ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

למה ללמוד אפטר אפקטס?

הסיבות מרובות ובקצרה אפשר לומר שקורס אפטר אפקסט מתאים גם לחסרי ידע, אך גם לאנשי מקצוע שרוצים להתעדכן בכל היישומים החדשים שמצטרפים כל כמה זמן, אבל בסופו של דבר, כדאי מאוד שתכירו את התוכנה העריכה המבוקשת בעולם הבידור ולמה כדאי לעבור קורס מקצועי בה.

מערכת פורטל לימודים|12.4.2017|12:46
למה ללמוד אפטר אפקטס?
תוכנת אפטר אפקט (After affects באנגלית) היא אחת התוכנות המפורסמות והמוכרות בתעשיית הבידור ואומנות הקולנוע והטלוויזיה. התוכנה הפכה היום לתוכנה המובילה בתחום עיצוב התמונה וכבר קיבלה את הכינוי, ה"פוטושופ שלח הסרט הנע". אז בין אם אתם מעוניינים להיכנס לראשונה לתעשיית הבידור, הקולנוע והטלוויזיה, ואתם מרגישים כי החוזק שלכם קיים בעריכה ועבודת פוסט, או שאתם אנשי מקצוע שכבר עובדים בתחום כעורכים ורוצים להגדיל את אפשרויות התעסוקה שלכם, כדאי מאוד שתכירו את התוכנה המפורסמת של חברת Adobe ואת הקורסים הקיימים היום ללימוד התוכנה שיהפכו אתכם לאנשי מקצוע מבוקשים בתעשיית הבידור. בפורטל לימודים אנו מפרסמים מספר רב של מוסדות לימוד המעבירים את הקורס ונשמח לעזור לכם בכל שאלה.

קורס אפטר אפקטס לימודים המובילים למקצוע לשנים ארוכות


הנה רק חלק מהיישומים שהופכים את התוכנה למבוקשת כל-כך
פעולת הצמדה מהירה – יישומים רבים מתוכנת פוטושופ המוכרת, לדוגמא: הצמדת מסכות, שינוי של מיקום, שינוי נקודת עוגן ועוד מופיעים גם בתוכנת אפטר אפקטס, כמו גם עבודה בשכבות, גם ב-3D ובאופן חכם. 

טשטוש בתנועה – תוכנת אפטר אפקטס מאפשרת לעורך לטשטש את התנועה בכל מקום בו אין תמיכה טבעית בתכונה. האפקט נקרא Pixel Motion Blur ומבוסס על Timewarp וכך למעשה אפשר לחסוך שימוש באפקטים מתוכנה חיצונית.

פתרון ייצוב תמונה - איפוס מערכת הקואורדינאטות והגדרת משטח הרצפה מאפשרים לשלוט גם על הטלת צללים ולמחוק את נקודות העקיבה לאורך זמן. 

חישוב אודיו אוטומטי – תוכנת אפטר אפקטס מסוגלת גם לחשב סאונד לסרט הסופי גם ברקע ולשמור את התוצאה. אופציית החישוב מופיעה אוטומטית כאשר ישנם קבצי סאונד בטיימליין (שורת העריכה).

הביקוש לשימוש בתוכנה רק הולך וגובר
הסיבה הבולטת ביותר לביקוש שרק הולך וגובר לעורכי התוכנה, היא שתוכנת אפטר אפקטס מציעה למשתמשים ביצועי פוסט פרודקשן (עבודה לאחר הצילומים) שרק שהולכים ומשתכללים בכל עידכון של גרסה. היא חוסכת זמן לאנשי מקצוע רבים שעד עתה היו צריכים לייבא את האפקטים מתוכנות אחרות ומספקת להם עבודה מהירה וקלה יותר ורשימת אפקטים שרק הולכת וגדלה עם כל גרסה חדשה. ובנוסף לכך, התוכנה מספקת גם לאנשי מקצוע עצמאיים להפיק סרטים מקצועיים ברמה גבוהה.

