ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

6 סיבות ללמוד תואר במדעי המחשב

לאלו שעדיין מתלבטים ללמוד תואר במדעי המחשב וזקוקים לעוד שכנוע, המדריך השלם של פורטל לימודים מציג לכם 6 סיבות משכנעות ללמוד תואר במדעי המחשב.

צוות פורטל לימודים|16.2.2017|12:36

השנים האחרונות והתפתחות הטכנולוגיה הובילו לצמיחה מטאורית בענף ההייטק כשיחד איתו נהייתה צמחיה מטאורית בביקוש לבוגרי תואר במדעי המחשב אשר תפקידם הוא לדאוג כי המערכת הממוחשבת בכל עסק תעבוד כראוי ולחקור אחר פיתוחים טכנולוגיים חדשים. מדובר במסלול מאוד מבוקש ולכן גם מאוד מורכב שרוב הבוגרים בו ממשיכים את הלימודים במסלולים דו חוגיים על מנת להתמקצע על תעשייה אחת בה הם יעבדו. אז אם אתם זקוקים לדחיפה קלה או סתם עוד מידע, הנה 6 סיבות ללמוד תואר במדעי המחשב.

1. בעידן הדיגיטלי צריך מדעני מחשב
בין אם אתם אוהבים את זה או לא, אנו חיים היום בעידן הדיגיטלי. תוכנות המחשב הסתננו אל כל היבט של חיינו. ותפקידם של מדעני המחשב הוא לתכנן, לפתח, וליישם את התוכנה והחומרה עבור התוכנות העתידיות וגם לשמור על תפקודם של התוכנות הקיימות בשוק, שבהן אנו כבר משתמשים מדי יום ביומו.

כל תעשייה משתמשת היום במחשבים וכתוצאה מכך, מדעני המחשב יכולים לעבוד בכל תעשייה שייבחרו לנכון.


2. לבוגרי מדעי מחשב שי סיכויים גבוהים להיות מועסקים במהירות
ככל ששוק העבודה נהיה יותר ויותר דיגיטלי, כך הוא זקוק לבוגרי תואר במדעי המחשב. לכן, לסטודנטים למדעי מחשב יש סיכוי די טוב של להיות מועסקים באופן מקצועי או במחקר במהירות גבוהה לאחר סיום הלימודים (גם ללא ניסיון תעסוקתי). אותו סיכוי רק גדל גם כשבוחנים אפשרויות תעסוקה בחו"ל שכן שפת התכנות הייתה ועודנה אנגלית כך שבוגרי התואר יכולים לעבוד בכל העולם.

לרשימת המוסדות המציעים לימודי תואר ראשון במדעי המחשב בפורטל לימודים לחצו כאן.

3. בוגרי התואר זוכים למשכורות גבוהות בשוק העבודה
בעידן הדיגיטלי נכון לומר כי "חלומה של אם יהודיה כי ילדיה ילמדו מדעי המחשב". הדבר נאמר בעקבות סקר שערכה המכללה האקדמית תל אביב-יפו, בשיתוף מכון המחקר פאנלס וממנו עולה כי בוגרי מדעי המחשב נהנים שמשכורות ההתחלתיות אשר נושקות ל-15 אלף שקל ברוטו בחודש. נאמר כי משכורת זו מחושבת ללא הטבות נוספות שקיימות בדרך כלל בחברות היי-טק. רק לשם השוואה, מחצית מהעובדים שלמדו תואר ראשון בכלכלה ירוויחו בשנתיים הראשונות כ-8,000 שקל ואף פחות. 

4. מדעני מחשב נדרשים בכל סוג של תעשייה
כל תעשייה משתמשת היום במחשבים וכתוצאה מכך, מדעני המחשב יכולים לעבוד בכל תעשייה שייבחרו לנכון. בוגרי התואר יכולים לפתור בעיות בתחומי המדע, ההנדסה, הבריאות ועוד, כאשר פתרון הבעיה תלויה בבעל המקצוע כדי להבין איך ולעצב את התוכנה ליישם את הפתרון.

תפקידם של מדעני המחשב הוא לתכנן, לפתח, וליישם את התוכנה והחומרה עבור התוכנות העתידיות וגם לשמור על תפקודם של התוכנות הקיימות בשוק


5. מבחינה בינלאומית מחזור מגוון
מחלקות מדעי המחשב בדרך כלל מפיקות תועלת מכך שתמיד יזנו בוגר אחד בכל מחזור אשר זוכה לעבוד בחו"ל. עקב מגוון האפשרויות הקיימות לבוגרי תואר זה, הם יכולים להישף לתרבויות שונות וליצור קשרים עם בוגרים ממכללות בחו"ל לשם פתרון מחקר או יישום אפליקציה חדשה.

6. לימודי מדעי המחשב בחו"ל
ישנה גם האפשרות ללמוד את התואר בחו"ל במגוון מוסדות הלימוד המציעים את הלימודים הללו. לכן, כמועמדים, אל תשכחו לבדוק את האופציות הקיימות עבורכם במוסדות לימוד בחו"ל אשר מחפשים להרחיב את קהל הסטודנטים שלהם בבוגרים ממדינות שונות על מנת שהדבר יוסיף יוקרה למוסד עצמו וגם יזכה את כולם בקשרים בינלאומיים חדשים שמהם ניתן יהיה להשלים אחר כך את המחקר פורץ הדרך הבא.


צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ

תגובות הגולשים למאמר
רוצה להוסיף תגובה למאמר שקראת?
הוסף תגובה ואנו נפרסמה בהקדם


המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765