ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

6 סיבות להירשם לקורס דולות

יש לך רגישות גבוהה ללידה והריון? ייתכן כי מקצוע כדולה יכול להתאים לך וכדאי שתחשבי ברצינות על קורס דולות. הנה 6 סיבות מדוע את צריכה להשתמש ביכולות שלך לעשיית טוב.

צוות פורטל לימודים|19.2.2017|13:28

ישנם נשים רבות שתמיד הרגישו כי יש להן חמלה טבעית לנשים בהריון ותמיד תהו כיצד ניתן לפתח זאת בצורה מקצועית. לשם כך, נוצר מקצוע הדולה, שתפקידה הוא ללוות את היולדת החל מתהליך ההריון, הלידה עצמה ואף תקופה מסוימת לאחריה. הדולה מסייעת לנשים רבות בהתלבטויות בהכנה ללידה ומחקרים רבים מראים כי נשים שנעזרו בדולות זכו לחוות לידות קלות יותר. חשוב להבין כי המקצוע היה בעבר תפקידה של אם היולדת ונשות הבית, עד שהלידה הפכה להיות תהליך רפואי המתבצע בבתי חולים, אשר הפכו אותו למעט קר. עם השנים נוצרה דרישה טבעית למלווה אשר תעניק ליולדת תמיכה נפשית ומקצועית ואשת המקצוע ה"דולה" נולדה. אז אם גם אתן מתלבטות לגבי הלימודים, הנה 6 סיבות להירשם לקורס דולות.

הקורס מאפשר גם לנשות מקצוע לחדש את ההסמכה שלהן כל כמה שנים וכך הדבר מבטיח כי אנשי המקצוע ימשיכו את ההשכלה שלהן


1. הלימודים מפתחים אצל הסטודנטיות כישורים מקצועיים - כשאדם רוצה להתמקצע בכל נושא, חשוב ללמוד ולקבל הדרכה מאנשי מקצוע מוסמכים ובעלי ניסיון שיעזרו לך להשתלט על המידע. תוכניות ההסמכה שפותחו במהלך הקורסים יעזרו לכן להשיג שליטה על האירוע וככל שיחסי האנוש שלכן ישולבו עם בסיס ידע מוצק, כך תוכלו לתפקד כדולות מקצועיות יותר.

2. ההסמכה שלך תעזור לך להיות מועמדת טובה יותר למשרות בתחום העניין שלך - במהלך השנים, בוגרות קורס דולות יכולות לעבוד במגוון תפקידים הקושרים ללידה ותמיכה ביולדות, לפני, בזמן ולאחר הלידה. קורות חיים מפותחים משקפים את המחויבות בתחום והמידע שיש לכן. כמו-כן, ככל שההסמכה שלכן תהיה יותר רחבה, כך גם גובה השכר שלכן יגדל ותתאימו למגוון תפקידים נוספים בתחומי החינוך והבריאות.


לרשימת המוסדות המציעים קורס דולות בפורטל לימודים לחצו כאן.
 

3. ההסמכה המקצועית מספקת תקן ורמה - אנשי המקצוע בתחום הבריאות נדרשים להישאר ברמה מסוימת של פעילות. היקף הפעילות מסייעת ללקוחות ולאנשי מקצוע אחרים להבין מה תפקידך ומהו הניסיון שלך. כך ניתן לקבוע את רמת הציפיות מההתחלה, אשר תיצור אמון ביחסים עם הלקוחות. 
 
4. תעודה מקצועית - כשאת בעלת תעודה מטעם מוסד מוכר, את יכולה להבטיח ללקוחות שלך, כי את בעלת הכשרה וניסיון איכותיים שמציבים אותך כאשת מקצוע אשר יכולה להתמודד עם שלל מקרים ואפשרויות. אנו רוצות שהלקוחות יקבלו החלטות מושכלות ולאשת המקצוע חשוב שיהיה הידע שיגרום לה לנווט בהצלחה את היולדת בתהליך הלידה. 

כשאדם רוצה להתמקצע בכל נושא, חשוב ללמוד ולקבל הדרכה מאנשי מקצוע מוסמכים ובעלי ניסיון שיעזרו לך להשתלט על המידע.


5. גופים רשמיים דואגים לעזור עם תלונות של לקוחות - נכון שמדבור ברגעים שאנו רוצים להימנע מהם, אך כמעט לכל אשת מקצוע יש לקוחה אחת שלא תהיה מרוצה מהתנהלותה ויש להיות מסוגלים להתמודד עם רגעים שכאלה. משום שמדובר במקרים שלעיתים יכולים לפגוע בשמה של אשת המקצוע לארגונים מקצועיים יש פרוטוקול להגשת תלונות בין צד שלישי ולשמוע את התלונה.

6. ההסמכה מחייבת אותך להישאר מעודכנת בתחום שלך - הקורס מאפשר גם לנשות מקצוע לחדש את ההסמכה שלהן כל כמה שנים וכך הדבר מבטיח כי אנשי המקצוע ימשיכו את ההשכלה שלהן ומחקרים חדשים יועילו להעלאת רמתם של אנשי המקצוע ולשפר את החוויה של היולדות.


צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ

תגובות הגולשים למאמר
רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת?
הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם


מאמרים אחרונים במגזין בריאות, רפואה ורווחה
המקצוע של סייעות השיניים
המקצוע של סייעות השיניים
סייעות השיניים נדרשות לבצע משימות רבות, החל מטיפול בחולה ולקיחה סריקות רנטגן, עד כדי ניהול פגישות ותזמונם. תפקידם עוד יכול להשתנות על ידי משרדים של רופאי שיניים בו הם עובדים. ...המשך
להיות יועצת הנקה
להיות יועצת הנקה
נשים רבות חוות בעיות בהנקה בימים הראשונים לאחר לידת תינוק. אימון של יועץ הנקה מאפשר לנשים רבות להתגבר על קשיים בהנקה, ולבנות מערכת יחסים קרובה יותר עם הרך הנולד. ...המשך
כיצד לבחור את הקורס הנכון
כיצד לבחור את הקורס הנכון
החלטת ללמוד? נהדר! כעת אתה עומד מול בחירת הקורס המתאים לך ומדובר בהחלטה גדולה ואתה לעשות את זה נכון. הקורס שתבחר ישפיע על ההצלחה בעתיד שלך, אך אל תשכח, אם אתה לא מתחבר ללימודים, תמיד תוכל לבחור בקורס אחר. ...המשך
להפוך לשיננית
להפוך לשיננית
תפקידה של השיננית הוא לבדוק את ניקיונן של השיניים, לבחון סימנים של דלקות פה כגון דלקת חניכיים, ולספק רפואת שיניים מונעת. כמו-כן היא אחראית גם לספק מידע חינוכי אודות דרכים לשפר ולשמור על בריאות פה טובה. ...המשך
כיצד הופכים לליצן רפואי?
כיצד הופכים לליצן רפואי?
אחד המקצועות המרגשים ביותר בענף הרפואה הוא ליצנות רפואית. תמיד רציתם לשלב את השמחה שלכם עם עזרה לזולת. בקורס ליצנות רפואית תלמדו כיצד לעשות זאת. ...המשך
מה לומדים בקורס סייעות שיניים
מה לומדים בקורס סייעות שיניים
לימודי סייעות שיניים מספקים לבוגרי הקורס מקצוע שלם בעל אחראיות וסביבת עבודה איכותית. רוצים לדעת אם זה מתאים גם לכם? בכתבה הבאה נסביר מה בדיוק לומדים בקורס סייעות שיניים. ...המשך
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765