץ כמובן ביכולתו של האינטרנט לספק לגולש כמעט כל דבר שיבקש לעצמו, בתנאי שיש לו את הכסף לשלם עבור שירותים אלה. בייעודו המקורי היה אמזון אתר למכירת ספרים באינטרנט ומכירת ספרים דיגיטליים. אך עם השנים הפך לאחד משווקי הקניות הגדולים בעולם כשכיום כל אחד יכול למכור, ולקנות בו, החל מעטים ומטבעות ישנים ועד יהלומים ונדל"ן.

אם עד עתה הייתם יכולים למכור את מרכולתכם בישראל בלבד, כעת תוכלו למכור את המוצרים שלכם לכל העולם


מדוע משתלם להתחיל לסחור באמזון
למה לקחת קורס אמזון?
 כאמור, אמזון הוא אחד האתרים המוכרים היום בשוק הרכישה באינטרנט. באתר הקניות יכול כל אדם לנהל חנות וירטואלית ללא הדרישה וההוצאה של דמי שכירות ותשלום לעובדים, ואפילו אין צורך להגדיר את תחום עיסוקו הספציפי. כל אדם המעוניין למכור את מרכולתו באמזון, יכול למלא את הפרטים בצורה קלה באתר ולאחר מכן למכור כל דבר העולה על רוחו, והכי חשוב, העברת המזומנים נעשית במקום ללא האפשרות לשלם בדיעבד, מה שחוסך כאבי ראש רבים בסוף החודש. ואם אתם עדיין לא משוכנעים שזו אחת הדרכים המובטחות להכנסה נוספת בצורה קלה, רק תחשבו על השוק העולמי שאמזון מציע לכם. אם עד עתה הייתם יכולים למכור את מרכולתכם בישראל בלבד, כעת תוכלו למכור את המוצרים שלכם לכל העולם בלחיצת כפתור ולקבוע מחיר שמתאים לרווח שלכם.

מיהו קהל היעד של קורס אמזון
תנאי הקבלה של קורס זה כמעט שאינם קיימים. למעשה הקורס פתוח לכל אדם המעוניין להכיר את השוק בצורה טובה יותר ובעל יכולת שליטה בסיסית בשפה האנגלית. כמובן גם שאדם ללא ידע מספק בהפעלת מחשב, הכרת היישומים בו או שליטה מינימלאית באינטרנט, לא יוכל להבין כראוי וכיצד לפעול, אך עדיין יוכל להבין את הקורס עצמו. הקורס עצמו מיועד לאנשים המחפשים להשלים הכנסה נוספת בנוסף לעבודתם השוטפת, ולאנשים אשר רוצים להתנסות במסחר עצמאי במסגרת הנחשבת לבטוחה מאוד ועם הפסדים כמעט אפסיים.

כיצד מתנהל בדיוק קורס אמזון
קורסי האמזון השונים משתנים בין המוסדות, כאשר ישנם קורסים של כמה משתתפים בכיתה, קורסים של אחד על אחד וקורס אינטרנטי הנעשה באמצעות המחשב, או קטעי וידאו מוכנים מראש שניתן לקנות. בכל הקורסים הללו הסטודנטים עוברים על הדגשים והפרקטיקה החשובים לניהול נכון של חנות וירטואלית באמזון, כגון הצעות מכירה וניהול מכירה בפועל עם פניית הקונה. כמו-כן, הקורסים מתמקדים גם על הכרת האתר וניתוב של הנישות הרווחיות ביותר שיעזרו למוכר להבין מה הכי משתלם למכור באמצעות האתר ועל מה עדיף לוותר.


צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס Amazon
יורם כללי
המכללה הבלעדית המוכרת על ידי האיגוד הנדל"ן הישראלי
מכללת R.E.S- קורסי תיווך ונדל"ן
המכללה הבלעדית המוכרת על ידי האיגוד הנדל"ן הישראלי
המכללה מלמדת ב: אופקים, אריאל, אשדוד, אשקלון, באר שבע, בני ברק, בת ים, הוד השרון, הרצליה, חדרה, חיפה, ירושלים, כפר סבא, לוד, נהריה, נתיבות, נתניה, עפולה, ערד, פתח תקוה, קרית ים, קרית מלאכי, ראש פינה, ראשון לציון, רחובות, רמלה, רמת גן, רעננה, שדרות, תל אביב.

המסלול נלמד ב: ראש פינה.

מידע על
המכללה

מידע על המסלול

8 מסלולים

מפת הגעה
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ

תגובות הגולשים למאמר
רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת?
הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם


המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765