למה חשוב ללמוד את התוכנה בקורס מקצועי?
אז למה ללמוד אפטר אפקטס כבר הבנתם. כעת, יש להחליט כיצד אתם מעוניינים ללמוד את התוכנה. אומנם, ישנם מדריכים רבים ברשת אשר מסוגלים להציע לכם שיעורי אפטר אפקטס בחינם, אך ללימודים מקצועיים עדיין אין תחליף אמיתי. בקורס אפטק אפקטס תוכלו ללמוד מאנשי מקצוע בעלי וותק וניסיון בשוק העבודה. הקורסים המקצועיים מספקים לימודים בהיקפים הגדולים ביותר ומספקים לבוגרים את ההכשר הטוב ביותר כאשר תעמדו מול המעסיקים שלכם בראיונות עבודה. זיכרו, לימודים בחינם הם אומנם ללא תשלום, אבל גם ללא הבטחה כי אתם תקבלו את כל המידע המקצועי. לעומת זאת, לימודים בקורס ייעודי למקצוע ייספקו לכם את כל הכלים והידע כדי להשתלב בהצלחה ובביטחון בשוק העבודה.

צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על קורס אפטר אפקטס
כשתבדוק, תבין!
HACKERU
כשתבדוק, תבין!
המכללה מלמדת ב: חיפה, רמת גן.


מידע על
המכללה

43 מסלולים

מפת הגעה

13 סרטוני וידאו

20 ממליצים
יורם כללי
מכללת יסודות אילת
המכללה מלמדת ב: הרצליה.

המסלול נלמד ב: הרצליה.
לומדים מקצוע עם עתיד לנוער
סאן ספארק-מרכז הידע
לומדים מקצוע עם עתיד לנוער
המכללה מלמדת ב: אשדוד, ראשון לציון, רחובות.

המסלול נלמד ב: אשדוד, ראשון לציון, רחובות.
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ

תגובות הגולשים למאמר
רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת?
הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם


מאמרים אחרונים במגזין תוכנות גרפיקה ועריכה
למה ללמוד קורס מקצועי?
למה ללמוד קורס מקצועי?
עבור חלק גדול מהציבור, קורס מקצועי יכול להיות משתלם יותר מלימודי תואר. מדובר בקורסים מקצועיים אשר היתרון שלהם לעומת ההשכלה הגבוהה בולט במספר מאפיינים עליהם נדון בכתבה. נשמע מעניין? ...המשך
7 סיבות ללמוד קורס מקצועי
7 סיבות ללמוד קורס מקצועי
אתם מתלבטים ועדיין לא בטוחים לאיזה כיוון בחיים אתם צריכים ללכת. במיוחד בשבילכם הכנו את הכתבה הבאה שתעזור לכם להבין בפשטות, מדוע אתם צריכים ללכת לקורס מקצועי. ...המשך
מה זה בדיוק SketchUp
מה זה בדיוק SketchUp
גם אם אתם עדיין לא מכירים את התוכנה, נאמר בקצרה שאם ראיתם אווטאר ראיתם למה שהיא מסוגלת לעשות. הפעם הכנו לכם את כל המידע אודות התוכנה, איפה לומדים אותה ועושים לאחר מכן. ...המשך
מה לומדים בקורס אילוסטרייטור
מה לומדים בקורס אילוסטרייטור
תוכנת אילוסטרייטור היא התוכנה החמה ביותר היום בשוק העיצוב הדיגיטלי. רוצים לדעת למה גם אתם צריכים להכיר אותה ומה תלמדו בקורס המקצועי? אנחנו כאן עם כל הפרטים. ...המשך
האם כדאי ללמוד קורס פוטושופ?
האם כדאי ללמוד קורס פוטושופ?
מהם לימודי פוטושופ? למי הם מיועדים? מהם תכני הלימוד המועברים במסגרת הלימודים ולמי מומלץ ללמוד פוטושופ? זה הזמן לדעת הכול על קורסי הפוטושופ. ...המשך
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765