ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

8 סיבות ללכת ללמוד קורס ברמנים

בין אם זה לחסוך כסף לטיול הגדול, או ליהנות מחיי הלילה, עבודה כברמן יכולה לפתוח בפניכם מספר דלתות שלא חשבתם עליה. אז בואו קראו מדוע כדאי לכם לעשות את הצעד וללמוד בהקדם קורס ברמנים.

צוות פורטל לימודים|23.1.2017|13:18

בזמן שתואר הברמן איבד את יוקרתו בשנות ה-90, מאז שנות האלפיים המקצוע עושה קאמבק וכעת מספק לבוגרי הקורס את הידע המקצועי והאפשרות להפוך לכוכבי הרוק של הבר בו הם עובדים. ושלא נשכח את הכסף. אז הנה לכם 8 סיבות ללכת ללמוד קורס ברמנים:

1. ביטחון תעסוקתי.
בכל מקום בישראל אנשים צריכים לשתות. אז במקום לדאוג לנתיב קריירה, תוכלו להיות רגועים ולדעת שתמיד תוכלו לנחות על קרקע רכה עם תעודה מקצועית שעם ניסיון תעסוקתי תוכלו לעבוד בכל מקום שיש בו בר שתייה ובוא נודה על האמת, אי שם, יש בר עם לקוחות צמאים שיחכו לך.

בכל מקום בישראל אנשים צריכים לשתות. אז במקום לדאוג לנתיב קריירה, תוכלו להיות רגועים ולדעת שתמיד תוכלו לנחות על קרקע רכה עם תעודה מקצועית


2. נסיעות לחו"ל.
בעוד שאחרים צריכים לחסוך כסף כדי לנסוע לחו"ל במשך חודשים, בוגרי קורס ברמן יכולים פשוט לקפוץ על מטוס, למצוא עבודת כברמן מקומי ולפרנס את עצמם בזמן שהם נהנים מהנופים הטובים ביותר בעול,בתנאי שיש בר כמובן. לטייל ולעבוד מאחורי הבר הוא שילוב מושלם להישאר בחו"ל במשך חודשים ארוכים.

לעמוד קורס ברמנים בפורטל לימודים לחצו כאן

3. אקשן ובידור.
אתם לא אוהבים לשבת מאחורי השולחן במשרד? .אז זו העבודה בשבילכם. עבודה כברמן תאפשר לכם להיות על הרגליים כל הזמן וליהנות מאקשן בלתי פוסק בשל המבקרים שיגיעו לחגוג במשמרת שלכם ולהינות.

4. מיומנויות חברתיות.
אם עוד לא יצא לך להיות מסמר המסיבה, כשתעמוד מאחורי הבר, אתה תהפוך בין רגע לאיש החשבו ביותר במקום. להפעיל את הקהל שלך ולדעת כיצד להתמודד עם הלקוחות השונים שיגיעו מדי ערב יכולים לשפר את מיומנות הכריזמה שלך ולחזק לך את הביטחון העצמי ואז המעמד החברתי שלך ירקיע שחקים.

לדעת כיצד להכין משקאות מסובכים הרבה יותר מעוד קוקטייל שבו רק שופכים וודקה עם רדבול ואולי קצת רום, יהפוך אותך לאיש שכולם רוצים להיות בחברתו ובהחלט יקל עליך במפגשים חברתיים.


5. הזדמנויות.
בין אם אתה בוחר ללמוד להשכלה גבוהה, או מחליט שאתה מקים חברה משלך, עבודה כברמן בלילות תעזור לך להשאר מעל למים הכבדים של ההשקעה הכספית ותשאיר לך מספיק שעות יום מספיק כדי להשיג את היעדים שהצבת לעצמך. ולעולם אל תזלזל בקשרים האפשריים שאפשר לטפח כשאתה עומד מאחורי הבר ואנשים סומכים עליך.

6. יחפשו אותך בכל מסיבה.
לדעת כיצד להכין משקאות מסובכים הרבה יותר מעוד קוקטייל שבו רק שופכים וודקה עם רדבול ואולי קצת רום, יהפוך אותך לאיש שכולם רוצים להיות בחברתו ובהחלט יקל עליך במפגשים חברתיים.

7. מזומנים מיידיים.
אין כמו ערב בו אתם מקבלים כמות גבוהה של טיפים ואתה יודע שהרווחת עוד קצת בשביל הטיול הגדול. בתור ברמן יש לך הזמנות ליהנות ממקרים רבים בהם תקבלו מזומן מיידי ואפילו לא תצתרכו לשלם עליו מס. עם זאת, כדי להיות ברמן טוב, שבאמת מרוויח טיפים נדיבים צריך להפעיל את כל הכישורים לשם כך ולדעת כדי להמליץ על שתייה ולספק את השירות הגבוהה ביותר שאפשר.

8. לישון עד מאוחר.
למרות שמתעלמים מזה לעתים קרובות, יש יתרון ברור במיוחד כאשר העבודה שלכם מתרחשת בלילה. היום שלכם פנוי ותוכלו לבחור אם אתם רוצים לישון עוד כמה שעות טובות, או ללכת להסתובב בעיר וליהנות מכל מה שהיא יכולה להציע לכם.


צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ

תגובות הגולשים למאמר
רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת?
הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם


מאמרים אחרונים במגזין בישול, מטבח ומשקאות
לדעת לבשל
לדעת לבשל
בשנים האחרונות עולם הבישול השתלט על ישראל, כעם שאחד מהתשוקות הגדולות ביותר שלו הוא המטבח הייחודי המגיע ממסורת ארוכת שנים, עולם הבישול הופך ליותר ויותר מקצועי ואם גם אתם חשבתם להפוך את האהבה למקצוע, זה מה שאתם צריכים לדעת: ...המשך
למה ללמוד קורס מקצועי?
למה ללמוד קורס מקצועי?
עבור חלק גדול מהציבור, קורס מקצועי יכול להיות משתלם יותר מלימודי תואר. מדובר בקורסים מקצועיים אשר היתרון שלהם לעומת ההשכלה הגבוהה בולט במספר מאפיינים עליהם נדון בכתבה. נשמע מעניין? ...המשך
היתרונות בלימודים מקצועיים
היתרונות בלימודים מקצועיים
אנשים רבים שואלים את עצמם מדוע ללכת לקורס מקצועי כאשר יש את אפשרות התואר היוקרתי. לשם כך בדיוק הכנו עבורכם את הכתבה הבאה שתסביר לכם בדיוק מהם היתרונות בלימודים מקצועיים. ...המשך
איפה ניתן ללמוד קונדיטוריה?
איפה ניתן ללמוד קונדיטוריה?
אז החלטתם שאתם רוצים ללמוד קונדיטוריה, נהדר. בשנים האחרונות נפתחו מספר מוסדות לימוד המכשירים את אנשי המקצוע ואנחנו כאן כדי להכיר לכם אותם ולהציג לכם את תכני הלימוד. ...המשך
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765