ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

סיבות ללמוד הנדסת מכונות

למה ללמוד תואר בהנדסת מכונות? המדריך השלם שלנו ללימודים ילווה אתכם, יספק לכם את הדחיפה הקטנה שהייתם זקוקים לה וייתן לכם את כל הסיבות ללמוד הנדסת מכונות.

צוות פורטל לימודים|8.3.2017|12:5

למהנדסי המכונות יש סיכויים גבוהים להשתלבות בשוק העבודה
הסיבה הראשונה ללמוד הנדסת מכונות מתוך שלל הסיבות ללמוד הנדסת מכונות היא שבשוק העבודה ידוע לשמצה זה, הוגן לומר כי למהנדסי מכונות יש יתרון ברור. המהנדסים בונים אגודות ומהנדסי מכונות במיוחד מחילים את המתמטיקה הבסיסית וחוקי הפיסיקה כדי ליצור ולבנות מכשירים מכאניים בהם אנו משתמשים מדי יום. לכן, אין זה מפתיע לראות כי בוגרי הנדסת מכונות מצליחים במיוחד בשוק העבודה ונהנים מאחוז הצלחה גבוהה במציאת עבודה לעומת מסלולים אחרים. 

לכל מי שבוחר לימודי הנדסת מכונות יש עשרות קורסים מהם הם יכולים ללמוד ולהתמקצע בתחום הנדסת מכונות.


מהנדסי מכונות נהנים ממשכורות התחלתיות מצוינות
אנשים עם כישורים הנדסיים מכניים מוערכים מאוד בחברה ומשכורותיהם משקפות את העובדה הזאת. כמה בדיוק מרוויחים אנשי המקצוע? הממוצע הארצי מראה כי מהנדסי מכונות ללא ניסיון מתחילים ממשכורת של 7,000 ש"ח, כאשר אנשי מקצוע מ-0 ועד 5 שנות ניסיון נהנים ממשכורת של עד 12 אלף ש"ח ובמידה ואף מקבלים קידום לתפקידים ניהוליים יותר הם יכולים ליהנות ממשכורת של 23 אלף ש"ח. כאשר מדובר באנשי מקצוע עם 5 ועד 10 שנות ניסיון המשכורת ההתחלתית עומדת על 15 אלף ש"ח כאשר המשכורת הגבוהה ביותר יכולה להגיע גם ל-30 אלף ש"ח.

לרשימת מוסדות הלימוד בפורטל לימודים לחצו כאן - תואר בהנדסת מכונות

מהנדסי מכונות נהנים ממיומנויות רבות
אפשר להתייחס למהנדס מכונות מוסמך כמקצוע המתאים לתעשיות רבות, ואלה העוסקים בתחום ההנדסה אכן נהנים מכישורים רבים שיכולים להתאים בתעשיות שונות ומגוונות. ישנם מהנדסי מכונות בעלי ידע בסיסי של יישומי מחשב, חשמל, מבנים, מתמטיקה, פיסיקה ועד, כאשר הם נדרשים להיות בעלי הבנה כלשהי של גורמים חברתיים, סביבתיים וכלכליים. אם תואר טכני בשילוב עם הבנה רחבה יותר של העולם נשמע מושך עבורכם, הנדסת מכונות יכולה להיות בשבילכם.

הזדמנויות גלובלויות
אין מדינה בעולם שאינה זקוקה למהנדסים משלה ומספר הקורסים המכאניים ומסלולי הלימוד ההנדסיים יכולים להעיד על כך. בבריטניה במיוחד ישנו ביקוש למהנדסי מכונות כמו גם באוסטרליה, קנדה וניו-זילנד אשר מוכנות להשקיע בכל איש מקצוע ולספק להם סלי קליטה נוחים על מנת למשוך אותם לארצם. כמו-כן בשל הביקוש הגבוהה ישנם מכללות ואוניברסיטאות רבות אשר מחפשות מועמדים ממדינות שונות שילמדו אצלהם.

 

המהנדסים בונים אגודות ומהנדסי מכונות במיוחד מחילים את המתמטיקה הבסיסית וחוקי הפיסיקה כדי ליצור ולבנות מכשירים מכאניים בהם אנו משתמשים מדי יום.


המגוון העצום של קורסים מכאניים הנדסיים
לכל מי שבוחר לימודי הנדסת מכונות יש עשרות קורסים מהם הם יכולים ללמוד ולהתמקצע בתחום הנדסת מכונות. עם מגוון כה רחב של תוכניות לימוד זמינות בארץ ובחו"ל, כל מועמד יכול למצוא תחום ייעודי שיתאים לצרכים שלו. כמו כן ישנם מסלולי לימוד המשך שונים שבעזרתם יכולים בוגרי התואר להמשיך ולפתח את עצמם ואת אפשרויות התעסוקה העתידיות שלהם.
 

מהנדסי מכונות נמצאים בחזית של טכנולוגיות עתידיות
הנדסת מכונות היא בחוד החנית של פיתוח טכנולוגיות חדשות עבור מספר תעשיות כולל תחבורה, בריאות, בנייה, ורובוטיקה. מדובר בתקופה הטובה ביותר לעבוד בתחום הנדסת המכונות כשהעולם הטכנולוגי מתחדש בכל שנה וכל חודש, ומהנדסים יוצרים עוד ועוד מוצרים שמשנים את חיינו בכל יום.


צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
מלא טופס פנייה למוסד וקבל מידע על תואר ראשון בהנדסת מכונות
מצוינות אקדמית וחדשנות במחקר ובפיתוח
SCE המכללה האקדמית להנדסה עש סמי שמעון
מצוינות אקדמית וחדשנות במחקר ובפיתוח
המכללה מלמדת ב: אשדוד, באר שבע.

המסלול נלמד ב: אשדוד, באר שבע.
אוניברסיטת אריאל בשומרון
המכללה מלמדת ב: אריאל.

המסלול נלמד ב: אריאל.
יורם כללי
עזריאלי – מכללה אקדמית להנדסה ירושלים
המכללה מלמדת ב: ירושלים.

המסלול נלמד ב: ירושלים.
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765