ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765 או השאירו פרטים ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד/ות הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש והתקנון

7 סיבות ללמוד היסטוריה

אם אתם רעבים ללמוד כמה שיותר אודות העבר האנושי, לימודי היסטוריה עשויים בהחלט להיות נושא הלימודים המתאים בשבילכם. אבל אם אתם עדיין צריכים קצת שכנוע, למה לא תסתכלו על הרשימה הבאה

צוות פורטל לימודים|7.2.2017|11:16

1. למידת מיומנויות שתורמים לא רק לחקר העבר 
לימודי היסטוריה מספקים לסטודנטים מיומנויות אשר אינם מוגבלים בחקר העבר. מיומנויות של ניתוח הם מיומנויות שיתרמו רבות בכל עבודה עתידית, כמו גם למידת יכולת לנתח ולאחר מכן מידע לתעדף חיוניות עבור קבלת החלטות. זה לא רק מעביר לסטודנטים סט כישורים, אלא גם פותח להם חלון הזדמנויות למגגון אפשרויות קריירה.

תואר בהיסטוריה מאפשר לנו ללמוד מן העבר


2. ההיסטוריה רלוונטית גם בהווה
יש סטיגמה המצורפת להיסטוריה שהיא מבוססת כולה בעבר הרחוק, אך סטיגמה זו אינה לוקחת בחשבון את הכמות העצומה של ההיסטוריה המודרנית אשר נלמדת גם היא במהלך הלימודים. על מנת להבין את האקטואליה המודרנית חשוב ללמוד את העבר, כמו כל דבר אשר קורה סביבנו אשר הושפע והוא תוצאה ישירה של מקרים אחרים שהקדימו אותו. בדרך זו, חקר ההיסטוריה רלוונטי במפורש להווה בו אנו חיים.

3. תואר בהיסטוריה היא השקעה בעתיד שלך
אם למדת באוניברסיטה מוערכת, תואר בהיסטוריה יכול בהחלט להיות תואר מרשים ומושך בקורות חיים שלך. 

4. קורסים משולבים
כמו תארים רבים, את התואר בהיסטוריה ניתן לשלב בקלות עם מספר נושאים אחרים. מלימודי היסטוריה ומתמטיקה, לימודי היסטוריה ומוסיקה ואפילו ההיסטוריה הסינית. טווח התארים המשולבים יחד עם לימודי היסטוריה הוא גדול מאוד.

לרשימת מוסדות המציעים לימודי תואר ראשון בהיסטוריה בפורטל לימודים לחצו כאן

5. תואר בהיסטוריה מעודד עצמאות
תואר בהיסטוריה מעודד עצמאות אצל אנשים צעירים. השעות המעטות בהן משקיעים הסטודנטים בלימודי ההיסטוריה מאפשרות לסטודנטים לבנות כלים שבאמצעותם יוכלו לחקור את העבר שלהם וזה שמעניין אותם. בעוד שהן עדיין מאפשרות למרצים השונים לעזור ולפתח תאוריות פוטנציאליות או קווי מחשבה אצל הסטודנטים. הידע לא בא לידי ביטוי רק ברמת לימודי תואר, אלא גם באמצעות עבודה קשה, ובנושא שנשלט בעיקר על ידי קריאה, תלמידים יפתחו עצמאות וילמדו להיות פחות תלויים בגורמים מחנכים.

ההיסטוריה רלוונטית גם בהווה


6. לימודי היסטוריה מעבירים מודעות תרבותיות
על ידי הסתכלות על ההיסטוריה של תרבויות שונות, סטודנט להיסטוריה יכול לצבור הבנה טובה יותר מדוע עמים מסוימים פועלים כפי שהם מתנהגים. כאשר בוחנים את ההיסטוריה של ארה"ב אנחנו יכולים להבין מדוע מתחי הגזע המשיכו גם לאחר ביטול העבדות ונשארו טעונים עד היום. בקריאת ההיסטוריה של הודו אנו יכולים להבין מדוע המעמד החברתי עדיין מחולק לפי שיטת ארבע הווארנות. על ידי לימוד אודות מגוון רחב של עמים ותרבויות של האנושות, הסטודנטים צורכים מודעות תרבותיות רחבה שעוזרת להם להבין את השונה.

7. תואר בהיסטוריה מאפשר לנו ללמוד מן העבר
כשאתה חוקר את ההיסטוריה האנושית, אפשר לגלות דפוסים מסוימים אשר נוטים לחזור על עצמם. בין אם מדובר על התפקיד של דיקטטורים כריזמטיים כמו יוליוס קיסר ועד היטלר, או את חשיבות הדת בסכסוכים רבים, לבני אדם יש הרגל מדהים להתעלם מגורמים ברורים התורמים למלחמות ודיכוי. זוהי עבודתו ותפקידו התרבותי של ההיסטוריון לזהות מתי אנחנו מאבדים את דרכנו, להאיר את עינינו ולנסות למנוע זאת בעתיד.


צריך עזרה?
מלא פרטיך ואחד מיועצנו
יחזור אליך בהקדם
או התקשרו ליעוץ חינם
03-3727765
ליעוץ מקצועי חינם התקשר: 03-3727765
או השאר פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם
שירות מהיר
מקצועי ואישי
10 שנות
נסיון בתחום
עבודה מול בתי הספר
הטובים בארץ
המומחים שלנו כאן בשבילכם
מי אנחנו
אנחנו אנשי תוכן בתחום ההשכלה שחוקרים מידי יום את עולם הלימודים וכותבים עליו בהרחבה. במסגרת פעילותנו אנו עומדים בקשר רציף עם בתי ספר, מכללות וחלק מן האוניברסיטאות ומתעדכנים בדבר ימים פתוחים, תחומי לימוד חדשים, מקצועות מבוקשים, תנאי קבלה, הרשמה ועוד.

כחלק מן השירות, פורטל לימודים מספק הכוונה עבור גולשים למגוון מוסדות ברחבי הארץ ומידע אודות תחומי לימוד שונים. מטרתנו היא להוות את הצומת הנכונה ביותר בה נפגשים בתי ספר ומוסדות אקדמיים מצד אחד וגולשים שרוצים ללמוד מן הצד השני.

השירות שאותו אנו מציעים הינו ללא עלות, והוא משלב יחס אישי, סבלנות, היכרות עם עולם הלימודים ועבודה מול מגוון מוסדות לימודיים שונים בישראל. מלאו פרטיכם באחד מטפסי צור הקשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם עם הסבר על מוסדות הלימוד השונים הקיימים באתרנו וכן על מידע נוסף כמו בנושא טיסות זולות. ניתן באותה מידה ליצור איתנו גם קשר טלפוני במספר הטלפון: 03-3727765.
פורטל לימודים
מאמרים אחרונים
מוסדות לימוד מובילים
X
יועצי הלימודים שלנו ישמחו לעזור גם בטלפון 03-3727765